Jump to content
FAS Goran
Rile_bg

Fiat Punto Sporting 1.2 16v

Recommended Posts

Ma ne mislim da ih kupim, nego da vidim kod nekoga :D od ugrdnje crkao mi je jedan balast i jedna sijalica i to je to za 5godina. Ispaltiva investicija. Jos ako nadjem 3000k sijalice bilo bi super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene za 5 godina samo balast, sijalice i dalje iste boje, nisu popustile.

Imaš 3000k preko alija ali ne znam koliko je to belo ili žuto kad posle nekog vremena "nalegnu". Ako si voljan da poručiš i isprobaš pratim pa ću i kod sebe da promenim ako se pokaže 3000k kao fabrička boja sijalice.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

3000 previše žuta svetlost, 4200 ima boju kao stare kućne sa vlaknom, što je isto žućkasto, a halogen bi trebalo da bude tu u kraju 4000, negde 4600-5000 .
Postoje tabele na netu, treba pogledati.

Послато уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji su ti ksenoni? Pitam zato sto sam imao neke krs dc kineze "4300" a sijaju kao 6000k,posle presao na neku skuplju ac varijantu gde je 4300 stvarno 4300,zuckasto je malo kada ih gledas od napred

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Boris88 said:

posle presao na neku skuplju ac varijantu gde je 4300 stvarno 4300,zuckasto je malo kada ih gledas od napred

4300K varijanta je kristalno bela i nikako drugacije, zuckasta nijansa moze da bude iskljucivo dok je set nov i dok se ne razradi. Ili na nekom nize Kelvinaze.

Sto se ucinka tice, porediti bilo kakvu sijalicu sa vlaknom je suludo, u svakom smislu. E sad, sa druge strane je zakon i novi tehnicki pregledi, tako da dok se tu nesto ne regulise, Sporta teram 100% u stock varijanti. Dosta mi je bilo smaranja i sa folijama i sa ksenonima na prethodnom Stilu.

Apsolutno sam za to da se problematika osvetljenja dovede u red, jer je trenutno na ulicama bukvalno divlji Zapad i stavlja ko sta hoce. Isto tako treba nagaziti i one koje teraju fabricko osvetljenje, ali ih bas za*ole za sve ostale na putu i u kakvom je to stanju. Od porazbijanih farova, preko nenastelovanih koka-zraka koje ubijaju ljude u susret, pocrkalih motorica nivelacije, pregorelih sijalica, onih koji svesno drze upaljena duga jer znaju da im je "vrisnulo" srednje svetlo... Do pomodarstva u vidu stalno upaljenih maglenki (pogotovo su iritantne zadnje) kada za tim apsolutno nema potrebe.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovakvi prikazi (a i oznake na raznoraznim setovima kao sto si i sam video) vrlo cesto nemaju veze sa stvarnoscu. Pogotovo kada je nijansa plave u pitanju.

4300K je kristalno bela OEM varijanta, 5000K malo vuce a 6000K je vec poprilicno u plavom delu spektra. Dalje vrednosti Kelvinaze ne bih ni komentarisao, jer su funkcionalno daleko iznad prvo pomenute (a meni i estetski).

Kacio sam ranije po forumu, nesto priblizno stvarnom efektu na putu je ovako nesto. Sto se boje tice, ne gledati direktno u sijalicu, nego u kutiju oko nje (intenzitet zavisi od ugla slikanja). Prvi red su 2 sijalice od 3000K, pa dve od 4300K. U drugom redu su dve od 5000K, pa dve od 6000K:

 

HIDcolor-1.thumb.jpg.6417b16c536fa3be4b948c5547a06b1b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

sve preko 5000 napreže čulo vida, svetlost jeste prodornija ali potpuno van nekog nama konfornog svetla.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

posto je puntic jezivo isao juce do posla i nazad, stalno je blinkala check engine lampice pa sam u povratku ostavio auto kod lokalnog majstora, nisam smeo da vozim dalje. Suma sumarum, zamenjeni su kablovi i bobina i svecice preventivno jer nisu dugo. Auto je bio radio na dva cilindra, sad je sve kako treba.

Edited by Rile_bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo se radilo na puntu.

neko vreme mi se u kolima osecao benzin kad se malo otvori prozor. Gledao ispod sedista gde je pumpa i sve je bilo ok. Na povratku iz N. Pazove svratim kod Gorana da on pogleda, podignu momci zadnje sediste, skinu poklopac kad ono puklo kuciste pumpe. Suma sumarum ugradjena nova odmah na licu mesta, nisam hteo sa starom da se igram jer ce i njoj to isto da se desi. Zakazem usput i redovan servis kad ono pored redovnog servisa trebale i kocnice da se menjaju - plocice napred, i paknovi kao i dobosi pozadi, sajle rucne i zatezac. Stavljene i zimske gume tako da sad auto moze i na Mars sto se mene tice :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 09/03/2013 at 7:54 PM, Rile_bg said:

imam problemcic,kad otvorim prozore od kola,oseca se benzin u kabini,kad zatvorim ne (ne verujem da je od drugih kola),zna li neko sta moze da bude?

Jos davnih dana si nesto nanjusio :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, gile smederevo said:

Jos davnih dana si nesto nanjusio :lol:

juuu ja tek sad vidim da je ovo 2013ta :D to je tad bilo reseno- vise se i ne secam sta je bilo, ovo je bilo novo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto registrovan po šesti put od kako je kod mene ( sedmi ukupno, kupio sam ga registrovanog nakon 1,5 mesec od registracije).

Razlika u kočenju je 1% po osovini izmedju točkova. Merili su i izduvne gasove i bilo je 0,15 - e sad ne znam u kojim jedinicama jer sam zurio i zaboravio da pitam, verovatno je u kg/km, a gornja granica je 0,32 ( fabricki podatak za ovaj auto je 142g/km )

 

IMG_20200110_1110351.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Rile_bg said:

...Razlika u kočenju je 1% po osovini izmedju točkova. Merili su i izduvne gasove i bilo je 0,15...gornja granica je 0,32...

Pa se hvališ sad, jeeeel... :D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...