Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Dfast

Karike - razlika 105, 110, 100KS KOD JTD-a

Recommended Posts

U cemu je razlika izmedju ovih karika, po katalogu ove od 105ks nisu iste kao ove od 110 i 100ks?

Zna li neko ko je otvarao ove motore?

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam odgovor, debljina karika nije ista.

Ovaj od 105ks ima karike 3mm.2mm i 3mm;

Dok ovi od 110 i 100ks imaju imaju 2mm, 2mm i 2mm;

To bi znacilo da ovi noviji imaju manje otpora klizanja ali ih i brze trose, valjda.

Edited by Dfast

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako neko zna koliko stoji otprilike zamena (ruke idelovi) karika na jtd motoru?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Zamena karika" druze je mnogo sirok pojam, i moze da kosta malo a moze da iskosta mnooogo.

Dokle se ne otvori motor ne moze se znati stanje klipova, hilzni i jos mnogih drugih stvari. U celoj toj prici mozes unapred znati samo cenu ruka majstora, ostalo sve tek kada se rasturi motor i operu delovi.

Ruke majstora za polu ili punu generalnu se krecu oko 200-300e, kako kod kog, ima i jeftinije.

 

Garnitura karika nije skupa, ne znam tacno cenu sad ali to nikada nije bilo skupo, mozda je lupam do 100e, pozovi u neku specijalizovanu radnju pa pitaj. Ako su ti klipovi dobri (ako nisu kostace te puno, ja sam za 1,9tdi motor platio skoro 500e garnituru), da bi ta "zamena karika" ili polu generalna valjala moraces da obradjujes glavu ( obrada, zamena gumica, nekog ventila po potrebi), nosis blok na hilznovanje, kupis garnituru dihtunga i semeringa, dihtung glave, obrada radilice, nove letece i lezece lezajeve, ulje i filteri, set zupcastog i pk kaisa, da proveris turbinu, pumpu goriva i dizne, to ti je neki minimum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

slazem se sa tobom ali sve sto si nabrojao izadje bar 1000e .....jeftinijje je ubaciti drugi motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako su ti losi klipovi izadje ti preko 1000e kao nista, a kada bi se radilo sve kako bi trebalo...necu ni da ti napisem cifru uopste jer ces misliti da sam lud :D

Drugi motor jtd ne znam koliko se krece, cuo sam nesto oko 700e, to je bar lako proveriti, ali tu dolazis do onog ALI jer je to opet polovan i neispitan motor bez ikakve garancije i servisne istorije, itd itd...Da ne sirim temu, ukratko - mnogo za.ebana situacija u svakom slucaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cisto sam pitao zakarike i za generalku mislio sam da je motor slab jel mi je loše palio ustvari jedva, ali rešeno zamenjeni elementi cr pumpe pali na zub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da ova tema moze da se zakljuca ako nema bar 3 covjeka koja su cula da je neko nekada mjenjao karike na JTD-u? :-)


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam cuo a i ja se spremam da ih menjam.

 

Iskustvo sa jednog stranog foruma se poklapa sa mojom pricom. Auto trosi ulje otkako sam ga uzeo. Kada sipam mineralno ne vidi se plavi dim, cim sipam sintetiku vidi se plavi dim. Nije to dimna zaveza ali se vidi s vremena na vreme, a kada se vozi iza mog auta oseti se miris sagorelnog ulja. Turbinu sam remontovao cim sam uzeo auto na oko 205kkm, potrosnja ulja ostala, gumence ventila zamenio na oko 235kkm, potrosnja ulja ostala, sipao keramilku u ulje, motor znacajno lepse radi, smanjio potrosnju goriva ali ulje i dalje trosi. Auto sve vreme lepo pali i radi, prosecno trosi 5,5-6L ali trosi i ulje. Koliko, pa oko pola litre na 1000km, ako se cepa ode i na 800ml na 1000km.

Uglavnom prica je sledeca: kod tog lika su otisle uljne karike, motor je ok, kompresija ok ali trosi ulje. Onda se setih da je moj burazer menjao karike na 150kkm na nekoj Fiesti dizel,isto se uljne karike potrosile. Uglavnom dojadilo mi je vise da dolivam i resio sam da ga otvorim.

Moje pitanje je, set za jedan klip u Ap sportu je oko 3000din, na nemackom ebay je 60e. U cemu je fora? Jeli kupavao neko karike i gde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jos nisam cuo nekog na jtd da mjenja karike prije 500kkm:-)

Ja bi kad vec to radis trazio ili original ili sto kvalitetnije djelove ako ces auto da ostavljas za sebe...da ne bude da opet otvaras ne daj Boze.

Sent from my GT-N7000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar je radio punu generalnu sa original delovima na Marei 1.9 jtd i  koštalo ga je 2400 eura sa remontom turbine, originalna kilometraža je bila 470.000 km auto je trošio oko litar ulja na 10.000 km, ali nije zbog toga rađena nego majstor na zadnjoj zameni ulja nije mu zategao čep na karteru i od vibracija se odvrnuo ulje iscurelo nije upalio lampicu samo mu je pedala kočnice otvrdnula i zvek ode motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...