Jump to content
FAS Goran
oktopod

Oktopodov ''mali šestak'' BMW... - split Topic

Recommended Posts

Svaka cast na raspolozenju posle teskog rada! Deluje kao da si malo zakasnio sa radovima, i ne vracas se iz njive (bar po tvojim izjavama cime se bavis) nego iz voca/vocnjaka! Vocari su gospoda medju poljoprivrednicima, ne ide se u voce po blatu! Prelep kraj, mora da je okolina Smedereva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne poznajem Oktopoda licno i ovo sto kazem nema veze sa njim, ali vocari u smederevskom kraju su budale ... drzava i nakupci ih sisaju na sve nacine, video sam par primera gde vocari umesto da se ujedine i svi zarade onoliko koliko su doprineli, oni se plase da preporuce jos nekog pa ostanu bez zarade ili sa minimalnom zaradom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe ode ova tema de oćeš :D

 

Bilo je tu i egzotičnih đevojaka, tačnije jedna iz spota Tim Deluxe "Just wont do" pa kucajte na jutjubu a evo slike..

 

404018_4196800871632_1128978753_n.jpg

 

edit: evo vam spot, druga polovina spota:  

 

http://www.youtube.com/watch?v=kHrhCYlLAMs

 

https://www.facebook.com/igorfejs/media_set?set=a.1919505860680.112869.1033039915&type=1

 

To je moj fejs profil i album odakle vidite da je Vinča kraj, ova Beogradska posle Kaluđerice Smederevskim putem :) pa malo šacnite slike...

Što se tiče udruženja, upravo sam se angažovao na tome, evo stranica, ja sam odgovorni :D

 

https://www.facebook.com/mojseljak

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovla, nemoj da pricas bajke ovde, registracija, odrzavanje i posedovanje auta kosta, ali i vredi isto toliko, gledam svoj primer, od centra sam udaljen oko 6km,  autobus 70-80 dinara, preko leta mi je gadno da udjem u isti, preko zime ga ima na sat vremena, u 5 minuta dodju 3 busa pa posle opet cekaj ... tako da uvek biram pesacenje umesto busa, taksi kosta 400 dinara minimalno, do grada i nazad 800 ... a meni auto treba toliko da nedeljno potrosim 1500 - 2000 na gorivo, pa i da svaki dan idem negde kosta me manje nego taksi ... o odlasku u dis, na pijacu ili da se kupi nesto za kucu ne mogu da pomislim da idem bez auta ... a o ostalim zadovoljstvima i mogucnostima koja pruza auto ne bih da govorim :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tema je već prežvakana, ali ukratko. Konstatovali smo (u toj prethodnoj diskusiji) da "merak nema cenu" i da u ovoj priči treba zanemariti taj faktor "zadovoljstva" ;) 

 

Posedovanje (i vožnja) automobila nije sipanje goriva ;) 

 

Uzmeš na primer pet godina pa tek onda računaš mesečnu potrošnju. Dakle uračunavaš 5, registracija, 5 malih servisa, 5 registracija, 1 veliki servis, 2 seta guma, gorivo za petogodišnju kilometražu, tekuće održavanje (diskovi, pločice, trap, pranje, alu-felne, xenoni i druge gluposti koje plaćamo). Preko svega ovoga uračunavaš i petogodišnji gubitak na vrednosti vozila. 

 

Kada sve to staviš na papir i kada sabereš pa podeliš sa 60 (broj meseci za 5 godina) dobijaš iznos sigurno veći od 50€ mesečno (naravno zavisi od auta za koji računaš troškove). Pa sad razmisliš da li ti je 50+€ dovoljno da se vozikaš prevozom, a u izuzetnim situacijama (DIS, noćni povratak i sl.) uzimaš taksi, a za godišnji odmor da uzimaš rent-a-car ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je punto koštao 500 eura godišnje, preterivanje sa održavanjem. Registracija i tehnički aj 150 da kažemo. Gorivo oko 70 mesečno, znači oko 800, 900 eur. Platio sam ga oko 5, a prodao za oko 2 hiljade.

 

Prelazio sam oko 12-13 hiljada km.

 

Godišnje aj da kažemo 1500 eura. Puta 5 godina 7500. Plus gubitak na vrednosti dođemo na oko 10.500 hiljada. Podeljeno sa 5 je 2100.

 

Podeljeno sa 12 je oko 160 EURa mesečno SVI troškovi. Aj nek bude 200 jel ok, možda sam nešto zaboravio.

 

Za te pare rentiram auto nedelju dana. I moram i da sipam benzin za to što sam ga vozio. Za te pare 6 puta odem iz Mirijeva u Zemun i nazad taksijem. A sad mi se nešto ide u Zemun...gde SAD da iznajmim auto u 11 noću u Mirijevu? I da spremim 30 eur... Ili pak da tih 30 eur dam za taksi tamo i vamo? Da imam auto koštalo bi me 500 dinara benzin.

 

Da ne pričamo da sam ja u tih 160 eur mesečno išao i na more i na Divčibare i nemam ti pojma gde sve...i prevezao tone kajsija i trešanja od kojih sam i zaradio.

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Uzmeš na primer pet godina pa tek onda računaš mesečnu potrošnju. Dakle uračunavaš 5, registracija, 5 malih servisa, 5 registracija, 1 veliki servis, 2 seta guma, gorivo za petogodišnju kilometražu, tekuće održavanje (diskovi, pločice, trap, pranje, alu-felne, xenoni i druge gluposti koje plaćamo). Preko svega ovoga uračunavaš i petogodišnji gubitak na vrednosti vozila. 

 

Ja sam imao malo drugačiju računicu. Uračunao sam sva moguća ulaganja za kola koja sam imao do sad, utrošeno gorivo i kilometražu. Pre pola godine mi je bio jeftiniji taksi od Stila verovali ili ne  :laughing:

Sada me košta kilometar oko 0,4e što je već jako dobro.

Kada prodam auto odbiću to koliko sam dobio i lepo stavim na papir da vidim koliko me je Stilo koštao, ali verovatno će biti tu negde oko busa+povremeni taksi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako, ključna reč je BUS plus POVREMENI taksi...a ovako ne vadiš uljsona iz auta :D

 

Najbolje je naravno ko može da ima auto, al da glupe relacije ide busom, a određene kolima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Oktopod

 

Izuzimaš činjenicu da se u varijanti bez auta odričeš zadovoljstva i preuzimaš na sebe unapred planiranje kada ćeš i gde ići. 

 

Razmisli... mesec ima 4 nedelje (i neki dan više) a ti možeš da rentiraš auto čitavu nedelju. Drugo, u varijanti da nemaš auto ti planiraš da se stalno voziš rentiranim autom ili taksijem što ja nisam nigde rekao. Dakle, ka Zemunu busom, a nazad noćnim ili taksijem... ;) Tvojih 12-13kkm je na granici isplativosti to takođe može biti od značaja ;) 

 

Takođe, sada imaš da rentiraš automobil za 20-25€, a ako si redovan možeš i po 15€ da prođeš tako da to menja značajno računicu i ispada da možeš 10 dana mesečno da imaš auto (kad ti je već zapelo :D ).

 

Na kraju. rentirani auto je milina za prevoženje voća :D Međutim, ako autom prevoziš voće, onda treba od zarade na voću da odbiješ troškove oko auta, a ne da njih prebacuješ na ovu 'vamo stranu. Isto kao kad bih ja sad rekao da prelazim 35-40kkm i sve troškove računao kao da ja plaćam, a sa druge strane više od pola te kilometraže zapravo zaradim bar 5x više od troška na autu ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se za voće, a šta ćemo za more? Šta ćemo na potrošeno gorivo rent a cara? Šta ćemo na to da ja SAD hoću u Zemun jer mi se da prostiš digao? Da idem busom u 11 noću i nula stepeni ili minus napolju? Kad da stignem, kojim to prevozom?

 

Kapiram ja tebe, ali to što ti pričaš nije praktično. U najboljem slučaju te izađe isto kao da imaš auto.

 

I dođemo do onog što sam rekao, najbolje je imati auto ali ograničiti sebi korišćenje istog tako što ideš na bus za glupe relacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje je da se zaposlis u firmi koja ti daje sluzbeni auto sa bez ili malo ogranicenja u km. :D  Imam jednog druga koji je imao takve beneficije do skoro, al u zadnjih da kazem 2god su im dosta poostrili vozanje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da... Kad su neki iz Nelt-a išli službenim kolima na odmor u Grčku, a neki iz Nestle-a davali devojci auto preko vikenda :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovlina racunica ima smisla samo ako u porodici postoji drugi auto koji se po potrebi moze voziti, ili ako je u pitanju jednoclano domacinstvo bez potrebe napustanja grada vise od nekoliko puta godisnje, ili ako je u pitanju student.

U mom slucaju gubitak na vrednosti vozila potirem sa luksuzom posedovanja vozila koje je 24/7 dostupno za upotrebu. Razmislio bi o prodaji samo u slucaju da prelazim manje od recimo 7K km godisnje, a sto se Boze zdravlja nece desiti. U slucaju Oktopoda, ne posedovati makar juga je suludo, bar na osnovu njegovog pisanja kakve su mu potrebe za kretanjem.

U svakom slucaju, da takva racunica ima istinskog smisla, osim prostog +/- Srbija bi bila puna rent-a car agencija, prevoz bi bio mnogo redovniji i kvalitetniji, guzve bi bile znacajno manje i prevozom bi se svuda brze i lakse stizalo. Tj, taj obrazac bi usvojili mnogi.

Edited by TheCityAndTheStars

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj primer nema racunicu, prosto nema...nikad nisam racunao koliko mi odlazi na auto ili bilo sta, vozim ono sto volim i koliko imam da se pruzim, kad imam tad se vozim, kad nemam stednja, bus, pesaka, bicikla...cak sam i trotint skoro kupio :) Jbg, ovde je standard takav da realno vecina ima za zunta klasika i to povremeno da se vozi, i kod mene je tako...ali nemam pojma ni sam kako uspevam da sve isplacam i zavrsim i jos vozim auto, mozda vise volim njega nego sebe pa dajem vise njemu/autu ! :)

Na kraju svako bira kako ce da zivi i sta ce da vozi ili ne vozi, zajebes se pa zamenis auto, uvek gubis bilo nov ili polovan, nista strasno...valjda ovaj forum tome i sluzi...automobilima !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Oktopod

 

Izuzimaš činjenicu da se u varijanti bez auta odričeš zadovoljstva i preuzimaš na sebe unapred planiranje kada ćeš i gde ići. 

 

 

Slažem se za voće, a šta ćemo za more? Šta ćemo na potrošeno gorivo rent a cara? Šta ćemo na to da ja SAD hoću u Zemun jer mi se da prostiš digao? Da idem busom u 11 noću i nula stepeni ili minus napolju? Kad da stignem, kojim to prevozom?

 

Kapiram ja tebe, ali to što ti pričaš nije praktično. U najboljem slučaju te izađe isto kao da imaš auto.

 

I dođemo do onog što sam rekao, najbolje je imati auto ali ograničiti sebi korišćenje istog tako što ideš na bus za glupe relacije.

 

'Ajde sad gore ponovo pročitaj deo koji izgleda nisi pročitao :) Dakle, nema "dizanja", nema praktičnosti, nema "24/7 zadovoljstva". Jednostavno NEMA. Ali za kilometraže ispod 10-15kkm (u zavisnosti na koji auto se računa) ušteda u novcu je značajna, a čak se voziš i boljim preovozom (rent-a-car su uglavnom noviji automobili). 

 

I sam znaš da varijanta "imam auto ali se kontrolišem" ne funkcioniše ;) 

 

U svakom slucaju, da takva racunica ima istinskog smisla, osim prostog +/- Srbija bi bila puna rent-a car agencija, prevoz bi bio mnogo redovniji i kvalitetniji, guzve bi bile znacajno manje i prevozom bi se svuda brze i lakse stizalo. Tj, taj obrazac bi usvojili mnogi.

 

Hmmm... ne bih se složio... šta ćemo sa našim mentalitetom da moramo biti viđeni u SVOM autu i to ne bilo kom nego mora biti neki nemački ili ako nije nemački onda bar neka je NOV. Pogledaj samo malo oglase ukucaj na primer 500L... vozilo nije staro ni godinu dana a već ga ima po oglasima, a pritom nije krš nego su se ljudi zavaljivali u kredite samo da bi imali NOV auto... a nijedan nije prešao više od 2-3 hiljade km... :) Ili nemoj gledati 500L gledaj sva vozila 2012 i 2013... vidi koliko ih ima... ;) 

 

 

 

Ljudi, nemojmo se zavaravati... nije uzalud pravilo da je nov auto najbolji auto i da je minimalna godišnja kilometraža 15000km da bi se posedovanje istog isplatilo tj. da bi bilo jeftinije imati auto nego nemati. Budimo objektivni i ne dozvolimo da nas nosi inercija... ovde se priča da je auto luksuz, a kao na Zapadu je normalno imati auto... jeste normalno, ali na tom istom zapadu TI nisi normalan ako imaš auto sa kojim prelaziš manje od 15000km godišnje. Razmislite KAKO to da NIGDE na tom istom Zapadu ne možeš kupiti polovnjak koji nije prelazio najmanje 15000km godišnje. KAKO?! A kod nas puni oglasi takvih automobila ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde ima 500L polovan ja baš gledao? Znao sam da će se pojaviti, nije se taj narod uvalio u kredit, nego je uzeo kredit sa malom kamatom pa sad proda auto i ima živ keš a rata i kamata mu odgovaraju više nego keš kredit da je uzeo, pa i sa sve gubitkom na vrednosti auta, tako barem ja mislim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu to priče... otiđi kao ozbiljan kupac pa ćeš da vidiš... realno ko bi pametan uzeo polovan auto sa par hiljada km za iste pare (ili malu razliku) za koje može uzeti potpuno nov? ;) 

 

A to kao treba mu živ keš i te stvari... yeah right ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...