Jump to content
FAS Goran
oktopod

Oktopodov ''mali šestak'' BMW... - split Topic

Recommended Posts

Ide kotrlja se, kad stane idemo kod majstora! ;)

 

Tako i kod mene bilo. Jednom godišnje se promeni ulje i filteri i teraj. Kvačilo je izdržalo neverovatnih 17 godina i verovatno bi još više da nisam ja učio da vozim na njemu :)

 

A što se BMW-a tiče sve je do načina razmišljanja. Ja imam gomilu drugara koji pojma nemaju gde se dosipa voda za brisače, a i boli ih uvo jer im dospu u servisu. Ako nema vode nema veze, pere se kad se dospe i to je to. Ako lupa nešto opet nije problem, samo pojačaš muziku  :laughing: Takvim načinom razmišljanja ja mislim da bih mogao da vozim bilo koji auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali se definitivno namece zakljucak da svaka kuca bez obzira na marku "dobrog" automobila koji poseduje ( pa cak bio to i stilo i fokus) treba da ima neki Yugo ili Punto1 sa plinom da se kao covek svrcka po gradu i da ga boooli uvo posto je sta od delova. Kao sto kaze Jankovic, samo tresnes vrata i ne okreces se vise za njim. Dal te je neko ogrebao, zakacio ili odvukao na sred ulice ne tangira te previse...Ako su ti i ukrali jugica...ma vratice ga negde kada ostane bez plina :laughing:

Bio je jedan cica kod mog kuma u selu i vozio je uvek po nekog ficu i to neki krsevi najjeftiniji. Na pitanje sto tako i sto je svaki cas drugi fica on odgovara " Bratanac, ja ne palcam kola vise od 50 marke! Kad stane, tu ga za.ebem pored put, sto mogu da ponesem, ponesem, sto ne, za.ebem" :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja se izvinjavam pročitao sam celu temu u cugu, ali jednostavno moram, hahahahahahahahahahahahahahahah. ha.

ps. iz iskustva znam sve o održavanju bmw i fiat grupacije, stoga je i ovaj znak na mom avataru, a punto u garaži.a bmw prodat. :D

Edited by mare batica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je tako pre bilo sa Jugom. Vrhunac je bio kada nas je još davno neki car sa Golfom 5 ogrebao. Čovek se gura gde ne treba i zagrebe on ćaleta. Izlazimo napolje, a na Jugu nigde ništa,a Gnojfu ostala crvena štrafta preko celih vrata i još malo ulubljenje. Ja umro od smeha.

Da nije pravio frku mi bismo i otišli, ali počeo čovek da gnjavi ko će njemu da plati vrata i kada mi je dosadilo ja pozvao policiju tako da smo još i zaradili taj dan  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam bio prezadovoljan nekim stvarima....

 

Ljudi, nećete verovati, trap je KOMPLETNO FABRIČKI i ništa nema lufta, prosto neverovatno.

Da je tenk, ja jesam imao taj utisak, kad čuknem lim zabole zglobovi na prstima.

Bez znakova korozije niti čega, dole pod zagrebah malko pa kad sam pogledao a on još namazan preko zaštitom fabrički, koji detalj.

 

Al krenuo da crkava...ventilatori, sajle, birač brzina...tačnije sve što je u okviru kabine :D i ponešto ispod haube...

 

Neke sam još stvari zaboravio. Možda to nije slučaj sa novim automobilima, ali kako naš narod masovno vozi polovna stara sa dobrom kilometražom, evo šta se smatra normalnim u BMW svetu od strane majstora i obožavalaca.

 

Normalno je da benzinac šestak troši litru ulja na 1.000 km (slovima: hiljadu kilometara). "znaš možemo da otvorimo motor, spremi par ljada eur ali ne garantujem da neće trošiti i posle opravke". Kad sam već pomislio da nešto nije u red sa motorom iako ne pokazuje simptome (auspu, šipka ulja, poklopac za dolivanje, dihtnuzi) jer na forumu svima ili ne troše ili troše famoznih litar od zamene do zamene, u realnom životu kad popričaš sa nekim - troše. Sedeći par puta kod majstora sam zatekao mušterije kako dolaze na dolivanje ulja. Da ne troše, ne bi dolivali. Doliju po ceo litar jer počne u krivini da im se već pali lampica za ulje, teraju dok to ne počne da se dešava, to je takođe normalna praksa u BMW svetu, kad se u krivinama pali lampica e tad bi trebao dosuti ulja.

 

Normalno je da se posle vožnje od par destina km ugreje ručica menjača. Ja već bio istripovao da je menjač bez ulja, kad ono "znaš auspuh ide pored menjača, znaš ti kako na BMW oće da se ugreje, ovo je ništa"

 

Normalno je da malko duže verglaš da upališ kad je zagrejan motor, nije da neće da upali, nego mora delić sekund duže da se vergla a onda se obrtaji nekako čudno popnu tj čudno upali. "znaš na svim to tako, ne znam što to"

 

I tako neke stvari setiću se....u stvari majstori za BMW su takođe obična prevaranstka bagra. Rad sa BMW je nikad lakši, dosta toga je na izvolte i vrlo je jasno. Uložiš u alat i komp, softver i postaješ bog i ikona. Vrti se 10 standardnih kvarova na svakom modelu koji su nepoznanica običnim majstorima.

Kad želiš da ti oprave neki od gore navedenih problema....znaš to je normalno. Ne zna ili neće da se bakće.

 

I na kraju evo jedna koja opisuje mentalitet prosečnog našeg stanovnika koji hoće da vozi BMW:

 

bmw1.jpg

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cela poenta je da BMW nije nista kvalitetniji auto od drugih. Cak ima i mnogo boljih. I sad blatis BMW kao prosli put Fiat samo zato sto je BMW skuplji po delovima. Potrosni delovi ajd i nije strasno, vec ovi sto crkavaju ne tako cesto. Jednostavno BMW trazi nekog sa vecim primanjima i to je kraj, ako zelis da taj auto bude u 100% ispravnom stanju. Ako ne zelis da se bakces sa otpadima onda auto stariji od 7-8-10 godina nije za tebe, bilo to bmw, merc ili fiat. Fiat je pogodan zato sto dosta novih delova u aftermarketu ima jako korektnu cenu. Recimo da je po tom pitanju VW pa i Audi dosta bolji od BMW, po pitanju aftermarket delova. Uvek je bolja varijanta A4 nego bmw serije 3....itd..nebitno. Lepo od tebe sto si napisao ovaj tekst ali ne da bi se neki nasladjivali sa komentarima jesam li ti rekao i sl. JEdnostavno BMW da bi bio u ful stanju trazi dosta para i kraj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne blatim ga samo zato, već zbog tvoje prve rečenice, ja nisam mislio tako kad sam ga kupovao. Nije ništa kvalitetniji od drugih. Ja sam mislio da jeste. Mislio sam nek i puknem 200-300 eur na neku opravku ali da sam završio posao i miran neko vreme.

 

Nikad nisi miran. Crkava li crkava. A i ove "normalne" stvari su da ne veruješ....

 

Za 8 meseci vožnje i 6000 km je crkao kompresor klime, protokomer, dihtung poklopca, termostat, birač brzina labav, ventilator kabine, sajla prozora...a sve je to bilo full ispravno kad sam ga kupio i nije nešto što ima veze sa kako je auto održavan kod prošlog vlasnika. Šta li je on sve jadan menjao boga pitaj, koliko li je taj auto pojeo para ne daj bože...

 

Srećom primetio sam to odmah i bez da išta popravljam ga i prodao. Doduše jesam termostat i dihtung poklopca, nisam ove krupnije stavke...

 

 

Ah da, ima i momenat sa čekanjem delova na isporuku...tako mi otišlo vakuum crevo iberlaufa, čeka se do 2 nedelje na isporuku, bez njega ne možeš da voziš auto. Sreća nisam debil pa sam kupio pancir crevo na metar sa istim prečnikom unutra al kapirate poentu...

 

Protokomer od 400 eur se čeka isto tako.

 

Crevo za vazduh koje je dotrajalo te čim sam ga pipnuo se rascepalo (što je u redu za 15 godina staro) nigde nema da se kupi. Takođe se čeka isporuka. Tačnije postoje dva creva koja čine jedno, donje ima da se kupi, gornje nema. Donje je 2800 dinara, gornje 3200. Izađe te komplet crevo 50 eur. Alo brate crevo ko crevo, fiat mercedes alfa vw, to je samo crevo za vazduh o čemu pričamo.

 

 

 

Znači postoje tu raznorodne glavobolje, setiću se još :D

 

1. nije kvalitet

2. glupi delovi su jako skupi

3. dosta delova nema da se kupi

4. previše nenormalnih ponašanja se smatra normalnim (potrošnja ulja, grejanje menjača, teže paljenje zagrejan...)

5. šta da mi crkne deo od 200 dinara (pancir crevo u funkciji vakuum iberlauf creva) u Grčkoj na Kefaloniji? Čekaj isporuku, traži smeštaj za 3 dana u sred sezone, šlep služba, original deo u ovlašćenom sevisu....računaj 500 eur uz malo sreće a deo od 200 kinti ovde u Beogradu.

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma potpuno mi je jasno. Slazem se sa tobom, ne napadam te. I slazem se da nisi kupio krsha, kao sto su te napali na bmw forumu. Kakve veze ima da li je auto krs ili da li je redovno odrzavan sa ventilatorom kabine? Sa crevima, sa kompresorom klime i ostalim glupostima. Takve stvari se desavaju i ostalima, ali zbog izbora delova u aftermarketu nije toliko skupo. Da rezimiramo, bmw je super auto ali samo kao sluzbeni....  :harhar:

 

P.S. Jednostavno ti delovi koji su otisli i koji imaju vece cene nego konkurencija nisu nista kvalitetniji niti duze traju. To je poenta. Ok, ako das za crevo par hiljada dinara ili za protokomer skoro 400eur, ali hocu da to onda traje 20 godina recimo. E to je problem, kosta odrzavanje vise nego ostali a ne traje nista duze, da ne kazem jos i da traje krace.

Edited by Srdjan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne blatim ga samo zato, već zbog tvoje prve rečenice, ja nisam mislio tako kad sam ga kupovao. Nije ništa kvalitetniji od drugih. Ja sam mislio da jeste. Mislio sam nek i puknem 200-300 eur na neku opravku ali da sam završio posao i miran neko vreme.

 

Nikad nisi miran. Crkava li crkava. A i ove "normalne" stvari su da ne veruješ....

 

Za 8 meseci vožnje i 6000 km je crkao kompresor klime, protokomer, dihtung poklopca, termostat, birač brzina labav, ventilator kabine, sajla prozora...a sve je to bilo full ispravno kad sam ga kupio i nije nešto što ima veze sa kako je auto održavan kod prošlog vlasnika. Šta li je on sve jadan menjao boga pitaj, koliko li je taj auto pojeo para ne daj bože...

 

Srećom primetio sam to odmah i bez da išta popravljam ga i prodao. Doduše jesam termostat i dihtung poklopca, nisam ove krupnije stavke...

 

 

Ah da, ima i momenat sa čekanjem delova na isporuku...tako mi otišlo vakuum crevo iberlaufa, čeka se do 2 nedelje na isporuku, bez njega ne možeš da voziš auto. Sreća nisam debil pa sam kupio pancir crevo na metar sa istim prečnikom unutra al kapirate poentu...

 

Protokomer od 400 eur se čeka isto tako.

 

Crevo za vazduh koje je dotrajalo te čim sam ga pipnuo se rascepalo (što je u redu za 15 godina staro) nigde nema da se kupi. Takođe se čeka isporuka. Tačnije postoje dva creva koja čine jedno, donje ima da se kupi, gornje nema. Donje je 2800 dinara, gornje 3200. Izađe te komplet crevo 50 eur. Alo brate crevo ko crevo, fiat mercedes alfa vw, to je samo crevo za vazduh o čemu pričamo.

 

 

 

Znači postoje tu raznorodne glavobolje, setiću se još :D

 

1. nije kvalitet

2. glupi delovi su jako skupi

3. dosta delova nema da se kupi

4. previše nenormalnih ponašanja se smatra normalnim (potrošnja ulja, grejanje menjača, teže paljenje zagrejan...)

5. šta da mi crkne deo od 200 dinara (pancir crevo u funkciji vakuum iberlauf creva) u Grčkoj na Kefaloniji? Čekaj isporuku, traži smeštaj za 3 dana u sred sezone, šlep služba, original deo u ovlašćenom sevisu....računaj 500 eur uz malo sreće a deo od 200 kinti ovde u Beogradu.

Oktopode, brate, komšijo,

svaka čast tebi što si priznao svoju, da kažem nepromišljenost i neobaveštenost!!! Izvini molim te ako sam te negde uvredio u ovoj temi.

Elem, ali to je BMW, razumem da je skup. Ja sebi ne mogu da oprostim što sam se zaleteo i kupio škodu feliciju 1.9D. Spucao sam gomilu para i opet ništa. Znači 3000km posle kupovine gecrkt. Uradim ja ful gešu - 1150€, i opet ništa, kroz 15000km opet je trošila litar ulja na 1000km. Uradim osvežavanje, opet ista priča. Baca na šipku od merača metar u vis. Obaška što nisam mogao da se namenjam nekih delova. Jesu jeftini ali su krš. Nosači motora na primer. Onda sam menjao neke sinhrone u menjaču, pa 300 nekih gluposti, ne želim da se prisećam. Za 3 godine sam u to govno skucao bar 2000€, ne računajući redovno održavanje. A da, naravno, morao sam da krpim rubove više puta i peta vrata. Auto je bio 1999g, a kupio sam ga 2007. Kada sam seo u Brava, koji nije ništa posebno, bilo u jebo te.

Gde nađe Kefaloniju :D Tamo je ortaku na matizu 0.8 crkao kabal za svećicu. Ceh - 150€: kablovi i dijganostika, kao obrisali mu grešku jer je upao u safe mode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

14 godina star BMW baš i nije za daily driver varijantu. Ono sto je pozitivno sto .de auto (do 2.0) u Srbiji mozes relativno lako da zamantalis za keš ili u zamenu. Kapiram da si ga i ti brzo udao.

Nemacki polovan auto od serije 5, E klasa ili A6, moze i Pasat - sve ispod toga za manje para ima kod konkurencije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodavao sam ga skoro  3 meseca.

 

Što se tiče cene ja sam ga platio 3400 eur registrovan tek 2 meseca, a prodao sam ga za 2700 eur sa upravo isteklom registracijom koja košta 250 eur.

 

Tako da manje više nisam loše prošao, na prvu loptu rekao bi čovek 700 eur, al tek registrovan i istekla registracija od 250 je ušteda 250 ili 500 zavisno kako gledaš, onda crko kompresor klime oko 200 do 300 eur, sajla prozora od 70 do 200 eur, ventilator kabine oko 100 eur....IHAAAAJ!!!! Samo pali što dalje buraz!!!

 

Pojavilo ih se na oglasima na tone...ukucaš na polovni automobili, izbaci ti 20 stranica minimum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sve zavisi kako prodjes sa autom i koliko imas srece, ja imam druga koji ima isti auto kao ti e46, 99god, isti motor kao tvoj, vozi ga dve godine svaki dan kao stalni auto i do sada je radio samo mali servis i jedan selen blok, tako da to kako ti se zalomi.

 

A naravno da je skuplje odrzavanje, ali po mom misljenju taj e46 je odlican auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste odličan, jeste kako ti se zalomi, to je uvek bilo i biće, ali i tom tvom drugaru će kad tad nešto da gecrkne i ima da mu presedne jbg...

 

Deder pitaj ga koliko njemu troši ulja, ako veruješ da je iskren, jer meni su samo preko foruma pričali da ne troši a u realnosti i kod majstora svi kažu da je normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Normalno je da benzinac šestak troši litru ulja na 1.000 km (slovima: hiljadu kilometara). "znaš možemo da otvorimo motor, spremi par ljada eur ali ne garantujem da neće trošiti i posle opravke". Kad sam već pomislio da nešto nije u red sa motorom iako ne pokazuje simptome (auspu, šipka ulja, poklopac za dolivanje, dihtnuzi) jer na forumu svima ili ne troše ili troše famoznih litar od zamene do zamene, u realnom životu kad popričaš sa nekim - troše. Sedeći par puta kod majstora sam zatekao mušterije kako dolaze na dolivanje ulja. Da ne troše, ne bi dolivali. Doliju po ceo litar jer počne u krivini da im se već pali lampica za ulje, teraju dok to ne počne da se dešava, to je takođe normalna praksa u BMW svetu, kad se u krivinama pali lampica e tad bi trebao dosuti ulja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

On kaže i da je za 2 godine menjao samo silen blok. Da li postoji JEDNA osoba na ovom forumu da 2 godine NIŠTA na autu nije menjala, pa još auto 1999 godište....

 

Znam ja i neke koji ne vide tj ne čuju da su im za zamenu ležajevi, korpa kvačila, amortizeri....teraju dok ne stane, ali voze BMW bratori... :D

 

Ne kažem da ti je drug lažov ili da je od ovih drugih, samo ćakulamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno je tako, menjao ga je kod mene u garazi i on sve sam radi na autu, dosta se druzimo tako da poznajem auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko rece da BMW nije nista kvalitetniji od drugih automobila, ma dajte molim vas, nemojte sad kad ste procitali sve oktopodove muke da pricate kako su jugo i bmw ista klasa,

 

covek kod kog sam radio je letos kupio mercedes C klase 01 godiste, oko 250kkm pravih, auto kupljen nov kod nas ovde i odrzavan, bar po onome sto pise u servisnoj, cena 5100e, bukvalno samo video oglas, okrenuo telefon i otisao da ga kupi uvece, bez ikakvih dijagnostika, provera po internetu itd itd ...  ujutru dolazim na posao stoji meca parkirana u dvoristu, on prica da je kupio i ja ne verujem, odmah sam krenuo da zagledam i primetio sve mane po limariji i branicima, vozaceva vrata korodirala ispod lajsne, branici ogrebani nista cudno zbog nasih parkinga i ljudi koji tamo obitavaju, po haubi neke bele tacke koje nisu ni poliranjem mogle da se skinu, on od toga nista nije primetio ... sve u svemu auto se i dalje vozi najnormalnije, vozio sam se u njemu mnogo puta, nema suskanja, lupkanja, grebanja i sviranja ... sto znaci kako ti se posreci tako ces da se vozis, jer ovaj primerak je izgleda lepo odrzavan, a ovaj oktopodov mozda zapusten pa samo nasminkan za prodaju ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu je čovek, nalickale barabe trap da nema lufta nigde, prikačili na komp pa vratili prvu farbu, amortizere da su dobri, lanac na motoru da ne zvecka, al jbg posle nekog vremena crče ventilator kabine :D

 

Ne poredi se BMW i Jugo, nego pričamo o nekim normalnim automobilima...kad vidiš BMW iza zadnjeg točka trap, to je komplikovanije nego Alfin prednji trap ceo, jeste to namunjena mašina ali ne traje kao što se misli...

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cela poenta je da BMW nije nista kvalitetniji auto od drugih.

 

na ovo sam ja mislio Oktopode ... 

a ti oktopode da si se opruzio koliko ti je cebe dugacko, drugu bi pesmu sad pevao ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...