Jump to content
FAS Goran
oktopod

Oktopodov ''mali šestak'' BMW... - split Topic

Recommended Posts

Čast izuzetcima naravno, malo vas je istrajalo u celoj priči od početka..  Inače se ni dosta starih članova koji su bili aktivni više ne pojavljuje uopšte  :question:  Izgleda da svi mi to hvalimo i volimo dok se malo finansijski, narodno rečeno, zaimamo, a onda sledi prelazak na Nemačke automobile.. Naravno, čovek ne treba da bude vezan za jednu marku, osim ako je prepun pozitivnih iskustava, ljubitelj i sl.. Meni se recimo moj Fiat dopao kao auto iz razloga što sam naleteo na dobar primerak i nisam u njega uložio do sada ništa osim na redovne servise, zamenu nosača motora i kompjutera serva ("kvarovi" koji ne prelaze 30€) i stajling  i provodeći vreme na forumu sam postao fan Italijanske auto industrije..

Veoma je bitna stavka na kakav primerak je ko naleteo, imam kolegu koji kaže da ne voli Fiat jer se njegov ćale napatio sa Stilom i sada vozi VW Lupo i VW je za njega ikona autoindustrije..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čast izuzetcima naravno, malo vas je istrajalo u celoj priči od početka..  Inače se ni dosta starih članova koji su bili aktivni više ne pojavljuje uopšte  :question:  Izgleda da svi mi to hvalimo i volimo dok se malo finansijski, narodno rečeno, zaimamo, a onda sledi prelazak na Nemačke automobile.. 

 

Mercedes sam uzeo zato što mi je, u neku ruku, praktičniji. Lanciu volim i dalje, i uvek će mi biti auto no.1, bez obzira na to kako stojim finansijski. I dan danas pišnem u gaće kad vidim Thesis.

Što bi reko Radovan III "Ja se njoj divim do imbecilnosti" :)

Nadam se samo da će FIAT ponovo oživeti brend Lancie na pravi način. Ovo što prave danas je konfekcija, nema više onog unikatnog dizajna i elegancije. Nova Delta se tu i tamo još i otrgla, ali ovi Chrysleri što se danas prave su teško biiip.

Kako kažu polumozgani sa MB foruma, plastikaneri sa jakim motorom i ništa više :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu zasr*li sa novom Lanciom Themom, tj Chryslerom 300c, niti je jedno, niti je drugo, da bi bio Lancia mu fali duša, a da bi bio ovo drugo mu fali šmek koji je imao 300c.. 

A što se tiče Mercedesa, mislim da uopšte nisi pogrešio, sa novom A klasom su otišli par generacija ispred ostalih autmobila tih dimenzija.. Sedeo sam na sajmu i u Giulietti i u novoj Delti, i mogu ti reći da mi Delta deluje dosta udobnije i šmekerskije :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni Delta nekako više leži nego Giulietta, odmerenija i komfornija je.

Giulietta mi je bila atraktivna zato što je bila u verziji 1,75 turbo benzin sa 236 ks, napakovana opremom do čepa.

U toj verziji auto košta 32.000 eur. Oni su tražili nepunih 27.000 jer je bio 2012. god. Mislim da su je na kraju da liza 25.000 nekom tipu iz Novog Sada.

Fer trgovina, ali okasnio sam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni nisi nikako pogrešio sa A klasom. Stara verzija mi je očajna, a ova najlepši novi automobil. Baš je po mom ukusu sve osim Renoovog dci-ja :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SikterBre

 

Na dnu naslovne strane foruma, sa desne strane postoji mogućnost da se klikne na "Tim koji uređjuje FLCS forum": 

 

Ta opcija otvara spisak moderatora foruma. Ima ih ukupno 13. Ako računamo mene onda 14, ali ja nisam ni moderator, ni osnivač. 

 

Od njih 13, samo trojica nemaju F/L/A i to jedan nikada nije ni imao, drugi se napatio sa Stilom kao nikad u životu, a treći je "bio prinuđen" da kupi nešto van F/L/A jer ono što je njemu trabalo F/L/A nije imao u ponudi uopšte. 

 

Tako da ono... mislim da malo grešiš... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko vidim na listi moderatora najvise se sa Stilom napatio mikisky - svaki dan bar po jedan :)

Edited by bglion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, nisam baš sad ispratio detaljno, ali vidim da jedan po jedan od starijih forumaša sa foruma odlaze u Nemačkim autima, naravno nemam nikakvo loše mišljenje o tome, bitno je da se i dalje ovde dobro družimo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je tema vrh vrhova. Mogla bi poslužiti kao mali priručnik pri kupovini polovnog auta.

 

Vozio punta II 2 godine, nijednog kvara nisam imao, samo redovna zamjena ulja, čak mu ni veliki servis nisam radio. Lik mi prije 6 mjeseci ponudio mercedes a klasu 140 u zamjenu za punta (1 za 1), i naravno svjestan sam da puntu nisam nikad radio veliki servis a vrijeme je bilo tome, takođe svjestan težine imena mercedes - uđem u tu avanturu. Evo nakon 6 mjeseci mogu reći: napokon sam izvuko živu glavu tj kutariso (rješio) sam se mercedesa. 

 

Prije ulaska u samu zamjenu auta pitao sam pojedine vlasnike a klasa (koji su to bolesnici!!!) o održavanju auta, rekoše: ma jednostavno auto, jeftiniji od golfa 4, ma to je mercedes, ma to se ne kvari.....

No da skratim: već dvije-tri sedmice od zamjene počele su glavobolje; merc stade u po grada, ustanovljeno je da su otišli nekakvi klizači gdje se nalazi alternator, kompresor klime i još neki vrag (ne sjećam se sad). Da stvar bude veselija ti se dijelovi naruče i čeka se dan-dva dok dođu...tako da me ta stavka koštala 120e i dva dana bez auta. Nakon toga smatrao sam da je lijepo da zamijenim filter goriva (ono iz predostrožnosti); u jednoj radnji pitam pošto rekoše mi: 30 eura; u drugoj pitam, rekoše: 32 eura...tako da sam odustao od zamjene.

U međuvremenu počinjem saznavat pravu istinu o održavanju mercedesa ali i specifičnostima same a klase kao npr. sve što je kod drugih auta rutinski zahvat kod mercedesa je prava igranka tako da se zbog nekih sitnih popravki ni manje ni više motor vadi van....molim!!!??? Motor van, da da. Alnaser treba popravit - motor van itd.....

To vrijeme dok sam dolazio do prave istine o održavanju merca spuca me još jedan kvar: bombina....opet ista procedura, treba naručit, treba čekat....ili ima polovna koja isto tako papreno košta...tako da me taj zahvat sa polovnom bombinom koštao 80e.

 

Ništa specijalno puno nisam mjenjao al sam saznao šta sve može stradati kod ovog mercedesa i kako je to kao "normalno" tipa: letva volana 300-400e i to ako si sretnik pa je nađeš jer eto to im je mana. Ili: pumpa goriva koja košta isto 300-400 eura, al ako je nađeš i to opet za kolko dana ili mjeseci. Saznao sam i koilko ga mrze/vole majstori, mrze ga jer nema mjesta pod haubom pa je tijesan za popravke, a vole ga jer realno na njemu nema ništa jednostavno i lahko za popravit pa tako rade puuunooo dulje i onda s pravom mogu više i naplatitii.

 

Nakon svega toga odličio sam se rješit merca dok me nije spucao jedan pravi kvar, imao sam raznih ponuda pa sam zamjenio merca za astru g 1.6, 16v, karavan sa full opremom: board komp, klima, elektr. pod. stakala, elektro retrovizori, airbag, zeder zaštita itd.....Zasad mi super sve funkcioniše (već mjesec dana), i nadam se da će me služit kao punto kojem skidam kapu

 

Moj komentar o onom modelu mercedesa je: "Nedaj Bože nikome!" I da...: na mercedesu uopće i na bmw nema ništa jeftino i jednostavno!

Edited by gazija2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve zavisi od primerka do primerka, kako je odrzavan i koliko je prethodni vlasnik imao srece i razumevanja prema automobilu ... a tu se nikad ne zna sta moze da ti zapadne! 

 

U startu su delovi i majstori skuplji, jer to je mecka, a ne plasticni Punto ... tako da na to treba da se racuna! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde nadje a klasu, to je najvece go.no koje je napravljeno. Potrosac, kvari se, komplikovan i skup za odrzavanje... nema mercedesa sa malim motorima, to su samo bajke. Cuti kad si se otkacio na vreme a napravio si extra trampu!

Sent from my GT-S7560 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

beli_punto, mogu kazat da je merc bio u jako dobrom stanju, i ja nisam puno ni uložio u njega...al sam saznao koliko je kvarljiv i kolko su mu skupi dijelovi, te kolko je nezgodan za popravke (ništa nije jednostavno zamjeniti). Tako da sam na vrijeme odlučio povući ručnu i kazat NE mercedesu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najgore od svega je sto placas cenu kao da vozis mercedesa, a ni M od njega, svi koji vole i voze tu marku kazu da ispod E klase nista nije mercedes. Vozio sam se u C klasi 2002god tada par godina staroj, pa to se na 140 na zadnjoj klupi cuje sve kao da nema nikakvu izolaciju.

Sent from my HTC Desire 601 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gazija, prvo se raspitaš dobro pre bilo kakve kupovine. Ima dosta ljudi na forumu koji hoće da pomognu tj da iskreno kažu o pojedinim vozilima. 

Burazer je imao lepu ponudu za A klasu i  zaobišli u širokom luku.

Bembare znaju da budu veoma zajeban sport.

Kada smo s krenuli na Fiestu glavni izvor informacija , saveta / ponuda je bio Totti. Naravno i imenjak je imao gnjavažu sa moje strane baš zbog iskustva sa malim HDi agregatom.

Tako da ponoviću uvek se prvo dobro raspitaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar je vozio 520d i pričao da je neuništiv. Stalno pun gas i rađeni samo mali servisi i veliki i tako 3 godine. Kada sam se provozao u kolima video sam da zamajac malo zvecka pri gašenju i da jako loše ide, ali rekoh možda je subjektivni osećaj. 

Par meseci nakon toga dečko proda auto i kaže mi da se novi vlasnik žali da dosipa ulje jednom nedeljno, da je interkuler pun ulja, dizne za reparaciju i zamajac za bacanje. Toliko o neuništivom bmw-u  :laughing:
Mada onakvom vožnjom sumnjam da bi i bilo koji drugi auto bolje prošao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo i osnovno je raspitati se. Ja sam skupo platio školu sa Škodom Felicijom 1.9D. Posle 3000km generalna, posle 20-ak hiljada osvežavanje, i opet je trošila ulje i dimila na šipci kao lokomotiva. Usput je stalno nešto crkavalo, te ležajevi, grejači, amortizeri,  te nosači motora, te sinhroni u menjaču, šipka birača brzina i semering... A auto je bio u super stanju kada sam ga uzeo.

Sada vozim Brava JTD, gazim ga kada mi se ćefne, a prešao je 2 puta više od te Škode kada je kupljen. Sam sam kriv što sam ispao budala, nego mi je krava stala na nogu kada sam kupovao auto. Zbog te Felicije sam omrzao i Škodu i VW. Inače, to govno od 1,9D (ne mešati sa 1,9SDI), se ugrađivalo u Kedija i Pola oko 1997g, i isto su crkavali kao i u Feliciji. Pa fiatov promašaj zvani 1,4 12v je savršenstvo od motora za VW 1.9D.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel vivaro sa 1.9 dci motorom, pricao mi kumov brat da su mu isto cupalu ali sa nekom masinom, kaze to je uzasno skripalo i ceo kombi se tresao i podrhtavao.

Sent from my HTC Desire 601 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na sprinteru 2,2cdi dva dana nismo mogli da izvadimo diznu, pa smo skinuli motor i pravac Cicevac u Bosh servis na neku masinu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...