todosija 0 Posted March 26, 2013 pozdrav svim clanovima !!!! kao novi clan prvo cu pohvaliti sve clanove i klub i izraziti zadovoljstvo sto postoji ovakav klub za druzenje i pomoc ljubiteljima fiata. nazalost imam jedan problem i nadam se da ce mi neko pomoci.Naime imam problem sa startovanjem motora ako auto nije paljen duze od jednog dana. auto nece da upali prvi put. kasnije pali i radi bez problema. tipo poseduje klasican dvogrlni weber karburator.pumpa radi bez problema a karburator je ociscen i sve dizne funkcionisu.kada sipam gorivo u njemu on upali malo teze ali upali i kasnije radi normalno.Ne znam sta je u pitanju i zato molim da mi pomognete ili date savet sta da radim. Unapred hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
bata_trismegist 0 Posted March 26, 2013 Pozdrav i tebi todosija. Moj prvi auto je bio tipo sa istim motorom kao i tvoj koji je imao plinski uredjaj pa je samim tim kod prethodnog vlasnika iskljucivo vozen samo na isti.Kad je presao u moje ruke nije hteo upste da pali niti da ide na benzin. Ono sto sam ja uradio je da sam zamenio sve dizne, creva i membrane koje idu u karburator i naravno ceo rastavio i proturio kroz ultrazvucnu kadicu. Sastavio i oterao auto kod mastoja da nasteluje sve. Nakon toga tipo palio kao mina. Medjutim dodje hladno vreme opet ista muka pali ali jedva iz vise pokusaja. Cimao sam se malo po netu i nadjem da 1.4 motori imaju neki grejac na usisnoj grani koji kada je hladno greje smesu vazduha i goriva i samim tim poboljsava paljenje, a njega kontrolise mali vakumski prekidac. Kada sam zamenio prekidac auto i na minus 10 palio iz prve. Po onome sto si opisao meni lici da ti taj prekidac ne funkcionise. Ovo je moje iskustvo i ne mora da znaci da je isto i kod tebe. Ali eto rekoh da ti ispricam mozda ti pomogne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ddd 4 Posted March 26, 2013 Moze biti da je problem pumpa iako tebi izgleda kao dobra zato sto propadne nepovratni ventil u njoj koji drzi da se benzin ne vraca nazad. Pa posle duzeg stajanja nemas benzina u karburatoru a onda mu je potrebno dosta verglanja da bi upalio.To ces naj lakse da proveris ako je crevo providno tako sto ujutru pre paljenja pogledas crevo od pumpe do karburatora ako je prazno to je to.Ako nije providno skines kraj tog creva koji se kaci na pumpu i vidis hoce li izaci benzin iz njega ili ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
todosija 0 Posted March 26, 2013 hvala vam na savetima. pokusacu da nadjem taj grejac na grani mislim da znam gde je to. sto se tice pumpe stavio sam novu pre par dana i pumpa gura , provericu ponovo sve iz pocetka. pre paljenja motora sam proverio i karburator i u njemu ima goriva , rucno sam dodavao gas isprica benzin, tako da mi nije jasno sta se to desava. ovih dana pokusacu sve da proverim pa se cujemo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JohnnyBL 0 Posted October 11, 2013 Danas sam imao problem sa paljenjem, odjednom. Stari ga je danas vozio prije mene, i nije imao problem. Uglavnom. Dam kontakt, normalno, i da upalim, kao da nema snage da okrene, okrene 1-2 puta, svjetla na tabli se gube, i neće, i tako 2-3 puta. Nakon toga upali, jedva, gube se svjetla na tabli, pa hoće-neće, i nekako zakreše. To mi se sve dešavalo kad odstoji neko vrijeme, tipa oko 2 sata od vožnje, i više, čim se ohladi. Prvo paljenje poslije vožnje je normalno. Dakle, je l' se ohladio neće. Je li imao iko ovakav problem, ili zna šta bi moglo biti u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ddd 4 Posted October 11, 2013 Skini i ocisti kleme i stubice na akumulatoru a usput proveri i masu na motoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JohnnyBL 0 Posted October 11, 2013 Provjeriću ujutru čim ustanem, pa javljam rezultate. Hvala na savjetu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 12, 2013 crko akumulator... nemoj dzaba da gledas kleme... Quote Share this post Link to post Share on other sites
JohnnyBL 0 Posted October 12, 2013 (edited) Jes' akumulator, oca mu. A dobro je i izdrž'o, ima mu 4-5 godina. Idem danas tražiti novi.Edit: Nije akumulator, sad sam iz auta, upalio iz prve. Očistio i doteg'o kleme, i k'o bombona. Pali k'o mina opet. Edited October 12, 2013 by JohnnyBL Quote Share this post Link to post Share on other sites
JohnnyBL 0 Posted October 15, 2013 Oca mu, opet, očistim, i drugi dan isto, i popizdim. Zavučem se, provjerim stopicu na anlaseru, dotegnem, upali, uveče isto ono. Dakle, ost'o akumulator. Prazan, a srednja komora proključala. Dugo je i bio, 5 godina, i više malo. Odem u sladaboni, dam ga u račun i uzmem nov, 65 aH, 105km. Opet stari Tipo K'o mina pali Quote Share this post Link to post Share on other sites
JohnnyBL 0 Posted October 24, 2014 (edited) Upalio večeras, na prvu, al' trese i trokira. Reko' ladan je, pustim ga malo da stoji, gasa malo, i krenem. Nakon bukvalno 5-7 metara, ugasi. Vergla normalno, sastavi 3 sekunde jedva na 400 rpm, i ugasi. I verglaj, i tako opet ponekad jedva sastavi. Nije anlaser, vergla normalno. Nije gorivo, kontam da ga nema, ne bi ni sastavljao uopšte, samo bi vrtio. Ima li neko predstavu šta je? Edited October 27, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted October 24, 2014 Gorivo ili struja. Ima li dovoljno goriva (sve mi lici da nema dovoljan protok) pa onda predji na svecice, kablovi...pa sve po redu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JohnnyBL 0 Posted October 24, 2014 Nasuo sam 16L prije 124km ( pratim) tako da ne vjerujem da je do toga. Neće da primi gas na palenju, guši ga nešto, pumpam dok pali, kad sastavi dam mu, al' ne prelazi 400rpm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JohnnyBL 0 Posted October 24, 2014 Riješeno. Očistio sam svjećice malo, i sastavio je. Sutra ću ih bolje očistiti, da budem siguran. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 27, 2014 Zanimljivo da zbog svecica ima takav problem,zameni svecice,ali proveri sve jos jednom dobro... Quote Share this post Link to post Share on other sites
JohnnyBL 0 Posted October 27, 2014 Isti taj dan ranije ga upalio, vozio, parkirao, radio normalno. I onda uveče upali na 3 klipa. Posle tog čišćenja svjećica, i danas sve normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa777 0 Posted January 18, 2017 Pozdrav svima! Evo resih da se obratim jer imam mali problem. Ako mi uopste neko odgovori,hvala od srca. Imam Fiat tipo 90 1.4 imam plin ugradjen i radi perfektno ali kad prebacim na benzin eto problema...ne radi na ler i gasi istog momenta kad ga izbacim iz brzine i nekako je trom na benzin...ali na plin ide bolje...menjao i ler diznu...cistio kao dizne majstor...i opet ista prica...dali neko zna o cemu se radi?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted February 2, 2017 Benzinska pumpa u kakvom je stanju,da li je mehanicka ili potapajuca,proveri pumpu mozda daje slab pritisak!? Quote Share this post Link to post Share on other sites