Jump to content
FAS Goran
chikavili

Suzuki SX4 S-Cross

Recommended Posts

Vrele Gume test: Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Boosterjet Elegance

 

suzuki%20s%20cross%20vg.jpg

 

Zašto smišljati nešto novo, kada je ono što valja već otkriveno? Treba ga samo usavršiti, dodaje Suzuki SX4 S Cross. Možemo reći, sa nama je danas na testu automobil sa najdužim nazivom. Suzuki, pa još SX4, pa još Cross, pa još 1.4 Booster jet. Kako bilo, u ovom zamršenom označavanju možemo dešifrovati sledeću poruku. Naslednik relativno uspešnog SX4 S Cross je stigao. Konstatacija relativno se odnosi na sledeće, SX 4 S Cross je u prethodnoj generaciji plasirao novu Suzuki filozofiju, da bi mu svu slavu pokupila nova Vitara, koja je njegov ''tehnološki digest'' upakovala u daleko moderniju terensku SUV formu i vrlo uspešan dizajn, koji koketira sa brutalnim imidžom. SX4 S Cross je pokušao biti jedan uglađeni krosover, čime je potpuno je promašio tržišni format, te je sam sebe limitirao, pre svega u psihološkom smislu.

 

Kako bilo, Suzuki novim SX4 S Cross nastoji da iskaje grehe prošlosti prema ovom interesantnom modelu, pre svega kroz zanimljiviji dizajn ali i plasiranje nove Boosterjet serije benzinskih agregata. Prema viđenom, prvi zadatak im je sasvim solidno pošao za rukom. Novi SX4 S Cross možemo opisati kao jedan od najuspešnijih automobilskih redizajna u poslednjih nekoliko godina. Doduše, i možda previše liči na dvostruko ili trostruko skuplje krosovere tipa Infinity Q30 ili čak Mercedes GLA. Međutim, u tome ne nalazimo baš ništa loše, ''dapače'' vredi ga pohvaliti, iako čujemo i sasvim protivurečna mišljenja.

 

Druga karta na koju igra SX4 S Cross je svakako već pomenuta mini serija 1.0 i 1.4 benzinskih Boosterjet agregata. Odmah valja reći, testirani agregat 1.4 deluje izuzetno ubedljivo, te nećemo mnogo pogrešiti ako kažemo da je jedan od boljih u klasi. Raduje se pritisku noge na papučicu gasa. Korektno zvučno režanje pomalo i dočarava dušu ispod haube. Čitavih 140 ks pružaju više od sebe u gotovo svim situacijama a naročito u preticanju kada su najpotrebniji. Odlično se nosi sa 1.290 kilograma teškom i kabastom karoserijom. Mnogo bolje od čitave plejade izvikanih asova. Dosta toga se ima zahvaliti njegovom veličanstvu Njutn metru, koji ostvaruje čak 220 jedinica a koji se rastežu od niskih 1.500 obrtaja. Upravo ova niska granica maksimalnog obrtnog momenta rezultira dobrim performasama ali i korektnom prosečnom potrošnjom na testu, koja se kretala u granicama od 7-7.5 litara. Svemu sigurno kumuje i jednostavan pogon na prednje točkove (4x4 dolazi opciono uz doplatu od 2.000 evra) ali i fino odmeren šestostepeni manuelni menjač. Doduše njegova ručica pomalo ''landara'' u potrazi za brzinama, ali prenosnim odnosima se nema baš ništa prigovoriti. Prosečnog vozača raduje prilična preciznost upravljača i ergonomija. Vredi pohvaliti takođe solidno, ne previše tvrdo ogibljenje, koje SX4 S Cross svrstava u adekvatne automobile našim lošim putevima. Šteta što kompletan vozački utisak kvari loša povratna informacija sa upravljača, kao i komplikovani ekran putnog računara koji iziskuje neprimereno visoku pažnju i dekoncetraciju.

 

Tamo gde smo najmanje očekivali, dobili smo baš toliko. Suzuki po pitanju izbora materijala enterijera nije uspeo da pobegne sam od sebe. Najkraće, vrlo skromno u nekoliko nijansi depresivno crne plastike. Međutim, iako deluje jeftino, završna obrada je na vrlo visokom nivou, pa takva, reklo bi se rogobatno tvrda plastika, ima potencijal izuzetne dugovečnosti. U popis dobrih osobina SX4 S Cross svakako ulazi pozamašan prtljažnik koji u osnovi nudi čak 430 litara utovarne zapremine i nikada bolja sedišta u jednom Suzukiju.

 

Suštinski, teško je više očekivati od jednog krosovera koji startuje već od 14.000 evra. Doduše, ovaj testirani u Elegance paketu opreme košta 17.800 evra, što bi se već moglo nazvati neopravdano velikom investicijom u dodatnu opremu. Suzuki SX4 S Cross nije automobil za veliko šminkanje, već jedan ozbiljan i pouzdan član familije.

 

 

Tekst: Miodrag Piroški
Fotografija: Igor Pejović i Branko Avramović

 

preuzeto sa - vrelegume.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

MobilAutoTV MobilAuto TV - Vozili smo Suzuki SX4 S-Cross

 

Novi, redizajnirani model Suzuki SX4 S-Cross imali smo priliku da testiramo na pitevima Istre. U ovoj reportaži saznaćete koje novine sadrži model za 2017. godinu i koju tehnološku inovaciju posebno ističemo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

honestjohn.jpg HonestJohn video: Test Suzuki SX4 S-Cross

 

Kaže da je ''retro kutija''...ali da se dosta traži:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio, gledao, vozio ... Da je malo više poslovnosti u Eurosummaru, možda bi i kupio!

Jedini auto koji za 15400 daje full LED svetla i gooomilu opreme i mesta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok sam se lomio da kupim nov auto, sx4 s-cross mi je bio u top 3. Definitivno najviše nudi za te pare ali... Završna obrada nije na vrhunskom nivou, sve je tvrda plastika, tapacirunzi na vratima su krti, krenuo sam da otvorim vratanca od goriva, plastika od kvakice ispod sedišta mi ostala u ruci... Nekako za vrh ponude Suzukija su mi baš loši, nekako je Dacia stil unutra. 

I ovo za poslovnost ljudi iz Eurosummara isto važi. Totalno nezainteresovani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg Pit-Stop video: Test Suzuki SX4 S-Cross Hybrid

 

''Blagi'' hibrid = ne može da se uključi u struju da se puni, ima malu bateriju i mali elektromotor (kod ovog Suzukija je snage 8 kW):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

u svetu SUVova, sa 4,3m dužine, ovaj SX Cross, je malo zastareo model, ali je svakako za toliko i jeftiniji, pogledajte samo cenu SX Cross vs Pug 2008, naravno Pug je mnogo atraktivniji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je kao SUV odličan odnos uloženog i dobijenog!

Mada je poskupeo skoro 1000€ uvođenjem novih "eko" normi idalje je za količinu prostora i recimo opreme u srednjem paketu vrlo dobar.

Upitan je kvalitet plastike, završna obrada i izolacija.

A pošto ga vreme gazi, ne može se pohvaliti njuejdž brzbednosnom opremom.

Naravno, tu je i pitanje ovlašćenog servisa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno Suzuki kao ovlasceni servis i podrska je jako spor. Koleginica uzela nov, neko je gadno overio na parkingu (celu vozacevu stranu i dobro je ulubio, morala je komplet zamena) i preganjanje je bilo 3 meseca.
Koliko sam i cuo sa drugih strana, podrska kupcima je solidno losa.

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet da se ponovim, bio sam veoma zagrejan, za Scrossa pre nekoliko godina, međutim četiri meseca sam čekao na plan održavanja, a kad sam ga dobio ništa se nije slagalo sa info dobijenim u salonu - bilo je dosta skuplje.

@shuxx

Ne mogu da verujem koliko je 2008 porasla! Scross je doduše širi za oko 20cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. Suzuki S-Cross Hybrid

 

Elektrifikacija automobila je u punom zamahu, i u ne tako dalekoj budućnosti sve fabrike automobila će imati svaki svoj auto i u elektrifikovanoj formi.

Međutim, postoji jedan proizvođač koji je to već uspeo - Suzuki.

Suzuki nema nijedan svoj model koji mu već nije elektrifikovan. Naravno, nemaju oni mnogo modela ukupno, a i ta njihova elektrifikacija ne podrazumeva plug-in hibride ili potpuno električne modele, već samo blage hibride. Oni ne mogu da idu samo na struju, nemaju elektromotor (ili više njih), već uprošćeno rečeno imaju veći alternator na 48V (Suzuki je 2016. počeo da uvodi blage hibride sa tadašnjim Swiftom i još uvek na 12V). Taj veliki alternator ima nešto malo KS i može tek ponekada, u određenim režimima rada osnovnog motora, da mu kratko pripomogne:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Suzuki S-Cross

 

suzuki s cross 02.jpg

 

Suzuki je nedavno kratkim saopštenjem najavio da će još tokom ovog meseca predstaviti novi model. Nove slike potvrđuju da se radi o zameni za vremešni S-Cross (dužine 430 cm) koji je poslednji veći redizajn doživeo još u leto 2016. godine.

 

suzuki s cross 01.jpg

 

U svakom slučaju, novi model dobija moderniji dizajn eksterijera i enterijera, sa unapređenim infotainment sistemom, kvalitetnijim materijalima, kao i više bezbednosnih i sistema pomoći vozaču. Očekuje se 1.4 Boosterjet motor sa mild-hybrid tehnologijom, kao i 2WD i ''Allgrip'' verzije. Premijera novog modela je najavljena za 25. novembar, pa samo preostaje da sačekamo na više detalja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro i novi Suzuki S-Cross

 

suzuki s 02.jpg

 

Do zvanične premijere novog S-Crossa je ostalo još samo nekoliko dana (25. novembra) pa je Suzuki kao podsećanje na skoru promociju objavio još nekoliko zatamnjenih najavnih slika ovog noviteta.

 

suzuki s 01.jpg

 

Međutim, izgled novog S-Crossa već neko vreme i nije tajna zahvaljujući brojnim slikama nemaskiranih primeraka, koje možete pogledati u ranijem tekstu klikom OVDE.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Suzuki S-Cross zvanično

 

220321-suzuki s 2022 8.jpg

 

Suzuki nas je pre nekoliko dana sa par slika i kratkim saopštenjem podsetio da će još tokom ove nedelje predstaviti novi model, što se danas i desilo.

 

220323-suzuki s 2022 7.jpg

 

Ovo je nova generacija S-Crossa, čliji prethodnk je poslednji veći redizajn doživeo još u leto 2016. godine.

 

220322-suzuki s 2022 6.jpg

 

U svakom slučaju, novi model je dobio moderniji dizajn eksterijera (uz veliki saćastu masku sa hromiranom lajsnom i LED svetlima), infotainment sistem sa ekranom od 7 ili 9 inča u zavisnosti od verzije, kvalitetnije materijale, Apple CarPlay & Android Auto, kao i više bezbednosnih i sistema pomoći vozaču (sistem sprečevanja napuštanja kolovozne trake, prepoznavanje saobraćajnih znakova, sistem nadgledanja mrtvog ugla, kamera sistem od 360 stepeni...).

 

220324-suzuki s 2022 5.jpg

 

Očekivano, novi S-Cross pokreće 1.4 Boosterjet motor sa 48V mild-hybrid tehnologijom, a raspolaže sa 129KS i 235 Nm (uz starter generator od 14KS).

 

suzuki s 2022 4.jpg

 

U ponudi će se naći 6-stepeni manuelni i 6-stepeni automatski menjač, kao i prednji pogon i opcioni AllGrip pogon na sva četiri točka.

 

suzuki s 2022 3.jpg

 

Što se dimenzija tiče, novi S-Cross je dugačak 4.300 mm, širok 1.785 mm, visok 1.585 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.600 mm, dok se zapremina prtljažnika kreće od 430 do 1.230 litara. Ovde i podatak da su točkovi do 17 inča.

 

suzuki s 2022 2.jpg

 

U kombinaciji sa manuelnim menjačem i prednjim pogonom, S-Cross ima 1.180 kg, do 100 km/h ubrzava za 9.5 sekundi i ima potrošnju goriva od 5.3 l/100 km (sa automatikom 5.7 l/100 km).

 

suzuki s 2022 1.jpg

 

Novi S-Cross će moći da se naruči od sledećeg meseca, dok cene za sada nisu poznate.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Novi Suzuki S-Cross

 

Svetska (online) premijera mu je bila pre par nedelja...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokupili dizajn elemente od raznih brendova a najvise me asocira na Toyotu Rav-4. Mogli su i malo originalnije ;) 

 

Ali, svakako mi je lepsi od prethodnog modela

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene podseća na starog Tupsona!

I prošli mi se sviđao, do ovih suludih poskupljenja nudio je dosta lima i opreme za malo para (drugi nivo bio 15 odnosno 16k zavisno od motora)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2022. Suzuki S-Cross

 

Proteklih godina Suzuki je pokušao da se S-Cross istakne na prepunom tržištu, a da bi to učinio dao mu je ''hečbek'' izgled podignut da bude SUV, sa gomilom linija koje su ga činile nezgrapnim. To je poslužilo da se izdvoji iz mase, ali iz pogrešnog razloga - nije bio posebno lep auto.

Sa novim S-Cross kompanija je promenila izgled, sada je mnogo konvencionalniji, sa [trim linijama i sa više pažnje posvećene detaljima. Da bi ispratio ovaj ozbiljniji izgled, Suzuki je automobilu dao i unutrašnjost višeg kvaliteta sa bogatim sigurnosnim paketom opreme, a sve to po i dalje impresivno pristupačnoj ceni:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/19/2022 at 7:34 PM, andreja.micovic said:

Samo kad ga ne bi eurosumar prodavao...

Mislis da su drugi dileri bolji? 

Ja ne videh do sada neku razliku :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...