Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
kolega.jankovic

Sepang 2013.

Recommended Posts

ma samo jedno mogu reci ros brown je ponizio nika rozberga,koji je mogao 100 puta da obidje namiltona,al nije smeo,timsko naradjenje

a alonso je napravio super glupu gresku sto nije odmah otisao u boks,al junaci dana u glupiranju je ekipa force india,zahvaljujuci avanturama u samom boksu

veoma zanimljiva trka,a sve gluposti protivnika iskoristila je ekipa redbul koja je uzela duplu pobedu,bez greske su vozili,iako su i vetel i weber imali dvoboj,a ipak masa je bio odlican na trci,5to mesto je sasvim ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

hamilton-rosberg , sramotno!!!

vettel-webber , extra borba!!!

I ovo drugo je jednako sramotno, samo što Vettel nije ispoštovao ono što Rosberg jeste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

istina. medjutim mogao je i webber da se bori, pokaze zube, i stane mu na put, kao sto i jeste, skoro ga u zid zabio, ali je ipak vettel bio brzi.

njihovi timski dogovori su jedno trka je drugo, ja kao gledalac zelim dobru trku!

mozda je i srbija prodala utakmicu hrvatskoj, mozda i nije, mozda je postojao dogovor, ali ja sam vise od svega zeleo da vidim dobru utakmicu, dobar fudbal, dobru borbu, pa bolji nek pobedi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekad tako bilo, sad samo na poljani bolji pobeđuje. Interesi i novac diriguju tako da nama ostaje samo da se pravimo ludi.

Inače trka je bila dobra sve do trenutka kada je Rozberg stigao Hamiltona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u svakom slucaju, ljuti smo na tim sto nije dozvolio rosbergu da vozi koliko ume i moze i pruzi svoj maksimum.

ljuti smo na vettela sto nije poslusao tim i vozio je koliko ume, moze i pruzio je svoj maksimum.

paaa, ove dve stvari suuu... nemam pojma. licemerje?

i da, kad kazem mi smo ljuti, mislim na sve ljude koji prate f1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...mogao je i webber da se bori, pokaze zube, i stane mu na put, kao sto i jeste, skoro ga u zid zabio, ali je ipak vettel bio brzi.

Nije mogao da pokaže, u tome i jeste problem.

Webber je podesio smešu tako da motor ima manje snage jer je dobio instrukciju iz boksa da je sve završeno i da čuva motor i menjač.

Nije on mogao da se bori sa Vettelom kada ima manje KS od njega (kao posledicu slušanja instrukcije iz boksa), jer nemac nije smanjio količinu goriva koja se ubacuje u motor i imao je samim tim dosta brži bolid.

Webber treba ovo da upamti (verujem da hoće) i da mu ''vrati'' kasnije tokom sezone kada Vettelu to najmanje bude odgovaralo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

delimicno jeste istina, medjutim, oni su bili na velikom rastojanju, vettel je to krugovima smanjivao, kad je stigao blizu nije ga obisao u 2 krivine, nego je kao sto smo videli jurnjava trajala i trajala sto nebi bilo moguce da je i dalje bila "slaba" smesa! takodje, podesavanje smese se ne vrsi 10minuta, neko pritiskom na dugme i zakretanjem tzv "manetina", znaci trenutno, sto opet postavlja webbera u konkurentan polozaj.

takodje, webber nije izgubio pobedu zato sto je vettel bio jaci, brzi ili bolji, nego je sam napravio gresku pri izlasku iz jedne od krivina i usledilo je neminovno.

takodje, hamilton je bio na modu za cuvanje goriva, rosberg nije, i isto je mogao da uradi kao vettel, ali nije. i? ko je u pravu? vettel, webber, hamilton ili rosberg? da se nisu timovi mesali, bilo bi onako kako treba, a ovako kakav god ishod da je bio, prva cetvorica bi bili kao popisani, sto i jesu bili!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...i zakretanjem tzv "manetina", znaci trenutno...

Nemaju svi takvo dugme kao Ferrari...ali nije sporno da se to lako menja, samo što je kod Red Bulla to malo drugačije.

Vettel nije ispoštovao naredbu, nije ispoštovao klupskog kolegu, nije poštovao ništa osim svoje želje da pobedi. Imali su on i Webber dogovor pre trke, a nije ni taj njihov dogovor ispoštovao. Jednostavno, mali Šumaher, đubre od čoveka na stazi. ;)

Tim mu je napravio bolid, tim mu je omogućio da auto bude konkurentan. A, on taj isti tim nije slušao, sa nipodaštavanjem pričao prema klupskom kolegi (ona glupost preko radija kako eto...treba da mu ga sklone).

Rosberg je odradio sve kako treba. Hamilton isto tako. Webber isto.

Jedini koji je pokazao kakvo je đubre u pitanju je mali švaba. Vratiće mu se tokom sezone, ne sumnjam.

--------------------------------

Ferrari priznao grešku: ''Odluka da Alonso ostane na stazi je bila naša''

alonso%202013%20f1.jpg

U senci obračuna unutar Red Bulla na nedeljnoj Velikoj nagradi Malezije ostao je katastrofalni gaf Ferrarija. Fernando Alonso je sa treće startne pozicije odlično krenuo u trku, prestigao Felipea Massu (drugi u kvalifikacijama), ali je zatim došao preblizu vodećem Vettelu i oštetio prednje krilo. U Ferrariju su u tom trenutku procenili da nije potrebno Španca pozvati u boks pa su mu preporučili da ostane na stazi nekoliko krugova (do ulaska na prvu promenu guma). Međutim, Alonso je izdržao tek jedan - na kraju startno-ciljne ravnine, nakon ulaska u drugi krug, prednje krilo mu je otpalo i trka se za njega završila.

''Preuzeli smo rizik, ali nije se isplatilo. U normalnim uslovimma pozvali bismo ga u boks, ali pošto se očekivao prestanak kiše, nadali smo se da krilo može izdržati do prelaska na gume za suvo, pa da to obavimo odjednom'', rekao je šef Ferrarijevog tima Stefano Domenicali, priznavši da je odluka o ostajanju na stazi bila njihova, a ne Alonsova.

''Fernando nije srećan činjenicom da je ostao bez bodova, ali gleda napred jer zna da imamo konkurentan bolid'', zaključio je Domenicali.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ohohoho, vidim ja ovde neke stare frustracije...

nebitno. nemam ja nista od toga hoce li ili ne da pobedi neko. da je webber to uradio a ne vettel, isto bih podrzavao webbera! za mene je sport nadmetanje, a ne posao, dogovor, biznis i sl u sta se ovo danas pretvorilo!

ja cu uvek biti za ovakve odluke koje su donosili svi veliki vozaci u istoriji f1! svi su bili po malo prgavi i na svoju ruku! zato je i schumacher otisao iz tima posle 2 uzastopne titule, jer nisu vise oni ispunjavali njegove potrebe, a uvek postoji neko ko hoce i moze! zato je otisao u ferrari, zato je postao toliko dominantan! kao vettel sada! kao fangio '54,'55,'56,'57!

kao sena '88,'90,'91

ili prost ili ascari

nema ih puno, ali za mene su to bili veliki trkaci! ne hakkinen, nego raikkonen npr. ili cak kobayashi, koji nije imao ogromnog uspeha ali jeste pravi trkac!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nezahvalna rasprava, jer je F1 istvremeno timski i individualni sport, što ponekad izaziva kontradiktornosti. ali na kraju, moje mišljenje je da F1 čine pre svega timovi, pa tek onda vozači - Ferrari je postojao i pre, a nastavlja da postoji i posle Šumahera.

Edited by Zvukoljub

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeste, rasprava ne treba da postoji, samo razgovaramo.

istina je da vozac nista ne moze uraditi bez dobrog tima i obrnuto.

dodao bih 2 stvari

prvo, da je ferrari jedini tim koji vozi od pocetka f1, znaci od '50. do danas. za 45 godina bez schumachera ferrari je 9 puta uzeo titulu, schumacher je otisao iz sampionskog tima u ferrari koji titulu nije video 16-17god! onda slede 4 god razvoja tima i bolida i onda totalna dominacija! nr zaboravimo da bi tu bila jos jedna godina ali je doziveo nesrecu i polomio obe noge. tada je edi irvine imao bolid i bodove da osvoji titulu, i? nista!!!

posle schumachera u ferrariju samo jedna titula. naravno od pravog trkaca kimija!

drugo sto sam hteo da napomenem je da je svaki tim priznao da schumacherova velicina stoji i u tome da je on vrstan dijagnosticar, da jako dobro poznaje bolid, da kada izadje na stazu, odvoza bolid, istestira ga, tacno zna mehanicarima da kaze sta je problem koji treba i kako da se resi, covek koji je pored svoje velicine i slave, veliki deo vremena posvetio garazi-radionici f1 tima i radio zajedno sa celim timom posao koji nije ni morao.

tu lezi velicina ljudi kao sto su on senna ili fangio koji su uvek bili tu za tim, radili sa timom, ali vozili trku kao individualci.

to je ono sto se meni svidja, nekome ne, meni se ne svidja industrijalizacija sporta, ne svidja mi se sto je sve vise to biznis, marketing, strategija poslovanja, menadzerisanje, a sve manje sport.

ukusi su razliciti.

Послато са U8815 користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz našeg ugla mi želimo dinamičan i atraktivan sport. Džabe gledanje ako se oni ugovore posle transfera ili potpisa. Nema draži.

Razumem ja njih, ali živo me interesuje koliko bi sponzora skupili ako bi sport spao na gledaoce iz kruga porodice i poznanika ?

Ipak taj sport opstaje zahvaljujući velikom interesovanju gledaoca i kada ga onakve odluke upropaste sve će se urušiti.

Što kažu pamte se samo šampioni i Villeneuve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moracete malo dublje da se udubite u analizu. Pre svega, ovo je idealna situacija gde imamo jasan pokazatelj koliko je razmisljanje navijaca obojeno u zavisnosti za koga navijaju. Imate sizofrenu situaciju da ospete paljbu po Vetelu sto je prekrsio timsku naredbu i sa druge strane kritiku Rosberga sto je istu ispostovao. E pa to vam samo govori koliko trezveno ne razmisljate. Necu uopste da se pravim fin i da pokusavam da budem racionalan jer nisam.

Fetel je uradio sta je trebao da uradi, iz 2 razloga, Weber je ovo isto napravio njemu u Silverstonu 2011, Vetel je trostruki sampion koji se prosle sezone namucio dok je njegov klupski 'ladio jaja, kukao kod novinara kako mu istice ugovor i cim mu je produzen nije ga bilo nigde. Imao je tri godine da bude bolji. Nije to pokazao. Vetela ne podnose svi oni koji su mrzeli Sumahera. Uglavnom zato sto su nemci, i jos vise zato sto su - uspesni. Taj trend "lepog ponasanja" od kojeg mi se povraca, forsiraju Britanski novinari koji traze trn u tudjem dvoristu a kolac u svom ne vide.

Rosberg kao prvo treba da zna da je on jedan prosecan vozac. Zvezda tima je Hamilton.

Da ja sam onaj koji "podrzava" timske naredbe. Ne volim ih, ali znam da su nuzne i ne obracam paznju. Kada budete ulozili spostvenih 100 i kusur miliona mozete slobodno da pustite vozace da resavaju stvari na stazi. Nema nikakvih problema. Do tada, oni koji placaju hoce bodove i porciju kolaca (para) koje im na kraju sezone (po osvojenim bodovima) pripadaju.

@kolega.jankovic, veceg fana i navijaca Sumahera neces naci od mene, ali ta prica o dijagnosticaru je tezak bullshit. Covek je veliki radnik i u stanju je da provede dane i sate sa mehanicarima i na stazi testirajuci do iznemoglosti, ali razvoj bolida i dijagnostiku rade inzinjeri. Necemo preterivati. To radi i Vettel. Jedini je prosle godine proveo par dana u Pirelijevoj fabrici da bi shvatio kako te proklete gume funkcionisu.

Isto tako ja necu nikada navijati za Ferrari dok god je Alonso tamo. Apsoultno nemam problem da kazem da je on odlican vozac, ali isto tako ne mogu da ga smislim. Ne pravdam to nikavim floskulama "los je covek" i sta ja znam. Izbor za Miss je na drugom programu. Ali protivnici Vetela to nikada nece reci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kolega.jankovic, veceg fana i navijaca Sumahera neces naci od mene, ali ta prica o dijagnosticaru je tezak bullshit. Covek je veliki radnik i u stanju je da provede dane i sate sa mehanicarima i na stazi testirajuci do iznemoglosti, ali razvoj bolida i dijagnostiku rade inzinjeri. Necemo preterivati. To radi i Vettel. Jedini je prosle godine proveo par dana u Pirelijevoj fabrici da bi shvatio kako te proklete gume funkcionisu.

Imam ja isto gomilu velikoh radnika koji znaju da voze i ne primećuju da im dva od četiri točka ne koče. Treba znati da čitaš vozilo, preneseš i da ga vrhunski prilagodiš svakoj stazi. U Scuderiu je došao još jedan ključan čovek Žan Todt. Naravno i ključan za tok događaja je i Ross Brown.

Neka brži pobedi. Ali bez kvarnih poteza i izacivanja protivnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O doslo je mnogo vise od Todt i Brona. Najbitniji Rory Byrne. Problem sa Ferrarijem je umisljeni Luka Di Montezemalo. Ferrari ce i dalje imati probleme sve dok ovaj bude bio za kormilom.

Nisi shvatio moj post, naravno da treba da citas dobro vozilo i da hoces da radis i pomognes, ali one kljucne izmene koje se naprave pa vozac kaze e ovo je super ili jos uvek u toj krivini imam podupravljanje, e to rade inzinjeri. Zato, nemojmo preterivati i reci to je zasluga vozaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mala ispravka, schumacher nije bio mehanicar, bio je odlicna veza izmedju mehanicara i auta tj bio je redak vozac koji je umeo tokom testiranja da zapazi gomilu stvari koje je umeo na veoma dobar nacin da prenese mehanicarima. ipak, tada nije bila telemetrija i dijagnostika kao sada 20 godina kasnije.

Послато са U8815 користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...