Jump to content
FAS Goran
kolridz

Punto mk.2a 1.2 16v - premeštanje kompa (ECU)?

Recommended Posts

Skoro mi je crkao motorni racunar na Fiat Punto 1.2 16v 59kw 2002. Auto se gasio, gasio se obrtomjer i trzao je u voznji. Kupio sam polovni set mot. racunar - bsi - brava i kljuc i zamijenio stari. Poslije zamjene, ostalo je samo trzanje u voznji. Ispostavilo se da je crkla i bobina. Moje pitanje je sljedece: s obzirom da se motorni racunar nalazi na bloku motora, sto mi je krajnje nelogicno, racunar se grije kako se grije i motor. Ponekad nakon duze voznje stavim ruku na kuciste racunara i osjetim da je vruce.

Da li je moguce izmjestanje motornog racunara na neko drugo mjesto i da li je neko to vec radio?

Nasao sam da se to moze odraditi na Stilu 1.6 16v, koji ima isti problem sa racunarom (pregrijavanje).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možeš li opisati kada se gasio,u toku vožnje ili na leru?Jel trokirao ili ne?Gasili se obrtaji motora ili cela instrument tabla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj cekaj, od kad se na puntu ECU nalazi na bloku motora? ECU stoji iznad klapne gasa koliko ja znam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možeš li opisati kada se gasio,u toku vožnje ili na leru?Jel trokirao ili ne?Gasili se obrtaji motora ili cela instrument tabla?

Gasio se samo u leru i kada se zaustavljam pa obrtaji padnu. Trokirao nije. Samo dva puta mi je znao raditi kao na 2 ili 3 klipa, ali sam to objasnjavao losim gorivom. Nije se gasila cijela instrument tabla, samo obrtomjer, jednostavno kazaljka odjednom padne na 0 i onda pocne da trza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj cekaj, od kad se na puntu ECU nalazi na bloku motora? ECU stoji iznad klapne gasa koliko ja znam ;)

Kako god, svejedno se grije, ne znam samo da li se grije inace ili zbog blizine motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam slučaj da kazaljka obrtomera pada na 0 i da motor trza, tj. skroz izgubi snagu i ne prima gas. Uzrok je bio neispravan senzor radilice, sporadično je gubio kontakt na samom kablu kod konektora i zamenom senzora je problem rešen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nalazi se 1-2cm od plastike za zastitu motora tako da nije na samom motoru.Bilo gde da ga stavis isto ces imati problem sa grejanjem,jedino da ga stavis odma ispred ventilatora.ali ti je tu problem kada pada kisa voda da neprska na njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na šta misliš kad kažeš 1-2 cm od plastike za zaštitu motora? Komp mu je iznad klapne ler gasa,ako si mislio na 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...