Jump to content
FAS Goran
chikavili

Chikavilijev potpuno obican Suzuki SX4 4x4 GLX+

Recommended Posts

Ono što ja nisam uspeo da vidim je ispod 3,7 ili 3,9 prosečno nakon restartovanja borda i laganom vožnjom. Sad ćemo videti sa kačketom da li više troši :p
A trenutno bude i do 2-2,5 nizbrdo sa laganom nogom na gasu

 

A za SX4 je ovo sjajan rezultat s obzirom na veličinu vozila i kubikažu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezultat extra prekosutra. Gledajte nadmorsku visinu, on je silazio sa 833 metara (dakle planina) i na kraju se spustio na 69 m nadmorske visine. Igor bi tu glatko prošao sa 1,73 l i to sa sveže ugrađenim kačketom (koji mu povećava potrošnju).

Ako već nešto dokazuju onda samo uporedno ili na nekoj ravnoj deonici.

 

Procitaj ponovo tekst. Lepo su naveli da je taj spust smanjio prosecnu potrosnju, ali su naveli i da je taj spust bio kratkotrajan, odnosno mali procenat ukupne trase. Pa cak i da bi prosecna potrosnja bila manja da su merili u suprotnom smeru, odnosno povratku.

 

A za SX4 je ovo sjajan rezultat s obzirom na veličinu vozila i kubikažu. 

 

U tome je poenta cele price.

Pogotovo sto su me mnogi odvracali od kupovine bas zbog navodne velike potrosnje tog motora na SX4

 

Meni je [prosecna potrosnja zasad 8.1 i to sa 75% gradske i 25% otvorenog puta, sa mojom jos uvek teskom nogom na gasu (navika koje pokusavam da se resim ;)). Ja sam i tom potrosnjom izuzetno zadovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam prilično iznenađen što toliko troši. Drugarova Astra G 1.6 teško da može ispod 7 litara da vidi u bilo kom režimu, mada i po gradu ne ide mnogo preko 9 litara. Ali opet ovo je nov auto i mora da savršeno radi. 

A što se potrošnje benzinaca tiče meni niko nije verovao da moja Astra na dijagnostici pokaže nekad i potrošnju ispod 5 litara ako se vozio 70-80km/h u 5.brzini bez naglih dodavanja i puštanja gasa. Samo što njih sve ubijaju grad i stiskanje.

 

I znam da nije lepo pitati s obzirom da je poklon u pitanju, ali zanima me kako se kreću cene presvlaka po meri? Ako nije neki veliki izdatak razmišljam da stavim kod sebe da bih koliko-toliko zaštitio sedišta od propadanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom zavisi od komleksnosti i broja delova. Kod mene je zadnja klupa deljiva (i naslon i sedalni deo), imam 5 uzglavlja, airbagove u naslonima... i izaslo je 8000 dinara bez montaze (montaza je, ako hoces, jos 1000 dinara).

 

 

E da, dodatak na informaciju o mojoj potrosnji - tih 25% otvorenog puta je brzina uglavnom bila preko 120, sto znaci da moze to i dosta manje ;)



Inace, od stajlinga eksterijera ne planiram nista ozbiljno. Uglavnom je u planu zatamnjivanje stakala, a mozda u nekoj buducnosti i ako finansije dozvole - prednji A-bar (bull-bar) i bocni zastitnici pragova, kao i neki projector farovi poput ovih na slici:

 

sx4_projector.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali road trip do Djerdapa:

 

DSC_0178.jpg DSC_0190.jpg 

 

Prosek potrosnje pao na 8L/100km posle 2.500km (80% grad)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To si samo do Golubacke tvrdjave isao ili i dalje? daj slike :-)

inace put je OK, uvek zakrpe pred biciklistcke trke, bar sto se udarnih rupa tice, odrona kod Boljetinskih tunela moze da bidne

Edited by Zhorz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva (kao) off-road voznja. Put koji koriste samo traktori (i caletova Panda classic :)) Na snimku se ne vidi bas najbolje, ali put je katastrofalno neravan, razbili ga kisa i traktori (ukljucio sam na youtube opciju da malo stabilizuje video).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno legao Armster!

 

Ne mogu da vam opisem koliko mi je nedostajao naslon za ruku. Vise ne mogu da zamislim duza putovanja bez njega :)

 

armster01.jpg armster02.jpg armster03.jpg
 
armster04.jpg armster05.jpg armster06.jpg
 
armster07.jpg 
 
(izvinjavam se na losem kvalitetu fotki, ali em je vec poceo da pada mrak, em sam telefonom fotkao)
 
Crna plastika je nesto crnja od one u mom enterijeru, ali uzivo se i ne primeti toliko koliko na slikama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je legao...jel on to ima Podesavanje za napred,nazad ili mi se to samo cini ovako preko slika? Inace,uklopilo se bas dobro. A vidi se da si ti prezadovoljan. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matador je bila dobra češka guma, ali otkako je Škoda prestala da ih montira na nova vozila nisam ih skoro nikako viđao... nadam se da su zadržali kvalitet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas je maltene ni nije bilo u ponudi do skoro. Citao sam uglavnom  pozitivne ocene po netu (naravno u skladu sa cenovnom klasom), a i preporucio mi ih je poznanik vulkanizer. Videcemo kako ce se pokazati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugraćivali su ih na Felicije i na prvo Fabije i ono što sam čuo od ljudi koji su ih imali jeste da su baš dobre... jedno vreme ih je Autočačak uvozio i distribuirao, ali mu izgleda to više nije bilo zanimljivo... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvih godinu dana proslo i samo 7000km (prethodnih godinu dana nisam imao godisnji odmor, a i posao mi je bio na 3 stanice GSB-a)

Uradjen prvi servis, cena 11500 dinara, osetno manje nego sto sam ocekivao, posto su me osim potrosnje plasili i cenama servisa i delova.

Potrosnja prosecna nesto preko 8 l/100km (bord pokazuje 7,5), sto cini recimo nekih 2/3 gradske i 1/3 otvorenog puta.

Testirao sam jedan rezervoar iskljucivo gradske voznje i to malo agresivnije, sa teskom nogom na gasu - potrosnja je bila oko 10,1 l/100km

 

Generalni utisci posle ovih prvih godinu dana su prilicno pozitivni, zadovoljan sam.

 

Ono sto bih istakao kao manu je kvalitet plastike u unutrasnjosti i generalno enterijera. Sve je to prilicno jeftino i nezno, cuje se povremeno zvacanje po neravninama i slicno... ali bi bilo glupo da to predstavljam kao ozbiljnu manu, kada se uzme u obzir cenovni rang i sta se dobija za ulozeni novac. Voleo bih da je to malo kvalitetnije i ozbiljnije uradjeno, ali ok, mogu da zivim sa tim.

 

Na zalost, zima je bila takva kakva je, pa nisam nesto imao prilike da ga isprobam u nezgodnim uslovima. Ono malo sto sam uspeo, imam samo pozitivne utiske.

 

U svakom slucaju, nijednog trenutka se nisam pokajao i ja zadovoljan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbitnije da si ti zadovoljan sto je I sustina. Sve ostalo je manje bitno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Kakvi su "taze" utisci po snegu, kakav je sto se tice odrzavanja pogona 4x4? Zagrejao se bas za ovakav :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam bas siguran na sta mislis pod "odrzavanje pogona 4x4". Odrzavanje automobila je normalno kao i za svaki drugi. U principu, ovo je automobil sa pogonom na prednjoj osovini a zadnja se aktivira samo ponekad po potrebi. Kada je suvo vreme, drzim ga iskljucivo na pogonu na 2 tocka, a zimi i po kisi ukljucujem automatski 4wd (ovo sto sam iznad opisao). Jedina razlika je sto moras da stavis sve 4 zimske gume ako hoces da to uopste ima smisla.

Iskreno, tesko je reci kada se i koliko aktivirala zadnja osovina po snegu posto ne osetis nista na takvoj podlozi, ali je cinjenica da mi se auto lepo ponasao, lepo reagovao na komande i upravljanje bilo pouzdano u svim uslovima. Cak sam se malo izivljavao sa tezom nogom na gasu tih dana dok je bio sneg. Hoce da prokliza, naravno, ali kontrolisano i ostaje upravljiv. Generalno sam zadovoljan.

 

 

Aj' kad sam vec tu, da prenesem i generalne utiske posle evo skoro 3 godine

- Generalno sam jako zadovoljan. Dobar i pouzdan auto, a i novo je novo, sta god da je ;)

- Polozaj sedenja je visok i stvarno prija

- Motor je visokoturazni i slabo vuce na malim obrtajima. Trebali je navici se na to posle dizelasa

- Sto uzrokuje nesto vecu potrosnju (ako se vozi agresivnije)

- Plastike enterijera su jeftine i posle nekog vremena pocinje da se cuje krckanje, pucketanje, zvecanje kada se vozi po neravnijim putevima, ali to je nekako ocekivano u ovom cenovnom rangu vozila

- Prtljaznik je problematicne velicine. Nije bas sicusan, ali nije ni prostran. Recimo da nije nista veci nego kod punta

- Preglednost malo otezana iza levog A stuba, ali to je problem dosta modernih automobila

- Zbog visine "dupeta" ja se jos uvek nisam navikao i nemam u potpunosti osecaj kada idem u rikverc, dokle smem da idem. Obicno ostavim previse prostora

 

To je to otprilike, i dobro i lose, trudio sam se da budem objektivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo citao sve napred. Cestitam na suzukiju i hvala na komentarima. Ukljucio sam se jer sam se i sam ponovio. Pre mesec dana kupio suzukija sx4 4x4 navi. Star 3 godine, od prvog vlasnika 46000km. Ja sam za manje od mesec dana vozio oko 2000km. U pocetku sam bio skeptican i pomalo nezadovoljan jer sam prethodnih 6 godina vozio renault scenica. I dalje mi smeta sto sx4 je tvrd na putu, mada su i gume po preporuci mnogo tvrdje, cak na 2.8 bara preporuka za eko voznju. Ja na scenicu isao na 2.0 pritisak. Posto cesto zalazim na teren, koji nekad zna biti i problematican ako me uhvati neki pljusak, racunam da cu tek da uvidim prednosti povisenosti klirensa i 4x4. Na putu se jako dobro ponasa cime sam iznenadjen, upravljivost i stabilnost u krivinama pri vecim brzinama. Sto se tice potrosnje, dva puta sam racunao od cepa do cepa i shvatio da bord laze za 0,5 do 0,6 l na 100 km. Tako da onaj tekst gore Zagreb Split nije merodavan jer ni jednom nisu pomislili da li je merac na autu tacan, a kamoli proverili. Za takav put ne verujem da su mogli ici ispod 7 lit potrosnje, posto ja u ravnicarskim predelima sa velikom paznjom i voznjom od 80 km na sat pa i 70km/h uz 20% gradske voznje imam 6.5 lit na 100 km. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...