etibor 21 Posted March 3, 2013 Finalna cifra je 51000 dinara8 klackalica, kajševi, roleri, španeri, vodena pumpa, dihtung poklopca ventila, svi filteri, ulje, novi (polovni) plastični poklopci zupčastog kajša.@FIAT LanciaPotpuno si u pravu, ali smatram da ovo nema veze sa time, jer je Gates (kajševi) i SKF (roleri, španeri i pumpa) odlični proizvođači čak bih rekao bolji od fabričkih.@GusarNa žalost mi moramo da podsećamo majstore šta da proveravaju i pregledaju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted March 3, 2013 Evo kako izgledaju oštećene klackalice. U principu odlično rešenje, bolje one da puknu nego da se pokrive ventili ili ne daj bože klipovi da se oštete. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted March 3, 2013 To je po meni ok cifra, pucanje zupcastog je uvek kostalo oko 400-500e, zavisi od posla, delova, auta, i finansijskih mogucnosti vlasnika Koje si marke delova pazario, i na koliko km. planiras sledeci veliki servis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted March 6, 2013 Kajševi DAYCO, roleri i španeri SKF, pumpa za vodu Bugatti, kaže majstor da se bolje pokazala od SKF-a. Nemam pojma Sledeći servis posle 50K Km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan 0 Posted March 6, 2013 Taj motor je onda super ako samo stradaju klackalice. Onda jos i bolji od 8v motora. Ili si ti imao srece? Nemas racuna ni da radis veliki servis. Kad zvekne kais zamenis sta treba i teras Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 6, 2013 Pa kad te zezne u nekoj stranoj vukojebini, onda jeftinija varijanta da ga gurneš u potok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted March 6, 2013 Nego Etibore, koliko si zadovoljan sa urađenim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted March 8, 2013 Ja sam zadovoljan.U početku nekih 200km je motor vibrirao više nego ranije, ali se to smirilo. Možda dok je sve "leglo na svoje mesto". Pošto su skidane i dizne da bi se skinuo poklopac ventila.I manje mi se čuje zviždanje turbine (mada se ni ranije nije čulo jako). Verovatno je na nekom od creva koje je skidano sad bolje pritegnuta šelna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos78 2 Posted May 18, 2017 (edited) Meni se to slicno desilo, SKF pumpa, i SKF roler i spaner, pumpa je posle 42000 crkla, tj onaj deo oko koga se okrece kais je poceo da seta levo desno i kais je krenuop da spada i da kaci plastiku. Taj zvuk se cuo par dana, i to samo uvece kada je mrtva tisina kada parkiram, imao sam srece ap sam na vreme otisao u servis. Izgleda da u Srbiji delovi nisu istog kvaliteta kao na zapadu bez obzira na proizvodjaca. Edited May 18, 2017 by milos78 Quote Share this post Link to post Share on other sites