Jump to content
FAS Goran
IvanBg

Fiat Bravo beginning of my story :)

Recommended Posts

Dobra bengula. Ako je u dorom stanju kao sto pricas. 
Nisam pristalica menjanja za starija kola ali nema tu pravila. Zetov komsa ima taunusa 79' u boljem stanju nego moj bravo 97' :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogao sam da uzmem e34 525 '90 ali naravno nisam jer znam da ta kombinacija nije za mene "smrtnika" :horse:

 

Dobra bengula. Ako je u dorom stanju kao sto pricas. 
Nisam pristalica menjanja za starija kola ali nema tu pravila. Zetov komsa ima taunusa 79' u boljem stanju nego moj bravo 97' :D

Pa estetski nije u boljem stanju ali motor jeste 200%.Sad za pocetak od hitnih ulaganja imaju lezajevi zadnjih tockova jer imaju jako puno lufta,jer je jedan SPECIJALAC od vlasnika stavio neke distancere "home made" od zeljeza koj imaju oko 2.5kg po komadu jos nisu ni balansirani,mislim da bi i traktor dobio lufta na lezajevima od toga :laughing: Sajle rucne i dobose od rucne,zadnje plocice na diskovima su ok kao i prednje,otisao je i onaj "okidac" sto daje masu da se upale stop svetla kada pritisnes kocnicu,enterijera me je sramota,da slikam se ne bih usudio ni za pare,lik je srafio tapacire,nebo na nekim delovima i komandnu tablu onim zutim srafovima za drvo :D Ali otom potom sto se kaze,znaci novi projekat je na vidiku "Bemwer e36 rasteuration " :laughing: Kad prodje ovo lepo leto nazalost i prestane godisnje doba uzivanja u zivotu,onda cu da nadjem sljakicu neku pa krecem u akciju,veliki plus su i jeftiniji delovi nego za bavo,naravno izvestavacu "Kuretovu ekipu" svakako,jer znam da ce u suprotnom biti problema sa 357 i bertkom "za pod plecku" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi da te razočaram, ali sa tim BMW ćeš pući 2 puta više para nego sa Bravom. Ne bi se kladio da su delovi za tvog BMW jeftiniji nego za brava, osim ako ih ne nabavljaš od Oktopoda :p Imaš da menjaš komplet enterijer, ležajeve, sajtne, pa dogodine rubove... Pa opet iskoči nešto.

Pa nije bravo 1.9JTD smrdljiva škoda felicija 1.9D koju sam ja imao. E to je đubre kojeg sam se trebao odmah otarasiti.

I kako znaš da je u tvom BMW motor bolji nego u Bravu? Bravo beše ne troši ulje, jel tako?  BMW samo trzucka na plin, ali to je ok, jel da? Ima klimu, ali tropsku, a i enterijer mu se klima :p

Da li će uskoro da se ova tema pretvori u Fiat Bravo ending of my story :(

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E tu gresis druze,mozes ti da pljujes po e36tici ali veruj mi da je to ozbiljan auto za brava,i ako je tolko mator.To su neka od ulaganja da bi se auto doveo u red,a ja sam za bravo dao preko 600e da bude onakav...Ajde da se kladimo da su delovi jeftiniji i potrosni i polovni delovi karoserije?Ne racunamo ovlascene servise jer tamo nikad necu otici koj god auto imao...Bravo je malo duvkao na meracu ulja,a bmw ne duva ni najmanje...Problem sa "trzuckanjem"je resen jer je bio otkacen konektor za maf ili ti protokomer kako se to zove kod nas,ja ga vratio i motor je radio mirnije dosta...Klima je trebala na bravu da se napuni tako da kao da je nisam imao,meni to ne prestavlja ama bas nikakvu razliku,ali vidim da tebi posebno treba ponavljati 3 puta...Vozim se na kratke relacije i klima mi ne treba,jer za to vreme ne moze ni da rashladi nista...Ne,Bravo je sluzio lepo,sto je najvaznije nije mi ostavio nikad na putu a i trosio je kao upaljac,ma i manj,a sto se kvarova tice jbg italijan je to 13 god star i to 10 vlasnik+ko zna kolko hiljada km je presao...Nadam se da ce ga bar malo cuvati sadasnji vlasnik,mada ne verujem jer je bas ljakse,ali je dobar decko...Tako da sledeci projekat krece uskoro,bravo projekat se zavrsio,tako da je moguce da cu drugu temu da napravimza bmw-a i to ovde...A na BMW forum mi se ne uclanjuje jer ima bas puno debila,ne-znalica i seljacina a i odnos medju clanovima nije toliko pozitivan kao ovde :)

Edited by IvanBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, za auto kao auto možeš da imaš mišljenje da je bolji, lično ja smatram da oba imaju i vrlina i mana, a što se motora tiče, u to ne bih smeo da se kladim, ali mislim da trenutno od JTD-a ne postoji bolji i trajniji motor, naravno uz propisno održavanje... Možda bi u tvojoj situaciji pre rekao da je auto izdržljiviji kao sklop i da su mu delovi kvalitetniji, mada opet je dosta star i ima solidno veliku kilometražu, ali najbitnije je da ti ne zadaje glavobolje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jtd jeste bolji ali on je dizel,a moj je presao ko zna kolko hiljada,a nista nije vencno to svi znamo...A ostali delovi i resenja ne mogu da se porede po kvalitetu i ako je e36 dizajniran i osmisljen tehnicki jos 90-91 (to samo znaju u fabrici bmw-a),a bravo 95 a podosta razlika ima od 95 i 99...Nije bez veze taj bmw tada kostao 30 000 maraka...Recimo evo primera,juce mi moj majstor Ljuba (koj vozi deltu evo II 4wd) kaze kad je gledao taj luft kad smo skinuli onaj "home made" distancer,kad smo i konstatovali da trebaju da se kupe sajle rucne...Kaze jedino bmw,mercedes i volvo imaju nazad diskove i posebno iza diskova dobose SAMO za rucnu ili ti parking kocnicu kako je zovu,kaze da na stilu odlaze zadnje kocnice dosta jer su pod pritiskom jer obavljaju oba posla,,uzgred diskovi su mi ok,plocice malo vise od pola i auto je 92 i tezi od brava 300+ kg a kad legnem na kocnicu ukopava skoro slicno kao bravo...Eto jednog primera samo,da se ne moze porediti kvalitet sa "elitu" tih godina i kola za "smrtnike" cak i novija...Naravno jedina mana je potrosnja ali sta ces 150ks 6 cilindara,tezina od 1500+ kg i zadnji pogon,ne znam sta ljudi ocekuju kad uzmu bmw uopste,cak i noviji neki tipa e46...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je nekada bio opasno dobar auto,ali nekada,steta sto si imao problema sa tim Fiatom,ali zdravom logikom kojom ti pricas kako ti nije bitno ovo,ono i slicno dulpo ti je isplativiji Bravo,a da ne pricam o JTD motoru koji je dobar,opet sve je stvar ukus,ali taj BMW ima 21god i tuzno je sto se mi jos zanosimo takvim vozilima :( ,da je bas extremno dobar i da je drugaciji od drugih,pa ajde....sve u svemu neka te dobro sluzi :)

Edited by boleabarth

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam hteo da zadrzim brava,ali ipak puk'o sam od ulaganja,na kraju i ovaj menjac,pa kad bi ga skiado onda bi zamenio i set kvacila i plivajuci...to je preko 500e,i onda sam rekao,alo dosta vise,zgadio mi se...Jurio sam ja neku restauriranu kocku da uzmem ali,prodala se za kes,tako da sam se odlucio da uzmem ovo pa polako sredujem sve...Jel mozda neko zna kako funkcionis kupovina strane karoserije,carinjenje itd...da lise isplati..mislio sam da ovaj motor za god-2 prepakujem u compact ili coupe zadnjih generacija 98-00,posto mi ovolki auto ne treba...Compact bi mi bio taman,a ovaj motor je super,prebacio bih i ovaj sekvent u tu karoseriju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ga ovaj tvoj nakupac od koga si uzeo BMW-a, stavio je Bravo na oglase. Kako ga je nahvalio, ispade da je Bravo tip top, to je verovatno i tebi ispricao, takvu pricu o stanju i tehnickoj ispravnosti i sl. za BMW-a...i onda ce ga neko uzeti, misleci kao uzeo sam do j*ja, a posle ce kukati i na sav glas pricati kako je Fiat los, nikakav, da ne upotrebljavam neke teze reci.

Eto koliko je iskren, nigde nije pomenuo da klima nije u funkciji (to si ti rekao dok je Bravo bio kod tebe)...ili je mozda popravio, kao i menjac ali i set kvacila.

 

 

Evo linka ka oglasu:

 

http://www.polovniautomobili.com/oglas3623822/fiat_bravo_jtd_gt/

 

 

Bravo.jpg

 

 

Bravo_2.jpg

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je njegovo da lice ga prodavati ili ne,bmw je proveren pre kupovine od strane majstora i km je prava,sto se videlo po motoru,naravno da ima ulaganja kao i svaki polovan auto,ali meni se svidja sta god ko pricao,i one pare sto bi ulozio u brava,sto je bilo da ne kazem hitno,ovde cu uloziti vremenom i imati perfektan auto,po mom ukusu...Rekao je da ce sam da uradi menjac,tako da je moguce da ga je sredio za kupovinu,ali kad ljudi dodju i vide,ako se malo razumeju videce,los set kvacila,otisao plivajuci i amorte pri kraju bas,a kilometraza je prava ali + 400 000km tako da ce za njega dobiti max 1400e...Za bmw-a sta god je rekao to smo odmah i proverili i bilo je tako,tako da sam ga uzeo i pored tih ulaganja...Vozim da sam da sredim za sebe nesto i onda znam na cemu sam,u ovaj bmw ima ulaganja skoro kao i u bravo ali sto je bitno nisu hitna...Evo bas ovih dana idem da uzmem zadnje amorte kayaba,sajle rucne,paknove za rucnu i lezajeve zadnjih tockova,sve nemacko i izaci ce me oko 150e sto po meni nije mnogo s tim da se radi o kvalitetnim delovima koj ce da traju dosta...

Edited by IvanBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo neke od novina,zamenio sam zadnje amorte Kayaba orig. znaci pise made in Japan ali znam foru da provalim poreklo tako da sam ustanovio da se prave u Rusiji sto je odlicno,samo da nisu turski ili kineski,cena 3300 din komad,sto je po meni i vise nego povoljno...Imalo je malo problema da se zamene paknovi nazad za rucnu,sajle iste i lezajevi tockova SWAG (pise made in germany e sad da lije to istina ne znam),tako da sutra idem da odradim i to...Diskovi i plocice su ok skroz,sledece je da se proveri protokomer da liradi kao i lamda sonde (kolko ih ima pojma nemam,valjda 2),zatim da se servisira plin,a na jesen planiram da odradim limariju to malo sto ima i da ga zastitim dobro i ako se razmisljam da licu ga uopste voziti na zimu jer sam imao prilike videti cime posipaju ulicu kod nas (to bi pojelo titanijum)...Enterijer necu dirati uopste,jer planiram da uzmem stranca na prolece sl god i prebacim sve delove na moj koj su istroseni,polomljeni ili nisu u funkciji,isecem i navarim sajtne,posto ce moje krenuti sigurno sledece god,jer nisu u nekom stanju...Uzecu sa istim motorom tog stranca pa cu imati i delove za motor ako nekad zatrebaju (da kucnem o drvo,po stanju samog motora ne verujem da ce to biti uskoro)...Mislim da mi se ta opcija najvise isplati :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto planiras da uradis kolko znam da racunam fino prelazi cifru koja je bila potrebna da se sredi bravo i dovede u tip top stanje :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da vredi dati jos koju glavu za kompletan e36 320 :) Ali opet kao sto kazem to su planovi za buducnost,to sa kupovinom stranca je malo dalja buducnost,ko zna sta bi na bravu jos otislo do tada :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sta ima veze,vec smo raspravljali o tome ko je kolko ulozio u svoj auto,i radio ga za sebe.Evo bas danas sam prodao glavu volana Momo decku sa puntom 3kom kog je kupio i jos ga odplacuje,pritom je na sredjivanje ulozio 3000e+,pobedjivao na takmicenjima sa njim i  puntic je odradjen za medalju,decko je zadovoljan i srecan,pa smo se slozili da sve ima svoju cenu,a taj osecaj je zasigurno vredan toga,pricali smo 2 sata skoro,devojka mi se naljutila sto me cekala,a ja zaboravio cak i ime tog decka,koj sam baksuz :horse: :laughing:Takoda kad sve sracunas to nije neka cifra s obzirom da imas onda auto koj volis i sto si oduvek zeleo i to u odlicnom stanju...Cekaj,ovo je jako zanimljivo :fun:  Znaci da ima klimu,isplatilo bi se? :laughing: Al si zapeo za tu klimu,o Boze ahahah... Jedan decko je na bmw-a kao mog ugradio sam klimu (zna malo vise oko elektronike),sve mu super funkcionise,tako da eto zbog tebe bi nekad mogao i to da odradim,kod njega kad vec toliko volis klimu,ali samo za tebe,i docicu po tebe da se pohvalim KLIMOM :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ima jednu lambda sondu, valjda je sa euro 3 počelo to sa dve sonde, ali opet ko bi ga znao, možda stvarno čak i ima dve... Sajtne su najveći problem kod svih e36, imao je jedan u Ts-u ranije sa baš mnogo šupljim sajtnama, i jednom prilikom auto prolazi, a drug komentariše "ovoga će bre kuče da ujede kroz onu rupu"... 

Zeznut je isto zimi i zbog zadnje vuče, tj onome ko nije imao iskustva, a onaj ko želi da upozna čari zadnje vuče, njemu posle igranja nikad dosta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zeznut je isto zimi i zbog zadnje vuče, tj onome ko nije imao iskustva, a onaj ko želi da upozna čari zadnje vuče, njemu posle igranja nikad dosta..

I leti je zeznut ko n' ume. Samo dobra guma i no problemo  :smoke: 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo vec postaje simptomaticno, ocajni vlasnik fiat-a kupi bmw-a i odjednom iz stadijuma ocajanja prelazi u euforiju.

Pitam se ko je sledeci? Verovatno ce sledeca zrtva kupiti recimo BMW 540i, ili 740. Registrovace ga na invalida, voziti na plin i tvrditi kako je jeftiniji za voznju i povoljniji za odrzavanje od recimo punta 1.3 JTD.

P.S.

Klima je neophodna ako vozis u kolima nekoga. Ja je ukljucujem i kada sam sam kada je vrucina. Ako ne vozim sa klimom otvorim oba prozora do kraja. E tu je caka. Onda zena krece da kuka da je bije promaja. A klinac je pozadi u decijem sedistu. Kod njega duva tornado. Da ne pominjem buku i smrad. Ne bi vise nikada kupio auto bez klime, osim ako nije nesto tipa panda mk1 na plin, samo za grad, i to pod uslovom da se vozim sam. Inace ne bi se usudio da vozim bebu u autu bez klime na +35C napolju. Veoma sam zadovoljan kako radi klima u Bravu. Jaka je i brzo ohladi kabinu i po najgorem suncu. I super je sto je automatska. Stvarno super drzi zadanu temperaturu. Obicno je drzim na 26 - 27C i ventilator na 2 ili 1. Zadovoljni putnici i napred i pozadi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ima jednu lambda sondu, valjda je sa euro 3 počelo to sa dve sonde, ali opet ko bi ga znao, možda stvarno čak i ima dve... Sajtne su najveći problem kod svih e36, imao je jedan u Ts-u ranije sa baš mnogo šupljim sajtnama, i jednom prilikom auto prolazi, a drug komentariše "ovoga će bre kuče da ujede kroz onu rupu"... 

Zeznut je isto zimi i zbog zadnje vuče, tj onome ko nije imao iskustva, a onaj ko želi da upozna čari zadnje vuče, njemu posle igranja nikad dosta..

Ma sajtne cu da stavim nove i da ih zastitim,onda nema brige,tako je kod drugara na kompaktu samo njemu odudara zastita,jer mu je auto crven...A jel znas da limoze da se farba preko zastite?

 

 

 

Zeznut je isto zimi i zbog zadnje vuče, tj onome ko nije imao iskustva, a onaj ko želi da upozna čari zadnje vuče, njemu posle igranja nikad dosta..

I leti je zeznut ko n' ume. Samo dobra guma i no problemo  :smoke: 

 

 

 

Meni su gume 205 55 16 i lezi kao pegla,cak i pri naglom skretanju ne cuje se ni najmanje skripanje,a za zimu polako,uvezbacu se,sve covek nauci,samo polako bez jurcanja...Mada se razmisljam da ga "balsamujem" na zimu i ne vozim ga uopste,tj vozicu ga dok ne bace so,taman tu ustedim koju kintu od kupovine zimskih guma,goriva itd pa da ga na prolece dovedem u tip top stanje :scooter:

Ovo vec postaje simptomaticno, ocajni vlasnik fiat-a kupi bmw-a i odjednom iz stadijuma ocajanja prelazi u euforiju.

Pitam se ko je sledeci? Verovatno ce sledeca zrtva kupiti recimo BMW 540i, ili 740. Registrovace ga na invalida, voziti na plin i tvrditi kako je jeftiniji za voznju i povoljniji za odrzavanje od recimo punta 1.3 JTD.

P.S.

Klima je neophodna ako vozis u kolima nekoga. Ja je ukljucujem i kada sam sam kada je vrucina. Ako ne vozim sa klimom otvorim oba prozora do kraja. E tu je caka. Onda zena krece da kuka da je bije promaja. A klinac je pozadi u decijem sedistu. Kod njega duva tornado. Da ne pominjem buku i smrad. Ne bi vise nikada kupio auto bez klime, osim ako nije nesto tipa panda mk1 na plin, samo za grad, i to pod uslovom da se vozim sam. Inace ne bi se usudio da vozim bebu u autu bez klime na +35C napolju. Veoma sam zadovoljan kako radi klima u Bravu. Jaka je i brzo ohladi kabinu i po najgorem suncu. I super je sto je automatska. Stvarno super drzi zadanu temperaturu. Obicno je drzim na 26 - 27C i ventilator na 2 ili 1. Zadovoljni putnici i napred i pozadi.

Pa ti si malo sofisticiran korisnik,meni su uvek prozori otvoreni do kraja,s tim da ako idem na otvoren put redovno,stavim i one vetrobrane,koj resavaju taj "promaja" sindrom :laughing: Ja se bas tolko i ne plasim leta ali klima mi stvarno nije potrebna,sto manje dugmica i elektronike,sto vise kvaliteta i prostih resenja...Ocajan nisam bio vec sam se malo razocarao jer sam brava sredio do ok stanja i onda uleti ulaganje od 500e skoro,tako da sam rekao ajde odma da uradim ono sto sam hteo odavno,da uzmem benzinca...Meni je auto za cisto uzivanje,iskreno mi i ne treba,koristim ga da odem na treninga,na camac i do prodavnice,eventualno sad u septembru kad nadjem neki blizi posao odem nekad i autom...Tako da su nasa interesovanja potpuno razlicita,sto ne opravdava,tolike pridike na auto "bez klime"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee, živ bio pa se oženio, pa da vidiš za klimu :D

U svakom slučaju, poštujem što si na kraju dobio ono što si hteo i da si zadovoljan. Ja sam imao Škodu Feliciju 1.9D, to mi je bio životni promašaj. Neudobna, ne ide nikako, motor koji ne može da se uradi ko svet, nema klimu, non stop se raspada...Hteo sam da je zapalim. Nakon nje bravo JTD mi je došao kao BMW M3 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne može preko zaštite, mada možeš ti zaštitu da odradiš odozdo i sa unutrašnje strane, a ovo sa strane što se vidi farbaš u boju.. Moj drugar prošle godine sredio sajtne na e36 i kao sad mu mnogo sijaju u odnosu na ceo auto, pa uhvati i ofarba ceo auto, pa odradi spajanje maske sa haubom, evo sličice kako je to ispalo

 

481431_136081536545755_1361418622_n.jpg

 

 

što se tiče klime, ni ja je nemam u svom autu, iskreno u vožnji ni ne osećam preterano neku potrebu, jer su mi spušteni prozori, pa pravim promaju, ali me zato par sati posle te vožnje baš boli glava od promaje i sav sam slomljen, a druga stvar kada izađem iz kola tek vidim da sam sav mokar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa o tome i ja tupim. Kada imaš klimu izađeš suv i odmoran iz auta. Baš me zanima kako izgleda voziti auto putem 140km/h na +35C bez klime :D, i tako 6 sati, na primer kada ideš na more. Znam znam, mi malo stariji :D (made in SFRJ) smo se vozili svugde bez klime. Samo kada si klinac to ne osećaš, a sada mi brate treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje more je Dunav,a na more nikad nebih isao kolima jer se ne isplati,recimo za grcku za trajekt su moja sestra i njen decko da li80e u 2 pravcamsto je oko 9000din,gde je gorivo...itd,itd...Za te pare mozes da se nauzivas na moru samo tako dok si tamo...a ako ti je bas do kola mozes i da ih iznajmis sto je opet isplatljivije...Stiker brate,pa ti nisi cuo za vetrobrane,ja sam se vozio do Loznice onaj dan kad sam isao da vidim bmw i nikakav problem sa vetrobranima,mozda pozadi malo ali u sustini prozor se malo podigne i ne duva ni pozadi,a ima i ventilacija,moje relacije su max 20min,tako da ni ne uspem da se oznojim,a za to vreme bi klima tek pocela da hladi kako treba... :smoke:Sto se ovog bmw-a tice,ne vidim nista na ovoj slici,verujem da je dobar ali ova maska mi se i ne svidja bas,ja teram fazon da ga doteram u fabrikanera,mozda neki kezual delovi sa boljih verzija,tipa retrovizori od M3,sto se spojlera tice nista ama bas samo ona mala sajtnica-tj m3 spojler gepeka,a verujem da kad zastitim sajtne,da nece mnogo odudarati jer je auto crn,a ako bude mogu da stavim one plasticne preko i prefarbam ih u crno,mada otom potom,treba tehnicki prvo da ga sredim pa onda sminka,a ni ovako spolja ne izgleda lose,onako na prvi pogled :)

Edited by IvanBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...