Welcome to Fiat-Lancia Club Serbia Forum

fb nalog 02.jpg

Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

 

Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 15.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

despot83

Punto mk.2 1.2 8v - klipnjača jednog cilindra ima lufta

pozdrav svima. imam fiat punto 1.2 8v koji kad se dobro zagreje izmedju 2000 i 3000 obrtaja ispusta zvuke lupanja lezajeva na radilici.skinuo sam karter i utvrdio da klipnjaca treceg cilindra ima lufta u velikoj pesnici u odnosu na radilicu.zameno sam letece lezajeve ali bezuspesno.zna li neko da lise isplati vaditi motor i odraditi donji deo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isplati se i to sto pre da ti ne okrene lezaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moras to raditi,jer nista nisi postigao,nema ti druge,jbga :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam majstor za kola ali prckam po malo.ajd onda sutra da vadim motor.pa javljam sta sam uradio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

posto nije uspela zamena lezajeva znaci da je radilica pobegla malo mora da se obradjuje...

Edited by Gusar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj motor cesto razbije rupu u klipu, pa osovinica prosto landara gore dole. Inace osovinica i klipnjaca imaju cvrsti spoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislis da je problem u maloj pesnici?

ili u samom klipu?

Edited by despot83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je problem u velikom zazoru izmedju osovinice i klipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ali prvo moras rasturiti motor da vidis da li je to kvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna npr Ap sport ili slicne prodavnice auto delova :D Klikni na baner na vrhu stranice

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovako stoje stvari.

klipnjaca i klipovi dobri bez luftova.

odneo radilicu na brusenje i uljnu pumpu na proveru.

blok na merenje cilindra i honovanje.

zamenicu lezajeve i karike.pa sta mi bog da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj pa javi

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni se takodje čuje neko čangrljanje kada dodam gas,negde izmedju 2 i 3 hiljade obrtaja,ne bih konkretno znao da kažem iz kog dela motornog prostora se čuje,ali mi zvuči kao da je negde pri dnu,kod katrera. da li je moguće da te zvukove ispušta radilica,ili neki deo izduva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je ali ti to niko ne moze reci preko foruma, mora da cuje majstor uzivo. Moze da budu i lezajevi a moze i kao kod kolege koji je maler bas da ima lufta i u pesnici, sto je mnogo redje a i skuplje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kao i svaki Srbin odmah pomislim na najgore.jbg, nisam imao sa kim da proverim gde se čuje taj zvuk dok neko drži gas.medjutim,danas uhvatim ortaka da mi pomogne i zajedno utvrdimo da taj zvuk dolazi od lima koji stoji preko izduvne grane,pao mi je kamen sa srca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo i mene. danas upalio motor.konacno.

za sada motor peva.

definitivno je bio problem u lezajevima radilice.

hilzne i posle predjenih 150000 km nisu ni mrdnule.

zamenio karike.honovao hilzne.obradio i radilicu i zamenio lezajeve.

cirka bez ruku 300e.

sa setom kvacila naravno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro si prosao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glavu nisi dirao, set zupcastog i garnitura dihtunga i semeringa ili je to cena samo za ovo sto si naveo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

veliki servis sam odradio 1000 km pre ovoga.kupi sam samo semerige i dihtung glave.glavu samo ocistio zamenio ulje i filter. a da dihtung uljne pumpe napravio. karter se lepi lepkom.inace je 300 e sa svime time. presao od sklapanja oko 800 km za sada sve je ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nadam se da si odradio uljne kanale na radilici posto je moguce da je problem nastao zbog zacepljenja nekog od njih...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da bi bilo glupo da odneses radilicu na masinsku obradu a da ne provere sistem za podmazivanje.

ne znam, valjda su proverili.

valjda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now