Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Teaser video: 2017. BMW Alpina B5 Touring

 

 

Na sajmu automobila u Ženevi će biti predstavljen i novi BMW Alpina B5, koji će se bazirati na nedavno promovisanoj novoj generaciji BMW-a Serije 5. Sem limuzine, Alpina planira i karavansku Touring varijantu koja je najavljena ovim teaser videom. U paketu se mogu očekivati Alpina body kit i alu točkovi, modifikovano oslanjanje i kočnice (sa plavim kočionim kleštima), sportski Alpina izduvni sistem od nerđajućeg čelika, kao i doterani enterijer (koža, sportski volan...).

Za pogon će se brinuti 4.4 litarski biturbo V8 motor sa oko 600KS i 800 Nm, a zahvaljujući novoj CLAR platformi automobil će biti značajno lakši o dosadašnjeg modela, pa će i performanse biti bolje nego do sada.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2017. Alpina B3 S Bi-Turbo i B4 S Bi-Turbo

 

162505-alpina%20b3%20111.jpg

 

Sem nove generacije modela B5 (na bazi nove BMW-ove Serije 5), BMW Alpina će na ženevskom sajmu automobila imati još nekoliko zanimljivih noviteta. Među njima i modele Alpina B3 S Bi-Turbo i B4 S Bi-Turbo (na bazi BMW-a Serije 3 i Serije 4).

 

162506-alpina%20b3%201111.jpg

 

Alpina B3 S Bi-Turbo (limuzina i karavan) i B4 S Bi-Turbo (Coupe i Cabrio) pod haubom imaju 3.0 litarski šestocilindrični benzinski motor sa novim Alpina turbo punjačima, pri čemu snaga iznosi 324 kW/440KS pri 5500-6250 o/min. i 660 Nm pri 3000-4500 o/min.

 

alpina%20b3%2011111.jpg

 

U paru sa ZF 8-stepenom Sport-Automatic transmisijom BMW Alpina B4 S Bi-Turbo Coupe stiže za 4.2 sekunde (3.9 sec sa 4x4 pogonom) i postiže maksimalnih 306 km/h.

 

162504-alpina%20b3%2011.jpg

 

Cabrio izdanje do 100 km/h ubrzava za 4.3 sekunde (dolazi samo u verziji sa zadnjim pogonom), koliko do stotke treba i limuzini B3 S Bi-Turbo (sa 4x4 pogonom za 4 sec).

 

162508-alpina%20b4%201.jpg

 

Svi ovi modeli dolaze i sa aero kit-om, karakterističnim Alpina točkovima, sportskim izduvnim sistemom, modifikovanim oslanjanjem, kao i Alpina trakama na eksterijeru.

 

162509-alpina%20b4%2011.jpg

 

Što se cena tiče, one startuju od 72.900 evra za B3 S Bi-Turbo limuzinu, karavan kreće od 74.700 evra, a B4 S Bi-Turbo Coupe od 75.300 evra. Doplata za pogon na sva četiri točka kod ove tri navedene verzije iznosi 2.900 evra. Ostaje još B4 S Bi-Turbo Cabrio koji je dostupan po ceni od 81.400 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2017. BMW Alpina B5 Biturbo

 

alpina%20b5%206.jpg

 

Na sajmu automobila u Ženevi će biti predstavljen i novi BMW Alpina B5 Biturbo, koji je naravno baziran na nedavno promovisanoj G30 generaciji BMW-a Serije 5. Sem limuzine, u ponudi će biti i karavanska Touring varijanta (G31).

 

alpina%20b5%2066.jpg

 

U paketu su Alpina body kit i alu točkovi od 20 inča, gume 255/35 i 295/30, modifikovano oslanjanje i Brembo kočnice (sa plavim kočionim kleštima), sportski Alpina izduvni sistem od nerđajućeg čelika, kao i doterani enterijer (koža, sportski volan...).

 

alpina%20b5%206666.jpg

 

Za pogon će se brinuti 4.4 litarski biturbo V8 motor sa 608KS i 800 Nm pri 3000 o/min., a treba napomenuti da je 670 Nm dostupno pri 2000 o/min.

 

alpina%20b5%2066666.jpg

 

Ubrzanje Alpine B5 Biturbo sedan od 0 do 100 km/h iznosi 3.5 sekunde, do 200 km/h stiže za 11.4 sekunde, a može do maksimalnih 330 km/h (karavanski Touring do 100 km/h ubrzava za 3.6 sekundi i može do 325 km/h).

 

alpina%20b5%20666.jpg

 

U vesti se navodi i podatak da B5 Biturbo sedan ima potrošnju goriva od 10.3 l/100 km, kao i da se standardno dobija pogon na sva četiri točka. Isporuke startuju u septembru, pri čemu Alpina B5 Biturbo sedan u Nemačkoj košta 112.000 evra, a B5 Biturbo Touring 115.300 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Alpina D4 Facelift

 

alpina%20d4%2011.jpg

 

Sem nove generacije modela B5 (na bazi nove BMW-ove Serije 5), kao i restilizovanih B3 S Bi-Turbo i B4 S Bi-Turbo (na bazi Serije 3 i Serije 4), BMW Alpina je svoju ponudu osvežio i obnovljenim modelom D4 (na bazi Serije 4 Coupe i Cabrio). BMW Alpina D4 Facelift se između ostalog odlikuje doteranim prednjim i zadnjim svetlima (napred i sa adaptivnim LED svetlima), aero kit-om, karakterističnim Alpina točkovima (ovde od 19 inča), sportskim izduvnim sistemom, modifikovanim oslanjanjem, kao i Alpina trakama na eksterijeru.

 

alpina%20d4%201111.jpg

 

Za pogon se brine 3.0 litarski šestocilindrični dizel agregat sa 350KS i 700 Nm, u paru sa osmostepenim menjačem.

 

163324-alpina%20d4%201.jpg

 

BMW Alpina D4 Coupe od 0 100 km/h stiže za 4.6 sekundi, do 200 km/h za 17.9 sekundi i može do 278 km/h, dok BMW Alpina D4 Cabrio do stotke ubrzava za okruglo 5 sekundi, do 200 km/h za 18.9 sekundi i postiže maksimalnih 275 km/h. Prosečna potrošnnja goriva se kreće od 5.3 do 5.9 l/100 km.

 

alpina%20d4%20111.jpg

 

Cene za Coupe verziju u Nemačkoj počinju od 61.200 evra, a za Cabrio od 69.500 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina B7 Turbo iz 1986. košta više od novog BMW M3

 

164727-alpina%20b7%20111.jpg

 

Čuvene ''Alpine iz Saveza'' su i dalje nedostižne. Više od 30 godina star primerak sa preko 200.000 kilometara, prodaje se po ceni koja je veća od cene novog M3. Alpina B7 turbo je auto koji potiče još iz vremena kada BMW nije prodavao ovako tjunirane automobile sa ovim logotipom u odabranim salonima, baš kao što je to bio slučaj sa AMG-om i Mercedesima.

 

164725-alpina%20b7%201.jpg

 

Upravo takav jedan primerak Alpine našao se na aukciji do čijeg kraja je ostalo još malo, a trenutno najveća ponuda iznosi 64.000 američkih dolara, što je približno ista cena i u evrima.

 

164726-alpina%20b7%2011.jpg

 

Radi se o primerku koji je do pre 13 godina vožen po Nemačkoj, a onda je uvežen u Kanadu sa 137.000 pređenih kilometara. Sada ima 203 hiljade i uprkos solidnoj kilometraži, deluje vrlo pristojno. Za neke detalje, poput kože na volanu, rekli bismo da su obnavljani, baš kao i sedišta koja izgledaju bolje nego kod mnogih automobila sa puno manje kilometara. Po svoj prilici, ovaj primerak Alpine B7 turbo je samo jedan od četiri automobila koji su preuređeni na bazi BMW-a M5 iz serije E28. Pokreće ga 3.5 litarski redni šestocilindrični motor sa oko 320 konjskih snaga, što je i dalje snaga za poštovanje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Alpina B12

 

alpina%2030.jpg

 

Dok željno očekujemo dolazak nove BMW-ove serije 8 potražili smo najboljeg od najboljih, seriju 8 pokretanu V12 motorom.

Apsolutni tehnološki dragulj i vrhunac luksuza tog doba nudio se u nekoliko motornih verzija, a najzanimljiviji je naravno bio V12. I tu su se nudila čak tri motora kroz deceniju proizvodnje, od 5.0 (M70B50), pa sve do 5.6 (S70B56) monstruma iz 850CSi koji je razvijao 380KS i prvobitno bio namenjen McLarenu F1.

 

alpina%20330.jpg

 

Jedan od najslavnijih modela u istoriji BMW-a bio je na meti i Alpine, koja je do kraja milenijuma napravila oko 750 prerada, a među najređima je upravo verzija kakva se nudi u Španiji. James Edition ima dva primerka Alpine B12 u ponudi, a obe nude bezvremenski dizajn u možda najatraktivnijem pakovanju kojeg je serija 8 ikada nosila.

 

165894-alpina%2033.jpg

 

Konkretni primerak datira iz 1991. godine, a osim prepoznatljive metalik plave boje nosi i jednako impresivne Alpinine naplatke, i to od, za ono vreme, ogromnih 18 inča. Možda još impresivniji je enterijer gde je sport stavljen na treće mesto, nakon luksuza i komfora. Bar za putnike napred, jer se zadnja klupa uprkos pozamašnim gabaritima vozila nije mogla pohvaliti nekom udobnošću.

 

165897-alpina%203333.jpg

 

Ispod haube je 5.0 V12 motor koji je do sada odradio tek 90.300 km. Razvija 350KS i 490 Nm, a BMW-ovu krstaricu potera do 100 km/h za 6.8 sekundi. Maksimalna brzina je 281 km/h.

 

165896-alpina%20333.jpg

 

Ukoliko ste zainteresovani recimo da se automobil nalazi u Marbelji, a cena je 119.900 evra. Puno, ali odmah kada pogledate nekoliko fotografija složićete se da automobil ovakve harizme vredi svaki evro.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promo video: BMW Alpina B5 BiTurbo Touring AWD

 

167083-alpina%20b5.jpg

 

Motor je 4.4 litarski twin-turbo V8 sa 608KS i 800 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Alpina B12 5.7

 

alpina%20b12%201.jpg

 

Ukoliko ste voleli E38 generaciju modela BMW 7, kupovina nečega kao što je ovaj Midnight Blue Alpina B12 automobil, deluje kao pravo ostvarenje snova.

Ovaj model trenutno se nalazi na listi ModernClassics aukcijske kuće u Švedskoj, a dolazi sa cenom od 35.000€. Za model se tvrdi da je u izvanrednom stanju, potpuno opremljen i sa 112.000 pređenih kilometara na satu.

 

alpina%20b12%201111.jpg

 

Ovaj model napaja V12 motor zapremine 5,7 litara, koji svojih 387 ks šalje točkovima pomoću Alpina switch-tronic menjača, koji takođe poseduje pedale iza upravljača.

 

alpina%20b12%20111.jpg

 

Između svih veoma impresivnih karakteristika, možemo ubrojati automatski mehanizam poklopaca gepeka, što je više nego zadivljujuće za model iz 1998. godine, grejače u zadnjim sedištima, xenon farove, profesionalni sistem satelitske navigacije, CD čardžer sa mestom za šest diskova i samonivelišuće vešanje. Ovaj model takođe poseduje veoma lepe individualne opcije specijalno kreirane u kuhinji kompanije Alpina, a one uključuju televizor u zadnjem delu putničke kabine,  radio i kompjuter, kontrolu prednjeg suvozačkog sedišta i telefon smešten unutar naslona za ruke, zadnje drvene kasete koje se uvlače u komponente enterijera i držače za notepad uređaje u zadnjem desnom sedištu.

 

alpina%20b12%2011.jpg

 

Kada govorimo o enterijeru, ne možemo da ne primetimo Alpina Ruster Maser drvene komponente, Lavalina Graublau kožne finiše sa plavim šavovima i klasične Alpina krojeve na sedištima i patosnicama. Ovaj model je proslavio saradnju kompanija BMW i Alpina, a kada je izašao, pre gotovo 20 godina, posedovao je sve komponente koje možemo poželeti u današnjim automobilima, dok se izgled karoserije i stil ove E38 BMW 7 generacije može svrstati u pravo umetničko delo. Verovatno bi posedovanje ovog automobila predstavljalo pravo zadovoljstvo i pored njegove nemale kilometraže na odometru, a jedno možemo sa sigurnošću tvrditi da ovaj automobil može bez ikakvih problema još toliko, minimum.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina D5 S na sajmu u Frankfurtu

 

170141-alpina%20d5%201.jpg

 

U trendu naglašene elektrifikacije i istovremenog anatemisanja dizelskih motora, nemačka kompanija Alpina u Frankfurtu će, pored ostalog, predstaviti izuzetno brz dizelski model D5 S zasnovan na BMW-ovoj aktuelnoj Seriji 5.

 

170143-alpina%20d5%20111.jpg

 

Pre premijernog predstavljanja publici na predstojećem Sajmu automobila u Frankfurtu slavna nemačka kompanija Alpina predstavila je svoju najnoviju kreaciju, a iza oznake D5 S krije se doterani BMW Serije 5 koji će Alpina ponuditi u oba karoserijska oblika, a pokreće ga trolitarski 6-cilindarski biturbo motor koji raspolaže sa 326KS i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta.

 

170142-alpina%20d5%2011.jpg

 

Alpina D5 S će se nuditi isključivo s pogonom preko obe osovine, a u Alpini (u kojoj uvek naglašavaju da su mnogo više od tjuning kompanije) su se pozabavili BMW-ovim sistemom xDrive s ciljem optimizovanja distribucije obrtnog momenta između osovina, a optimizovan je i rad 8-stepenog automatskog menjača.

 

170144-alpina%20d5%201111.jpg

 

U Alpini kažu da je D5 S jedan od najbržih dizelskih automobila koji se mogu kupiti, a potvrda svemu je činjenica da sedan od 0 do 100 km/h stiže nakon 4,9 sekundi i prestaje da ubrzava kada kazaljka brzinomera stane iznad broja 275. Ukupnim performansama pomogle su i Alpinine 20-inčne felne koje su 15 kilograma lakše od komparativnih felni koje uz Seriju 5 nude u BMW-u, a u Alpini su se ovaj put odlučili za Pirelli gume koje su na svoje automobile poslednji put stavljali davne 1985. godine. Za kočenje su zadužene kočnice „pozajmljene“ sa snažnijeg benzinskog modela B5 Bi-Turbo koji stiže do 330 km/h. Alpina će prve primerke modela D5 S početi da isporučuje početkom naredne godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe BMW CCA Edition

 

170305-bmw%206%201.jpg

 

BMW North America i Alpina prikazuju specijalni model Serije 6 Gran Coupe, napravljen u čast BMW Car Club of America. BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe BMW CCA Edition dolazi u Alpina Blue metalik boji, sa titanium izduvnim sistemom, Opal White kožnim enterijerom, piano black detaljima, belim kontrastnim šavovima, Alpina logom na naslonima za glavu, ''BMW CCA Edition'' natpisom na centralnoj konzoli, specijalnim patrosnicama...

 

170306-bmw%206%2011.jpg

 

Pod haubom je 4.4 litarski twin-turbo motor sa 447 kW/600KS i 800 Nm, u kombinaciji sa osmostepenim automatikom, uz pogon na sva četiri točka. Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje 3.6 sekundi, a najveća brzina iznosi 318 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljena nova Alpina XD3

 

171717-alpina%20xd3%201.jpg

 

BMW je ranije ove godine već predstavio novu generaciju modela X3, pa ne iznenađuje da Alpina priprema i svoju modifikovanu verziju. Maskirani test primerak je već uhvaćen na putevima, a kako se očekuje, njegova promocija bi mogla da se održi u martu sledeće godine na sajmu automobila u Ženevi (mada će slike i detalji najverovatnije biti objavljeni i pre toga).

 

171718-alpina%20xd3%2011.jpg

 

U svakom slučaju, umesto biturbo dizel motora sa 345KS i 700 Nm kao kod prethodnika, novi Alpina XD3 će po svemu sudeći raspolagati sa 382KS i 800 Nm obrtnog momenta. Takođe, izmene će pretrpeti i oslanjanje, kočnice, izduvni sistem, spoljašnjost (branici, prednji spojler, zadnji difuzor, alu točkovi) i unutrašnjost.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Alpina D4 Bi-Turbo

 

Za pogon se brine 3.0 litarski šestocilindrični Bi-Turbo dizel motor sa 350KS i 700 Nm obrtnog momenta, u paru sa 8-stepenim automatskim menjačem. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4.6 sekundi, a najveća brzina je 278 km/h. Potrošnja goriva je 5.3 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 139 grama po km. Cene počinju od 61.200 evra.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Alpina B4 S Rallye Green

 

173049-alpina%20b4%201.jpg

 

BMW Abu Dhabi Motors prikazuje doterani BMW Serije 4 za koji su pobrinuli Alpina i BMW Individual.

 

173050-alpina%20b4%2011.jpg

 

Na automobilu se ističu Rallye Green boja, Alpina aero body kit (prednji spojler, suptilni spojler na prtljažniku), Alpina točkovi, plava kočiona klešta, Akrapovič izduvni sistem, crna unutrašnjost, kožni volan sa zelenim kontrastnim šavovima...

 

173051-alpina%20b4%20111.jpg 173052-alpina%20b4%201111.jpg

 

Pod haubom je 3.0 litarski šestocilindraš sa 440KS i 660 Nm, automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 3.9 sekundi, a može do 303 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna od samo 57 ALPINA B12 se nudi za 400.000 evra

 

173268-alpina%20b12%201.jpg

 

BMW je nedavno objavio da će na tržište ponovo plasirati Seriju 8, a na nemačkom sajtu za prodaju polovnih vozila osvanula je prva generacija. I to ne bilo koja verzija, već Alpinina modifikacija.

 

173271-alpina%20b12%201111.jpg

 

Zvaničnog imena Alpina B12 5.7 Coupe, ovaj primerak je jedan od samo 57 proizvedenih. Nemačkom tjuneru je kao osnova poslužio 850CSi, a snaga 5.7 litarskog V12 motora je povećana na 416KS što mu omogućava postizanje maksimalnu brzine od 300 km.

 

173269-alpina%20b12%2011.jpg

 

Da stvar bude bolja, ovaj primerak je opremljen ručnim menjačem što će posebno ceniti istinski zaljubljenici u vožnju.

 

173270-alpina%20b12%20111.jpg

 

Kao što se može videti sa slika, auto je u odličnom stanju, a na brojčaniku je manje od 9.000 kilometara. Uz to, automobil je od 1993. godine pa do danas imao samo jednog vlasnika koji ga je očigledno pazio i mazio. Od vizuelnih prerada, u Alpini su odlučili da ugrade poznate 18-inčne naplatke i novi poklopac motora. Iako sve zvuči idealno, jedna stavka predstavlja malu veću prepreku. Naime, prodajna kuća ''Classic Driver'' iz Nemačke koja je zadužena za prodaju ovog ''monstruma'' traži popriličnih 400 hiljada evra!

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina B5 BI-Turbo Touring je najbrži karavan na svetu

 

Alpina B5 BI-Turbo Touring

 

Kad već BMW nije napravio M5 u karavan verziji, Alpina je odlučila da ljubiteljima najbržih karavana sveta ponudi nešto zaista specijalno. Na mestu najbržeg karavana na svetu smenjuju se automobili koji zaista malo koga mogu da ostave ravnodušnim. Audi RS6 Avant je trenutno svrgnut sa trona od strane Alpine B5 BI-Turbo Touring bazirane na BMW-u serije 5 najnovije generacije, odnosno serije G30.

 

Alpina B5 BI-Turbo Touring

 

Ovo je prava stvar utoliko što je jedan pravi Gran Tourismo auto više nego praktičan, tako da u njemu može da uživa cela porodica.

 

Alpina B5 BI-Turbo Touring

 

Suština je da možete da kupite BMW M5 sa 600 KS ali samo u sedan verziji. Karavan, bar za sada, nije dostupan u M diviziji ali se zato Alpina dosetila da, pored limuzine, ponudi i Touring verziju.

 

Alpina B5 BI-Turbo Touring

 

Auto pokreće 4.4 litarski V8 motor sa dve turbine i ukupno 608 konjskih snaga. Menjač je osmostepeni automatik a snaga se prenosi na sva četiri točka. Alpina u saopštenju za novinare navodi da 90 posto snage može da bude preneto na zadnje točkove. U ovakvoj konfiguraciji Alpina B5 BI-Turbo Touring iz stanja mirovanja do 100 km/h stiže za fantastičnih 3,5 sekunde, što je svega 0,1 sporije u odnosu na limuzinu. Sa maksimalnom brzinom od 322 km/h, Alpina B5 BI-Turbo Touring je trenutno najbrži karavan na svetu! Ima sistem upravljanja na sva četiri točka, s tim što se zadnji točkovi zakreću do 2,5 stepena. Tradicionalno dizajnirane dvadesetice na sebi imaju Pirelli P-Zero pneumatike.

 

Alpina B5 BI-Turbo Touring

 

Enterijer je, naravno, najbolji primer ručnog rada i tapaciranja. Po želji je moguće da se ubaci bilo koja kombinacija kože, drveta pa čak i keramike. Cenimo da nije loša varijanta sa fotografije na kojoj dominira orahovina i Nappa koža. Alpina B5 BI-Turbo Touring se sklapa u Velikoj britaniji i cena počinje od 91.000 britanskih funti, što po trenutnom kursu dođe oko 102.450 evra. Limuzina je dve hiljade funti jeftinija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Abu Dhabi Alpina B4 S

 

alpina b4 5.jpg

 

BMW Abu Dhabi Motors prikazuje još jedan doterani BMW Serije 4 Coupe za koji su pobrinuli Alpina i BMW Individual.

 

alpina b4 55.jpg

 

Na automobilu se pre svega primećuju bela boja, Alpina aero body kit (prednji spojler, pragovi, spojler na prtljažniku), Alpina točkovi, plava kočiona klešta, dekorativna Alpina grafika na bokovima, crna i crvena koža u unutrašnjosti, kožni volan sa crvenim kontrastnim šavovima...

 

alpina b4 555.jpg

 

Takođe treba pomenuti i podešavajuće Alpina sportsko oslanjanje, dok se pod haubom nalazi 3.0 litarski šestocilindraš sa 440KS i 660 Nm (u paru sa 8-stepenim automatikom sa Alpina Switch-Tronic tehnologijom).

 

alpina b4 5555.jpg

 

Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 3.9 sekundi, a može do maksimalnih 303 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina XD3

 

176715-alpina xd3 1.jpg

 

Nakon što je BMW predstavio novu generaciju modela X3, u nemačkoj kompaniji Alpina su ponudili dizelsku verziju XD3 kojom stižu performanse dostojne BMW-ovog čuvenog slova M. U svetlu sveopšteg anatemisanja dizelskih motora, u nemačkoj kompaniji Alpina za kupce u Evropi koji i dalje preferiraju dizel su pripremili model XD3 koji je baziran na nedavno predstavljenoj novoj generaciji BMW-a X3.

 

alpina xd 3 11.jpg

 

I dok u BMW-u pripremaju hibridnu i električnu verziju modela X3, u kompaniji koja je sinonim za vrhunske kreacije na temu BMW-a su doradili trolitarski 6-cilindarski dizelski motor koji uz asistenciju dva turbo punjača na obe osovine umesto standardnih 265KS i 620 Nm (dovoljno za 5.8 sekundi od 0 do 100 km/h i maksimalnih 240 km/h) isporučuje 333KS i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da XD3 od 0 do 100 km/h stigne nakon 4.9 sekundi i razvije 254 km/h, što ga svrstava među najbrže dizelske SUV-ove današnjice.

 

176716-alpina xd3 111.jpg

 

Poređenja radi, najsnažniji standardni X3 M40i koji pokreće trolitarski 6-cilindarski biturbo benzinski motor sa 360KS od 0 do 100 km/h stiže nakon 4.8 sekundi i može do 250 km/h.

 

alpina xd3 11111.jpg

 

Prenos snage se obavlja preko 8-stepenog automatskog menjača, a prosečna potrošnja goriva (prema WLTP normativima koji su mnogo realniji od normativa NEDC) iznosi devet litara na 100 pređenih kilometara.

 

alpina xd3 1111.jpg

 

Pored sistema za prenos snage xDrive koji je optimizovan prema novim vrednostima obrtnog momenta, Alpina je XD3 opremila čvršćim oslanjanjem s elektronski podesivim amortizerima i ograničenom blokadom zadnjeg diferencijala, a pored standardnih 20-inčnih u opciji su i novi 22-inčni točkovi. Automobil će u prodaji biti od drugog kvartala, a tada će biti poznata njegova osnovna cena i cena opcione opreme.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina XD4

 

alpina_xd4_allrad 111.jpg

 

Nedugo nakon što je BMW predstavio novu generaciju modela X4, u nemačkoj kompaniji Alpina su ponudili dizelsku verziju XD4 kojom stižu performanse dostojne BMW-ovog čuvenog slova M. U kompaniji koja je sinonim za vrhunske kreacije na temu BMW-a, doradili su trolitarski 6-cilindarski dizelski motor koji uz asistenciju dva turbo punjača na obe osovine umesto standardnih 265KS i 620 Nm sada isporučuje 388KS i 770 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da XD4 od 0 do 100 km/h stiže nakon 4.6 sekundi i razvije 268 km/h.

 

alpina_xd4 11.jpg

 

Prenos snage se obavlja preko 8-stepenog automatskog menjača, a prosečna potrošnja goriva (prema WLTP normativima koji su mnogo realniji od normativa NEDC) iznosi devet litara na 100 pređenih kilometara.

 

alpina_xd4_allrad 1.jpg

 

Pored sistema za prenos snage xDrive koji je optimizovan prema novim vrednostima obrtnog momenta, Alpina je XD4 opremila čvršćim oslanjanjem s elektronski podesivim amortizerima i ograničenom blokadom zadnjeg diferencijala, a pored standardnih 20-inčnih u opciji su i novi 22-inčni točkovi. Automobil će u prodaji biti od drugog kvartala, a tada će biti poznata njegova osnovna cena i cena opcione opreme.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Alpini misle da vreme brzih dizela nije prošlo

 

176715-alpina xd3 1.jpg

 

Sa poslednjim predstavljenim automobilima koji su bazirani na BMW-ovim dizelskim modelima X3 i X4, u renomiranoj nemačkoj kompaniji Alpina jasno poručuju da vreme brzih dizela nije prošlo. Bez obzira na sve veći uticaj javnosti koji je poslednjih godina usmeren protiv automobila koje pokreću dizelski motori, u renomiranoj nemačkoj tjuning kompaniji Alpina u skorije vreme nemaju nameru da odustanu od dizelskih opcija u svojim automobilima koji su bazirani na modelima BMW-a.

 

176716-alpina xd3 111.jpg

 

Svojom odlukom Alpina ostaje među sve manjim brojem automobilskih kompanija u kojima i dalje veruju da su dizelske pogonske opcije (zbog obrtnog momenta i prosečne potrošnje goriva) optimalno rešenje za pokretanje većih (težih) automobila i SUV-ova. Prvi čovek Alpine Andreas Bovensiepen tvrdi da BMW raspolaže tehnologijom koja njihove dizelske motore čini dovoljno čistim i prihvatljivim za sve aktuelne norme o emisiji izduvnih gasova, što su pokazala sva zvanična testiranja pa nema argumenata da se odustane od takvih motora. Istovremeno, u Alpini još uvek nisu spremni da investiraju i razvijaju automobile koje pokreću hibridna pogonska rešenja (benzinski i elektromotor), jer smatraju da je s današnjom hibridnom tehnologijom masa takvih automobila i dalje suviše velika.

 

170141-alpina d5 1.jpg

 

Najbolja podloga tvrdnji Alpine da vreme brzih dizela nije prošlo sigurno je model D5 S (Serija 5) čiji trolitarski 6-cilindarski redni turbo dizelski motor raspolaže sa 388KS i 800 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4.4 sekunde i 286 km/h. Prosečna potrošnja je 6.6 litara nakon 100 pređenih kilometara.

 

170143-alpina d5 111.jpg

 

Pored izuzetnih turbo benzinskih opcija, Alpina svojoj klijenteli dizelske opcije nudi uz BMW modele Serije 3, 4, 5, X3 i X4.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...