Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Premium automobili (brendovi)

Recommended Posts

carwow.jpg CarWOW video: BMW 3 Series v Audi A4 v Mercedes C-Class v Volvo S60 v Alfa Romeo Giulia

 

Grupni test automobila ne može biti mnogo bolji od ovoga - sve premium limuzine na jednom mestu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lexus zaštitio oznaku LX600

 

194893-lexus lx600.jpg

 

Kako prenose pojedini mediji, Lexus je ranije ovog meseca u Americi zaštitio oznaku LX600. Ovo nagoveštava da bi njihov veliki SUV model LX mogao da dobije novu verziju (ili da zameni postojeći LX570), ali za sada nije poznato o čemu se tačno radi. Jedna od opcija je navodno 3.5 litarski twin-turbo V6 koji se već nudi u Lexusu LS500. Aktuelni Lexus LX 570 (na slici) na američkom tržištu inače pokreće 5.7 V8 agregat sa 286 kW/388KS i 546 Nm obrtnog momenta, uz 8-stepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Tesla Model 3 Performance, BMW M3, Mercedes AMG C63 S i Alfa Giulia Quadrifoglio

 

Tri super-benzinca protiv jednog potpuno električnog automobila:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW razvio držač za čaše sa žiroskopom koji sprečava prosipanje pića

 

bmw ziroskop02.jpg

 

BMW je pre nekoliko meseci predstavio Vision M Next Concept na konferenciji NextGen u Minhenu. Bilo je to pravo umetničko delo koje predstavlja uvid u BMW-ovu elektrifikovanu budućnost. Sa parom gulwing vrata, Thrilling narandžastom bojom na brojnim panelima karoserije i futurističkim dizajnom, Vision M Next bi bio uzbudljiv za one koji vole BMW, ali i električne automobile.

 

193808-bmw ziroskop01.jpg

 

Upravo u unutrašnjosti ovog vozila se nalazi pomenuti držač za čaše koji koristi tehnologiju žiroskopa kako bi sprečio prosipanje tečnosti u bilo kom trenutku tako što uvek čašu drži uspravno. Ovaj držač radi kao i svaki gimbal ili npr. DJI Osmo koji drži kameru umserenu u istom pravcu. ''Kada stavite čašu u držač i nakon toga skrećete, držač će je ''gurati'' u suprotnom smeru tako da se tečnost neće prosuti'', rekao je dizajner koncepta Jose Alberto Casas Pena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton tražio od Mercedesa da ne koristi kožu u automobilima

 

Mercedes-Benz-S65_AMG 11111.jpg

 

Britanski vozač i šampion Formule 1 Lewis Hamilton postao je vegan 2017. godine, a sada je zatražio od kompanije Mercedes da u izradi unutrašnjosti svojih modela prestane da koristi kožu životinjskog porekla.

 

''Mercedes-Benz je ogromna organizacija, a ja sam razgovarao sa direktorom kako bismo razmotrili šta se može učiniti na uklanjanju kože iz automobila. Želim da budem deo sistema koji će pomoći isceljivanju sveta i uradim nešto pozitivno za budućnost'', izjavio je Hamilton. Hamilton je postao vegan i drži se toga. ''Osećam se bolje nego ikada, fizički i mentalno. Cele godine sam se osećao mentalno snažan, a fizički sam napravio veliki korak i to je povezano sa odlukom da promenim ishranu. Najbolja odluka je bila prelazak u ovaj tim, a odmah iza nje je promena ishrane. Ipak, i pre toga sam vozio prilično dobro'', rekao je Britanac. Ako Hamilton bude uspešan u pokušaju da Mercedes pređe sa životinjske na vegansku odnosno veštačku kožu, onda će se kompanija pridružiti rastućem broju proizvođača automobila koji koriste taj materijal za svoja vozila. Kompanija Tesla je prva predstavila sintetičku kožu kao opciju za Model X 2016. godine, a Model S je ostao bez kože i opciono 2017. godine. Audi razmišlja da ponudi sličan materijal za E-Tron električni crossover, a Bentley bi mogao da koristi kožu baziranu na gljivama za model Bentayga.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: Mercedes AMG C63 S, Audi RS5 Sportback i Lexus GS F

 

Premium sportske limuzine u direktnom ''obračunu'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: BMW M340i vs Audi S4 vs Mercedes AMG E53 vs Volvo S60 Polestar

 

Izmešano sve na jednom testu: benzinci, dizeli, hibridi, sa i bez launch kontrole:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi želi da 2020. godine dostigne prodajne rezultate konkurenata

 

Audi-e-tron 34.jpg

 

Audi u poslednje vreme po prodajnim rezultatima zaostaje za svojim glavnim konkurentima. U 2020. godini želi to da promeni. Kakav je plan? Nemačka premium trojka tradicionalno vodi ljutu borbu u gotovo svim segmentima automobilske industrije. Bitka za najprodavaniji luksuzni automobil vodi se između nemačke trojke, ali u poslednje vreme Audi zaostaje za BMW-om i Mercedesom. Međutim, u Ingolstadtu se ne predaju i tvde da će 2020. godina za njih biti značajno bolja.

 

''Želimo ponovo da napadnemo. Potrebne su nam ozbiljne promene, ali vidim snažnu želju da se promeni kompletna ogranizacija, što je za mene optimistično'', izjavila je Hildegard Wortmann, član upravnog odbora Audi AG, zadužena za marketing i prodaju koja je do pre šest meseci radila u konkurentskom BMW-u. Audi još uvek trpi posledice od Dieselgate-a koji je zahvatio skoro sve brendove u koncernu Volkswagen. Čini se da na nove emisione norme Audi nije bio potpuno pripremljen, a zanimljivo je da je na čelu tehničkog odeljenja Audija u poslednjih sedam godina promenjeno šest direktora. Audi jednostavno nije imao dovoljno homologovanih vozila, koji bi zadovoljili nova tehnička pravila.

 

U 2019. godini, Mercedes je prodao 2.456.343 vozila, BMW 2.168.516 automobila, a Audi je uspeo da proda 1.845.550 primeraka. To je više nego godinu dana ranije, ali je zaostatak za konkurencijom veći. Podsetimo, 2012. godine, tadašnji predsednik kompanije Audi AG, Rupert Stadler, izjavio je da će 2020. godine Audi biti premium marka broj 1 sa gledišta prodaje. Kakav je plan za budućnost?

 

Prema Wortmannovoj, Audi će predstaviti podmlađenu gamu modelu, a posebno će zanimljivi biti elektromobili među kojima je i e-tron GT. Do 2025. godine Audi će predstaviti 10 plug-in hibrida i 20 čistih elektromobila, što najavljuje ofanzivu snažniju od konkurenata kao što su Mercedes i BMW. Model TT u ponudi će zameniti električni sportski automobil. Sličnu sudbinu bi mogao doživeti i supersportski R8, a električni model mogao bi zameniti i lukuznu limuzinu A8. Pored toga, Audi planira nove uštede koje će biti posledica nižih prodajnih marži na elektromobile. Audi će do 2025. godine smanjiti broj radnih mesta za 7.500 čime će dodatno uštedeti 6 milijardi evra. Audi očekuju i promene u organizacionoj struktiri. Od maja meseca kompanija iz Ingolstadta imaće novog šefa - Markus Duesmann koji dolazi iz konkurentskog BMW-a.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompanija Jaguar Land Rover pravi sedišta koja simuliraju hodanje

 

Jaguar Land Rover sedišta

 

Ova sedišta bi trebalo pozitivno da utiču na zdravlje i kondiciju našeg tela. Pošto većinu našeg vremena provodimo u autombilima, stolicama i foteljama, naše telo jednostavno ne dobija dovoljno fizičke aktivnosti u toku dana. Zato je kompanija Jaguar Land Rover (JLR) počela da razvija posebna pametna sedišta koja u sebi sadrže  elektro ćelije koje stimulišu naše mišiće da se kontraktuju. Dok sedite, blaga struja biće puštena u vaše mišiće koji će se kontraktovati i pomerati kao kada hodate ili trčite. Pretpostavlja se da će biti različitih modova koji će moći da vam omoguće simulaciju hodanja, džokinga i sprinta, tako da ćete u vašem autu imati neku dozu treninga. U kompaniji kažu da je potrebno uraditi još mnogo istraživanja pre nego što se ovakva sedišta ugrade u nove modele, ali da budućnost i zdravlje čoveka leže u ovakvim idejama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Mercedes AMG CLA 35 vs Audi S3 sedan

 

Kada se od C segmenta hatchback napravi mala premium limuzina, pa onda još njena posebna sportska varijanta - ko je bolje uradio ovaj posao?

Oba auta imaju pod haubom 2.0 Turbo koji kod AMG CLA 35 daje 306 konja i 400 Nm, dok kod Audija S3 njihov četvorocilindraš pravi 300 konja i takođe 400 Nm..ali Audi je značajno brži u sprintu do 100 Km/h. Pogledajte video za ostale rezultate:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ove dve vrste ljudi voze isključivo luksuzne automobile

 

191659-mercedes gls 5.jpg

 

Prema podacima nedavno sprovedenog istraživanja, postoje dve vrste ljudi koji preferiraju luksuzne automobile. Do tog zaključka je došao Jan-Erik Lönnqvist, profesor društvene psihologije sa Univerziteta u Helsinkiju. Ideju za ovu studiju dobio je posmatrajući antisocijalno ponašanje u saobraćaju.

 

Kako saznaje Lönnqvist, bahate osobe su te koje među prvima voze skupocene automobile.

''Primetio sam da na crveno svetlo ne staju najčešće vozači brzih nemačkih automobila. Oni se takođe ne zaustavljaju pešacima i opšte gledano nemarni su u saobraćaju'', tvrdi on. Njegov tim stručnjaka je ispitao skoro 1.900 vozača, od toga kakvi automobili im najbolje odgovaraju i kakav je njihov materijalni status, do karakternih osobina i drugih društvenih karakteristika. Sudeći prema ovoj studiji, muškarci koji su egoisti, tvrdoglavi, bezosećajni, skloni raspravljanju i teški za dogovor su u najvećem broju slučajeva vozili skupocene automobile marke Audi, BMW i Mercedes.

 

''Ove karakterne osobine objašnjavaju potrebu za skupocenim stvarima, a takođe ukazuju i na razloge zbog kojih su ovakvi pojedinci skloni da krše pravila u saobraćaju'', kaže Lönnqvist. Dakle, prema zaključku ankete, osobe koje otežano stupaju u komunikaciju i imaju teškoće pri saradnji sa drugima sklonije su kupovini veoma skupih automobila. ''Reč je o osobama koje sebe smatraju nadmoćnijima, pa to moraju pokazati i drugima'', tvrdi Lönnqvistov tim. Veza između antisocijalnog ponašanja i ljubavi prema luksuznim vozilima koju su oni zapazili prisutna je isključivo kod muškarca, ne i žena.

 

Osim bahatih pojedinaca, istraživanje je otkrilo još jednu vrstu ljudi sa sličnim sklonostima. Kako se pokazalo, osobe oba pola koje su savesne, ambiciozne, pouzdane, dobro organizovane i vredne poštovanja takođe vole skupocene automobile. ''U ovom slučaju reč je o važnosti koju ovi pojedinci pridaju kvalitetu. Vozeći automobile koji su pouzdani, oni šalju poruku da su i sami takvi'', smatra Lönnqvist, ističući da je već uočljiv prestiž koji se pridaje vožnji električnih automobila, dok terenci zbog svojih izduvnih gasova više nisu toliko primamljivi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS7 Sportback, BMW M5 Competition i Mercedes AMG GT 63S 4Matic

 

200308-audi bmw mercedes01.jpg

 

Ako tražite supersportski nastrojenu premium limuzinu, gotovo uvek ćete završiti kod nemačke trojke, a o konačnom izboru odlučuju nijanse.

Audijeve boje brani RS7 Sportback, izuzetan sportista pokretan 4.0 twin-turbo V8 motorom koji daje okruglih 600 KS i 800 Nm. 100 km/h ima za 3.6 sekundi i pomaže mu osmostepena automatika izuzetne brzine rada. Ako doplatite opcijski paket, ići će i do 305 km/h. BMW M5 Competition je najbolje što nudi šesta generacija bavarske krstarice. Pokreće je 4.4 V8 twin-turbo sa 625 KS i 750 Nm. I ovde je osmostepena automatika, a sprint do 100 km/h traje 3.3 sekunde. Maksimum po želji može da bude 305 km/h. Konačno, tu je i jedan Mercedes. AMG GT63 S 4 Matic. Njega pokreće takođe 4.0 V8 biturbo motor. Daje 639 KS i 900 Nm, a do 100 km/h stiže za 3.2 sekunde. Ne posustaje do 315 km/h.

Ova tri modela je na stazu Hockenheim izveo Sport Auto i njihov Uwe Sener, a evo kako su prošli:

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Alfa Giulia Veloce vs BMW 340i vs Mercedes C43 AMG

 

Premium ''male'' limuzine u direktnom poređenju u trajanju od 2 sata. Giulia je facelift model, 2.0 benzinac sa 280 konja i pogonom na svim točkovima:

- 2:04 Alfa Giulia Veloce
- 39:55 BMW 340i
- 1:16:47 Mercedes C43 AMG

 

 

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luksuzne automobile najčešće voze arogantni i bahati vozači - tvrdi grupa naučnika

 

premium automobili 01.jpg

 

Naučnici sa škole društvenih nauka koja radi pri fakultetu u Helsinkiju u Finskoj, uzeli su uzorak od 1.892 ljudi na kojima su proveli svoje istraživanje. Ispitanici su trebali odgovarati na pitanja koja se tiču njihovih potrošačkih navika, preferencija kada su automobili u pitanju, šta voze, i kakav im je opšti imovinski status. Istraživanje je donelo rezultate koji nedvosmisleno ukazuju na to da bogati ljudi gaje brojne negativne ljudske osobine. Opšta zajednička crta kod takvih ljudi je u pravilu utisak nepristupačnosti kojim zrače oko sebe. Takvi ljudi, prema sprovedenom istraživanju, pokazuju daleko izraženije sklonosti ka skupocenim automobilima, nezavisno kojoj klasi i marki pripadali. Zajednička osobina im je i to da se smatraju vrednijim i boljim članovima društva, pa se na takav način i odnose prema drugima. Ipak, odlika egocentričnosti nije zajednička svima koji voze skupocene automobile. Prema zaključcima istraživača, veza između egocentričnosti i skupocenih automobila pojavljuje se samo kod muškaraca, dok je kod žena ta pojava gotovo nepostojeća.

 

premium automobili 02.jpg

 

Vlasnici luksuznih automobila su arogantni
To možemo objasniti potrebom većine muškaraca da automobil, posebno neki skupoceni, doživljavaju kao statusni simbol. Prema istraživanju, posebno negativno su okarakterisani vozači nemačkih premium automobila. Tu pre svega mislimo na nemačko ''sveto'' trojstvo - Audi, BMW i Mercedes. Vlasnici tih autombila su najskloniji saobraćajnim prekršajima i bahatom ponašanju prema drugim učesnicima u saobraćaju. Prolasci kroz crveno, neuključivanje žmigavaca, oduzimanje prednosti...samo su neki od postupaka kojima takvi vozači stvaraju negativnu sliku o sebi. Sa druge strane, vozači premium automobila imaju i neke pozitivne aspekte. To su u pravilu pouzdani, ugledni i ambiciozni ljudi sa dobrim smislom za organizaciju i visokom dozom fokusiranosti na poslovne rezultate. Čini se da se neke od ovih vrlina ponekada manifestiraju na štetu drugih oko sebe, ali takva je jednostavno kultura u kojoj živimo gledajući pre svega vlastite materijalne interese.

 

preuzeto sa - vozim.hr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle naučnika iz Finske, i u Las Vegasu su utvrdili :D 

 

Studija potvrdila: Vozači skupih automobila najčešće su idioti

 

bahati.jpg

 

Vozači koji prolaze kroz crveno svetlo, ne propuštaju pešake i uglavnom voze nesmotreno i prebrzo, najčešće su oni koji voze brze nemačke automobile. Nova studija je pokazala da se vozači brzih automobila ređe zaustavljaju kako bi dozvolili pešacima prelazak ulice; verovatnoća da će ovakvi vozači usporiti smanjuje se za 3% na svakih dodatnih 1000 dolara vrednosti njihovog vozila, prenosi CNN.

 

Istraživači sa Univerziteta u Nevadi u Las Vegasu nagađali su da vlasnici skupih automobila ''osećaju superiornost u odnosu na druge učesnike u saobraćaju'' i da su manje sposobni da saosećaju sa pešacima. Do ovog zaključka su došli nakon što su stotine dobrovoljaca zamolili da pređu ulicu na pešačkom prilazu, snimajući i analizirajući reakcije vozača automobila. Istraživačima su pomagali po jedan belac i crnac, kao i po jedna belkinja i crnkinja. Došli su do zaključka i da će se vozači češće zaustaviti ako se na pešačkom prelazu nalazi žena ili bela osoba. Vozila su se zaustavila u 31% slučajeva za žene i za belce, u poređenju sa 24% slučajeva za muškarce i 25% slučajeva za tamnopute pešake. Ali najbolji indikator da li će se automobil zaustaviti bio je njegova vrednost, otkrili su istraživači. ''Isključivanje iz tog sloja društva, slabija sposobnost razumevanja i saosećanja prema drugim ljudima, kao i doza narcisoidnosti mogu dovesti do nedostatka empatije prema pešacima'', navodi se u studiji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

parkers.jpg Parkers video: BMW Serije1 i Mercedes A klase

 

Nekada je kupovina auta u C segmentu bila jednostavna - pogleda se ponuda proizvođača koji se tradicionalno trude da ponude najviše za najmanje para, izabere ono što je svakome najvažnije i onda se isto to uradi za jedno 5 godina. Ali, onda su se u tu jednačinu uključili i premium brendovi i igra je podignuta na novi nivo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: Mercedes AMG A35 vs BMW M135i vs Audi S3

 

Imajući u vidu da su ovo verzije koje sportske osobine imaju kao prioritet, prvo će se tako i uporediti. Ali, to ne znači da u ovom testu neće biti obraćena pažnja i na one mnogo ''prizemnije'' kategorije poput praktičnosti i lakoće svakodnevne upotrebljivosti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Rolls-Royce Dawn Silver Bullet

 

201501-rolls-royce-dawn 002.jpg

 

Rolls-Royce je potvrdio novo specijalno izdanje svog ionako luksuznog modela Dawn. Za sada je objavljeno tek nekoliko fabričkih crteža, ali nije saopšteno kada će tačno ovaj Dawn Silver Bullet imati premijeru.

 

201502-rolls-royce-dawn 002.jpg

 

U svakom slučaju, ekskluzivni Rolls-Royce Dawn Silver Bullet je roadster sa dva sedišta, pri čemu su kao inspiracija za ovaj projekat poslužili roadsteri iz dvadesetih godina prošlog veka.

 

rolls-royce-dawn 001.jpg

 

Na automobilu će biti i specijalna srebrna boja, tamni detalji, zatamnjena prednja svetla i novi točkovi, a u unutrašnjosti elementi od ugljeničnih vlakana i najekskluzivnija koža. Za pogon će se najverovatnije brinuti 6.6 V12 twin-turbo motor sa 593KS i 840 Nm obrtnog momenta. Proizvodnja će se odvijati engleskom Goodwoodu (u planu je serija od samo 50 primeraka), dok cena za sada nije saopštena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar video: BMW M8 Competition vs Bentley Continental GT vs Porsche 911

 

BMW M8 Competition bi mogao da ''sedi'' taman između tipičnog sportskog auta kao što je Porsche 911, i klasičnog GT modela poput Continetala GT.

M8 Competition ima 4.4 V8 twinturbo, Bentley pokreće 4.0 twinturbo V8, a Porsche je tu sa 3.0 čestocilindrašem sa takođe dva turba:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Potezanje između Porsche Macan Turbo vs Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio  vs Audi RS Q3

 

Macan Turbo ima 2 tone i 440 konja/550 Nm, Stelvio QV je 200 kilograma lakši i ima 510 konja/600 Nm, dok je RS Q3 najlakši od sva tri auta (ima 130 kilograma manje od Stelvia), ali ima i najmanje snage od sva tri sa svojih 400 konja/480 Nm. Porsche Macan Turbo ima launch control, Stelvio Quadrifoglio nema launch control:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes ispunjava svaku želju, pa i onu da vam ofarba auto BMW-ovom bojom

 

mercedes boja 02.jpg

 

U Mercedesu stvaraju trendove, nekad manje, a nekad više uspešno.

Mercedesov Designo Manufaktur program individualizacije automobila beleži neviđeno interesovanje. Sa rastom narudžbina od čak 200% ovaj Mercedesov program je pun pogodak. Radi se o programu koji je inicijalno krenuo pre pet godina za G klasu, a ubrzo je zbog povećanog interesovanja proširen i na druge modele, posebno E i S klasu, kao i GT coupe i roadster.

 

To je program koji će korisniku ispuniti svaku želju pri uređenju Mercedesovog automobila. A sada je Mercedes otišao korak dalje i poput Rolls-Royce ponudio neograničen izbor nijansi boja. Štaviše, ako želite da svoj Mercedes ofarbate u nijansu karakterističnu za BMW paletu, oni će vam ispuniti želju.

 

mercedes boja 01.jpg

 

A kao dva primera Mercedes je predstavio S63 cabrio u Deep Green zelenoj boji, i E63 Wagon u DM Steel plavoj. Ova nijansa plave se nudila u prošlosti u ponudi Mercedesa, ali za dostavni model Sprinter.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bentley Flying Spur dobija 3D drvene obloge - prvi put u autoindustriji

 

rsz_bentley-flying-spur-s-3d-wood-panels_03.jpg

 

Pre pet godina Bentley je na sajmu automobila u Ženevi predstavio koncept EXP 10 Speed 6. Taj auto je najavio budući dizajn za Continental GT, ali bilo je tu još elemenata koje nismo do sada videli na serijskim Bentley modelima. Tako je bilo sve do sada. Po prvi put u industriji, Bentley uvodi trodimenzionalni panel od drveta u svoj serijski auto - Flying Spur.

3D obrađeno drvo je prvo prikazano u konceptu EXP 10 Speed 6.

 

3D drveni panel pridružuju se Mulliner ''Kolekcijama'' koja uključuje mnoštvo opcija za Flying Spur. Postavljaće se u zadnji deo auta, tačnije umesto tapacirunga zadnjih vrata. Drvo će biti oblikovano po dijamantskom šablonu, a koristiće se američki orah ili američko drvo trešnje. Bentley navodi da je ceo posao prevođenja 3D drvenih panela iz koncepta u serijsku proizvodnju trajao 18 meseci, i da su ga obavili njihovi najstručniji majstori za unutrašnjost automobila. Iako se možda čini da tu nema šta toliko da se proba, testira, ipak kao najbolji podatak koliko je tu ustvari bilo preciznog posla govori činjenica da su radili sa mašinom koja ima preciznost od 0.1 mm, što je tanje od debljine kose. Preko drveta se nanosi poseban lak kako bi se zadržao prefinjeni, a istovremeno prirodni izgled.

 

bentley-flying-spur-s-3d-wood-panels 01.jpg bentley-flying-spur-s-3d-wood-panels 02.jpg the-bentley-flying-spur 03.jpg

 

Šef dizajna enterijera za Flying Spur, Brett Boydell, kaže: ''Trodimenzionalno drvo je sledeći element dizajna enterijera koji smo preuzeli od ideje konceptnog automobila do proizvodne stvarnosti. Deluje u potpunom skladu sa trodimenzionalnom kožom koja se prostire kroz kabinu Flying Spur, i stvara posebno okruženje za one koji se voze.'' Što se tiče održivosti ovog rešenja, Bentley saopštava da su obe vrste drveta nabavljena iz severnoameričkih šuma, u kojima su veoma zastupljene vrste i zato pružaju veliku zalihu najkvalitetnije sirovine.

 

rsz_flcs_logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genesis na korejskom tržištu prodavaniji od Mercedesa i BMW-a

 

genesis-gv80 005.jpg

 

Uprkos sveprisutnoj krizi korejska marka je ponovila istorijski uspeh iz 2016. godine. Nemački trio je neprikosnoveni vladar premium segmenta bez obzira na meridijane i paralele o kojima govorimo. Najveće promene mogu da budu rokade na podijumu, ali nemački brendovi ne silaze. Bar do sada jer je korejski brend uspeo ono što su mnogi mislili da je nemoguće.

 

Najmlađi premium brend, korejski Genesis iz grupacije Hyundai/Kia, uspeo je da dostigne status najprodavanijeg premium proizvođača. Za sada mu je to uspelo na domaćem korejskom tržištu gde je u prvih sedam meseci prodao 60.006 primeraka, što je rast od neverovatnih 65% u odnosu na godinu pre. Drugoplasirani je Mercedes sa 41.583 prodata vozila, a trećeplasirani BMW sa 29.246 primeraka. Sve se ovo dešava u godini u kojoj je sveprisutna kriza oborila prodaju. Primera radi, prošlu godinu Mercedes je zaključio prodajom 78.133 vozila, a Genesis je bio na 56.801 primerku. Trećeplasirani BMW je prodao 44.191 primerak.

 

genesis gv80 002.jpg

 

Mnogi bi mogli da pomisle da je ključ uspeha u naglo probuđenom patriotizmu tamošnjih dobrostojećih kupaca. Verovatno naklonjenost domaćim markama postoji, ali presudan je bio GV80, prvi SUV model. Predstavljen je u martu, a u četiri meseca prodaje je gotovo uhvatio godišnji plan od 24.000 primeraka. Prodato ih je nešto više od 20.000. Do kraja godine dolazi još manji i povoljniji GV70, a kroz redizajn će proći i G70.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Mercedes E klase i BMW Serije 5

 

Večiti rivali, Mercedes i BMW nastavljaju da se bore za mesta najboljeg u velikom broju segmenata, ali posebnu pažnju privlači njihov večiti derbi u kategoriji limuzina. Zato se obično kaže da je bolji onaj koji je noviji, međutim često to nije dovoljno posebno ako na tržište stignu praktično u isto vreme. Početkom godine iz Štutgarta je stigla modernizovana E-klasa, na šta je iz Minhena došao odgovor u formi restajlingovane Serije 5. Više nego dovoljan razlog da uporedimo ova dva noviteta, oba sa modernim dvolitarskim dizelašima, pogonom na svim točkovima i brojnim elektronskim asistentima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Genesisu GV70 se otiskom prsta plaćaju računi

 

genesis gv70 2.jpg

 

Ako ste mislili da su najskuplji i najluksuzniji automobili tehnološki najnapredniji, prevarili ste se. Hyundai je opet podigao lestvicu i predstavio auto nakrcan do sada neviđenim ''gedžetima''. Istina, već nekoliko godina Bentley u Bentaygi štiti suvozačev pretinac skenerom otiska prsta, međutim u Hyundaiju se otisak prsta vlasnika koristi za puno više stvari. Osim što će se nakon skeniranja otiska sve postavke u automobilu podesiti prema parametrima vozača, a to uključuje položaj sedišta, rasvetu, ventilaciju, pa i izbor muzike, otisak prsta omogućava i puno više od otvaranja vrata.

Naime, na luksuznom Genesisu GV70 ugrađen je Genesis CarPay koji omogućava beskontaktno plaćanje goriva i parkiranja putem infotainmenta.

 

genesis gv70 1.jpg

 

Tu novosti ne staju. Genesis je ovaj model opremio najnaprednijim sistemom nadzora zadnjeg sedišta. Ugrađeni su senzori koje prate pokrete ruku i nogu putnika na zadnjoj klupi, a može detektovati i disanje dteta. Štaviše, senzori mogu da detektuju i šta se dešava u prtljažniku, ako tamo primera radi zaluta vlasnikov kućni ljubimac. U slučaju da se vlasnik ogluši na upozorenje i zaključa auto, aktiviraće se alarmni sistem zajedno sa svetlosnim signalima, a i na mobilni telefon će mu stići poruka da je u automobilu ostavio putnika.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...