Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Rumunska Dacia (u vlasništvu francuskog Renaulta) bi narednih godina trebalo da proširi svoju ponudu novim modelima, a među njima bi mogli da se nađu i jedan veći sedan, kao i manji gradski automobil

 

dacia planovi.jpg

 

Dacia je u poslednjih 12 meseci već predstavila modele Lodgy, Dokker, novi Sandero i Sandero Stepway, kao i novi Logan, a prošle nedelje na Salonu u Ženevi i novi Logan MCV. Tu nije kraj jer se očekuju i obnovljeni Duster (neke ranije informacije su govorile i o Dusteru pick-up), dok poslednji izveštaji kažu da nisu isključeni ni veći sedan (kao konkurencija Škodi Octaviji) i gradski mališan, veličine približno Volkswagenovog modela up.

 

Konkretnijih detalja o ovim novim modelma trenutno nema, ali se u svakom slučaju neće pojaviti još najmanje 18 meseci.

 

preuzeto sa AutoBlog

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najeftinija varijanta da dobiju nekadašnje 5 zvezdice na crash testu (po novim kriterijumima možda 4 jake). Trošak samo promena maske i slova na gepeku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sedeo sam u Lodgy-ju, iskreno ljudi, osecaj kvaliteta enterijera u mom hlx punticu je na daleko visem nivou! Kada vidim oplatu vrata od tvrde plastike, koja pri tome zvoni kad se zatvaraju vrata... hmmm neka hvala. Motor i menjac su odlicni, renoovi, ali enterijer je bas jeftin.

Ali ove slike sedana, jako lepo izgleda, nemam reci, podseca na Fluensa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twingo ima samo sa troje vrata. Ispravi pa briši.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia napušta ideju (samo) jeftine marke?

 

dacia suv1.jpg

 

Prvo je to Volkswagen učinio sa Škodom, a čini se da istom stazom ide Renault sa Daciom.

 

Ako se sećate, Škode su neko vreme bile jeftine, a onda su nakon odličnih prodajnih brojki krenule i nešto više cene te kvalitet. Renault sada cilja na veće marže za Daciu, svoju rumunsku marku. Nova ideja je ''vrednost za novac'', a nije cilj samo prodavati jeftine automobile. Dacijine marže sada iznose 10%, rekao je izvršni direktor Luca de Meo u svom ažuriranom strateškom planu, a marka će dostići 15% do 2030. Taj nivo je sličan onom koji sada postižu premium marke poput BMW-a i Mercedesa.

 

Dacia je sada spremna da napadne profitabilniji kompaktni segment, počev od aktuelnog Joggera sa sedam sedišta. Kompaktni SUV, Bigster, trebalo bi da se pojavi 2024. godine, a nakon njega će uslediti još dva kompaktna modela do 2030. godine. ''Dacia će hrabro ući u kompaktni segment, gde su marže najmanje dvaput veće nego gde je danas'', rekao je de Meo, koji Daciu opisuje kao Renaultov zlatni grumen. Čini se da će model poput Sandera ostati kao važan mamac za kupce, ali ideja je krenuti u segmente gde su marže i zarada mnogo viši.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2026. godine stiže kompaktna Dacia kao konkurent Škodi Octaviji i Golfu

 

dacia logo novi01.jpg

 

Renault sa Daciom radi odličan posao, a Dacia, poznata po svom ekonomičnom pristupu automobilizmu, sprema se da proširi svoju paletu vozila i na mainstream segmente.

 

Nakon uspeha sa gradskim i SUV modelima poput Dustera i sa puno nade u budući Bigster, Dacia navodno trenutno razvija dva nova kompaktna modela - crossoverski karavan i limuzinski model koji se očekuju na tržištu 2026. godine. Dacia navodnog naziva C-Neo, kojeg nazivaju i ''rumunskim odgovorom na Škodu Octaviju'', baziraće se na istoj osnovi kao i SUV Dacia Bigster. Kupcima će pružiti izbor između dva stila karoserije - avanturističkog crossover karavana i elegantnog fastbacka.

 

Iako detalji o modelima još nisu potpuno otkriveni, spekulacije ukazuju na to da će Dacia C-Neo naslediti dizajnerski jezik SUV-ova Duster i Bigster, uključujući tanka LED svetla i elegantne površine. Sa dužinom od oko 4.600 mm, C-Neo obećava prostranu kabinu, deleći nadzornu ploču i kontrolne elemente sa postojećim SUV-ovima, čime se ostvaruje ušteda u troškovima razvoja. Osnova modela C-Neo biće bazirana na CMF-B arhitekturi Grupe Renault, isto kao i ostatak Dacijine linije. Očekuje se da će opcije pogonskih sklopova uključivati blage hibride, (plin/LPG) i hibridne verzije, a postoji i mogućnost plug-in hibrida u budućnosti. Uprkos tome što još nema zvaničnih informacija, izvršni direktor Dacie, Denis Le Vot, potvrdio je da će takvi modeli biti predstavljeni 2026. godine. C-Neo će verovatno zadržati Dacijinu reputaciju pristupačnosti, nudeći vrednost za novac između Dustera i Bigstera, i ciljajući na konkurenciju poput Škode Octavie, VW Golfa i Peugeota 308.

 

Iako još čekamo zvanične najave, očekujemo da će Dacia objaviti više detalja o ovim kompaktnim modelima u narednim mesecima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...