rade2301 0 Posted March 25, 2013 pozdrav svima,imam jednu nedoumicu: naime svaki bravo sa ugradjenim plinom koji sam do sada video nema prikljucak koji je ugradjen kod mene,iz isparivaca plina idu dva creva za vazduh i pred samom usisnom granom je dodata metalna racva sa dva ulaza na koje su spojena creva iz isparivaca. Ako neko moze da mi objasni cemu to ili da mi pusti sliku kako kog nekoga od vas izgleda instalacija plina pronasao sam,mislim da se to zove mesac ako ne gresim,u sebi ima klapnu koja je slobodna Quote Share this post Link to post Share on other sites
bata_trismegist 0 Posted March 25, 2013 Postavi sliku da vidimo o cemu se radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rade2301 0 Posted March 26, 2013 pokusacu da ubacim,mada sam saznao da je u pitanju mesac vazduha. na plin ide kao blesav,ali kada ga prebacim na benzin gas prima samo ako polako stegnem papucu gasa,ako naglo stegnem,auto se gusi i kao da ne moze da proguta. nova benzinska pumpa,oprane dizne,filter goriva nov,filter vazduha nema lufta,creva vazduha sve ok,ali benzin ne moze da proguta zamenjen map senzor,lambda sonda Quote Share this post Link to post Share on other sites
lomisa 9 Posted March 26, 2013 Ako je obican -Venturi- plinski uredjaj ili lose podesena mapa Lcs ili sekvent plin remeti benzinske trimove -mape ubrizgavanja.Pokusaj da otkacis klemu sa akumulatora i resetujes ECU, pa probaj kako radi na benzinu.Ako radi dobro a imas venturi moras da ugradis relej za reset ECU-koji ga ressetuje svaki put kad ugasis auto.Ako je slozeniji plinski uredjaj vozi kod plinadzije da ti podesi mapu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rade2301 0 Posted March 26, 2013 obican venturi. cisto sumljam prosto ne verujem da je podeseno jer se jasno vidi da su neki kvazi majstori radili,auto nije odrzavan uopste pa ga polako sredjujem. nema releje,cak sta vise,na rasplinjacu recimo ne reaguje onaj bakarni tockic za stelovanje smese,mozes ga zatvoriti skroz,otvoriti on isto radi ovo mi je prvi benzinac koji imam,i to jos sa plinom,pa se iskreno ne razumem previse,za mene su dizeli Quote Share this post Link to post Share on other sites
lomisa 9 Posted March 26, 2013 Da, to je verovatno razlog zasto se poremeti rad na benzinu, jer venturi se steluje na oko 3000 obrtaja i jedino je tad idealna smesa.Sve ostalo je bogata ili siromana.Otkaci klemu i pritisni kocnicu par puta da ecu ostane potpuno bez struje.ECU tad ucitava fabricke parametre i tada ga startuj i provozaj na benzinu.Ecu je samoadaptivan i prilagodice se benzinu,ali kad predjes na plin opet ce da pobrljavi.Jedino resenje je LCS ili relej koji resetuje ECU kad ugasis auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rade2301 0 Posted March 26, 2013 jedino resenje je zamena za dizel! jako su povoljni za odrzavanje ali brate rodjeni ovi benzinci imaju zilion senzora i sve mora biti savrseno da bi auto radio pristojno. ima li kakve veze sa vucom i potrosnjom auspuh,posto ima na dva mesta da je zakacen o podlogu pa je probijen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bata_trismegist 0 Posted March 26, 2013 Los auspuh moze da utice na vecu potrosnju i pad performansi ali mislim da to nije slucaj kod tebe a mozda i gresim. Ono sto bih ti ja preporucio je da sredis prvo da ti auto radi na benzin kako treba pa tek onda da se prebacis na sredjivanje plina. Jos kako kazes da je radjeno na dve na tri verovatno je prethodnom vlasniku bio bitan samo plin pa je zanemario rad na benzinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rade2301 0 Posted March 27, 2013 pa i meni se cini,ja ne volim plin jer maltene svako punjenje boce mora da se steluje smesa,barem je tako na pumpama u mom kraju hehe. a ipak benzin je stabilniji,jaci i sigurniji. prvo resetujem ECU pa ako ni to nije resenje ja jedino jos da promenim svecice i bobinu iako je sve to prekontrolisano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rade2301 0 Posted March 27, 2013 odem kod majstora,ima licenciranu fiatovu dijagnostiku,zakacimo kad ono..... fiat bravo 1.6 16v 2000god metalna izduvna grana itd na dijagnostici pokazuje samo ocitavanje ABS I vazdusnih jastuka,nema nista vezano za motor ili ostalu elektroniku. jel to samo ja imam jackpot ili ima modela koji su na nekom prelazu godista pa nemaju ocitavanja ili sta vec. resetovana ECU opet benzin brljavi. stavljen nov MAP senzor,benzin radi samo kad drukam pedalu gasa,kad skinem sa mapa on prima gas ako ga polako dajem,naglo ne moze da proguta pardon,metalna usisna grana hehe,svaka je izduvna metalna :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 27, 2013 Nije do tebe. Verovatno majstor ima licenciran ECU scan koji ne moze da uradi taj motor umtom godistu. Potrazi nekoga sa kvalitetnom univerzalnom dijagnostikom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rade2301 0 Posted March 27, 2013 pa da probam i to. ima nesto sto se desava sa autom,nesto mu fali i to ne puno,negde gresi u necemu,ono sto kazu,nije to to ako me razumete. e da,desava se recimo posle 5-10 minuta rada auta,nije bitno jeli na benzinu ili plinu,da otvorim poklopac rezervoara i jasno se cuje kako usisa vazduh u rezervoar,kao da u radu stvori vakum,jel to normalna pojava? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 27, 2013 Ne bi trebalo da bude tako. Probaj sa otvorenim cepom pa vidi da li ce ga gusi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rade2301 0 Posted March 27, 2013 pa to pitam,nisam cuo da nekom usisava vazduh kad otvori cep rezervoara,al reko da pitam bolje je. ne vidim kako bi pravio vakum ali ga pravi definitivno Quote Share this post Link to post Share on other sites
igogitar 0 Posted May 15, 2013 (edited) Bravo koji sam nedavno dobio u neku zamjenu posjeduje dobar dio plinske instalacije. Ja sam ranije vozio nekog dzipa na plin ali je bio obican na karburator. Zanima me sta nedostaje na Bravu da taj sekvent BRC stavim u funkciju(odnosno zanima me isplati li mi se nabaviti ono sto fali ili da idem na ugradnju novog) i nadam se da ce neko od vas po slikama moci da zakljuci. Bocu nisam slikao.Koliko ja shvatam nedostaje neki dio izmedju isparivaca i usisa sa kojeg bi plin sa 4 crijeva isao u motor,ali ja sam laik pa mi ne zamjerite ako grijesim. Edited May 16, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 15, 2013 (edited) Nisi nigde slikao gasne injektore pa predpostavljam da oni fale. Kod BRC-a su sva 4 injekroram u jednom railu. Znaci ono tanje crevo sa isparivaca koji ti se na slikama gubi negde kod poklopca desnog fara treba da vodi do raila sa injektorima. Edited May 15, 2013 by Martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
igogitar 0 Posted May 15, 2013 Hvala Martini! Upravo tako ,nema ih pa ih nisam slikao. Znači fali mi taj rail sa injektorima? Koliko bi to moglo koštati? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igogitar 0 Posted May 16, 2013 (edited) Evo mali update,možda nekom zatreba informacija...to je stariji sistem, BRC "flying injection" koji ne koristi rail sa plinskim diznama,nego distributor "smart" sa kog crijeva idu na plinske dizne koje se bušenjem postavljaju u usisnu granu. Sve u svemu,mrka kapa,izgleda da ću od svoje instalacije moći upotrebiti samo bocu ,ali obići ću par servisa da vidim šta će reći...Ako na forumu ima servisera plina nek se slobodno jave i daju predloge šta da uradim, jer ne vjerujem da ću negdje naći taj distributor da kupim a onda ostaje pitanje kakve su dizne itd. Edited May 16, 2013 by igogitar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 17, 2013 Taj distributor zovi Matrix dizna. Kako bi bio miran najbolje je da zamenis prednji deo, jer koliko znam i u Bosni su sad jako rigorozni uslovi na atestima. Obavezno proveri i starost boce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igogitar 0 Posted May 18, 2013 Za zamjenu kompletnog prednjeg dijela(ostaje samo boca i cijevi)mi traže 500KM(oko 250 EUR) što mi se ne čini puno i mislim da ću tako i uraditi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 18, 2013 Tesko za te pare da je kvalitetan sekvencionalni uredjaj, ali ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igogitar 0 Posted May 20, 2013 Ovako su mi rekli: "AC Tomasetto , valtek rail.Garancija 2 godine." Quote Share this post Link to post Share on other sites
gt 0 Posted March 26, 2016 (edited) fiat bravo 1.8, imam sekvent plin kad se prebaci na plin crkne mi glavni osigurac Edited March 26, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
gt 0 Posted March 26, 2016 promenio sam osigurace sad mi necrkavaju ali kad dam gas da prebaci na plin on prebaci i odma se auto ugasi sta da radim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted March 26, 2016 Nađi nekog što zna šta će da radi. Jedino tako ćeš najbezbolnije proći. Quote Share this post Link to post Share on other sites