Jump to content
FAS Goran
chikavili

Chikavilijev potpuno obican Suzuki SX4 4x4 GLX+

Recommended Posts

Veca potrosnja na potpuno novim kolima je normalna stvar u prvih 1000-1500 km posle toga sve leze na svoje mesto. Naravno da je i malo veca nego na dizelu u proseku ce ti biti 7,5-8,5l po gradu, bar tako kazu vlasnici istog automobila. Ima na jednom drugom forumu par momaka koji voze SX4 i ubacili su plin u njega jos pod garancijom ima da se preporodis. Definitivno se ne isplati uzimati nov auto sa dizel motorom i davati tolike pare za razliku izmedju benzinca i dizela kad je plin najrentabilnija varijanta. Osmeh na licu je totalno normalna stvar :guitar: kod kupovine novih kola.

Edited by Sh@rance

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, trošiće toliko, al za malo. Tj može, da ga vozi noću na relaciji Konjarnik - Blok 45 na primer, slažem se. A ugradnju plina u taj auto ne bi da komentarišem. Pre 2 dana neko napisa da ima ortaka koji je kupio novog Smarta benzinca i da bez 7 litara ne može da opepeli.

PS

Čestitke na kupovini, i da se navozaš za sve pare. I nije sve u potrošnji. Ko vozi polovan auto to zna. Jeste, ume polovnjak da troši malo, ili da je neki ekonomičan dizel, ili na plin. Sve je to super. I onda bum tras, crče nešto, dobar dan - 200€. Dobro jutro - 100€. Iskusio na svojoj koži. Sa novim autom toga nema, pa neka troši i 10l u gradu, ko ga šiša.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih da ulazim u polemike oko potrosnje - trosice koliko bude trosio. Bio sam svestan i pre kupovine da ce razlika u odnosu na Punta dizelasa biti vise nego osetna.

Trenutno je potrosnja prilicno velika, dok se ne razradi malo i dok ja ne naucim da ga vozim kako treba. Slusajuci iskustva vlasnika istog modela, sa istim motorom, kada sve legne na mesto, prosek bi trebalo da bude oko 8.5-9L/100km, ali i to zavisi od vozaca i stila voznje.

Sinoc sam shvatio da sam zaboravio da fotkam enterijer, pa cu to da ispravim narednih dana :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast :unworthy: :unworthy: :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sad jedna opservacija - iako na papiru ovaj auto ima duplo vise konja od starog Punta, jednostavno u realnosti osecaj nije takav. Oseca se da je snazniji, ali nikako ne duplo. Razlog tome je sto benzinac raspolaze maksimalnom snagom i torkom tek na velikim obrtajima, a ja navikao da su odma tu :) Drugi razlog je dokaz da konji nisu nista bez torka (obrtnog momenta), a ovaj auto ima tork veci od punta tek za nekih 30% - nije malo, al' nije ni duplo.

Da ne ispadne da se zalim - ne zalim se, auto super vuce, pogotovo na vecim obrtajima/brzinama. Od 80 do 120 stigne ocas posla, dok je puntu za to trebala mala vecnost. Samo konstatujem da su mi i dalje dizelasi omiljeniji za voznju ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš i veću težinu, dalje duplo više poluosovina, dva diferencijala više, razvodnik pogona i kardanče. Sve to stvara velike otpore i gubitak snage i naravno porez na gorivo.

Nego pusti to. Je si li ti naručio ovaj sneg samo da bi se igrao sa 4WD ? :2guns:

Šalim se , nego vidi nađi negde prostor pa se malo izigraj sa autom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da sam jedan od retkih, ako ne i jedini koji je jutros pomislio "E da hoce da padne bar nekih 20-30cm" :D

Doduse, na letnjim 205 gumama sam :stuart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek je sa srecom nova masina, da te dobro sluzi !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prelepo sve (sem tih zvučnika, ali kapiram da je rešivo), čestitam - i sam sam na ivici da isprobam neki jeftiniji novi auto prvi put u životu. :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nisu ti zvucnici toliko hrdjavi, ali su daleko od onoga sto imam u Puntu :)

I naravno, to je itekako resivo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas, bas ,bas lepo!!! Srecno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možeš li da prebaciš te iz Punta u njega? Što se tiče snage, još uvek je to nov auto, trebaće mu dosta vremena dok se razradi i dok dođe na svoje, a posle samo da se privikneš na malo više obrtaje... Ne reče, jel planiraš neka vanredna ulaganja, tipa tamna stakla, i sl.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fala jos jednom svima na lepim zeljama :)

Možeš li da prebaciš te iz Punta u njega?

Nisam jos imao vremena da proverim koje su velicine zvucnici u SX-u, ali pojacalo necu sigurno prebacivati, to sam odlucio. Vecinu vremena sam u kolima sa zenom, a njoj ne prija "pojacalo" ;)

Ne reče, jel planiraš neka vanredna ulaganja, tipa tamna stakla, i sl.?

Zatamnjivanje stakala je svakako u planu, kao i naslon za ruku i jos neke sitnice zasad... a kasnije, videcemo... mada definitivno nista drasticno.

U planu je i krovni kofer za duza putovanja, a i nosac za bicikle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Utisci su sve bolji i bolji. Auto se odlicno ponasa u voznji, sa motorom se sve bolje upoznajem (na moju radost i veselje), cak je i potrosnja pocela da se "normalizuje".

Ako sam dobro razumeo, ovaj motor (M16A) nema veliki servis, vec samo redovan na 15K/1 godinu. Cak su mi u salonu rekli da ne dolivam nista od tecnosti u motor do prvog redovnog servisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitke i od mene, Mada nisam pobornik kupovine novog automobila, osecaj je sigurno neopisiv. Da, na benzinca moras da se naviknes, ali nije to frka. Meni je sad problem kad se vratim u dizela.... :laughing:

Sto se tice ubrzanja, moj sadasnji auto je brzi 0-100 od JTD 115ks, ali subjektivni osecaj je da dizel bolje ubrzava.

Ne znam koliko prelazis i kako ide s garancijom, ali plin zaista mnogo stedi. Otplatices sekvent relativno brzo voznjom po Bg .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oko plina cu se definitivno raspitati.

Ne znam koliko vam je poznato, SX4 je 2010. godine doziveo neka bitna unapredjenja koja nisu vidljiva na prvu.

Naime, te godine je bitno unapredjen 1.6VVT motor (M16A). Prilagodjen je Euro5 normama, promenjen je blok, ventili i jos neki delovi motora kako bi se poboljsalo hladjenje, povecala snaga (sa 101 na 120) i obrtni moment (sa 140 na 156), kao i smanjila potrosnja.

Promenjena je i instrument tabla i to konfiguracija instrumenata, kao i veci ekran trip kompjutera sa vise podataka. Razliku izmedju cajgera mozete videti na slici

sx4_cajger.jpg

Bilo je jos nekih izmena, ali nisu bitne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolji je ovaj od '09.god. rezervoar mu na full :D Sto nas bre za.eba sa ovim snegom, kako si kupio 4x4 neprestaje da pada i ako je skoro april

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci ti si kriv za ovaj sneg u sred proleća :angry:

A auto je prelep, gledao sam ga i ja pre kupovine stila, ali nisam mogao da se ispruzim toliko, ni blizu...

Sa srećom da se navozas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obavezno javi utiske kako ide kad ga malo razradis, pa kad ga lepo stisnes, ja sam se iznenadio sam novim swiftom, ima 1,2 motor i 94 konja, kad ga vozis do 3500 rpm deluje jako obicno, cim predje 4000 autic poludi, ide ko blesav, mada tad oce i da potrosi doooosta corbe :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kakav su dil napravili sa Suzukijem, odnosno na koliki se procenat proizvedenih automobila stavlja Fiatov bedz, ali znam da gde god sam gledao, Sedici je bio osetno skuplji od SX4. Osim toga, SX4 se uspesno prodaje i u SAD i Aziji godinama, a Sedici pokriva jako malo trziste, uglavnom Evrope.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...