silenci 2316 Posted February 28, 2015 to ti je signalizacija za airbag za suvozaca,mozes to da iskljucis,nisam ni ja pre toga znao,al mi je komsija rekao za to Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted February 28, 2015 (edited) jel se to gasi pomoći dijagnostike ili nekako mehanički ili pak iz meni-a u računaru? nije mi jasno dve god apsolutno ništa se nije pojavljivalo,a jel se malo ispraznio aku odmah neke nove lampice.. Edited February 28, 2015 by diskusija Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted February 28, 2015 Gotovo! Naravno uz pomoć kolege sa foruma Zvezdo. Samo je u trip kompu ponovo uključen i to je sva mudrolija.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted February 28, 2015 ee super,resen problem,ja kod mene to mogu preko menija da iskljucim,ukljucim,a i mogu mehanicki preko kljuca,brava se nalazi u kaseti kod suvozacaelem kad sam vec tu,jel kod svakog 1.3 motora,filter ulja je isti,jel se ceo menja il samo ulozak,sad kad sam radio mali servis nisam menjao filter ulja Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted February 28, 2015 Da da, isti je kod svakog i jeste uložak. Prelistaj malo imaš kod mene u temi ja sam baš imao problem sa odvrtanjem kućišta filtera za ulje pa pogledaj kako sam rešio ako ne daj bože ne bude htelo i kod tebe.. Ubuduće kada menjaš ulje, zameni i filter ulja . Nije neka investicija, a znači puno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted February 28, 2015 jaooo mene budale ,sad vidim da sam napisao za ulje,a mislio sam na filter goriva,filter ulja sam zamenio,pa pitam dal i filter goriva je samo ulozak il se ceo menja,kao na puntu Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted February 28, 2015 (edited) ne ne filter goriva je metalni i menjao se ceo.. mislim da on može na nekih 40000-tak hiljada da ide tj tako sam ja čuo.. inače jako je skup u originalu tj kada je proizvođač UFI.. izađe negde malo jače od 5000 din..ovako izgleda moda da si ga video svaki put kada si otvorio haubu.. Edited February 28, 2015 by diskusija Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted February 28, 2015 meni je on skroz zavucen ispod brisaca,a koliko sam video plastika je okolo njega,crn je,a menjan je na malom servisu malo pre nego sto sam kupio autoovakav je bio kod mene na puntu,za pinta sam placao oko 900 dinara Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted February 28, 2015 ajde slikaj ako ti nije tesko gde se to nalazi.. nisam još viđao da je tu zaboden.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted February 28, 2015 (edited) ajd slikam sutra,tako je kad je mala haubahttp://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=35266sad sam trazio u ap sportu i nasao da se samo menja ulozak,kao i filter ulja,sad bem li ga Edited February 28, 2015 by silenci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted March 2, 2015 Mislim da i neki Grandei imaju isto takav sa uloskom sto je daleko jeftinije resenje za zamenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted August 17, 2015 Hmmm. Malo da osvežim temu. Evo šta mi se dešava u poslednje vreme. Nije mi jasno šta bi to moglo da bude. Evo pokušaću da objasnim: vozim recimo 5-tom i nailazim na crveno svetlo na semaforu. Počinjem da kočim, a ne stiskam kvačilo i ne izbacujem na ler. Kočim maltene do stajanja i auto počinje da se trese pošto je visok stepen prenosa. I baš u tom momentu stiskam kvačilo, a motor sam ode na 3000 obrtaja na par sekundi.. To mi se baš često dešava.. Inače u regularnoj vožnji to nisam primetio. Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted August 18, 2015 To je sasvim normalno. Zagušio si motor niskim okretajima i ecu se bori da se ne ugasi dodavanjem gasa.Kada ti okretaji padnu na 1000 stisni kvačilo i nema problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
toma ks 19 Posted August 18, 2015 To ne smes da radis tako zato postoje nize brzine Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted August 18, 2015 Cekaj bre...drzis auto skoro do stajanja u 5. brzini? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted August 18, 2015 Zna on to sve nego eksperimentiše!Krivo mu je što mu je auto bezprekoran pa traži razlog da ga popravlja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted August 18, 2015 To sam jednom slučajno izvalio tj zamislio se nešto i tad mi se desilo, a sada to nekad probam i sam da vidim hoće li opet da zabudali.. I svaki put ista priča.. Ja mislio da nije egr ili tako nešto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted October 3, 2015 Okruglo 550 kg i sve u gepeku. Raga prava.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted October 4, 2015 Solidna nemačka izrada...rekli bi auto novinari nemackih časopisa.90 ih drugar sa trulom zastavom svakodnevno dovozio gorivo iz subotice. Dve ture dnevno sa 900 litara nafte. Nakon prestanka sankcija Zastava našla novog vlasnika bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted November 25, 2015 (edited) hmmmm... nešto alarmantno? pojavilo se u skorije vreme. ne ostavlja nikakvu fleku ispod auta. radi se o crevu interkulera koje dalje ide u motor.. na meraču situacija kao i kada je zamenjeno ulje ,a evo ima već 9000km.. šta mislite? kontam da se možda malo i ulje razredilo pa je možda i to u pitanju.. Edited November 25, 2015 by diskusija Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 25, 2015 Svi motori slinave po usisu zbog iber-a. Uljne pare na sve strane. Ako ti ne pada nivo ulja nema niti jednog razloga za paniku. Osim estetskog. Quote Share this post Link to post Share on other sites