Jump to content
FAS Goran
neshaoct

F1: Force India / Racing Point / Aston Martin

Recommended Posts

''Da, ima gorih stvari nego biti sin milijardera, ali...''

 

lance stroll.jpg

 

Vozač u Formuli jedan Lens Strol od prošle sezone deo je Racing Pointa, tima koji je delom u vlasništvu njegovog oca, milijardera Lorensa Strola. Lens kaže da su na njega tokom života uticale priče da je tu gde jeste zbog oca. Strol ima 22 godine, dvaput je ove sezone bio na podijumu, uključujući i prošlonedeljno treće mesto na Velikoj nagradi Bahreina.

 

''Shvatam da ima gorih stvari na svetu nego biti sin milijaredera, priznajem to... Formula jedan je ekstremno skupa. Mnogo je talentovanih vozača koji nisu uspeli jer nisu imali finansijsku podršku - to je tužno, ali to je naš sport. Sa mnom je isto bilo od starta - čak i kada sam kao dete vozio karting, maltretirali bi me zbog moje porodice, govorili mi da je meni lako. Navikao sam se još kao dete i uvek sam mislio da treba da govorim na stazi, a da je ostalo samo buka, deo cirkusa. Moram te priče da iskoristim kao pogonsko gorivo, da dokažem ljudima da nisu u pravu'', kaže Strol.

 

Ako su mu porodične finansije i uticaj obezbedile rani pristup svetu trka, Strol naglašava da je njegova misija oduvek bila da svojim nastupima ostane u tom svetu. Momak rođen u Montrealu zaljubio se u brzinu sa šest godina, voli i skijanje i golf, igrao je i amerčki fudbal i hokej, ali trke ga ipak najviše uzbuđuju. ''Probudio bih se u nedelju ujutru u Kanadi i uključio bih trke Formule 1. Bio sam veliki navijač Mihaela Šumahera - on je pobeđivao dok sam ja odrastao, ugledao sam se na njega. Dobio sam mali karting, postavili smo čunjeve na parkingu i vozio bih satima svakog dana. Tako je počelo''.

 

Kao i mnogi pre njega, vozio je karting, bio je šampion u Formuli 4 i Formuli 3, ali zasad u Formuli 1 nema uspehe koje je priželjkivao. ''Moj cilj jeste i uvek je bio da postanem svetski šampion. Siguran sam da je to cilj svima nama''. Uprkos tome što je odrastao uz Šumahera, Strol smatra da sedmostruki šampion Luis Hamilton zaslužuje zvanje najvećeg svih vremena. ''Pol-pozicije, pobede u trkama... Nema tu rasprave, statistika kaže da je Luis najveći''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel: Lekler me podsetio kakav sam bio pre

 

Lekler Fetel ljubav.jpg

 

Sebastijan Fetel napustio je Ferari i sledeće godine voziće u Aston Martinu. U Ferariju ostaje Šarl Lekler kome se pridružio Karlos Sains. Fetel je uveren da Šarl Lekler ima veliki talenat koji će tek doći do izražaja.

 

''U ovom trenutku je veoma vešt i veoma brz. U lepoj je fazi karijere. Imao sam priliku da ja učim od njega i to je bilo veoma zanimljivo. Uz to sam video nešto od sebe u njemu, podsetio me je kakav sam bio pre deset godina. On je veoma dobar momak i o njemu mogu da kažem samo lepe stvari'', rekao je Fetel. ''Prethodna godina za mene nije bila laka, bilo je stvari o kojima sam morao da vodim računa sem same vožnje. Ali, to svakako ne umanjuje Šarlove rezultate. Sve što ste mogli da čujete o njemu je istina, on je snažan i zreo za svoje godine. Ima svetlu budućnost i siguran sam da će napraviti dobre stvari'', dodao je iskusni vozač.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racing Point je mrtav, živeo Aston Martin

 

aston f1.jpg

 

Aston Martin je započeo novu eru kao rebrendirani F1 tim, uz lansiranje nove internet stranice i profila na društvenim mrežama, prenose Vrele Gume. Januar 1. 2021. ključan je datum za Racing Point, jer je označio kraj njegovog postojanja. Sve se prebacuje na robnu marku zvanu Aston Martin u British Racing zelenoj boji, koja će gotovo sigurno krasiti bolide novog tima u narednoj sezoni. Nov je i vozački tandem. Doduše, Lens Strol nastavlja svoje učešće (sin vlasnika tima Lorensa Strola), dok se nakon šest sezona u Ferrariju ekipi pridružuje Sebastijan Fetel.

Mada oficijelna internet stranica Aston Martina još uvek ima ''Coming Soon'' etiketu:

 

aston f1 002.jpg

 

...bez dostupnih informacija u vezi s timom i vozačima, možemo da uživamo u detaljnom pregledu istorije kompanije u auto-moto sportu, počev od dvadesetih godina prošog veka. U novije vreme, Aston Martin se vratio kao generalni sponzor i tehnički partner Red Bull Racinga, što se opisuje kao ''odnos koji je iznedrio izuzetni Aston Martin Valkyrie hiperautomobil, koji treba da uđe u prozvodnju 2021.''

 

Lorens Strol, izvršni predsednik Aston Martina, rekao je: ''Povratak imena Aston Martin u Formulu 1, za sve nas koji smo uključeni u ovu veliku britansku sportsku marku predstavlja posebno uzbudljivo vreme. F1 grid je pravo mesto za Aston Martin. To je pozicija gde ova marka treba da bude i ja znam da će sledeće poglavlje naše istorije biti neverovatno uzbudljivo za sve ljubitelje Aston Martina i Formule 1, širom sveta.''

Kako jedan od prvih tvitova kompanije sugeriše, britanski proizvođač se poslednji put takmičio u ''najbržem cirkusu na svetu'' 1960. godine na VN Velike Britanije, sa vozačkom postavom koju su činili Roj Salvadori i Moris Trentinjan. Prethodne godine, Salvadori je ostvario najbolji rezultat Aston Martina u Formuli 1 sa šestim mestom na VN Velike Britanije i Portugalije, uz pobedu na 24 časa Le Mana sa suvozačem Kerolom Šelbijem.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel: Bolji sam nego u Red Bulu

 

Rikardo i Fetel.jpg

 

Sebastijan Fetel spreman je za novi izazov u Formuli 1. Četvorostruki šampion sveta voziće ove godine za ekipu Aston Martin.

''Niko nam ne garantuje uspeh, ali očekujem da će ceo tim naporno raditi. Važno je da budemo pozitivni i da se korak po korak približavamo najboljima. Realno i u 2021. godini tim Mercedesa ima najveće šanse za titulu'', rekao je Fetel. Nemački as je najbolji period u karijeri imao u Red Bulu kada je od 2010 do 2013. godine osvojio četiri titule prvaka sveta. ''Iskreno promenio sam se mnogo od tog perioda. Bolji sam vozač, sa više iskustva. Imam jasniju sliku šta je potrebno da uradim u toku vožnje. U Ferariju u svakoj trci se očekuje trijumf. U Aston Martinu pišem novo poglavlje. Svaki bod biće dragocen. Nadam se da ćemo uskoro biti konkurentni sa vodećim timovima'', rekao je Fetel.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel: Nisam zabrinut zbog nedostatka testiranja

 

Sebastian-Vettel-Aston-Martin.jpg

 

Sebastijan Fetel kaže da ga ne brine to kako će nastupiti u debitantskoj trci za svoj novi tim Aston Martin, na otvaranju sezone 28. marta u Bahreinu. Testiranja su prilično ograničena i pre prvog starta u Bahreinu biće organizovana samo jedna trodnevna provera. U njoj će, četverostruki šampion sveta morati da deli vreme u bolidu sa suvozačem Lensom Strolom, pa će zapravo i jedan i drugi imati dan i po za provere, pod uslovom da ne bude nekih dodatnih nepredviđenih okolnosti. Iz tog razloga, iskustvo će mnogo značiti Nemcu, koji će u svom novom automobilu provesti ne više od deset sati do starta prve trke.

 

''Nakon svih promena postalo je jasno da ćemo imati samo jedan test pre početka sezone. To će za mene biti prva prilika da sednem u novi bolid Aston Martina. Ipak, dovoljno sam iskusan i ne brinem što ću ga za početak testirati samo jedan dan, ako je sa tehnikom sve u redu'', komentarisao je Fetel. ''Nisam zabrinut svog ovakve situacije, jer iskustvo i godine u Formuli 1 vas uče da se brzo naviknete na ograničene testove. Najvažnije će biti da maksimalno iskoristimo vreme na stazi, kako bismo prikupili što više podataka, a zatim sa inženjerima da pripremimo podešavanja na najbolji mogući način za start šampionata'', zaključio je Nemac.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ovoj slici mi deluje bas samouvereno u AM bojama :) .

Voleo bih da gresim, ali apropo ovih njegovih silnih najava - licno mislim da je Vettel svoje odsvirao jos u Red Bullu.

Od one "cuvene" trke za Scuderiu u Nemackoj pre neku godinu, kada je sa prve pozicije svojom greskom izleteo sa staze i nadalje uke*ao celu sezonu - kao da mu je i samopouzdanje i karijera krenula nizbrdo. Dodatno ga je novajlija i timski kolega izgazio kao vola u kupusu, ne racunam zadnji deo ove sezone gde je vec i tim evidentno digao ruke od njega.

Od te Nemacke, deluje mi da nekako samo vrti krugove, bez neke vece ambicije. I on i Kimi (ma koliko ga gotivio) su mi tih par sezona u Ferrariju delovali nezainteresovano. I kada bi se slucajno otvarala neka sansa u sampionatu, velikodusno su je predavali drugima. U takvoj situaciji, bez iole ozbiljnije konkurencije - nije ni cudo sto ozbiljan tim poput Mercedesa godinama obara rekord za rekordom. A Hamilton ni kriv ni duzan, postade (rezultatski) najuspesniji F1 vozac u istoriji.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorens Strol: Aston Martin je tamo gde treba da bude

 

lorens strol.jpg

 

U narednoj sezoni više neće postojati ekipa Racing Point u Formuli 1. Ona menja ime i biće pogurana snažnim brendom Aston Martina. Prvi čovek ovog proizvođača smatra da je Aston Martin tamo gde i treba da bude. U 2021. godini bolide ove ekipe će voziti Sebastijan Fetel i Lorensov sin Lens Strol. Podloga za narednu sezonu je izuzetno jaka s obzirom na to da je Rejsing Point minule bio veoma dobar i stigao je čak i do trijumfa kada je Serhio Peres osvojio trku za Veliku nagradu Sahira.

 

''Veoma je uzbudljivo što će Aston Martin opet biti u Formuli 1. Formula 1 je moćna platforma koja će igrati glavnu ulogu u strategiji Aston Martina jer mi želimo da guramo kompaniju napred. Ovo je globalni sport sa velikom publikom i verujemo da možemo da vratimo brend i da dalje unapređujemo njegovu sliku šurom sveta. Motosport je uvek bio važan deo istorije Aston Martina, od početka i ponosni smo što ćemo sada dodati ovo na tu zaostavštinu. Povratak brenda u Formulu 1 posle 60 godina je važan momenat u istoriji sporta. Ovo je arena u kojoj su se takmičili najveža imena automobilske industrije i imali su uspeha i uzbudljiv je izazov za sve koji su u vezi sa Aston Martinom da vratimo britanske automobile među najveća imena'', rekao je Lorens Strol.

 

Aston Martin je svoju ekipu imao u samo dve sezone najbržeg cirkusa na svetu. 1959. i 1960. godine su vozači Aston Martina vozili na ukupno pet trka, ali nisu osvajali bodove.

''Jasno je i jednostavno - Aston Martin je tamo gde i treba da bude. Ovo je brend koji je imao velike uspehe u motosportu, poput trke u Le Manu. Sada imamo priliku da ispišemo nove stranice istorijskih knjga. Ovo je uzbudljiv plan za svakog ko voli ovaj brend i za sve fanove Formule 1'', dodaje Strol.

 

Nova sezona Formule 1 treba da počne 28. marta trkom za veliku nagradu Bahreina nakon što je izmenjen raspored trka, pa je tako recimo trka u Melburnu tek u završnici sezone 21. novembra. 23 trke u šampionatu naredne godine ćete moći naravno kao i ranije da pratite na kanalima Sport Kluba.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sebastijan Fetel stigao u Aston Martin

 

Sebastijan Fetel je i zvanično počeo da radi za Aston Martin Formula 1 tim. Najpre, Aston Martin je postavio kratak video klip na internetu, gde se vidi kako Nemac pristiže u fabriku tima u Silverstonu u DBX-u, pre nego što su ga pozdravili na ulazu i uveli u prostorije. U narednom videu četvorostruki svetski šampion je kompletirao podešavanje sedišta u bolidu, koji će biti predstavljen na događaju u martu. Fetelov timski kolega će biti Lens Strol, koji će takođe imati tu čast da vozi za tim koji se nakon 60 godina vraća u Formulu 1.

 

Šef ekipe, Otmar Šafnauer, smatra da će Fetel i Strol motivisati jedan drugog i pomoći da tim napreduje. ''Ovo je zaista izuzetno uzbudljivo za sve u ekipi'', rekao je Šafnauer. ''U Sebastijanu imamo dokazanog četvorostrukog šampiona sa bogatim iskustvom. Iz tog razloga je potpisivanje ugovora sa njim tako važno za nas. On donosi pobednički mentalitet, a mi ćemo bez dileme naučiti mnogo od njega. Lens, sa druge strane, mlad je, talentovan i vredan vozač, koji je prošle godine imao najbolju sezonu u karijeri ostvarivši napredak u svim oblastima trkanja. Znamo da ako mu pružimo odgovarajući alat, on će biti više nego sposoban da pomogne timu da ostvari svoje ciljeve. Takođe smatramo da će Sebastijan izvući ono najbolje iz Lensa, dok će Lens zauzvrat gurati Sebastijana. Veoma nam je drago što imamo ovakvu vozačku postavu za 2021. Radi se o idealnoj mešavini iskustva, pobedničkog mentaliteta i sirovog talenta.''

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin sa novom šasijom za veliki povratak u F1

 

aston martin dtm.jpg

 

Šef Aston Martina Otmar Šafnauer, najavio je da će prvi automobil ove ekipe, nakon povratka britanskog proizvođača automobila u Formulu 1, imati potpuno novu šasiju i neće biti zasnovan na onoj iz Racing Pointa sa kojom su ovi u prošloj sezoni bili veoma konkurentni. Ipak, mnoge komponente starog automobila biće prilagođene novoj šasiji, što je sasvim normalno.

 

''Zbog promene u pravilima za tekuću sezonu, koje uglavnom utiču na aerodinamiku, odlučili smo da stvorimo potpuno novu šasiju i da ne koristimo evoluciju iz prošle godine. Smanjivanjem aerodinamičkog pritiska i rezanjem ogromne površine poda automobila, FIA želi da nas uspori i da na taj način dobije bliske i atraktivne bitke između automobila. Vizuelno će naš automobil biti veoma sličan onom iz 2020, ali tehnički će biti potpuno nov'', otkrio je Šafnauer. ''Naš cilj je da se ove godine borimo za treće mesto među konstruktorima. Neće nam biti lako jer za razliku od prošle godine očekujem da se Ferari vrati u prvi plan, a Meklaren da nastavi da poboljšava svoje performanse novim Mercedesovim motorima koje i mi imamo.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hulkenberg će i u 2021. biti rezerva

 

hulkenberg.jpg

 

Kako se piše, nemački vozač Niko Hulkenberg će biti test vozač Aston Martina.

Niko je u 2020. godini ostao bez mesta u Formuli 1, ali je u tri navrata ipak bio u bolidu Racing Point-a. U dva navrata je menjao Serhija Peresa, a jednom Lensa Strola. U 2021. godini on će izgleda postati rezervni i test vozač iste ekipe koja u narednoj sezoni menja ime u Aston Martin. ''Blizu smo da postignemo dogovor i još uvek pregovaramo. Bilo bi dobro da ga dovedemo kao trećeg čoveka. To bi bilo sjajno za sve. Niko bi bio logičan izbor jer je vozio za nas godinama i zato što svi znamo da možemo da se oslonimo na Hilkenberga'', rekao je šef tima Otmar Šafnauer. Ako bi zaista bio rezervni vozač Niko neće biti baš na svakoj trci, ali će biti uvek na vezi kako bi došao na stazu u slučaju da se mesto u timu uprazni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin predstavio AMR21

 

aston amr21.jpg

 

Aston Martin je uživo na virtualnoj prezentaciji predstavio bolid AMR21, koji će u novoj sezoni voziti Sebastijan Fetel i Lens Strol. U Formulu 1 Aston Martin se vratio posle tačno 61 godine. Davne 1960. za volanom su bili Roj Salavadori i Moris Trintinjant. Lorens Strol, izvršni direktor, nije krio zadovoljstvo.

 

''Dugo sam maštao o ovome. Uvek sam voleo automobile. I voleo sam trke. Prvi san je bio da imam tim u Formuli 1, a drugi je bio da to bude u sklopu Aston Martina. Sada sam ispunio oba sa našim bolidom AMR21'', rekao je Strol. Novi bolid Sebastijan Fetel i Lens Strol isprobaće u četvrtak 4. marta. ''Izleda sjajno. Nadam se da će tako ponašati i na stazi. Drago mi je što sam deo tima. Jedva čekam da počnemo sa praktičnim radom kako bi se što bolje upoznao sa timom, kao i sa klupskim drugom Strolom'', izjavio je Fetel.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel: U mojim godinama to je iskustvo, pre 10 bih paničio

 

aston f1 01.jpg

 

Dok je u svom AlphaTauri-ju Pijer Gasli izvezao rekordnih 237 krugova na testiranju u Bahreinu, Sebastijan Fetel je u svom Aston Martinu izvezao upola manje. Ipak, ne brine zbog toga pred početak sezone. U Bahreinu će, na prvoj trci sezone, Sebastijan Fetel debitovati u Aston Martinu. Zbog problema koje je imao drugog dana testiranja uspeo je da izvozi samo 117 krugova pred početak sezone. Iako testiranja nisu prošla idealo, četvorostruki svetski šampion nije zabrinut.

 

''Nisam previše zabrinut. Možda se to u mojim godinama zove iskustvo. Pre deset godina bih verovatno malo paničio u ovakvoj situaciji'', rekao je Fetel. ''Uspeli smo malo da vozimo što je bilo veoma korisno tako da je moglo da bude i gore. Naravno, moglo je da bude i bolje, ali dobro je da nije gore. Mislim da je važno ostati miran, raditi jednu po jednu stvar i napredak će doći. Čak i oni koji nisu imali probleme i koji su izvozili veliki broj krugova ne mogu da vam kažu da znaju sve informacije o bolidu, o novim gumama, promenama koje su stigle tokom zime. Ako neko izađe iz svog bolida i nakon dan ipo testiranja zna ono što može da se zna nakon 17 trka u 20 vikenda, pa mislim da je to nemoguće'', dodao je Fetel.

 

''Svaki krug je važan da bite razumeli automobil, da razumem kako želi da ga vozim, da otkrijem razlike između prošlosti i budućnosti da tako kažem. Interesantno mi je i uživam u tome. Mislim da ja mogu još mnogo da napredujem, ali da možemo mnogo i da unapredimo auto'', dodao je Fetel.

Sezona u Formuli 1 počinje 26. marta, prenosi su na Sport Klubu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Berger: Fetel je slab pod pritiskom

 

berger.jpg

 

Sebastijan Fetel, četvorostruki šampion sveta u Formuli 1, imao je očajan start sezone u Bahreinu. U bolidu Aston Martina osvojio je tek 15. mesto. Nemac je stigao u britansku ekipu ove godine iz Ferarija. Za Gerharda Bergera, nekadašnjeg vozača, koji je bio suvlasnik ekipe Toro-Roso dok je Fetel vozio za ovaj tim, loša izdanja Fetela nisu iznenađenje.

 

''Očigledno da nije opušten. Možda želi nešto da dokaže, ali mu ne polazi za rukom. Možda bolid nije dovoljno dobar, možda njegova forma nije vrhunska. Muči se već duži vremenski period'', kaže Berger. Austrijanac smatra da Fetel ima problem psihološke prirode. ''Nikada ne reaguje dobro kada je pod pritiskom. Sećam se da je isto bilo i kada je Rikjardo svojevremeno došao u Red Bull i odmah pokušao da ga ugrozi. Nije mu prijalo''.

 

Berger veruje da je Fetel, iako ima samo 33 godine, blizu kraja karijere. ''Kada imate toliko trka iza sebe, toliko pobeda, dođete u situaciju da više niste ''gladni''. Ne rizikujete previše, kao onda kada nemate nijednu pobedu. To loše deluje na Fetela. Pravi greške, sve su češća pitanje u čemu je problem. Sve je više i više pritiskam, a on sa tim ne zna da se nosi'', rekao je Berger.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko Hulkenberg rezerva u Aston Martinu

 

hulkenberg.jpg

 

Niko Hulkenberg potpisao je ugovor sa Aston Martinom. Nemački vozač biće rezerva Sebastijanu Fetelu i Lensu Strolu, a radiće i na razvojnom programu za sledeću sezonu. I prošle godine je imao istu ulogu u tada  Racing Pointu. Dva puta je menjao Strola i jednom Serhia Pereza.

 

''Drago mi je što sam deo tima. Prošle godine nisam imao mnogo vremena pre nego što sam uskočio u bolid. Nadam se da će i Sebastijan i Lens voziti celu godinu bez problema. Naravno ako se nešto desi uvek sam tu. Verujem da svi u Aston Martinu znaju da mogu da se oslone na mene'', kaže 33-godišinji Hilkenberg. Otmar Šafanauer, prvi čovek tim zadovoljan je angažovanjem Nemca. ''U teškim vremenima izuzetno je važno da imate čoveka u koga možete da se pouzdate. Niko nam je to pokazao i prošle godine. Uvek je spreman da uradi dobar posao za tim''.

 

Hulkenbeg je u karijeri vozio 179 trka u najbržem karavanu. Nema nijednu pobedu. Jednom se izborio za pol poziciju, dva puta je izvezao najbrži krug. Bio je član Williamsa, Force India, Saubera, Renaulta i Racing Pointa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volf pod istragom zbog kupovine akcija Aston Martina

 

wolff_o_das.jpg

 

Kanadski milijarder i prvi čovek Aston Martina Lorens Strol i šef tima Mercedesa Toto Volf optuženi su za insajdersku trgovinu, prenose inostrani mediji. Istražni biro (BaFin) istražuje kupovinu akcija Aston Martina od strane Austrijanca. Naime, Volf je u aprilu 2020. godine postao investitor Aston Martina, koji se sada nalazi u posedu kanadskog milijardera. Tačnije, on je postao vlasnik 0.95% akcija. Posle toga je Tobijas Moris, nekadašnji šef AMG Mercedesa, imenovan za izvršnog direktora tima sa Silverstona. Takođe, najavljeno je da će ''srebrne strele'' imati udeo u vlasništvu Aston Martina F1 do 20%. Ta dva događaja poklopila su se sa rastom vrednosti akcija britanskog tima, koja je skočila za 60%.

 

Prema pisanju kanadskih medija, postavlja se pitanje da li je Volf bio upoznat sa internim izveštajima Aston Martina pre nego što je postao investitor. ''Ne, nije. Sve potrebne informacije dostavljene su britanskim finansijskim institucijama u odgovarajuće vreme'', rekao je Bredli Lord, šef za odnose sa javnošću u Mercedesu. Podsećamo, Volf je trenutno vlasnik 30% Mercedesovog tima u Formuli 1.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZVANIČNO: Aston Martin zadržava Vettela i Strolla za 2022.

 

stroll_vn_spanije.jpg.a4fd02eaeb1068d5a8abdb9bad2b828b.jpg

 

Poslednjih dana se pojavilo dosta ludih glasina oko postave Aston Martina za 2022. ali je sada sve jasno.


Britanski tim je jutros potvrdio da će zadržati istu vozačku postavu za sledeću sezonu. Prethodnih danas e pisalo da Vettel možda više nije zainteresovan da vozi u Formuli 1 i sa njegovim mestom se povezivalo nekoliko vozača.

Ipak, glasine iz tima su govorile da su svi zadovoljni i da se samo čeka trenutak da se sve objavi.

Tako će Lance Stroll započeti svoju šestu sezonu u Formuli 1 i uzbuđen je što će nastaviti svoj put sa timom, koji ove godine ipak nije ispunio ciljeve: „Sledeće sezone započinjem svoju šestu godinu u Formuli 1 i ponovo ću biti uz Sebastiana. Mi smo zajedno započeli da gradimo ovaj tim i jedva čekam da nastavimo našim putem i sledeće sezone. Nismo ove godine ostvarili ono što smo želeli, ali je to samo pojačalo našu želju za uspehom sledeće godine“, izjavio je Lance Stroll.

Njegov timski kolega Sebastian Vettel je jednako uzbuđen i očekuje mnogo od novih pravila koja dolaze sledeće sezone.

„Radujem se trkanju u novoj generaciji F1 bolida. Izgledaju potpuno drugačije i novi tehnički pravilnik bi trebalo da nam omogući bolje trkanje. Uzbudljivije trke su odlična vest, kako za vozače, tako i za publiku. Promene su velike i svi krećemo od nule. To je prilika za naš tim, koji i dalje raste i jedva čekam početak nove sezone“, rekao je Vettel.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin doveo glavnog inženjera Red Bull-a

 

aston f1 01.jpg

 

Red Bull ostaje bez Dena Folousa, inženjera koji je u timu bio od 2006. godine, a poslednjih godina obavljao je funkciju glavnog inženjera za aerodinamiku. Folous će od aprila raditi za Aston Martin i biće na poziciji tehničkog direktora. Taj transfer se najavljivao već neko vreme i očekivalo se da će Aston Martin dobiti novog tehničkog direktora pred start sezone 2023. godine, ali je sve obavljeno ranije nego što se očekivalo.

 

''Zahvaljujemo se Denu na brojnim godinama vrednog rada i želimo mu sve najlepše u budućnosti'', izjavio je prvi čovek Red Bull-a Kristijan Horner. Red Bull u prethodnoj sezoni nije uspeo da dođe do titule u konkurenciji konstruktora, ali je vozač ove ekipe Maks Ferstapen stigao do titule u konkurenciji vozača i prekinuo višegodišnju dominaciju Mercedesa.

Britanac Folous (48) smatra se jednim od najvećih stručnjaka za aerodinamiku u svetu sportskog automobilizma. Aston Martin će u narednoj sezoni predstavljati vozači Lens Strol i nekadašnji prvak Sebastijan Fetel.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...