Jump to content
FAS Goran
Nikolicaca

Kupovina Smarta? / Smart automobili

Recommended Posts

Smart #1 početkom aprila

 

smart 04.jpg

 

U septembru prošle godine je u Minhenu prvo prikazan Smart Concept #1, kao najava budućeg Smartovog SUV modela, dok najnovije informacije kažu da će zvanična prpmocija serijskog modela biti održana početkom sledećeg meseca. Serijski model Smart #1 je u odnosu na pomenuti koncept naravno pretrpeo određene izmene, a treba podsetiti da je automobil nedavno završio seriju zimskih i aerodinamičkih testova.

 

smart 03.jpg

 

Smart #1 će se bazirati na platformi kineske kompanije Geely (sa kojom je Mercedes još ranije postigao dogovor o budućnosti marke Smart), uz najavu da će biti dizajniran uz pomoć Mercedesa. Ovaj model će označiti promenu u dizajnerskom jeziku brenda i pozicioniranju u skladu sa njegovim ''rastućim premium i hight-tech aspiracijama''. Tačnije, najavljuje novi identitet brenda - lepši, sportskiji i, naravno, više ''kul'' nego ranije.'' Osim u Kini (gde će se i proizvoditi), Smart #1 će se prodavati i u Evropi.

 

smart 02.jpg

 

U pitanju je najveći Smartov model do sada (dužina koncepta je 4.290 mm, širina 1.910 mm, visina 1.698 mm, međuosovinsko rastojanje 2.750 mm), uz najavu da je ''velikodušno dimenzionisana'' unutrašnjost dizajnirana za potrebe mladih porodica (serijski model će imati pet sedišta). Treba pomenuti i koeficijent otpora vazduhu od 0.29. Tu su i kratki prepusti, panoramski krov, LED svetla, enterijer sa premium izgledom i osećajem, jedinstveno unutrašnje osvetljenje, kao i 12.8-inčni displej.

 

smart 01.jpg

 

Prve isporuke kupcima se očekuju u decembru ove godine, i to u baznoj verziji sa zadnjim pogonom i jednim elektormotorom sa oko 200KS. Sa jednim punjenjem baterija od 60 kWh ova verzija će moći da pređe do 430 km (po WLTP-u), pri čemu će od 5% do 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se dopuni za manje od 30 minuta. Takođe, kasnije se očekuje i verzija sa pogonom na sva četiri točka i dva elektromotora sa 326KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smart #1 najavljen za 7. april

 

223651-smart suv 2.jpg

 

U septembru prošle godine je u Minhenu prvo prikazan Smart Concept #1, kao najava budućeg Smartovog SUV modela, a sada najnovije informacije kažu da će zvanična promocija tog serijskog modela biti održana sledeće nedelje (7.aprila). Serijski model Smart #1 je u odnosu na pomenuti koncept naravno pretrpeo određene izmene, a treba podsetiti da je automobil nedavno završio seriju zimskih i aerodinamičkih testova. Smart #1 će se bazirati na SEA platformi kineske kompanije Geely (sa kojom je Mercedes još ranije postigao dogovor o budućnosti marke Smart), uz napomenu da je dizajniran uz pomoć Mercedesa.

 

smart 1 suv 1.jpg

 

Ovaj model će označiti promenu u dizajnerskom jeziku brenda i pozicioniranju u skladu sa njegovim ''rastućim premium i hight-tech aspiracijama''. 'Tačnije, najavljuje novi identitet brenda - lepši, sportskiji i, naravno, više kul nego ranije.'' Osim u Kini (gde će se i proizvoditi), Smart #1 će se prodavati i u Evropi. U pitanju je najveći Smartov model do sada (dužina 4.290 mm, širina 1.910 mm, visina 1.698 mm, međuosovinsko rastojanje 2.750 mm), uz najavu da je ''velikodušno dimenzionisana'' unutrašnjost dizajnirana za potrebe mladih porodica (serijski model će imati pet sedišta). Treba pomenuti i koeficijent otpora vazduhu od 0.29.

 

Tu su i kratki prepusti, panoramski krov, LED svetla, enterijer sa premium izgledom i osećajem, jedinstveno unutrašnje osvetljenje, kao i 12.8-inčni displej. Prve isporuke kupcima se očekuju u decembru ove godine, i to u baznoj verziji sa zadnjim pogonom i jednim elektormotorom sa oko 200 konja. Sa jednim punjenjem baterija od oko 60 kWh ova verzija će po nekim ranijim vestima moći da pređe do 430 km (po WLTP-u), pri čemu će 5% do 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se dopuni za manje od 30 minuta. Ovo su međutim i dalje samo nezvanične informacije. Takođe, kasnije se očekuje i verzija sa pogonom na sva četiri točka i dva elektromotora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smart #1 na novim najavnim slikama

 

smart 1 suv 02.jpg

 

Smartov novi SUV model #1 čekamo već duže vreme, ali njegova promocija će konačno biti održana 7. aprila.

 

smart suv 01.jpg

 

Tim povodom je Smart medijima poslao još nekoliko novih najavnih slika koje naravno ne otkrivaju kompletan automobil, već samo pojedine delove.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smart #1 zvanično

 

smart 1 2022 09.jpg

 

Smart je danas održao promociju svog novog SUV modela #1, koji je još u septembru prošle godine na sajmu u Minhenu najavljen studijom pod nazivom Concept #1.

 

smart 1 2022 08.jpg

 

Smart #1 se po ranijim najavama bazira na SEA platformi kineske kompanije Geely (sa kojom je Mercedes postigao dogovor o budućnosti marke Smart), uz napomenu da je dizajniran uz pomoć Mercedesa.

 

smart 1 2022 07.jpg

 

Ovaj model označava promenu u dizajnerskom jeziku brenda i pozicioniranju u skladu sa njegovim ''rastućim premium i hight-tech aspiracijama''. Tačnije, najavljuje novi identitet brenda - lepši, sportskiji i, naravno, više ''kul nego ranije.''

 

smart 1 2022 06.jpg

 

Osim u Kini (gde će se i proizvoditi), Smart #1 će se prodavati i u Evropi.

 

smart 1 2022 05.jpg smart 1 2022 04.jpg

 

U pitanju je najveći Smartov model do sada (dužina 4.270 mm, širina 1.822 mm, visina 1.636 mm, međuosovinsko rastojanje 2.750 mm), uz najavu da je ''velikodušno dimenzionisana'' unutrašnjost dizajnirana za potrebe mladih porodica (serijski model ima pet sedišta).

 

smart 1 2022 03.jpg

 

U vesti se navodi da je zapremina prtljažnika 323/411 litara, kao i da su točkovi od 19 inča (gume 235/45 R19).

 

smart 1 2022 02.jpg

 

Tu su i kratki prepusti, opcioni panoramski krov, LED svetla, enterijer sa premium izgledom i osećajem, jedinstveno unutrašnje osvetljenje, kao i 9.2-inčna digitalna instrument tabla, 10.0-inčni HUD i 12.8-inčni ekran osetljiv na dodir.

 

smart 1 2022 01.jpg

 

Narudžbine se očekuju od septembra ove godine, i to prvo u verziji sa jednim elektromotorom od 272KS i 343 Nm (najveća brzina je 180 km/h, ubrzanje do 100 km/h za manje od 7.0 sekundi). Sa jednim punjenjem baterija od 66 kWh ova verzija će moći da pređe 420-440 km (po WLTP-u), pri čemu će 10% do 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se dopuni za manje od 30 minuta.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smart #1 Brabus

 

brabus 05.jpg

 

Smart je u aprilu ove godine prikazao električni crossover Smart #1 koji je sada u Kini predstavljen i u sportskom Brabus dresu.

Smart #1 Brabus se od standardnog modela razlikuje po agresivnijem aero body kompletu (modifikovani branici, veliki zadnji krovni spojler, bočni pragovi), crvenim detaljima, alu točkovima od 19 inča, Brabus sportskom volanu, crvenim sigurnosnim pojasevima, novim presvlakama sedišta, kao i novim sportskim pedalama.

 

brabus 04.jpg

 

Standardni elektromotor od 272KS je zadržan na zadnjoj osovini, a dodatni motor od 156KS je ugrađen na prednjoj strani. Ukupna snaga sada iznosi 428KS, a pogon je na sva četiri točka.

 

brabus 03.jpg

 

Mada je težina ovakvog Brabusa porasla na 1.900 kg, njegovo ubrzanje do 100 km/h traje manje od 4 sekunde (kineski mediji navode 3.7 s).

 

brabus 02.jpg

 

Smart #1 Brabus prvo dakle stiže na kinesko tržište (gde će prodaja početi na jesen), ali kasnije će biti ponuđen i na drugim tržištima.

 

brabus 01.jpg

 

Smart #1 se inače bazira na SEA platformi kineske kompanije Geely (sa kojom je Mercedes postigao dogovor o budućnosti marke Smart), uz napomenu da je dizajniran uz pomoć Mercedesa. U pitanju je najveći Smartov model do sada (dužina 4.270 mm, širina 1.822 mm, visina 1.636 mm, međuosovinsko rastojanje 2.750 mm), uz najavu da je ''velikodušno dimenzionisana'' unutrašnjost dizajnirana za potrebe mladih porodica (serijski model ima pet sedišta). Sa jednim punjenjem baterija od 66 kWh standardni model može da pređe 420-440 km (po WLTP-u), pri čemu će 10 do 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se dopuni za manje od 30 minuta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autobildyoutube.jpg Auto Bild najavljuje Smart #2

 

Svako ko razmišlja o Smartu verovatno ima na umu mali auto koji je na putevima od 1998. godine.

Najnoviji model, Smart #1, je električni, al' sa dužinom od 4.27 metara bliži je Golfu nego nekom malom automobili samo za grad. Sad se pojavljuju informacije da će doći i u SUV formatu u obliku kupea koji će se verovatno zvati Smart #2. Ovako bi mogao da izgleda:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i Smart #3

 

smart 3 04.jpg

 

Smart je ranije ove godine predstavio električni krosover Smart #1, ali uskoro stiže i njegov veliki brat. To potvrđuju i ove prve slike Smarta #3 koje dolaze iz Kine.

Kao i Smart #1, novi Smart #3 je zajednički projekat Mercedesa i kineske kompanije Geely. Za dizajn su zaslužni Nemci, dok su Kinezi zaduženi za platformu i proizvodnju. To znači da Smart #3 takođe koristi Geely platformu SEA, pri čemu je duži, širi i niži u odnosu na Smart #1.

 

smart 3 03.jpg

 

Smart #3 je dugačak 4.440 mm (Smart #1 ima 4.270 mm), dok je međuosovinsko rastojanje kod Smarta #3 za 35 mm duže.

 

smart 3 02.jpg

 

Uz sličan dizajnerski jezik, Smart #3 će odlikovati isti motori kao i njegovog manjeg brata. To podrazumeva baznu verziju sa jednim elektormotorom sa 272KS i zadnjim pogonom, kao i Brabus varijantu sa dva elektromotora i ukupno 428KS.

 

smart 3 01.jpg

 

Brabus Smart #1 do 100 km/h stiže za 3.9 sekundi, ali će većem Smartu #3 biti potrebno nešto više. Smart #3 će se prodavati i u Evropi, a kako stvari sada stoje planova za prodaju u Severnoj Americi nema.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smart #3 na sajmu u Šangaju

 

smart 3 3.jpg

 

Smart je prošle godine predstavio električni krosover Smart #1, ali uskoro stiže i njegov veliki brat Smart #3 čija premijera se najavljuje za 17. april i sajam u Šangaju. Kao i Smart #1, novi Smart #3 je zajednički projekat Mercedesa i kineske kompanije Geely. Za dizajn su zaslužni Nemci, dok su Kinezi zaduženi za platformu i proizvodnju. To znači da Smart #3 takođe koristi Geely platformu SEA, pri čemu je duži, širi i niži u odnosu na Smart #1.

 

smart 3 2.jpg

 

Smart #3 je dugačak 4440 mm (Smart #1 ima 4270 mm), dok je međuosovinsko rastojanje kod Smarta #3 za 35 mm duže. Neke informacije kažu da će u ponudi biti verzije sa jednim i dva elektromotora (sa 152KS odnosno 268KS), dok bi sportska Brabus varijanta trebalo da ima 442KS.

 

smart 3 1.jpg

 

Smart #3 će na kineskom tržištu startovati krajem ove godine, a od 2024. će se prodavati i u Evropi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smart #3

 

Smart 3 006.jpg

 

Smart je zvanično predstavio svoj prvi Sports Utility Coupe (SUC), Smart #3, na ekskluzivnom događaju brenda u Šangaju.

 

Smart 3 005.jpg

 

Dizajn Smarta #3 predstavlja još sportskiju interpretaciju filozofije dizajna koju je kreirao Mercedesov globalni dizajnerski tim, uz zadržavanje najsavremenijeg povezivanja kao vodećeg principa. Sa lansiranjem Smarta #3, Smart ostaje veran svojoj originalnoj pionirskoj viziji istraživanja najboljih rešenja za buduću urbanu mobilnost.

 

Smart 3 004.jpg

 

Dirk Adelman, izvršni direktor Smarta za Evropu: ''Ponosni smo što konačno možemo da predstavimo svetu naš prvi SUC, potpuno novi Smart #3. Kao električni pionir Smart je posvećen beskompromisnom kvalitetu iskustva i interakcije. Naš cilj je oduvek bio da odgovorimo na višestruke i promenljive potrebe za mobilnošću. Zato će Smart nastaviti da širi svoju porodicu proizvoda da bi ponudio niz automobila koji optimalno odgovaraju različitim grupama kupaca i životnim stilovima.''

 

Smart 3 003.jpg

 

Dizajn Smarta #3 je definisan glatkim linijama i atletskim oblinama, sa ciljem poboljšanja njegovih aerodinamičkih performansi. Karoserija je dodatno naglašena brojnim dizajnerskim detaljima. Na prednjoj strani, smanjeni CyberSparks LED farovi su upareni sa prepoznatljivim ''nosom ajkule'' i širokom maskom u obliku slova A. Sa strane, istaknuti dvobojni krov se susreće sa glatkom, kontinuiranom e-linijom koja povezuje A-stub i C-stub, stvarajući elegantnu sportsku siluetu. Spojler, C-stub i zadnji branik kombinuju se sa branikom da bi stvorili modernu zakrivljenost, dok zadnja svetla sa pikselizovanim elementima poboljšavaju vrhunski osećaj.

 

Smart 3 002.jpg

 

U unutrašnjosti, kokpit reafirmiše sportsku energiju modela sa kružnim oblicima koji podsećaju na usisnike turbine, ugrađujući obimne elemente u mirnu i elegantnu arhitekturu. Kontrolna tabla se neprimetno uliva u visoku konzolu, u kojoj se nalazi centralni kokpit, 12.8-inčni centralni ekran. Kombinacija prirodnog svetla sa krova i veštačkog osvetljenja od višebojnog ambijentalnog osvetljenja dodatno poboljšava unutrašnju atmosferu. Zahvaljujući dužem međuosovinskom rastojanju, Smart #3 nudi još prostraniju unutrašnjost. Integrisani nasloni za glavu dodatno povećavaju udobnost vožnje i naglašavaju sportski koncept enterijera. U međuvremenu, infotainment sistem, opremljen Beats zvučnim sistemom sa 13 zvučnika, dopunjuje avangardno iskustvo kabine.

 

Smart 3 001.jpg

 

Smart #3 će dolaziti u novim i uzbudljivim bojama, uključujući živopisnu Photon Orange Metallic i futurističku Electric Blue Matte, kao i novu Vibrant Brown unutrašnju varijantu. Smart #3 će biti predstavljen evropskoj publici na IAA sajmu u septembru 2023. pre nego što će biti lansiran na evropska tržišta početkom 2024. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smart #3 na sajmu u Minhenu

 

Smart 3 24 06.jpg

 

Smart je svoj prvi Sports Utility Coupe (SUC), nazvan Smart #3, predstavio još u aprilu na ekskluzivnom događaju brenda u Šangaju, dok će evropskoj publici biti prikazan sledeće nedelje na IAA sajmu u Minhenu. Dizajn Smarta #3 predstavlja još sportskiju interpretaciju filozofije dizajna koju je kreirao Mercedesov globalni dizajnerski tim, uz zadržavanje najsavremenijeg povezivanja kao vodećeg principa. Sa lansiranjem Smarta #3, Smart ostaje veran svojoj originalnoj pionirskoj viziji istraživanja najboljih rešenja za buduću urbanu mobilnost.

 

Smart 3 24 05.jpg

 

Dirk Adelman, izvršni direktor Smarta za Evropu: ''Ponosni smo što možemo da predstavimo naš prvi SUC, potpuno novi Smart #3. Kao električni pionir Smart je posvećen beskompromisnom kvalitetu iskustva i interakcije. Naš cilj je oduvek bio da odgovorimo na višestruke i promenljive potrebe za mobilnošću. Zato će Smart nastaviti da širi svoju porodicu proizvoda da bi ponudio niz automobila koji optimalno odgovaraju različitim grupama kupaca i životnim stilovima.''

 

Smart 3 24 04.jpg

 

Dizajn Smarta #3 je definisan glatkim linijama i atletskim oblinama, sa ciljem poboljšanja njegovih aerodinamičkih performansi. Karoserija je dodatno naglašena brojnim dizajnerskim detaljima. Na prednjoj strani, smanjeni CyberSparks LED farovi su upareni sa prepoznatljivim ''nosom ajkule'' i širokom maskom u obliku slova A. Sa strane, istaknuti dvobojni krov se susreće sa glatkom, kontinuiranom e-linijom koja povezuje A-stub i C-stub, stvarajući elegantnu sportsku siluetu. Spojler, C-stub i zadnji branik kombinuju se sa branikom da bi stvorili modernu zakrivljenost, dok zadnja svetla sa pikselizovanim elementima poboljšavaju vrhunski osećaj.

 

Smart 3 24 03.jpg

 

U unutrašnjosti, kokpit reafirmiše sportsku energiju modela sa kružnim oblicima koji podsećaju na usisnike turbine, ugrađujući obimne elemente u mirnu i elegantnu arhitekturu. Kontrolna tabla se neprimetno uliva u visoku konzolu, u kojoj se nalazi centralni kokpit, 12.8-inčni centralni ekran. Kombinacija prirodnog svetla sa krova i veštačkog osvetljenja od višebojnog ambijentalnog osvetljenja dodatno poboljšava unutrašnju atmosferu.

 

Smart 3 24 02.jpg

 

Model je dugačak 4.400 mm, širok 1.800 mm, visok 1.600 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.785 mm, pa je za 35 mm duži od Smarta #1 na čijoj SEA platformi se i bazira. Smart #3 nudi još prostraniju unutrašnjost, a integrisani nasloni za glavu dodatno povećavaju udobnost vožnje i naglašavaju sportski koncept enterijera. U međuvremenu, infotainment sistem, opremljen Beats zvučnim sistemom sa 13 zvučnika, dopunjuje avangardno iskustvo kabine.

 

Smart 3 24 01.jpg

 

Smart #3 će dolaziti u novim i uzbudljivim bojama, uključujući živopisnu Photon Orange Metallic i futurističku Electric Blue Matte, kao i novu Vibrant Brown unutrašnju varijantu. Standardni Smart #3 dolazi sa jednim motorom od 272KS, dok snažniji Smart #3 Brabus ima dva elektromotora sa ukupno 428 KS. Standardnom Smartu #3 je potrebno 5,8 sekundi za ubrzanje do 100 km/h, a Brabus modelu 3.7 sekundi. Najefikasniji, bazni Smart #3 ima domet od 455 kilometara po WLTP-u, dok model sa dva motora prelazi 435 km. DC brzo punjenje je navedeno na 150 kilovata, što omogućava punjenje od 10% do 80% za samo 30 minuta.

 

Smart je za sajam u Mimhenu najavio i specijalnu ediciju opreme koja slavi 25 godina postojanja brenda. Baziran na vrhunskom Brabus modelu, 25th Anniversary Edition ima panoramski krov, unapređene LED farove, crvene detalje i posebna dvobojna, crno-bela kožna sedišta sa integrisanim naslonom za glavu. I model Brabus i oprema za 25th Anniversary će takođe ponuditi vrhunske unutrašnje karakteristike, uključujući ekran osetljiv na dodir od 12.8 inča sa 9.2-inčnom HD digitalnom instrument tablom, 10-inčni head-up displej i Beats audio sistem sa 13 zvučnika. Nakon prvog zvaničnog evropskog debija Smarta #3 na IAA Mobility sajmu, kompaktni SUV će se u Nemačkoj naći u prodaji pre kraja 2023. godine, dok će ostali kupci u Evropi moći da ga dobiju početkom 2024.

Detalji o cenama nisu objavljeni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...