Jump to content
FAS Goran
Ticma

Peugeot 406 - iskustva, saveti

Recommended Posts

Burazerov cale je vozio u firmi 1,8b, presao nekih 250hkm i zadovoljan je bio stvarno, jedna vanredna zamena Ecu-a i samo redovno odrzavanje. Potrosnju ne znam tacno, mogu da ti proverim ako te zanima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto kao auto je ok, ako nisi previse zahtevan sto se tice opreme, ipak je to srednja klasa. Udoban, tih, robustan, trapovi podnose dosta kilometara. Sto se tice motora meni licno 2.0 je bolja opcija, taman je jaci koliko treba za tu kategoriju, a mislim da trose isto. Po gradu popije preko 9 a na otvorenom je i stedljiv, bar ovaj moj na otvorenom ide oko 7,5. Moj je 1.8 presao 180kkm a ulje mu je jos zuto, lepo radi, lepo poteze, troskari malo ulja oko 150gr sintetike na 1000 ali mislim da je zbog gumica.

Ako ga uporedim sa fiatom ili fordom ili VW meksi je od svih pomenutih, ne mislim na ljuljanje nego na osecaj u voznji, osecaj enterijera. Lezanje na putu odlicno, sve ok ali nema onog osecaja kao kad vozis auto iz vise klase, sto on doduse i nije. Kad se sve sagleda, ako auto nije neodrzavana kanta, nema tu nekih troskova, sve potraje poprilicno do zamene.

Edited by Dfast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, treba caletu za taxi pa vidim dosta njih ga vozi po gradu al svi prosipaju one ribolovacke price kao i uvek pa sam hteo da cujem iskustva drugih. Gledao sam na oglasima i ima ih bas dosta sa rasponom cene od 2200 pa do 4 i kusur 2003 i 2004 god. Oprema je svima koliko sam video ok, 90% njih ima automatsku klimu i tako neke zezancije . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najvaznija stvar raspitaj se za cene delova pogotovo delova trapa naravno cena redovnih servisa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam zadnjih 7-8 godina vozio 106d. 99 godiste preso 157000 km. drugi vlasnik,burazer prvi on ga kupio novog u Veranu.Odlican auto,jos me dusa boli sto sam ga prodao.

Nikad garaziran a limarija i boja ko novi bez trunke korozije.

Redovno odrzavanje i to je to,pici misko.....cena delova,nista strasno.....za 13 godina menjano 2 x kvacilo,lager,kocioni cilindar,torziona sipka i nista vise. Ono sto je meni smetalo je sto sam za lager i torzionu sipku morao da idem bas u ovlasceni servis jer treba specijani alat za rad.

Nije 406 ali prepostavljam da nema neke razlike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene trapa su slicne za sve modele koliko sam uspeo da vidim.

Neko nesto o ovim benzinskim motorima? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je taj 2.0 uradjen na bloku iz 405 motora sto je u principu isto sto i fiatov DOHC motor koji se ugradjivao u staru cromu stim sto je verovatno samo promenjeno ubrizgavanje... Uglavnom motor je dobar al ne trpi lose ulje i naravno bezi od venturi plina zato sto redovno istopi klipove ako je zategnut znaci samo sekvent dobro ulje i teraj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeo bih bez plina pa bi naknadno ugradio dobar sekvent posto godisnje on sabija oko 70 000 pa gledam da moze da izgura neke 2 god bez zajeb..cija. Znaci u principu ako je dobra kompresija motor bi trebao da je ok naravno neracunajuci tu gumice ventila. Oni 1,6 znam da su im odlicni, sad je presao za 4 god 270 000 i ne trosi ni gram ulja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

photo.jpg TestAutomobila video: Peugeot 406 Coupe

 

Na testu je Peugeot 406 Coupe, model iz 2001. sa benzinskim motorom 2.0 16v snage 136KS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 406 koji je prešao milion kilometara bez većih kvarova

 

peugeot 406 02.jpg

 

Jedan Peugeot 406 je prošao neverovatnih milion kilometara! U Francuskoj je od 2002. do 2016. korišćen kao taksi, a onda ga je vlasnica nakon pređenih 911.000 kilometara predala na upravljanje sinu Elieju Billyju. On je nastavio i upravo je došao do okrugle brojke. To je veliki uspeh za automobil koji je uglavnom saobraćao u gradu, a da pritom, po rečima vlasnika nije bilo ozbiljnijih kvarova na njegovom dvolitarskom turbo-dizelskom motoru. Blok motora, cilindri, menjač...sve je originalno, odnosno nije menjano.

 

peugeot 406 01.jpg

 

Sadašnji vlasnik vozila tvrdi da je ovaj Peugeot 406 uredno održavan i da je to jedan od ključeva uspeha.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolheads.jpg PetrolHeads video: Peugeot 406 Coupe

 

Nakon što je Fiat odbio dizajn, Pininfarina je isti ponudila Peugeotu - ostalo je istorija.

Dobili smo jedan od najlepših kupea 90-ih koji je dizajniran i pravljen u Italiji. Dakle, Francuz iz Italije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoanaliza.jpg AutoAnaliza: 2001. Peugeot 406

 

2.0 HDI sa 90 konja koji je prešao 1 milion kilometara...i trenutno pali samo ''na gurku'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limarijski je malo zapušten... ne deluje odozdo toliko loše... malo da se utegne...

Ja sam odgledao do 5. minuta i iskreno se divim ljudima koji mogu ovog da slušaju i gledaju

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mogu iskoristicu ovu temu za pomoć.
Imam problem sa autom, Pezo 307 2.0 110ks. Odjednom je krenuo da cima i trza u vožnji, da bi već sutradan pri prvom kretanju nastala katastrofa, prima gas, ne prima gas, hoće da se ugasi, u leru dize obrtaje do 3000, pa spusti, podigne...Nekad reaguje na gas, nekada ne, loš zvuk iz motora dok se to desava. Zanimljivo je da se počeo normalnije ponašati u putu do majstora, sve bolje kako se auto zagreva. Majstor je na dijagnostici ocitao greške papučice gasa i nekog senzora na rampi-magistrali. Tako je kod njega stajao 10 dana, da nađe delove za probu, nije uspeo. Ništa, idemo kod sledećeg, opet tako vozim do njega, opet bolje ide kada se zagreje. On očita iste greške, ali tvrdi da je regulator pritiska goriva. Aj ostavi auto, posle par dana me zove, očistio nešto radi. Naravno ništa od toga, opet isto. Vrati auto, da zameni taj regulator. Posle par dana, zamenio regulator pritiska goriva, dođem po auto, posle 1km ga vraćam, katastrofa ista. Sada čekam da zameni taj senzor na rampi-magistrali, pa ako nije to u pitanju kaže da su mi otišle dizne. Napominjem da nije dranje u smislu, menjamo sve i naplacujemo deo koji je bio ispravan. Iako izbacuje grešku papučice gasa, siguran je da nije do toga.
E sada naravno dolaze finansije i isplativost remonta dizni, jer je auto 2002. godište.Koliko sam video u knjižici od prethodnog vlasnika već su skidanje i stelovane pre nekih 80 hiljada km, što je dosta.
Da li nekome možda pada napamet sta bih jos mogao da proverim ili gde da ga teram, agonija traje skoro mesec dana.
Hvala svima unapred.




Послато са SM-A525F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, dobri ljudi, seo u ovaj auto i prvi put obratio paznju na kilometre, podsetilo me odma na mog starog Stila 1.9 JTD, a samim tim i na ovaj forum :D Evo fotke sata caletovog Pezoa 406,1998., 2.0HDI.. 

Prosle godine sat zakucao na ovoj KM, motor i dalje suv, pali na pola kljuca, sto bi rekli :D

IMG_20210927_210835.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Da moj nesto "moderniji" 2.0 HDI potraje pola od ovoga bio bih prezadovoljan !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...