Jump to content
FAS Goran
diskusija

Grande Punto 1.3 MJet 75 ph

Recommended Posts

jel se to gasi pomoći dijagnostike ili nekako mehanički ili pak iz meni-a u računaru? nije mi jasno dve god apsolutno ništa se nije pojavljivalo,a jel se malo ispraznio aku odmah neke nove lampice.. 

Edited by diskusija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gotovo! Naravno uz pomoć kolege sa foruma Zvezdo. Samo je u trip kompu ponovo uključen i to je sva mudrolija..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ee super,resen problem,ja kod mene to mogu preko menija da iskljucim,ukljucim,a i mogu mehanicki preko kljuca,brava se nalazi u kaseti kod suvozaca

elem kad sam vec tu,jel kod svakog 1.3 motora,filter ulja je isti,jel se ceo menja il samo ulozak,sad kad sam radio mali servis nisam menjao filter ulja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da, isti je kod svakog i jeste uložak. Prelistaj malo imaš kod mene u temi ja sam baš imao problem sa odvrtanjem kućišta filtera za ulje pa pogledaj kako sam rešio ako ne daj bože ne bude htelo i kod tebe.. Ubuduće kada menjaš ulje, zameni i filter ulja . Nije neka investicija, a znači puno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaooo mene budale :wallbash: ,sad vidim da sam napisao za ulje,a mislio sam na filter goriva,filter ulja sam zamenio,pa pitam dal i filter goriva je samo ulozak il se ceo menja,kao na puntu

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne ne filter goriva je metalni i menjao se ceo.. mislim da on može na nekih 40000-tak hiljada da ide tj tako sam ja čuo.. inače jako je skup u originalu tj kada je proizvođač UFI.. izađe negde malo jače od 5000 din..

ovako izgleda moda da si ga video svaki put kada si otvorio haubu..

 

Filter-goriva-Fiat-Grande-Punto-Doblo-1-

Edited by diskusija

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je on skroz zavucen ispod brisaca,a koliko sam video plastika je okolo njega,crn je,a menjan je na malom servisu malo pre nego sto sam kupio auto

ovakav je bio kod mene na puntu,za pinta sam placao oko 900 dinara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da i neki Grandei imaju isto takav sa uloskom sto je daleko jeftinije resenje za zamenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm. Malo da osvežim temu. Evo šta mi se dešava u poslednje vreme. Nije mi jasno šta bi to moglo da bude. Evo pokušaću da objasnim: vozim recimo 5-tom i nailazim na crveno svetlo na semaforu. Počinjem da kočim, a ne stiskam kvačilo i ne izbacujem na ler. Kočim maltene do stajanja i auto počinje da se trese pošto je visok stepen prenosa. I baš u tom momentu stiskam kvačilo, a motor sam ode na 3000 obrtaja na par sekundi.. To mi se baš često dešava.. Inače u regularnoj vožnji to nisam primetio. Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je sasvim normalno. Zagušio si motor niskim okretajima i ecu se bori da se ne ugasi dodavanjem gasa.

Kada ti okretaji padnu na 1000 stisni kvačilo i nema problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna on to sve nego eksperimentiše!

Krivo mu je što mu je auto bezprekoran pa traži razlog da ga popravlja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam jednom slučajno izvalio tj zamislio se nešto i tad mi se desilo, a sada to nekad probam i sam da vidim hoće li opet da zabudali.. I svaki put ista priča.. Ja mislio da nije egr ili tako nešto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Solidna nemačka izrada...rekli bi auto novinari nemackih časopisa.

90 ih drugar sa trulom zastavom svakodnevno dovozio gorivo iz subotice. Dve ture dnevno sa 900 litara nafte. Nakon prestanka sankcija Zastava našla novog vlasnika bez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmmm... nešto alarmantno? pojavilo se u skorije vreme. ne ostavlja nikakvu fleku ispod auta. radi se o crevu interkulera koje dalje ide u motor.. na meraču situacija kao i kada je zamenjeno ulje ,a evo ima već 9000km.. šta mislite? 

 

DSC_1104.jpg

 

DSC_1109.jpg

 

 

DSC_1103.jpg

 

slika.jpg

 

kontam da se možda malo i ulje razredilo pa je možda i to u pitanju..

Edited by diskusija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi motori slinave po usisu zbog iber-a. Uljne pare na sve strane. Ako ti ne pada nivo ulja nema niti jednog razloga za paniku. Osim estetskog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...