Jump to content
FAS Goran
oktopod

Oktopodov ''mali šestak'' BMW... - split Topic

Recommended Posts

E da, još nešto.. Nemoj da misliš da su cene održavanja za nov auto ili star do 5 godina povoljne.. Gazdarica je skoro imala udes sa 500L-om, spolja samo malo napukao branik, ništa strašno.. Majstori iz firme skinuli branik čisto da vide da li je sve ok ispod, ono pukla oba hladnjaka i još nešto, uglavnom ništa nešto specijalno, delovi su koštali nešto preko 1.400€

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je to tačno, al' ja se zaljubih večeras :D

 

DSC_0369.jpg  DSC_0370.jpg  

 

DSC_0373.jpg  DSC_0372.jpg

 

Ja sam ovu temu tek sinoć video i pročitao i nisam bio siguran da li su one tvrdnje na prvih nekoliko stranica bile za*ebancija ili istina...

Za ovog sa gornjih slika (320d), mali servis košta skoro u evro kao veliki za Stilo JTD... I to pod uslovom da ti je majstor prijatelj :D

 

Na ovom forumu, realno, ima najmanje sektaša i to je najveći razlog zašto mi se svidja i zašto ga redovno posećujem :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni samo nije jasno zašto ne postoji neka sredina, tipa auto izgleda kao ovaj sa slike a ventilator kabine mu običan od 20 eura  :guitar:

 

Motor običan, 1600 benzinac od 100 konja, jedna svećica 200 dinara  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno brate svi bi se mi zaljubili ali znas kako je kad imas "devojku" koja mnogo trosi. To mu dodje isto.  Umesto ti nju da j... ispadne suprotno, za.ebi ti tu ljubav... :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za BMW važi jedno pravilo - lošiji primerak BMW-a i narkoman u kući isto koštaju :turned:

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemačke premijum automobile je isplativo uzeti samo kad su novi.

Idu od 200.000 do 250.000 km bez većih kvarova, ali danas to i većina drugih proizvođača može da postigne.

Posle tih km nastaju glavobolje... Što sam ja, kao i Oktopod, nažalost, osetio itekako na svom džepu.

To što su skuplji kao polovni od naših Italijana ne znači da se ne kvare. Kvare se podjednako kao i Fiat ili Lancia.
A održavanje znatno skuplje. Nema nikakvih prednosti u odnosu na jeftinije automobile, osim, naravno, mitoloških fazona naših ljudi

o tome kako su to "drumski tenkovi", tvrđave, zveri i ostalo. To su zaista gluposti i posledica kompleksa naše sredine.

 

Proteklih godinu i par meseci sam najlepša iskustva imao sa jednom lybrom 1,9 jtd. Prešao sam 38.000 km bez ikakvih kvarova.

Na tu kilometražu uložio sam 420 eur u redovno održavanje, što ispadne 0,011 eur/km. Lep učinak od automobila koji je bio star 11 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idu od 200.000 do 250.000 km bez većih kvarova

Kako koji, počele su i Švabe da kidaju živce... I to u garanciji :whip:

 

Poslovni partner ima A3 automatik, 2013. godište. Već TREĆI put odlazi u Porsche na reklamaciju menjača.

 

Još "bolji" slučaj... Drugar ima A7 3.0 TDI automatik, 2011. godište. Prvo mu se oljuštio lak na prednjem braniku, zatim mu je crkla elektronika menjača (radio samo u neparnim brzinama, parne i rikverc ćorak), da bi mu i popustio jastuk vazdušne suspenzije :help: Sreća da mu je u garanciji, inače bi mogao samo da se hang.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ee i ja bi ovoga  BMW  kupea posedovao,al to kosta,sigurno dosta vise nego li punto,

e sad da smo u normalnijoj drzavi dosta ljudi bi mozda vise vozili Bmw ili neke bolje aute,

a bolje vrabac u ruci,nego golub na grani :unworthy:

Edited by silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako koji, počele su i Švabe da kidaju živce... I to u garanciji :whip:

 

Poslovni partner ima A3 automatik, 2013. godište. Već TREĆI put odlazi u Porsche na reklamaciju menjača.

 

Još "bolji" slučaj... Drugar ima A7 3.0 TDI automatik, 2011. godište. Prvo mu se oljuštio lak na prednjem braniku, zatim mu je crkla elektronika menjača (radio samo u neparnim brzinama, parne i rikverc ćorak), da bi mu i popustio jastuk vazdušne suspenzije :help: Sreća da mu je u garanciji, inače bi mogao samo da se hang.gif

 

 

Dosta puta sam čuo takve priče, što potvrđuje da ni oni nisu bezgrešni.

Ali interesantno je kako ih naši ljudi, koji su vlasnici Švaba, kuju u zvezde i pričaju mitove o izdžljivosti koja prevazilazi i teretna vozila.

To je čista laž i obmana. Auto ko i svaki drugi - KVARI SE.

Doduše, ne može da se ospori da je kvalitet vešanja, mehanike i završne obrade na visokom nivou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas,kod mog druga mehanicara u servisu,na jednom VW Pasatu,on menja prednji trap.
Delova koliko hoces,gornja,donja srednja,viljuska rame,stabilizator.....pitam ja koliko to kosta,a on : 42 000 din zamenski delovi.
Pa onda kad cujem nekog da je Stilo skup za odrzavanje,dodje mi da ga udarim. :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pazi " prednji trap" je sirok pojam ne mislim da to toliko izadje ako se menja ceo trap mislim da je dosta skuplje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pazi " prednji trap" je sirok pojam ne mislim da to toliko izadje ako se menja ceo trap mislim da je dosta skuplje.

Pa kaze,viljuske,stabilizatori samo sto ih ima po 2-3 sa obe strane.

Bez amorta,lezajeva itd

Sreca sto su VW-i " jeftini" za odrzavanje

Sent from my PMP5097CPRO using Tapatalk 4

:D

Edited by gogi1101

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa onda kad cujem nekog da je Stilo skup za odrzavanje,dodje mi da ga udarim. :D

Sent from my PMP5097CPRO using Tapatalk 4

 

Pa jeste ako si pre toga održavao Juga tako što sipaš ulje kad potroši  :laughing:

Imam informacije iz prve ruke o održavanju jednog 1.9tdi i prilično sam razočaran. Održavanje za neke stvari skoro pa duplo skuplje nego za jtd. Ali naravno uvek ima ona "ali to duže traje"  :laughing:

 

Sa našim gorivom, relativno matorim kolima i verovatno kopijama ulja mislim da je maksimum za servisni interval 10000km, ali majstori za tdi kažu da je 30 000 kad te već oderu kao za 3 servisa za jtd..

Isto tako sam čuo da se veliki servis radi na 150 000km što mi takođe nemoguće deluje. Možda ga neko i radi na 150 000, ali to je onda čista sreća što mu kaiševi nisu ispucali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj moj drug,mehanicar je pre nedelju dana kupio BMW 320d 2002. 110 KW.

Mehanicar je i to dobar ,valjda nije glup da kupi nesto lose.Samo sto on zaradjuje mnogo vise od mene I valjda mogu da se ubudze neki delovi od drugih auta u BMW koji su naravno jeftiniji.

Ko ce znati sta sve mehanicari znaju I mogu za sebe,ali kad dodje musterija mogu samo originalni delovi :D

Sent from my PMP5097CPRO using Tapatalk 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako-moj otac ima (vise puta dam spominjao) e klasu

Auto se generalno jaaakooo malo vozi.

Kad je kupljen proveren u AMSS CMV i dobio zvanicnu potvrdu da nije kraden ili skidan sa osiguranja i da nije nigde udaran (ogrebotine i parking fleke ne ulaze u to. U M.B.Srbija potvrdjena kilometraza od sada vec nekih 155.000km

Auto "kao čaša". Ali......

Crkla sijalica kratkog svetla 80-100€

Mali (redovan) servis 25000din

Termostat 8000din

Diskovi i plocice (napred+nazad) 400-500€

Radni sat u servisu ~3000din

I samo da podsetim da su svi navedeni delovi potrosna roba. Naravno moze da se nadje i neeesto jeftinije. Ali ovo su cene iz servisa u Backom Petrovcu.

Mož' mislit' sta bi rekli ovi sa NBGD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam ja jednog koji ima u garazi Skodu Superb,a vozi se autobusom.

Skoda sluzi za hvaljenje 2-3 puta godisnje ,za odlaske na slavu,svadbu

Sent from my PMP5097CPRO using Tapatalk 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i ja da idem samo busom na posao kupio bih 166 ili 159. Ako se vozim samo vikendom i na more, da se vozim kao covek. 5 metara auto. Ako covek radi negde u centru, gde da parkira Superb? Twinga udenem gde hocu, 147 vec malo teze. Ako stanem pored nekog u garage nazubi mi stoka vrata samo tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je zato Jugo bio jako drag. Parkiraš ga jako lako, ne zauzima mnogo mesta, boli te uvo da li će te neko zakačiti jer je ceo novi branik 1000din nov,a polovan i manje i nema generalno šta da se krade sa njega osim muzike koju sam nosio sa sobom. Sve u svemu dođe mi da kupim opet nekog Juga za grad i zimu  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je i dalje drag. Sipam plin i vodu za brisace, povremeno pogledam ulje. Nesto zuji, mozda lezaj, mozda nije :D

Vrata ne zakljucavam, i onako je teze meni da ih zakljucam nego lopovu da ih otkljuca. :D

Ide kotrlja se, kad stane idemo kod majstora! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan lik koga sam upoznao na poslu koji trenutno vozi BMW 525d (ako se ne varam, ili 530d) nov, kaže... Ovo je već 5. ili 6. nov BMW koji je kupio. Vozi ih 2-3 godine i menja za nov. Ali barem 6 meseci godišnje radi u inostranstvu, i naravno auto stoji u garaži, ponekad ga njegova supruga provoza. Polovan BMW neće nikada kupovati baš iz razloga koji se navode u iskrenom postu, a i tako je u mogućnosti :)

Naravoučenije: ko nema para neka vozi Fiat-e :)

Nexus 7

Edited by etibor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...