Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Premium automobili (brendovi)

Recommended Posts

Mercedes povećao vođstvo u odnosu na BMW, Audi kaska

 

mercedes%20gc%2011111111.jpg

 

Broj novih registracija Mercedesovih vozila je porastao za 11 odsto u junu, kao posledica potražnje za novom E klasom i SUV modelima, što je rezultiralo povećavanjem vođstva u odnosu na BMW. Prodaja BMW-a je porasla za 2 odsto na 192.973 jedinice prošlog meseca, dok je treći Audi takođe napredovao, i to za 1 odsto (170.650  jedinica). Zaključno sa junom, Mercedes je prodao 1.14 miliona automobila, što je 14 odsto više u odnosu na isti period prošle godine. BMW, koji je počeo da širi SUV ponudu i podmlađuje portfolio, drugi je sa povećanjem prodaje od 5.2 odsto, na 1.03 miliona vozila. Broj registracija Audija je pao za 4.7 odsto, na 908.950 jedinica. BMW je prodao 106.244 manje automobila u prvoj polovini godine u odnosu na Mercedes. Mada BMW insistira na tome da profit stavlja ispred obima, šef kompanije, Harald Kriger, obavezao se da će povratiti krunu svetskog premijum proizvođača broj 1 sa najvećom proizvodnom ofanziovom kompanije u istoriji. Prošle godine, Mercedes je pretekao BMW po prvi put nakon više od deset godina, zahvaljujući svežoj gami i potpuno novim modelima, uključujući GLC kupe, koji je privukao mlađe kupce. Audi je nastavio da pati zbog posledica dizel skandala matične kompanije, kao i dilerskih nesuglasica u Kini, koja je najveće tržište marke. Upravo je lansirana četvrta generacija A8 perjanice, što bi trebalo da pomogne Ingolštatu da se vrati u trku.

 

''Mercedes ima bolji zamah jer imaju relativno novu paletu modela'', rekao je analitičar iz NordLB-a, Frank Švope. ''To će verovatno biti tesna trka u godinama koje dolaze, a čak ni Audi ne treba isključiti iz igre. Ipak, ove godine Mercedes ostaje na vrhu.'' Prodaja nove E klase je skočila za 68 odsto u prvoj polovini godine, a potražnja za SUV modelima za 13 odsto. Model koji je doživeo najveći napredak je BMW X1. Mercedesova zvezda je u usponu od kada je glavni dizajner, Gorden Wagener sproveo radikalnu promenu dizajna pre pet godina. On je uveo karakterističnu, ''zjapeću'' masku hladnjaka, naglašene lukove iznad zadnjih točkova, transformišući imidž marke od neinspirativnog i dosadnog ka sportskom, što je donelo prednost u odnosu na BMW i Audi. Do rasta je došlo i zbog proširenja SUV portolija. Dok Mercedes neumoljivo hita ka napred, Kriger je morao da sačeka BMW-ov ciklus promene dizajna, koji je bio konzervativan. U februaru, Bavarci su lansirali prvi u potpunosti unapređeni model pod Krigerovom dirigentskom palicom, novu seriju 5, koja je donela značajan tehnološki napredak ali u dizajnerskom smislu žestoko kaska za Mercedesovim pulenom. Kriger planira da uhvati priključak tako što će lansirati 40 vozila u naredne dve godine, uključujući novi X2 i X7.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche postavio novi prodajni rekord

 

porsche%20pp%2033.jpg

 

U prvih šest meseci ove godine Porsche je ostvario novi prodajni rekord, a glavni oslonac su proizvodi koji su do ne tako davno bili nezamislivi u ponudi jednog ''sportskog'' proizvođača. Pogađate, reč je o SUV-ovima Cayenne, Macan kao i o limuzinskoj Panameri. Konkretnije, u prvoj polovini ove godine Porsche je ostvario rast prodaje od 7% u odnosu na isti period  2016. što u konkretnim brojkama znači da je ekipa iz Štutgarta isporučila 126.497 vozila širom sveta. U Porscheu smatraju da bi u drugoj polovini prodaja mogla dodatno da poraste zahvaljujući plug-in hibridnim verzijama i Sport Turismo varijanti Panamere. Najsnažniji Porscheov adut je Macan koji je sa 11% rasta dostigao brojku od 50.000 prodatih primeraka, a sledi ga Cayenne s 35.601 isporučenom jedinicom. Prodaja Panamere je narasla za 54%, a 718 Boxster i 718 Cayman su takođe dobro prihvaćeni od strane kupaca širom sveta. Porsche je najviše uspeha ostvario u regionu Azija-Pacifik, Afrika i Bliski Istok gde je ukupno prodato 50.097 automobila (+10%), od čega ih je čak 35.864 otišlo u Kinu (+18%). Sledi Evropa u kojoj je prodato 42.972 novih Porschea (+6%) kao i Amerika s prodajom od 33.428 automobila (+5%).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daimler prijavio rekordnu neto dobit za drugi kvartal

 

163960-mercedes%20glc%2011111.jpg

 

Kako prenosi Tanjug, Dajmler je prijavio rekordnu neto dobit za drugi kvartal tekuće godine. Dajmler je prijavio dobit blago veću od iznosa iz istog tromesečja 2016, i potvrdio svoje poslovne prognoze za celu godinu. Neto profit porastao je za 0.4 odsto u drugom tromesečju 2017. u odnosu na isti lanjski period, dostigavši 2.44 milijarde evra, što je neznatno manje od predvidanja analitičara koje je anketirala agencija Factset. Prihodi su porasli za 7.0 odsto na 41.2 milijarde evra, dok je operativni profit porastao za 15 odsto na 3.7 milijarde evra. Što se tiče rezultata poslovnja za prvih šest meseci, prihodi su povećani za 9.0 odsto u odnosu na 2016, na skoro 80 milijardi evra, dok je dobit iz poslovanja porasla za 43 odsto na 7.8 milijardi evra.

 

Posmatrano po preduzećima u okviru grupe, Dajmlerova perjanica Mercedes povećala je prodaju automobila za 9 odsto u drugom kvartalu u odnosu na isti period 2016. godine, na skoro 600.000 vozila, dok su prihodi porasli 7.0 odsto na 23.6 milijardi evra. Operativni profit te poslovne jedinice - koja je potisnula rivalski BMW kao najvećeg svetskog proizvođaca luksuznih automobila u 2016. godini - porastao je za 70 posto na 2.4 milijarde evra. Grupacija je takode zabeležila rast prodaje u drugom kvartalu u poslovnim jedinicama koje se bave proizvodnjom kamionima, kombija i autobusa, mada je kod sve tri regostrovan dvocifren pad operativnog profita u odnosu na isti period 2016. godine. Dajmler je, ipak, uveren da će ostvariti svoje godišnje prognoze i zabeležiti ''značajno'' povećanje prihoda i operativne dobiti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Četiri nova Audijeva modela stižu do sredine 2018.

 

160942-audi%20a6%201.jpg

 

Audi je u velikom naletu, momci iz Ingolstadta su nedavno predstavili perjanicu ponude A8, ali u sledeće dve godine stiže još novih modela. Tačnije, četiri do sredine 2018. Radi se o Q8 kao i o električnom e-tronu, a u planu su i A6 kao i A7 Sportback. Šuška se da bi u celu priču mogli da budu ubačeni i novi A1 i Q3. Zanimljivo će biti i 2019. kada će Audi predstaviti električni kompakt koji bi trebalo da uđe u bitku s Teslinim Modelom 3.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar Land Rover odustaje od kože

 

152989-rr%2011111.jpg

 

Možemo ponuditi luksuzniju tkaninu, koja je puno bolja alternativa od životinjske kože, kažu Britanci.

Prelazak na hibridne i električne pogonske sklopove u automobilskoj industriji je revolucija koja već traje, ali sve veći broj proizvođača vozila iz ponude izbacuje i kožu. Na to se odlučili i u Jaguar Land Roveru. Oni životinjskoj koži žele da ponude premium alternativu.

 

range%20777.jpg

 

Britanci nude sedišta od vune, a takve presvlake koštaju čak i više od kože. Ipak, u JLR-u su uvereni da se svest kupaca oko materijala u unutrašnjosti menja. ''Luksuz postaje sofisticiraniji i ljudi sve više razmišljaju o onome šta se nalazi u automobilu i od čega je nešto napravljeno. Tkanina je sigurno puno održivija od kože'' - rekao je Gerry McGovern, šef dizajna u JLR-u. Od ostalih proizvođača, Maserati nudi tkaninu i svilu u svojim automobilima kao zamenu za kožu, a Elon Musk je potvrdio da i njegovi Tesla automobili u ponudi više neće imati kožu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukupna prodaja premium srednjeg segmenta u Evropi je u prvoj polovini 2017. godine skoro ista kao i u prvoj polovini 2016. godine.

Svih modela automobila koji obuhvataju ovaj segment prodato je 378.426 komada, što je rast od 2% u odnosu na prvu polovinu 2016. godine.

 

Treba imati na umu da 55% prodaje u ovom segmentu vuku karavan verzije, kupe i kabrioleti još 12% ukupne prodaje, tako da oni modeli automobila koji se prave samo u jednoj varijanti, tj. kao sedan (limuzine), faktički imaju hendikep od dve trećine tog tržišta. Karte su pomešane ovako:

 

Screenshot_3.jpg

 

Alfa Romeo Giulia i Jaguar XE su tipičan primer gore navedenog, tj. nemaju svoje karavan/kupe/kabrio verzije, pa su tako u startu ta dva auta ''otpisana'' za dve trećine moguće prodaje u segmentu jer limuzine učestvuju samo sa trećinom ukupne prodaje ovog segmenta. Čak i tako pozicionirana, Giulia se u drugom kvartalu 2017. stabilizovala na oko 2.500 komada mesečno.

DS5 je izgubio skoro polovinu svoje nekadašnje prodaje, pa se sada prodaje u cifri od oko 500 komada mesečno širom Evrope. Ali, i takva prodaja DS5 je još uvek malo bolja od Lexusa IS. 

Volkswagen Arteon tek ulazi u ovu trku kao potpuno nov model. Kasnije tokom ove godine treba da izađu restajling verzije C klase i Lexusa IS, a prva sledeća velika novina u ovom društvu je nova BMW serija 3 u toku 2018. godine. 

 

Na vrhu je C klasa čija prodaja je porasla za 10% (što zna da se dogodi kada dileri požure da prodaju, dajući bolje uslove i niže cene, sve svoje zalihe pre nego stigne najavljeni restajling).

Oba najveća rivala, tj. Audi A4 i BMW serije 3 padaju u prodaji. Mada, treba naglasiti da i Audi i BMW svoje kupe verzije prodaju pod drugim imenom, dok kod C klase prodaja kupe i kabrio verzija ulazi pod istim imenom, pa ukupna brojka (razlika) može da zavara. Kada se saberu prodaja A4 i A5, kao i prodaja BMW serije 3 i serije 4, onda je poredak na vrhu malo drugačiji, tj. onda Audi predvodi segment sa ukupno 110.822 prodata automobila, BMW je drugi sa 108.303.

 

Ono što je bitno Audiju, njihova kupe verzija tj. novi Audi A5 je preskočio po prodaji BMW kupe verziju, tj. seriju 4 u drugom kvartalu 2017. godine, tako da će do kraja godine sigurno da smanji ukupni zaostatak.

Ali, ono što je verovatno još bitnije Audiju je da A4 mnooogo pada u prodaji, i da povećana prodaja A5 neće moći da nadoknadi sav pad koji ima A4 (samo u drugom kvartalu pad od 22%).

Volvo sa svojim već malo ostarelim modelima S60 i V60 počinje da gubi dah, u drugom kvartalu je pao za 20%, ukupno u prvoj polovini godine pad od 7%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda Range Rover sedan

 

road%20velar%201.jpg

 

Kako pišu pojedini britanski mediji, Land Rover će 2019. godine predstaviti novu modelsku liniju Road Rover. Prvi produkcijski model će navodno biti premium elekrično vozilo, namenjeno pre svega kupcima u Kaliforniji i SAD-u. U međuvremenu, postavlja se pitanje da li će u budućnosti u ponudi Land Rovera / Range Rovera možda biti mesta i za klasičnu limuzinu...

 

road%20velar%2011.jpg

 

Ideje već postoje, pa je tako pred nama predlog Range Rovera sedan, sa prednjim delom po uzoru na novi Range Rover Velar.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes pobeđuje u premium segmentu

 

mercedes%20gle%2090.jpg

 

Samo ako se desi neko čudo Mercedes na kraju godine neće biti lider u premium segmentu. Mercedes je naime povećao prednost pred konkurencijom, u prvih devet meseci prodao je 1.72 miliona automobila. Čak 12 posto više nego prošle godine u istom periodu. BMW je isporučio 1.54 miliona vozila. I Bavarci su rasli, za 3.9 posto, ali to je ipak premalo da budu najbolji. Audi suvereno drži treću poziciju sa prodatih 1.38 miliona automobila od januara do oktobra 2017.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promene dizelskih modela zakočile Daimler profit u trećem kvartalu

 

152668-mercedes%20c%20cabrio.jpg

 

Profit navećeg svetskog proizvođača luksuznih automobila Daimlera pao je u trećem tromesečju, zakočen opozivom dizelskih modela sa tržišta i merama za smanjenje štetnih emisija. Između jula i septembra neto profit proizvođača Mercedesa pao je 16 posto u odnosu na isti period prošle godine, na 2.2 milijarde evra. Operativni profit je smanjen za 14 posto, na 3.5 milijardi evra. Pritom je kompanija u posmatranom periodu prodala 9 posto više vozila nego u istom prošlogodišnjem periodu, i povećala prihode za šest posto na 40.8 milijardi evra. Iz kompanije u sastavu grupe Mercedes-Benz ističu da im je profit pritisnulo povlačenje vozila sa tržišta koje će ih koštati 230 miliona evra, kao i promene na starijim dizelskim motorima kako bi se smanjile emisije štetnih gasova, sa procenjenim dodatnim troškom od 223 miliona evra. Sa druge strane, operativni profit u diviziji kombija i autobusa je smanjen budući da su se suočili sa višim cenama sirovina i nepovoljnim kursevima valuta, posebno prema latinoameričkim valutama. U Daimleru očekuju da će povećati profit uprkos većim ulaganjima zbog ostvarivanja zacrtanih stopa rasta i izdvajanjima za istraživanje i razvoj, posebno u segmentu električnih i autonomnih vozila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je preneto odavde.

 

27 Okt 2017

Quote

 

Postovanje svima,

 

U kratkim crtama, finalno, mijenjac je krenuo da 'trokira' posto su u Roksped auto centru u Podgorici prilikom zamjene poklopca spremnika mijenjaca i sipanja ulja u mijenjac (naletio na odron u kanjonu Moraca) sipano 5L umjesto 8L ulja - Multitronic DSG. Mijenjac je zaista top kvalitetan, cim je izdrzao 18000km sa 3L manje ulja ali finalno je i pokazao prve simptome nedavno - po Audi standardu sada ga mogu baciti u smece. Konsultovao sam se sa vise majtora bas iz Audija zvanicnih servisa i svi su mi rekli da su ovi iz Podgorice '......' i da ne postoji drugi moguci scenario osim sipanja 3L manje ulja u mijenjac - bilo da je u pitanju neznanje ili lopovluk, svakako, 8L su mi naplatili na racunu.

Molio bih sve koji su imali slicne probleme, nadam se da Vas nema mnogo, da podjele svoja iskustva i daju neke smjernice tipa kome konkretno u Njemackoj da se zalim - preveo sam na njemacki text koji cu Vam i podijeliti ovdje. Za start sam mislio da se zalim na zvanicni email a u najgoru ruku upotrijebim poznanstvo sa nasim covjekom koji igrom slucaja radi u Audi Stuttgart. Roksped, naravno, ne prihvata nikakvu odgovornost, iako su mogli da pobiju moju porodicu, mene i ostale ucesnike u saobracaju. Porsche Beograd se samo jednom javio sa porukom da treba vremena da se sagledaju sve cinjenicea proslo je vec skoro 20dana. :))

 

Evo texta koji sam vec slao Rokspedu i Porsche-u Beograd, Porsche je valjda zaduzen za Roksped, da bi se u potpunosti upoznali sa situacijom kao i slike izvjestaja koji nedvosmisleno upucuju na 'kracenje' 3L ulja od strane servisera iz Roksped Podgorica - izvjestaj servisera iz Porsche Beograd da ulja nema a da nema tragova curenja ulja iz mijenjaca.

 

' Postovani,

 

Moje ime i prezime je Ivan J, JMBG 2707......., zaposlen sam u firmi xxxxx doo iz Bx (37 zaposlenih) u kojoj sam i suvlasnik. Takodje, suvlasnik sam firmi xxxxxxs, Radanovici (3 zaposlena) i xxx d.o.o. Beograd (preko 100 zaposlenih) te mi je vozilo potrebno zbog cestih putovanja na relaciji Bar-Beograd. Automobil Audi A6, WAUZZZ4xxxxxx6, Registarski broj BR xxx, je kupljen od zvanicne Audi auto kuce u Njemackoj:

WILLY TIEDTKE, Griegstrasse 69, 22763 Hamburg
Telefon: +49 40 5589573-118
Telefax: +49 40 5589573-100
E-Mail: sven.hentschel@willytiedtke.de

www.willytiedtke.de
Glavni Manager: Dr. Alexander Tiedtke
Manager prodaje: Sven Bentschel

 

Kao sto mozete provjeriti u sistemu automobil nije imao nikakvih problema sa mjenjacem kao ni sa drugim djelovima i od pocetka upotrebe servisiran je iskljucivo u ovlascenim Audi servisima u Njemackoj i Crnoj Gori. Po zavrsetku uvoza automobil je redovno odrzavan u Roksped Auto Centar doo kao sto mozete vidjeti po racunima (skenirani racuni su pridodati) i to 04.02.2016 (problematicna popravka nakon nezgode gdje je trebalo, osim ostalih djelova, zamjenjeniti ulje u mjenjacu - imate .pdf file sa kopijom fiskalnog racuna i originalne fakture) te 18.10.2016 i 03.10.2017 (redovne zamjene filtera i ulja). Nakon prvih simptoma problema sa mjenjacem automobil je odvezen u Roksped Auto Centar doo gdje mu je odradjen redovni servis 03.10.2017 i gdje su u Roksped Auto Centar doo konstatovali probleme sa mjenjacem ali su zahtjevali da automobil ostane 2dana na posmatranju sto mi se ucinilo kao neosnovano dug vremenski period za dijagnostiku kvara na vozilu. Moram navesti da sam predhodno zakazao prijem i cekao nekoliko dana na prijem vozila (Petak - Utorak).

 

Odlucio sam da automobil odvezem u Porsche Ada Beograd na pregled posto sam imao informaciju da je taj ovlasceni servis u Beogradu izuzetno profesionalan a svakako sam imao i poslovnih obaveza u Beogradu.

Na proputovanju do Beograda zastao sam u AC Manik, takodje dobijena preporuka od prijatelja da je servis izuzetno profesionalan, Cacak, gdje me je primio g. Dxxx Mxxx i gdje na zalost nije postojala mogucnost pregleda vozila toga dana. Dugujem zahvalnost g. Mxxx koji me je toplo primio i u kratkim crtama upoznao sa sistemom dijagnostike kvara u tom servisu i eventualnim problemima sa mjenjacem koje bih mogao da ocekujem a shodno simptomima koje sam naveo i na kraju ispratio do samog vozila. Ovo navodim zbog zajedljivog komentara g. Txxxx pri mojoj posjeti Roksped Auto Centar doo na 14.10.2017 da automobil sa 3L manje ulja u mjenjacu ne moze da 'upali'.

Nakon posjete servisu AC Manik nastavio sam put ka Beogradu gdje sam nakon uradjene kontrole u Porsche Ada Beograd dana 11.10.2017 finalno i saznao da je mjenjac vozen sa 3l ulja manje od fabrickih predispozicija te da su ostecenja takvog stepena da je popravka mjenjaca nemoguca. Zelim istaci da je serviser iz Porsche Ada Beograd osim konstatacije da fali 3L ulja u mjenjacu konstatovao i da nema tragova curenja ulja iz spremnika (izvjestaj menadzera g. Pxxxx pridodat takodje).

 

Automobil sam ostavio na parkingu Porsche Beograd te ga po potrebi mozete dodatno pogledati (kljucevi su ostavljeni cuvaru, kao sto je zahtjevano). Osim toga sto je automobil redovno servisiran iskljucivo u ovlascenom servisu Roksped Auto Centar doo automobil je i Kasko osiguran kod Lovcen doo osiguranja (skenirana polisa osiguranja pridodata email-u). Nisam osoba koja povrsno radi stvari i htio sam da budem apsolutno siguran da necu snositi pretpostavljeno skupe popravke u slucaju nekog problema sa automobilom. Nesavjesnim sipanjem, cak 3L manje, ulja u mjenjac odgovorne osobe iz Roksped Auto Centar doo servisa su dovele u opasnost zivote moje porodice, mene kao i ostalih ucesnika u saobracaju. Na svu srecu zivotom je platio samo mjenjac na mome vozilu. Mozete biti sigurni da je osjecaj gdje su cijela moja porodica i ostali ucesnici u saobracaju bili u opasnosti od blokiranja mjenjaca te izazivanja udesa ni u kom slucaju nije prijatan i da ce me jos dugo drzati nevjerica zasto su toliki zivoti morali biti u opasnosti zbog 3L ulja ma kolika god vrijednost da je u pitanju.

 

Pretpostavka Vasih kolega, koje bi zeljele da budu anonimne, je da u nedostatku masine za zamjenu ulja serviseri iz Roksped nisu uspjeli da uspu vise od 5L ulja a ovih 3L 'viska' nisu prijavili. Ja ovo ne tvrdim, niti je to moj posao, sta god da se desilo ja ni u kom slucaju ne mogu naci sebe kao odgovornu osobu. Ja sam kupio premium Audi vozilo u vjeri da je i podrska zvanicnih servisa isto tako premium kao i sama vozila i prosto ne mogu da vjerujem da da imam ovakav problem kojem ni u kom slucaju nisam doprinio. Logikom da se mjenjac mora mjenjati na 68000km Audi bi ubrzo izgubio sve svoje musterije. Vec ste napravili ogroman propust posto sam morao da pozajmljujem vozilo od prijatelja koji ce vjerovatno pomisliti da je Audi kvarljiv automobil.

Zahtjevam hitno rijesavanje kvara na mom vozilu odnosno zamjena mjenjaca novim posto cu u suprotnome biti prinudjen da se prvo zalim direktno Audi Stuttgart odnosno da putem sudske tuzbe u Crnoj Gori ostvarim svoja prava i da o svemu obavijestim medije. Takodje, bicu prinudjen da Vam zatrazim placanje rent-a-car ekvivalentnog vozila do zavrsetka popravke mog automobila. Sadrzaj ovog email-a, zajedno sa kopijama svih pridodatih dokumenata ce Vam biti poslat preporucenom postom a Vas odgovor zelim kako putem odgovora na ovaj email tako i u pisanoj formi (ovo se odnosi na direktore kako Roksped Auto Centar doo tako i Porsche Beograd Ada).


Sa postovanjem
Ivan J.'

04.02.2016_strana1_-_Moze_mozda_i_hemijskom_upisati_na_njemacko.jpgBar_A6_Izvjestaj_servisera.jpgForum_Porsche_Izvjestaj.jpg

Quote

 

S obzirom na brojnost problema sa Multitronic CVT menjacem postoje i brojna iskustva kao i resenja problema. Slucaj proklizavanja i trzanja osim lamelica (kvacila, spojke) kao uzroka se desava i usled drugih razloga.
Ovde je dat primer proklizavanja uzrokovan problemom pritiska uljne pumpe sa slikama primera potrosenosti.
http://multitronicforum.de/viewtopic.php?f=7&t=13

 

Problem sa pumpom navode da je cest. Pogledati slike. Popravka Multitronic je siroko rasprostranjena u Nemackoj i dobro opisana na speciijalizovanom forumu za Audi probleme sa Multitornicom.

www.multitronicforum.de

 

Quote

 

Imate na linkovanom forumu primer pokvarenog Multitronica nakon 55.000km sa istim simptomom proklizavanja.
Imate auto kome je istekla garancija proizvodjaca sa opisom ponasanja koje nastaje trosenjem sklopova koje su karakteristika Multitronica. (set lamelica i uljna pumpa)

Nisam napisao da ste Vi odgovorni, taj menjac je poznat po problemu proklizavanja i koji je takav konstrukciono pa mozda Rokspedov servis nema nikakvog uticaja jer je auto presao vec 68.000km.
Mutitronic ima citav niz senzora, na nemakom forumu ima i uputstvo kako se proveravaju ocitavanja senzora ulja. Nemojte verovati meni u vezi mogucih uzroka ni iskustvima nemackih vlasnika sa karakteristikama Multitronica. Posle procitanih mnogobrojnih iskustava tamo tesko mi je da poverujem u Vasu pricu voznje 18.000 km bez 3 litre ulja.
Zelim Vam svaki uspeh u nameri dobijanja novog menjaca od Audija.

 

 

19 Nov 2017

Quote

 

Problem je i dalje aktuelan. I Roksped i Porsche odbijaju ponovan pregled mjenjaca posto tvrde da nema zakonskog osnova za pregled - Roksped, odnosno da nisu obuceni za pregled mjenjaca - Porsche. :))
Njemce sam kontaktirao i u toku je rasprava sa njima ali koliko ja vidim oni bi najsrecniji bili da ovaj moj problem zavrsi na sudu kako bi oni imali crno na bijelo sansu da se obracunaju sa slicnim 'nepaznjama' Roksped/Porsche.
Nezvanicno sam saznao da je zvanicnim servisima najmiliji sud posto postoji mogucnost da nekako izvaraju sudiju i 'dokazu' da nije 100% sigurno da su oni nesto 'zeznuli' a ako vec moraju da plate neki novac bolje da ga plate kasnije.

U principu, namece se zakljucak da ko nije advokat i nema suprugu vjestaka motornih vozila ili obrnuto bolje je da ne kupuje Audi/WW/Seat i sl. vozila. Makar kod nas...

Ukoliko neko ima bilo kakvo iskustvo vezano za utuzenje zvanicnih servisa, poznaje nekog vjestaka iz Beograda i sl. molio bih ga za pomoc.

 

 

Quote

 

Srecno, ima takvih slucajeva nazalost jos, mislim da je vise problem balkan i nas odnos prema kupcima nego sto je do maticnih firmi.

eRCd26s.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW je najprodavaniji premium brend u Kini

 

bmw 5 series Li

 

Po podacima za novembar, BMW je prošlog meseca u Kini isporučio 55.293 svoja automobila, što u odnosu na isti mesec prošle godine predstavlja povećanje od 12 odsto. Još veći procentualni rast je zabeležen za prvih 11 meseci ove godine, budući da je u tom periodu BMW kineskim kupcima isporučio 542.362 automobila, a to je rast od 15 odsto. Time BMW drži titulu najprodavanje premium marke na kineskom tržištu, mada Mercedes nije daleko. Mercedes je naime za 11 meseci ove godine u Kini plasirao 539.728 automobila, a Audi 528.706.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li će 2018. biti najbolja prodajna godina za Porsche 911 u SAD?

 

porsche 911 gt2

 

Porsche veruje da će 2018. godina biti najbolja u prodaji 911 modela na tržištu Amerike. Direktor ovog brenda za Severnu Ameriku Klaus Zelmer smatra da će nove 911 varijante koje su planirane za tržište SAD iduće godine obezbediti do sada nezabeležene prodajne rezultate. On se posebno uzda u 911, a posebno u GT modele koji stižu iduće godine. U SAD za ovim automobilima vlada veliko interesovanje, pa otud i njihova očekivanja.

 

porsche 911 gt3

 

Isporuke unapređenog GT3 modela će početi širom ove zemlje početkom iduće godine, kao i GT3 Touring i GT2 RS modela. Nedugo potom, takođe iduće godine, 911 Carrera T (2018) ulazi u prodaju. Porsche očekuje da će ove godine prodati oko devet hiljada jedinica 911 modela u SAD. Najveći prodajni uspeh do sada za aktuelnu generaciju 911 postignut je 2013. godine, kad su prodate 10.442 jedinice ovog modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Group u 2017. ostvario rekordnu prodaju

 

bmw 5 4444444444444.jpg

 

BMW Group je objavio rezultate prodaje za 2017. godinu, a koji pokazuju rast od 4.1 odsto, na rekordnih 2.463.526 vozila. Sam BMW je prošle godine širom sveta prodao 2.088.283 automobila (plus od 4.2 odsto), pri čemu se posebno ističe značaj modela X porodice, sa rastom od 9.6 odsto. Takođe, naglašava se uspešna prodaja Serije 5, sa rastom od 6.3 odsto (prodato je 291.856 komada), čime je zaslužio titulu vodećeg premium biznis sedana na svetu. Ostali modeli koji su doprineli rastu prodaje su između ostalog i Serija 1 (prodato 201.968 komada, rast 14.7%) i Serija 7 (64.311 komada, rast +4.5%).

 

Screenshot_35.jpg

 

BMW je tokom 2017. uspeo da u toku jedne kalendarske godine proda više od 100.000 svojih elektrifikovanih modela (tačnije 103.080 komada, rast od 65.6%), od čega na BMW i3 otpada 31.482 jedinica (plus od 23.3 odsto).

 

Screenshot_38.jpg

 

U saopštenju se navodi da su u 2017. godini BMW M i BMW M Performance vozila prodata u više od 80.000 primeraka (povećanje od 19.1 odsto), od čega je 12.293 komada modela M2. Ovde treba pomenuti da je MINI prošle godine zabeležio prodaju od 371.881 vozila (plus od 3.2 odsto), dok je Rolls-Royce imao pad od 16.2 odsto (plasirano 3.362 vozila), između ostalog zbog promene generacije modela Phantom. Na kraju, rast prodaje je zabeležio i BMW Motorrad, sa 164.153 prodata modocikla, što je rast od 13.2 odsto.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Infiniti postaje Nissanov električni premium brend

 

infiniti-q-inspiration 11.jpg

 

Japanski proizvođač Nissan planira da transformiše svoj premium sub-brand, Infiniti, u pretežno električni brend, rekao je direktor Nissana, Hiroto Saikawa. Svi novi Infiniti modeli od 2021. će biti električni ili takozvani ''e-Power'' hibridi, osim velikih SUV-a, izjavio je Saikawa na konferenciji u Detroitu. Ova odluka za cilj imadiferencijaciju luksuznog brenda od osnovnog Nissan brenda. ''Mi ćemo pretvoriti Infiniti u premium i visoko elektrificiran brend'' rekao je Saikawa. Ovo znači da će svi novi Infiniti modeli od 2021. biti elektrificirani, a do 2025. će polovina modela ovog japanskog premium brenda biti elektrificirano u nekoj od formi. Pored električnih tehnologija, Infiniti snažno investira u benzinske agregate, počevši sa VC Turbo agregatom sa promenljivim odnosom kompresije, koji benzinskom motoru daje efikasnost i obrtni moment hibrida ili dizela. Saikawa želi da više proizvođača automobila investira u električna vozila, što će podstaći kupce da prihvate ovu vrstu vozila. U SAD, prodaja Infinitija je porasla 11.3 procenata u prošloj godini, dok su druga dva japanska premium proizvođača, Acura i Lexus, zabeležili padove od 3.9 i 7.6 procenata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW želi da do 2020. prestigne Mercedes

 

bmw x7 4.jpg

 

Povratak na tron koji je izgubio zbog slabih rezultata Serije 1

 

BMW je objavio veoma ambiciozne planove po kojima u sledeće dve godine, do 2020. planira da prestigne svog velikog rivala, Mercedesa po broju prodatih automobila. BMW je dugo imao bolje prodajne rezultate od Mercedesa, ali je titulu izgubio 2016. godine, prvenstveno na direktnom porazu Serije 1 od strane A Klase. Prošle godine razlika je iznosila oko 200.000 primeraka, jer je Mercedes prodao oko 2.29 miliona primeraka, dok je BMW uspeo da proda 2.09 miliona vozila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni Mercedes, ni BMW - nešto treće je na tronu u Rusiji

 

lexus rx 6666.jpg

 

Mercedes, BMW, Audi su sinonim za premijum automobile, međutim, u Rusiji je neko drugi na tronu. Prošle godine Rusi su kupili 140.000 vozila premijum klase, za nijansu manje nego prethodne, a to je oko 9.5 odsto celog automobilskog tržišta u najvećoj evropskoj zemlji. Najpopularniji model je Lexus RX sa 9.415 prodatih jedinica, što je 20 odsto više u odnosu na 2016. Na drugom mestu je BMW X5 sa 6.720 prodatih vozila, što je rast od skoro 30%, a na trećem mestu je Mercedes GLC sa 6.650, odnosno 27% više u odnosu na prethodnu godinu. U prvih deset su još Lexus NX, Mercedes E klase, BMW Serije 5, MB GLS, BMW X6...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi i Mercedes pod istim krovom? I to je bilo moguće

 

auto union.jpg

 

Vlasnik marke Mercedes, kompanija Daimler-Benz, kupila je pre 60 godina firmu Auto Union, iz koje će nešto kasnije nastati današnji Audi. Iako su Mercedes i Audi danas rivali, moglo je da se dogodi da se nađu pod krovom jedne kompanije.

Tačno pre 60 godina, u aprilu 1958, Daimler-Benz je otkupio 88% akcija u tadašnjem Auto Unionu, čime je postao većinski vlasnik te kompanije. Ovo je urađeno na inicijativu Fridirha Flika, koji je imao oko 40% akcija u obe firme (Daimleru i Auto Unionu) i koji je imao ideju da objedinjavanjem kompanija postigne sinergijski efekat kako bi smanjio troškove razvoja i proizvodnje automobila. Već 1959. Daimler-Benz je kupio i preostali udeo u vlasništvu Auto Uniona. Ubrzo je tim Daimlerovih stručnjaka, predvođenih šefom dizajna u Mercedesovom razvojnom odeljenju, Ludvigom Krausom, poslat u Auto Union da ubrza proces integracije i razvoja zajedničkih proizvoda.

 

Udruženim snagama konstruisan je novi četvorocilindarski motor, koji će se kasnije ugrađivati u modele Auto Uniona izrađivane pod internom oznakom F103, kao i u prvi automobil koji se proizvodio pod oznakom Audi. Bio je to ujedno i prvi četvorotaktni motor u nekom posleratnom putničkom vozilu marke Auto Union. Ludvig Kraus ostao je na funkciji tehničkog direktora Auto Uniona i posle 1. januara 1965, kada je vlasnik te kompanije postao Volkswagen. Četiri godine kasnije, 1969, Auto Union se integrisao sa proizvođačem NSU Motorenwerke i nastao je Audi NSU Auto Union AG, koji je 1985. skratio ime i postao savremeni Audi AG.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes iz Audija koji nikada nije stigao na tržište

 

178858-mercedes w 1.jpg

 

Kada se pomene Auto Union, prva asocijacija je Audi. Dve kompanije povezuje zajednička istorija, ali i amblem sa četiri kruga. Auto Union je prvi postao ''gospodar prstenova'' ujedinivši još pre Drugog svetskog rata četiri nemačke automobilske kompanije - Audi, DKW, Horch i Wanderer. Auto Union je egzistirao do 1969. godine, kada se spojio sa NSU-om u Audi NSU Auto-Union AG, da bi polovinom 80-ih ime kompanije skraćeno u Audi.

Malo je poznato da je skoro sedam godina vlasnik Audija, odnosno Auto Uniona, bio današnji premium konkurent Mercedes, preciznije koncern Daimler. Pre 60 godina, u aprilu 1958, Daimler je preuzeo većinski udeo od 88 posto akcija u Auto Union GmbH. Poslednjeg dana 1959. godine Daimler je kupio preostale deonice Auto Uniona i postao 100-postotni vlasnik kompanije sa četiri prstena. U tom periodu dve kompanije zajednički razvijaju nekoliko modela, a najpoznatiji je Mercedes W119.

 

178859-mercedes w 11.jpg

 

Prototip ovog automobila je nastao 1962. godine: W119 je bio manji od tadašnjih Mercedesa, a pokretao ga je novorazvijeni 4-cilindraš kodnog imena Mexico. Mercedes W119 se smatra praocem Baby-Benza, serije 190, koja će doći dve decenije kasnije. Nije mu međutim bilo suđeno da ugleda svetlo dana sa trokrakom zvezdom jer je Volkswagen kupio većinski paket Auto Uniona 1. januara 1965. Mercedes W119 ipak nije ostao mrtvo slovo na papiru. Značajan deo izgleda i tehnike nesuđenog Mercedesa su preuzeli modeli Auto Uniona: DKW F102 (1963), Audi F103 (1965) i Audi 100 (1968).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai će u svojim salonima prodavati Genesis

 

genesis g80 111.jpg

 

Mada su čelni ljudi luksuznog korejskog brenda još početkom ove godine tvrdili da Genesis žele da dodatno odmaknu od Hyundaija i Kije, prema poslednjim informacijama modeli Genesisa će se nalaziti u salonima Hyundaija. Time će se ipak značajno smanjiti troškovi izložbenog prostora, a u zemljama u kojima će Genesis uspeti da se ozbiljnije pozicionira na tržištu razmišljaće se o potpunom odvajanju brendova. Za sada je ipak na snazi odluka da će potencijalni kupci ulaskom u Hyundai salon automobila moći da pogledaju i Genesis G80 i G90, dok će im se tokom leta pridružiti i model G70.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...