kolridz 0 Posted March 18, 2013 Skoro mi je crkao motorni racunar na Fiat Punto 1.2 16v 59kw 2002. Auto se gasio, gasio se obrtomjer i trzao je u voznji. Kupio sam polovni set mot. racunar - bsi - brava i kljuc i zamijenio stari. Poslije zamjene, ostalo je samo trzanje u voznji. Ispostavilo se da je crkla i bobina. Moje pitanje je sljedece: s obzirom da se motorni racunar nalazi na bloku motora, sto mi je krajnje nelogicno, racunar se grije kako se grije i motor. Ponekad nakon duze voznje stavim ruku na kuciste racunara i osjetim da je vruce.Da li je moguce izmjestanje motornog racunara na neko drugo mjesto i da li je neko to vec radio?Nasao sam da se to moze odraditi na Stilu 1.6 16v, koji ima isti problem sa racunarom (pregrijavanje). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted March 18, 2013 Možeš li opisati kada se gasio,u toku vožnje ili na leru?Jel trokirao ili ne?Gasili se obrtaji motora ili cela instrument tabla? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted March 18, 2013 Cekaj cekaj, od kad se na puntu ECU nalazi na bloku motora? ECU stoji iznad klapne gasa koliko ja znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted March 18, 2013 Možda bi mogao da se izmesti pa da bude kao kod 1.3 multijeta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolridz 0 Posted March 18, 2013 Možeš li opisati kada se gasio,u toku vožnje ili na leru?Jel trokirao ili ne?Gasili se obrtaji motora ili cela instrument tabla?Gasio se samo u leru i kada se zaustavljam pa obrtaji padnu. Trokirao nije. Samo dva puta mi je znao raditi kao na 2 ili 3 klipa, ali sam to objasnjavao losim gorivom. Nije se gasila cijela instrument tabla, samo obrtomjer, jednostavno kazaljka odjednom padne na 0 i onda pocne da trza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolridz 0 Posted March 24, 2013 Cekaj cekaj, od kad se na puntu ECU nalazi na bloku motora? ECU stoji iznad klapne gasa koliko ja znam Kako god, svejedno se grije, ne znam samo da li se grije inace ili zbog blizine motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
M Wolf 0 Posted March 25, 2013 Imao sam slučaj da kazaljka obrtomera pada na 0 i da motor trza, tj. skroz izgubi snagu i ne prima gas. Uzrok je bio neispravan senzor radilice, sporadično je gubio kontakt na samom kablu kod konektora i zamenom senzora je problem rešen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted March 25, 2013 Nalazi se 1-2cm od plastike za zastitu motora tako da nije na samom motoru.Bilo gde da ga stavis isto ces imati problem sa grejanjem,jedino da ga stavis odma ispred ventilatora.ali ti je tu problem kada pada kisa voda da neprska na njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted March 26, 2013 Na šta misliš kad kažeš 1-2 cm od plastike za zaštitu motora? Komp mu je iznad klapne ler gasa,ako si mislio na 16v Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted March 26, 2013 Da ali nije na samom motoru kao sto je receno.Velika ti je to parada. Quote Share this post Link to post Share on other sites