neshaoct 9592 Posted March 5, 2022 Smart #1 početkom aprila U septembru prošle godine je u Minhenu prvo prikazan Smart Concept #1, kao najava budućeg Smartovog SUV modela, dok najnovije informacije kažu da će zvanična prpmocija serijskog modela biti održana početkom sledećeg meseca. Serijski model Smart #1 je u odnosu na pomenuti koncept naravno pretrpeo određene izmene, a treba podsetiti da je automobil nedavno završio seriju zimskih i aerodinamičkih testova. Smart #1 će se bazirati na platformi kineske kompanije Geely (sa kojom je Mercedes još ranije postigao dogovor o budućnosti marke Smart), uz najavu da će biti dizajniran uz pomoć Mercedesa. Ovaj model će označiti promenu u dizajnerskom jeziku brenda i pozicioniranju u skladu sa njegovim ''rastućim premium i hight-tech aspiracijama''. Tačnije, najavljuje novi identitet brenda - lepši, sportskiji i, naravno, više ''kul'' nego ranije.'' Osim u Kini (gde će se i proizvoditi), Smart #1 će se prodavati i u Evropi. U pitanju je najveći Smartov model do sada (dužina koncepta je 4.290 mm, širina 1.910 mm, visina 1.698 mm, međuosovinsko rastojanje 2.750 mm), uz najavu da je ''velikodušno dimenzionisana'' unutrašnjost dizajnirana za potrebe mladih porodica (serijski model će imati pet sedišta). Treba pomenuti i koeficijent otpora vazduhu od 0.29. Tu su i kratki prepusti, panoramski krov, LED svetla, enterijer sa premium izgledom i osećajem, jedinstveno unutrašnje osvetljenje, kao i 12.8-inčni displej. Prve isporuke kupcima se očekuju u decembru ove godine, i to u baznoj verziji sa zadnjim pogonom i jednim elektormotorom sa oko 200KS. Sa jednim punjenjem baterija od 60 kWh ova verzija će moći da pređe do 430 km (po WLTP-u), pri čemu će od 5% do 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se dopuni za manje od 30 minuta. Takođe, kasnije se očekuje i verzija sa pogonom na sva četiri točka i dva elektromotora sa 326KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 2, 2022 Smart #1 najavljen za 7. april U septembru prošle godine je u Minhenu prvo prikazan Smart Concept #1, kao najava budućeg Smartovog SUV modela, a sada najnovije informacije kažu da će zvanična promocija tog serijskog modela biti održana sledeće nedelje (7.aprila). Serijski model Smart #1 je u odnosu na pomenuti koncept naravno pretrpeo određene izmene, a treba podsetiti da je automobil nedavno završio seriju zimskih i aerodinamičkih testova. Smart #1 će se bazirati na SEA platformi kineske kompanije Geely (sa kojom je Mercedes još ranije postigao dogovor o budućnosti marke Smart), uz napomenu da je dizajniran uz pomoć Mercedesa. Ovaj model će označiti promenu u dizajnerskom jeziku brenda i pozicioniranju u skladu sa njegovim ''rastućim premium i hight-tech aspiracijama''. 'Tačnije, najavljuje novi identitet brenda - lepši, sportskiji i, naravno, više kul nego ranije.'' Osim u Kini (gde će se i proizvoditi), Smart #1 će se prodavati i u Evropi. U pitanju je najveći Smartov model do sada (dužina 4.290 mm, širina 1.910 mm, visina 1.698 mm, međuosovinsko rastojanje 2.750 mm), uz najavu da je ''velikodušno dimenzionisana'' unutrašnjost dizajnirana za potrebe mladih porodica (serijski model će imati pet sedišta). Treba pomenuti i koeficijent otpora vazduhu od 0.29. Tu su i kratki prepusti, panoramski krov, LED svetla, enterijer sa premium izgledom i osećajem, jedinstveno unutrašnje osvetljenje, kao i 12.8-inčni displej. Prve isporuke kupcima se očekuju u decembru ove godine, i to u baznoj verziji sa zadnjim pogonom i jednim elektormotorom sa oko 200 konja. Sa jednim punjenjem baterija od oko 60 kWh ova verzija će po nekim ranijim vestima moći da pređe do 430 km (po WLTP-u), pri čemu će 5% do 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se dopuni za manje od 30 minuta. Ovo su međutim i dalje samo nezvanične informacije. Takođe, kasnije se očekuje i verzija sa pogonom na sva četiri točka i dva elektromotora. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 6, 2022 Smart #1 na novim najavnim slikama Smartov novi SUV model #1 čekamo već duže vreme, ali njegova promocija će konačno biti održana 7. aprila. Tim povodom je Smart medijima poslao još nekoliko novih najavnih slika koje naravno ne otkrivaju kompletan automobil, već samo pojedine delove. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 7, 2022 Smart #1 zvanično Smart je danas održao promociju svog novog SUV modela #1, koji je još u septembru prošle godine na sajmu u Minhenu najavljen studijom pod nazivom Concept #1. Smart #1 se po ranijim najavama bazira na SEA platformi kineske kompanije Geely (sa kojom je Mercedes postigao dogovor o budućnosti marke Smart), uz napomenu da je dizajniran uz pomoć Mercedesa. Ovaj model označava promenu u dizajnerskom jeziku brenda i pozicioniranju u skladu sa njegovim ''rastućim premium i hight-tech aspiracijama''. Tačnije, najavljuje novi identitet brenda - lepši, sportskiji i, naravno, više ''kul nego ranije.'' Osim u Kini (gde će se i proizvoditi), Smart #1 će se prodavati i u Evropi. U pitanju je najveći Smartov model do sada (dužina 4.270 mm, širina 1.822 mm, visina 1.636 mm, međuosovinsko rastojanje 2.750 mm), uz najavu da je ''velikodušno dimenzionisana'' unutrašnjost dizajnirana za potrebe mladih porodica (serijski model ima pet sedišta). U vesti se navodi da je zapremina prtljažnika 323/411 litara, kao i da su točkovi od 19 inča (gume 235/45 R19). Tu su i kratki prepusti, opcioni panoramski krov, LED svetla, enterijer sa premium izgledom i osećajem, jedinstveno unutrašnje osvetljenje, kao i 9.2-inčna digitalna instrument tabla, 10.0-inčni HUD i 12.8-inčni ekran osetljiv na dodir. Narudžbine se očekuju od septembra ove godine, i to prvo u verziji sa jednim elektromotorom od 272KS i 343 Nm (najveća brzina je 180 km/h, ubrzanje do 100 km/h za manje od 7.0 sekundi). Sa jednim punjenjem baterija od 66 kWh ova verzija će moći da pređe 420-440 km (po WLTP-u), pri čemu će 10% do 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se dopuni za manje od 30 minuta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 28, 2022 Testosteeron: 2018. Smart ForTwo Electric Drive Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 15, 2022 Smart #1 Brabus Smart je u aprilu ove godine prikazao električni crossover Smart #1 koji je sada u Kini predstavljen i u sportskom Brabus dresu. Smart #1 Brabus se od standardnog modela razlikuje po agresivnijem aero body kompletu (modifikovani branici, veliki zadnji krovni spojler, bočni pragovi), crvenim detaljima, alu točkovima od 19 inča, Brabus sportskom volanu, crvenim sigurnosnim pojasevima, novim presvlakama sedišta, kao i novim sportskim pedalama. Standardni elektromotor od 272KS je zadržan na zadnjoj osovini, a dodatni motor od 156KS je ugrađen na prednjoj strani. Ukupna snaga sada iznosi 428KS, a pogon je na sva četiri točka. Mada je težina ovakvog Brabusa porasla na 1.900 kg, njegovo ubrzanje do 100 km/h traje manje od 4 sekunde (kineski mediji navode 3.7 s). Smart #1 Brabus prvo dakle stiže na kinesko tržište (gde će prodaja početi na jesen), ali kasnije će biti ponuđen i na drugim tržištima. Smart #1 se inače bazira na SEA platformi kineske kompanije Geely (sa kojom je Mercedes postigao dogovor o budućnosti marke Smart), uz napomenu da je dizajniran uz pomoć Mercedesa. U pitanju je najveći Smartov model do sada (dužina 4.270 mm, širina 1.822 mm, visina 1.636 mm, međuosovinsko rastojanje 2.750 mm), uz najavu da je ''velikodušno dimenzionisana'' unutrašnjost dizajnirana za potrebe mladih porodica (serijski model ima pet sedišta). Sa jednim punjenjem baterija od 66 kWh standardni model može da pređe 420-440 km (po WLTP-u), pri čemu će 10 do 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se dopuni za manje od 30 minuta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 14, 2022 Auto Bild najavljuje Smart #2 Svako ko razmišlja o Smartu verovatno ima na umu mali auto koji je na putevima od 1998. godine. Najnoviji model, Smart #1, je električni, al' sa dužinom od 4.27 metara bliži je Golfu nego nekom malom automobili samo za grad. Sad se pojavljuju informacije da će doći i u SUV formatu u obliku kupea koji će se verovatno zvati Smart #2. Ovako bi mogao da izgleda: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 24, 2022 Stiže i Smart #3 Smart je ranije ove godine predstavio električni krosover Smart #1, ali uskoro stiže i njegov veliki brat. To potvrđuju i ove prve slike Smarta #3 koje dolaze iz Kine. Kao i Smart #1, novi Smart #3 je zajednički projekat Mercedesa i kineske kompanije Geely. Za dizajn su zaslužni Nemci, dok su Kinezi zaduženi za platformu i proizvodnju. To znači da Smart #3 takođe koristi Geely platformu SEA, pri čemu je duži, širi i niži u odnosu na Smart #1. Smart #3 je dugačak 4.440 mm (Smart #1 ima 4.270 mm), dok je međuosovinsko rastojanje kod Smarta #3 za 35 mm duže. Uz sličan dizajnerski jezik, Smart #3 će odlikovati isti motori kao i njegovog manjeg brata. To podrazumeva baznu verziju sa jednim elektormotorom sa 272KS i zadnjim pogonom, kao i Brabus varijantu sa dva elektromotora i ukupno 428KS. Brabus Smart #1 do 100 km/h stiže za 3.9 sekundi, ali će većem Smartu #3 biti potrebno nešto više. Smart #3 će se prodavati i u Evropi, a kako stvari sada stoje planova za prodaju u Severnoj Americi nema. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 26, 2023 Smart #3 na sajmu u Šangaju Smart je prošle godine predstavio električni krosover Smart #1, ali uskoro stiže i njegov veliki brat Smart #3 čija premijera se najavljuje za 17. april i sajam u Šangaju. Kao i Smart #1, novi Smart #3 je zajednički projekat Mercedesa i kineske kompanije Geely. Za dizajn su zaslužni Nemci, dok su Kinezi zaduženi za platformu i proizvodnju. To znači da Smart #3 takođe koristi Geely platformu SEA, pri čemu je duži, širi i niži u odnosu na Smart #1. Smart #3 je dugačak 4440 mm (Smart #1 ima 4270 mm), dok je međuosovinsko rastojanje kod Smarta #3 za 35 mm duže. Neke informacije kažu da će u ponudi biti verzije sa jednim i dva elektromotora (sa 152KS odnosno 268KS), dok bi sportska Brabus varijanta trebalo da ima 442KS. Smart #3 će na kineskom tržištu startovati krajem ove godine, a od 2024. će se prodavati i u Evropi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 17, 2023 Smart #3 Smart je zvanično predstavio svoj prvi Sports Utility Coupe (SUC), Smart #3, na ekskluzivnom događaju brenda u Šangaju. Dizajn Smarta #3 predstavlja još sportskiju interpretaciju filozofije dizajna koju je kreirao Mercedesov globalni dizajnerski tim, uz zadržavanje najsavremenijeg povezivanja kao vodećeg principa. Sa lansiranjem Smarta #3, Smart ostaje veran svojoj originalnoj pionirskoj viziji istraživanja najboljih rešenja za buduću urbanu mobilnost. Dirk Adelman, izvršni direktor Smarta za Evropu: ''Ponosni smo što konačno možemo da predstavimo svetu naš prvi SUC, potpuno novi Smart #3. Kao električni pionir Smart je posvećen beskompromisnom kvalitetu iskustva i interakcije. Naš cilj je oduvek bio da odgovorimo na višestruke i promenljive potrebe za mobilnošću. Zato će Smart nastaviti da širi svoju porodicu proizvoda da bi ponudio niz automobila koji optimalno odgovaraju različitim grupama kupaca i životnim stilovima.'' Dizajn Smarta #3 je definisan glatkim linijama i atletskim oblinama, sa ciljem poboljšanja njegovih aerodinamičkih performansi. Karoserija je dodatno naglašena brojnim dizajnerskim detaljima. Na prednjoj strani, smanjeni CyberSparks LED farovi su upareni sa prepoznatljivim ''nosom ajkule'' i širokom maskom u obliku slova A. Sa strane, istaknuti dvobojni krov se susreće sa glatkom, kontinuiranom e-linijom koja povezuje A-stub i C-stub, stvarajući elegantnu sportsku siluetu. Spojler, C-stub i zadnji branik kombinuju se sa branikom da bi stvorili modernu zakrivljenost, dok zadnja svetla sa pikselizovanim elementima poboljšavaju vrhunski osećaj. U unutrašnjosti, kokpit reafirmiše sportsku energiju modela sa kružnim oblicima koji podsećaju na usisnike turbine, ugrađujući obimne elemente u mirnu i elegantnu arhitekturu. Kontrolna tabla se neprimetno uliva u visoku konzolu, u kojoj se nalazi centralni kokpit, 12.8-inčni centralni ekran. Kombinacija prirodnog svetla sa krova i veštačkog osvetljenja od višebojnog ambijentalnog osvetljenja dodatno poboljšava unutrašnju atmosferu. Zahvaljujući dužem međuosovinskom rastojanju, Smart #3 nudi još prostraniju unutrašnjost. Integrisani nasloni za glavu dodatno povećavaju udobnost vožnje i naglašavaju sportski koncept enterijera. U međuvremenu, infotainment sistem, opremljen Beats zvučnim sistemom sa 13 zvučnika, dopunjuje avangardno iskustvo kabine. Smart #3 će dolaziti u novim i uzbudljivim bojama, uključujući živopisnu Photon Orange Metallic i futurističku Electric Blue Matte, kao i novu Vibrant Brown unutrašnju varijantu. Smart #3 će biti predstavljen evropskoj publici na IAA sajmu u septembru 2023. pre nego što će biti lansiran na evropska tržišta početkom 2024. godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 3, 2023 Smart #3 na sajmu u Minhenu Smart je svoj prvi Sports Utility Coupe (SUC), nazvan Smart #3, predstavio još u aprilu na ekskluzivnom događaju brenda u Šangaju, dok će evropskoj publici biti prikazan sledeće nedelje na IAA sajmu u Minhenu. Dizajn Smarta #3 predstavlja još sportskiju interpretaciju filozofije dizajna koju je kreirao Mercedesov globalni dizajnerski tim, uz zadržavanje najsavremenijeg povezivanja kao vodećeg principa. Sa lansiranjem Smarta #3, Smart ostaje veran svojoj originalnoj pionirskoj viziji istraživanja najboljih rešenja za buduću urbanu mobilnost. Dirk Adelman, izvršni direktor Smarta za Evropu: ''Ponosni smo što možemo da predstavimo naš prvi SUC, potpuno novi Smart #3. Kao električni pionir Smart je posvećen beskompromisnom kvalitetu iskustva i interakcije. Naš cilj je oduvek bio da odgovorimo na višestruke i promenljive potrebe za mobilnošću. Zato će Smart nastaviti da širi svoju porodicu proizvoda da bi ponudio niz automobila koji optimalno odgovaraju različitim grupama kupaca i životnim stilovima.'' Dizajn Smarta #3 je definisan glatkim linijama i atletskim oblinama, sa ciljem poboljšanja njegovih aerodinamičkih performansi. Karoserija je dodatno naglašena brojnim dizajnerskim detaljima. Na prednjoj strani, smanjeni CyberSparks LED farovi su upareni sa prepoznatljivim ''nosom ajkule'' i širokom maskom u obliku slova A. Sa strane, istaknuti dvobojni krov se susreće sa glatkom, kontinuiranom e-linijom koja povezuje A-stub i C-stub, stvarajući elegantnu sportsku siluetu. Spojler, C-stub i zadnji branik kombinuju se sa branikom da bi stvorili modernu zakrivljenost, dok zadnja svetla sa pikselizovanim elementima poboljšavaju vrhunski osećaj. U unutrašnjosti, kokpit reafirmiše sportsku energiju modela sa kružnim oblicima koji podsećaju na usisnike turbine, ugrađujući obimne elemente u mirnu i elegantnu arhitekturu. Kontrolna tabla se neprimetno uliva u visoku konzolu, u kojoj se nalazi centralni kokpit, 12.8-inčni centralni ekran. Kombinacija prirodnog svetla sa krova i veštačkog osvetljenja od višebojnog ambijentalnog osvetljenja dodatno poboljšava unutrašnju atmosferu. Model je dugačak 4.400 mm, širok 1.800 mm, visok 1.600 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.785 mm, pa je za 35 mm duži od Smarta #1 na čijoj SEA platformi se i bazira. Smart #3 nudi još prostraniju unutrašnjost, a integrisani nasloni za glavu dodatno povećavaju udobnost vožnje i naglašavaju sportski koncept enterijera. U međuvremenu, infotainment sistem, opremljen Beats zvučnim sistemom sa 13 zvučnika, dopunjuje avangardno iskustvo kabine. Smart #3 će dolaziti u novim i uzbudljivim bojama, uključujući živopisnu Photon Orange Metallic i futurističku Electric Blue Matte, kao i novu Vibrant Brown unutrašnju varijantu. Standardni Smart #3 dolazi sa jednim motorom od 272KS, dok snažniji Smart #3 Brabus ima dva elektromotora sa ukupno 428 KS. Standardnom Smartu #3 je potrebno 5,8 sekundi za ubrzanje do 100 km/h, a Brabus modelu 3.7 sekundi. Najefikasniji, bazni Smart #3 ima domet od 455 kilometara po WLTP-u, dok model sa dva motora prelazi 435 km. DC brzo punjenje je navedeno na 150 kilovata, što omogućava punjenje od 10% do 80% za samo 30 minuta. Smart je za sajam u Mimhenu najavio i specijalnu ediciju opreme koja slavi 25 godina postojanja brenda. Baziran na vrhunskom Brabus modelu, 25th Anniversary Edition ima panoramski krov, unapređene LED farove, crvene detalje i posebna dvobojna, crno-bela kožna sedišta sa integrisanim naslonom za glavu. I model Brabus i oprema za 25th Anniversary će takođe ponuditi vrhunske unutrašnje karakteristike, uključujući ekran osetljiv na dodir od 12.8 inča sa 9.2-inčnom HD digitalnom instrument tablom, 10-inčni head-up displej i Beats audio sistem sa 13 zvučnika. Nakon prvog zvaničnog evropskog debija Smarta #3 na IAA Mobility sajmu, kompaktni SUV će se u Nemačkoj naći u prodaji pre kraja 2023. godine, dok će ostali kupci u Evropi moći da ga dobiju početkom 2024. Detalji o cenama nisu objavljeni. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites