Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Jaguar F-Type

Recommended Posts

Lister Jaguar F-Type SVR

 

166665-lister%201.jpg

 

Britanski Lister se pozabavio doterivanjem sportske SVR verzije Jaguara F-Type koju inače pokreće 5.0 litarski V8 motor sa 575KS i 700 Nm obrtnog momenta.

 

166666-lister%20111.jpg

 

U ovom slučaju imamo crni eksterijer sa kontrastnim zelenim elementima (okvir prednje mnaske, kočiona klešta), komplet crnih točkova Prestige Wheel Center VPS-305 (napred 21x9 i pozadi 21x11.5), Continental gume, KW podešavajuće oslanjanje, Quicksilver izduvni sistem sa završecima od ugljeničnih vlakana, kao i enterijer sa crnom kožom i zelenim šavovima.

 

166667-lister%201111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno obradjena tema...evo dodajem jednu sliku made in Belgrade.Imam ih jos ali ne uspevam da pronadjem,sa jos nekim verzijama F-type koje sam vozio5b41e0d0c058a2f5267760cac0c162cf.jpg

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar F-Type - sledeća generacija postaje hibrid

 

jaguar%20f%20rerun.jpg

 

Obećanje kompanije Jaguar da će krenuti “čistijim” putem se polako ostvaruje. Britanska kompanija je već predstavila verziju terenca I-Pace koji je skoro spreman za proizvodnju, i koji će se u prodaji naći od 2018. godine, kao i koncept futurističkog modela E-Type koji će imati samo električni pogon. Sada je ova kompanija odlučila da odredi budućnost i svog sportskog modela F-Type. Sudeći po nekim informacijama, nova generacija modela F-Type će pored standardnog imati i električni pogon i biće predstavljena za koju godinu.

 

Šef dizajna Ijan Kalum je objavio da će kompanija nastaviti da proizvodi svoj sportski model, s tim što će on sada imati i napredniji pogon. On je dodao da iako postoje ljudi koji misle da je era sportskih automobil prošla jer terenci i krosoveri osvajaju tržište, takođe postoje i ljudi kod kojih sportski automobili izazivaju emocije upravo zbog svojih performansi i dizajna. Model F-Type, koji se na tržištu nalazi od 2013. godine se prodao u više od 45,000 primeraka.

 

Samo ove godine je prodato 2,700 jedinica na prostoru SAD, a očekuje se da se tokom godine ispune očekivanja od prodatih 4,000 modela. Kako bi ostao konkurentan na tržištu, kompanija je ovom modelu podarila novi četvorocilindrični motor koji proizvodi 296 konjskih snaga i 400 Nm obrtnog momenta. U svakom slučaju, ne očekujemo da se ovaj model sa hibridnim pogonom pojavi pre 2020. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

photo.jpg TopSpeed TV: Test 2017. Jaguar F-Type

 

 

 

photo.jpg VreleGume video: Jaguar F Type kabriolet - testirao Miodrag Piroški

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Jaguar F-Type

 

174645-jaguar f-type.jpg

 

Čvrst kao stena i glasan kao razjarena zver, F-Type pleni svojom pojavom, baš kao i legendarni E-Type iz '60-ih godina! Iako Jaguarov V6 raspolaže sa ozbiljnih 340 KS, neko će pomisliti da mu performanse nisu jača strana. Ali, nemojte da vas to zavara! Dovoljno je da okrenete ''jedan krug'' da biste shvatili da se nalazite za volanom ektravagantnog automobila! Tek tada ćete se uveriti koliko ima drugih aduta kojima ostavlja bez daha sve oko sebe...

Jaguar je u proteklih osamdeset godina imao blistave i one manje lepe trenutke, uspone i padove. Uprkos svemu, britanski proizvođač je uspeo da očuva imidž luksuzne sportske marke. Možda i zbog toga što se još u ranoj mladosti okrenuo pravljenju gracioznih i snažnih automobila. Takva misija ser Vilijama Lajonsa, osnivača Jaguara, krunisana je dominacijom na prestižnim trkama 24 časa Le Mana početkom i sredinom '50-ih godina prošlog veka.

 

F-Type-38.jpg

 

Pored zlatne epohe, mnogim starijim poznavaocima automobila urezao se u sećanje i legendarni E-Type, najcenjeniji Jaguarov model i jedna od najprivlačnijih klasičnih sportskih kreacija na četiri točka ikada napravljena. Upravo kao naslednik E-Type, 2012. godine promovisan je F-Type, atraktivni dvosed čiju redizajniranu verziju sada imamo na testu. Podsetićemo, reč je o modelu u koji je Jaguar uložio mnogo ambicija, znanja, truda i novca da bi ga učinio što konkurentnijim u širokom krugu etabliranih ''sportista'' - od Audija TT i Porschea Boxster, preko 911-ice i Mercedesa-AMG GT, pa sve do Aston Martina Vantage i Ferrari California.

 

F-Type-39.jpg

 

Kako je već proteklo nekoliko godina od premijere F-Type, fantastični ''englez'' je pre nekoliko meseci dobio novi vetar u leđa. Okrepljen je određenim poboljšanjima, uključujući nov motor, bogatije pakete opreme sa više opcionala, uvedeni su u ponudu ručni menjač kao i integralni AWD pogon kod nekih verzija, a nije izostalo ni lako zatezanje bora. Ruku na srce, nije ni bilo potrebe posezati za nekim većim estetskim zahvatima, jer je u osnovi perfektno dizajniran.

 

F-Type-43.jpg

 

Apostrofira atletsku formu kao svaka divlja mačka i neverovatno pleni iz svakog ugla. Leži gotovo prilepljen uz asfalt - klirens mu je samo 10 cm, izvajan je poput skulpture, sa prefinjenim tečnim linijama i oštrim ''crtama lica''. Rečju, zadivljujuće izgleda! Sada je dobio osveženje u vidu preoblikovanog odbojnika i standardnih LED svetala, a u ponudu je uvršten i novi R Dynamic paket.

 

F-Type-28.jpg

 

Taj paket, kojim je bio opremljen i naš test-automobil, prepoznatljiv je po crnim kontrasnim elementima visokog sjaja spolja, aluminijumskim dekorom na centralnoj konzoli unutra, a tu su i pragovi i maska hladnjaka sa karakterističnim R logotipom. Ističu se i novi, izrazito široki aluminijumski točkovi od 20 inča, a impresivnoj pojavi doprinosi specijalna plava boja u kombinaciji sa mekim platnenim krovom u crnoj boji koji se otvara i zatvara za samo 12 sekundi.

 

F-Type-32.jpg

 

U sve to, lepo je uklopljen enterijer sa kožnim sedištima bež boje. Kokpit odiše kvalitetom, iako bi poneki detalji, poput poluga za migavce i pojedini tasteri mogli biti i ''reprezentativniji''. Kao i u većinu rasnih sportista, u F-Type se ''uskače'' preko širokih bočnih pragova. Dakle, malo se teže ulazi i izlazi. Međutim, kada se smestite u odlična elektropomična sedišta sa memorijom, budite sigurni da nećete tako lako poželeti da se odvojite od njih. Veoma nisko sedenje rezultira tipičnom sportskom pozicijom za upravljačem. Inače, volan je takođe nov i manjeg je prečnika, a reviziju je prošla i instrument tabla. Jednu od najprepoznatljivijih „caka“ unutra predstavljaju skriveni ventilacioni otvori koji izviru kada se startuje motor, baš kao što spolja iskaču kvake prilikom otključavanja.

 

F-Type-26.jpg

 

Umesto okreta ključa, motor se aktivira na taster, a probuđena zver se odmah javlja glasno, grokćući poput razjarenog vepra. V6 motor neverovatno reži kroz izduvne grane i svako ko iole ima tragove ''benzina u krvi'', neće ostati imun na ovu dobrodošlicu. Testirani primerak je u osnovnoj trolitarskoj verziji koja pomoću mehaničkog kompresora oslobađa 340 KS. Do skoro je ovo bio bazični model, ali je sa modernizacijom stigao i četvorocilindarski 2.0 turbo od 300 KS. U ponudi je zadržan i snažniji F-Type S od 380 KS, a kome sve to ne deluje dovoljno ubedljivo, može potražiti sreću sa modelom F-Type R i njegovim V8 motorom od 550 KS.

 

F-Type-31.jpg

 

Ipak, verujte da i ''samo'' 340 konja ostavlja nezaboravan utisak, a evo i zašto… Pre svega, F-Type je automobil koji fascinira svojom pojavom. Šarmira već na prvi pogled i nije mu potrebno 400 plus konjskih snaga da bi bilo koga zaveo. Zavolećete ga zbog neprevaziđenog zvuka. V6 reži i vrišti tako oštro da je efektniji od jednako glasne, ali primetno dublje V8 rezonance. Rekli bismo da mu je upravo zvuk ono što čini razliku i što ovaj automobil na ulici pretvara u pravu zver, čija se rika daleko čuje.

 

F-Type-23.jpg

 

Naravno, kod svakog sportskog automobila, vozna svojstva predstavljaju fundamentalnu osobinu. Odličan vizuelni nastup i nezaboravan zvuk sveli bi se na običan ukras i jeftinu šminku bez adekvatne dinamike. Kako po tom pitanju stoji F-Type? U najkraćem - veoma dobro, iako su mu perfomanse najtanja karika, jer stotku hvata za 5.3 sekunde što je daleko od lošeg vremena, ali ne predstavlja ni rezultat vredan divljenja. Zato sve ostalo radi bez greške!

 

F-Type-10.jpg

 

Maksimalno kruta aluminijumska šasija sa idealnim rasporedom težine (50:50) i pogon na zadnje točkove omogućavaju neutralno ponašanje u vožnji. Volan je direktan i servira sve povratne informacije do vozača, a ZF-ov automatski menjač sa osam stepeni prenosa radi bez greške. Odziv na gas je zbog mehaničkog kompresora življi nego što je slučaj kod motora sa turbo punjenjem, pa su međuubrzanja odlična. Recimo, od 30 do 70 može da ''skoči'' za samo 2 sekunde.

 

F-Type-50.jpg

 

Svakako da vožnja po krivudavom putu predstavlja najveće zadovoljstvo, jer automobil u krivinama sve vreme čvrsto drži pravac i daje osećaj vozaču kao da je u kakvom kartingu. Stabilnost poboljšava i aktivna aerodinamika, preciznije, zadnji spojler koji se izvlači automatski pri 90 km/h i obezbeđuje dodatnih 90 kilograma potiska na zadnju osovinu. Inače, sa spojlerom se možete igrati i po želji ga podizati i spuštati preko tastera na centralnoj konzoli.

 

F-Type-16.jpg

 

Odmah do njega se nalazi jedna još važnija komanda na tasteru sa kariranom zastavom. Preko njega se bira jedan od tri režima - normalni, sportski i za vožnju po snegu. Aktiviranjem Dynamic moda, ''mačka'' pojačava sva ''čula'' - volan je teži, a zvuk počinje da para uši sa dodavanjem gasa, jer se tada otvaraju dodatni ventili na izduvnom sistemu iza izduvne grane. Upravo tajna Jaguarovog zvuka nalazi se u tim ventilima, koji će probuditi pola grada, kao što su tokom testa po beogradskim ulicama mamili vozače moćnih bajkova da mu se odazovu i turažom odgovore na zov divljine!

 

F-Type-2.jpg

 

Blisko poređani stepeni prenosa se odsečnije smenjuju, a sa punim gasom u drugu ulazi pri 50, treću pri 85, četvrtu pri 125, dok peti stepen dolazi pri 160 km/h. Za postizanje maksimalne brzine od 260 km/h dovoljan je šesti stepen, jer su sedmi i osmi tzv. overdrive, namenjeni tišoj i ekonomičnijoj vožnji. Kada smo se već dotakli ekonomičnosti, potrošnja varira od 13 do 17 litara u gradu, u zavisnosti koliko forsirate. Ali, mnogo je važnije to što ma koliko ga brzo vozili i terali blizu krajnjih granica, nećete primetiti nikakvo uvijanje karoserije ili vibracije, iako je reč o kabrioletu.

 

F-Type-5.jpg

 

Zaista se oseća kako je ovaj automobil od samog početka projektovan da se nametne kao vrhunski roadster, dostojan Jaguarove sportske reputacije. Podsetićemo da se kupe verzija pojavila tek kasnije, pa otuda i pomalo paradoksalna nomenklatura gde je roadster kršten kao F-Type, a verzija sa fiksnim tvrdim krovom u nazivu dobija dodatak Coupe… Obično je obrnuto!

 

F-Type-8.1.jpg

 

Bilo kako bilo, ovaj Jaguar F-Type je čvrst kao stena i dosta poslušan u pravim rukama, ali treba reći da, ipak, nije za stazu. Ne samo zbog performansi, već i zato što je dosta ograničen odsustvom zatvarajućeg zadnjeg diferencijala, važnog elementa koji sprečava rasipanje snage tako što preusmerava vučnu silu na točak sa boljim prianjanjem. Ali, odabirom snažnijeg modela sa motorom od 380 KS, dobićete i to! Sreća pa su tzv. Perfomance kočnice sa većim diskovima, prečnikaa 380 mm dostupne uz doplatu. Veoma su efikasne i dugo ostaju rezistentne na toplotne udare koji su neizbežni pri naglim i brutalnim kočenjima. To svakako uliva jednu dodatnu sigurnost kod vozača.

 

F-Type-27.jpg

 

E sad, dolazi ono najbolje… Da biste osetili zadovoljstvo u interakciji sa F-Type, ne morate nešto naročito da ga forsirate. Sa njim se može i lepo paradirati, jer i onda kada se ne čuje, pa čak i dok stoji, jednako mami uzdahe. Definitivno je upotrebljiv za svakodnevnu vožnju i kraće izlete. Za duža putovanja baš i nije, jer sa prtljažnikom od svega 125 litara nećete previše toga moći da ponesete sa sobom.

 

F-Type-40.jpg

 

Ali, kome je to najbitnije, rekli bismo, i nije rodjen da bude ''krotitelj'' ovakvih zveri. Jer, Jaguar F-Type definitivno pripada onoj plemenitoj vrsti ''divljači'', rođenoj da uliva strahopoštovanje i divljenje, a opet zadrži i dozu elegancije koja proizilazi iz njegovog ostrvskog porekla i sportskih gena. I na kraju da dodamo - Jaguar F-Type nije reprezentativan poput jednog Aston Martina, nije brz poput Porschea, elegantan poput Bentleya… ali se u njegovom društvu nećete postideti nigde, dostojan je poziranja i na najprestižnijim mondenskim mestima kao što je, recimo jedan Monte Karlo!

 

Tekst: Uroš Dedić/TopSpeed

Fotografije: Aleksandar Savin

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar F-Type SVR GT4 za britanski GT šampionat

 

jaguar gt4 1.jpg

 

Kompanija Jaguar je predstavila svoj prvi GT trkački automobil u poslednjih 50 godina, koji je rezultat tajnog jednogodišnjeg razvojnog programa. Radi se o modelu F-Type SVR GT4, koji će se takmičiti u britanskom GT šampionatu predstavljajući Invictus Games. Osnivač Invictus Gamesa James Holder je naručio dva automobila, koji će postati prvi primerci Jaguarovog novog trkačkog programa za kupce.

 

jaguar gt4 11.jpg

 

Kao i svi ostali GT4 automobili, F-Type SVR GT4 je uglavnom baziran na produkcijskom modelu. Šasija i karoserija dolaze sa iste proizvodne trake kao i model legalan za drunsku vožnju, a ispod haube je isti V8 motor sa kompresorom, ali koji umesto 566KS razvija između 400 i 500KS zbog pravila namenjenih ujednačenim performansama između konkurenata.

 

jaguar gt4 111.jpg

 

Poređenja radi, McLarenov uspešni predstavnik u GT4 seriji, model 570S GT4, ima oko 420KS, dok standardni model razvija 570KS. Težina je smanjenja uklanjanjem nepotrebnih komponenti, sedišta za suvozača i određenih delova u unutrašnjosti. Automobil je dobio Alcon diskove, a standardna karoserija mala krilca od ugljeničnih vlakana naprijed, kao i spojler postavljen pozadi. Oslanjanje je takođe nešto drugačije. Cena automobila iznosi 218.000 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar F-Type SVR Graphic Pack

 

Jaguar F-Type SVR Graphic Pack

 

Jaguarovo SVO odeljenje (Special Vehicle Operations) je pripremilo šest novih kombinacija boja i trkačkih traka za najsnažniju verziju modela F-Type. Tačnije, F-Type SVR može da se dobije i sa opcionim Graphic Pack-om, odnosno sa grafičkim elementima (na haubi, pragovima, prednjem grilu, retrovizorima...), kao i natpisom "575" koji je tu zbog njegovih 575KS (toliko naime ima 5.0 litarski V8 motor sa kompresorom).

 

Jaguar F-Type SVR Graphic Pack

 

Takođe, tu su i 20-inčni alu točkovi, kočiona klešta u crvenoj ili crnoj boji, opcione karbon-keramičke kočnice, kao i pločica sa Graphic Pack natpisom.

 

Jaguar F-Type SVR Graphic Pack

 

Ova ponuda je za sada dostupna samo u Australiji, a radi se o sledećim kombinacijama:

- Yulong White oja i Firenze Red akcenti
- Santorini Black i Gold
- Corris Grey i Ultra Blue
- Caldera Red i Black
- Ultra-Blue i Corris Grey
- Indus Silver i Black

 

Jaguar će F-Type SVR Graphic Pack izložiti i na sajmu automobila u Ženevi, a tamo bi trebalo da saznamo da li će ova ponuda biti na raspolaganju i drugim kupcima, a ne samo onima u Australiji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arden Jaguar F-Type SVR

 

177125-arden f 1.jpg

 

Nemački Arden je prisutan na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi, i to sa modifikovanom verzijom Jaguara F-Type SVR...

Tjuning paket za F-Type SVR između ostalog podrazumeva set novih točkova od 21 inča, sportski izduvni sistem, aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler), saćastu prednju masku, modifikovano oslanjanje (auto je niži za 30 mm), kao i doterani enterijer (koža, alkantara, aluminijumski detalji...).

 

177126-arden f 11.jpg

 

Takođe, tu je i kit za pojačanje 5.0 litarskog V8 motora sa kompresorom koji sada raspolaže sa 703KS i 873 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar će konstruisati F-Type sa petoro vrata?

 

jaguar ft.jpg

 

Direktor dizajna kompanije Jaguar je izjavio da mu ideja o modelu F-Type sa petoro vrata, koji bi podsećao na novi, skoro predstavljeni Mercedes AMG GT 4-door Coupe deluje veoma zanimljivo. Tokom jednog od intervjua na Sajmu automobila u Ženevi, Ian Kalum, direktor dizajna kompanije Jaguar, je odbio da govori o tome da li će kompanija konstruisati model F-Type sa petoro vrata, ali je rekao da bi takvo vozilo bilo perfektno za britanski brend. Naime, on je izjavio da je ''kupe sa petoro vrata veoma zanimljiva ideja, prvenstveno zbog činjenice da je to zapravo i zamisao na koju je prva došla njegova kompanija. Međutim, Mercedes je tu ideju primenio na svoj CLS i kreirao je novi segment na tržištu. A to je trebalo da bude Jaguar. Dizajn modela F-Type je dobijao pohvale sa svih strana, još od trenutka kada je model i predstavljen. Prema tome, postoji mogućnost da se nekim ljudima ne bi dopala ideja o ovom modelu sa petoro vrata, ali je svakako konstrukcija takvog automobila moguća'', dodao je Kalum.

Jaguar će, ukoliko odluči da napravi ovakakv automobil, verovatno pratiti recepturu kompanije Mercedes, te će konstruisati direktnog konkurenta modelu Mercedes AMG GT 4-Door Coupe. Ako se ovaj model zaista proizvede, bio bi to odvažan potez kompanije Jaguar, još jedan u nizu nakon odluke da se proizvodi impresivni potpunoo električni krosover I-Pace.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Jaguar F-Type i sa BMW-ovim V8 motorom?

 

185104-jaguar f-type.jpg

 

Direktor dizajna kompanije Jaguar, Ijan Kalum, nedavno je izjavo kako ''trenutno ne postoji plan'' da se model F-Type zameni, ali to nije sprečilo ''Car Magazine'' da objavi informaciju da bi redizajnirani model mogao da se pojavi već 2020. godine. Iako već postoje brojne glasine i spekulacije o sledećoj generaciji modela F-Type, ''Car Magazine'' je u svojoj objavi naveo da će novi model, koji bi mogao da se pojavi već 2020. godine i dalje imati agregat smešten iznad prednje osovine. U izveštaju se takođe navodi i da će novi F-Type biti baziran na aluminijumskoj platformi koja će se zvati D7b evolution. Detalja za sada ima veoma malo, ali se navodi da bi ta platforma mogla biti još lakša od trenutne. Manja težina bi bila nešto što je svakako impresivno, s obzirom da se i ranije navodilo da će novi model imati veće dimenzije. Još uvek ništa nije zvanično, ali ''Car Magazine'' prenosi da će sledeća generacija modela F-Type imati 2+2 sedišta, te da će biti glavni konkurent modelu Porsche 911. Uprkos prostoru za četiri osobe, čini se da će zadnja sedišta biti relativno mala, a samim tim i nepraktična.

 

Očekuju se i kupe i kabriolet varijante ovog modela, a kako je navedeno, one će biti dostupne sa nekoliko različitih agregata, među kojima je i Ingenium četvorocilindarski motor. Možda još interesantnije jeste to što postoje glasine da će se u novoj generaciji modela F-Type naći i twin-turbo V8 agregat radne zapremine 4.4 litara iz BMW-a. Navodi se da bi taj agregat mogao da zameni trenutni V8 agregat sa kompresorom zapremine pet litara, te da bi mogao da razvija 560 konjskih snaga (417 kW). U svakom slučaju, sve ovo nije zvanično potvrđeno (bar za sada), te sve informacije prihvatamo sa dozom sumnje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arden Jaguar F-Type SVR

 

185433-arden svr 1.jpg

 

I nemački Arden je jedan od tjunera koji nudi modifikovanu verziju Jaguara F-Type SVR (Arden AJ 23 paket).

 

arden svr 111.jpg

 

Tjuning paket za F-Type SVR između ostalog podrazumeva set Sportline GT alu točkova od 21 inča, gume Continental 265/30 ZR21 i 295/25 ZR21, sportski izduvni sistem, aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler), saćastu prednju masku, modifikovano oslanjanje (auto je niži za 30 mm), kao i doterani enterijer (koža, alkantara, aluminijumski detalji...).

 

185434-arden svr 11.jpg

 

Takođe, tu je i kit za pojačanje 5.0 litarskog V8 motora sa kompresorom koji sada raspolaže sa 703KS i 873 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar F-Type Chequered Flag Limited Edition

 

185612-jaguar f 1.jpg 185613-jaguar f 11.jpg

 

Specijalnom serijom F-Type ''Chequered Flag Limited Edition'' (u Coupe i Cabrio verzijama), Jaguar obeleževa 70 godina svojih sportskih automobila, od predstavljanja modela XK120.

F-Type ''Chequered Flag Limited Edition'' je između ostalog dobio logo karirane zastave, sportska sedišta sa Windsor kožom, logo serije utisnut na naslonima za glavu, sportski volan sa crvenim markerom na 12 sati, Touch Pro infotainment sistem (uz Apple CarPlay i Android Auto). Automobil je dostupan u ''Caldera Red'', ''Fuji White'' ili ''Carpathian Grey'' boji, sa kontrastnim crnim krovom i 20-inčnim Gloss Black točkovima. U ponudi su 2.0 litarski četvorocilindrični motor sa 300KS/400 Nm, kao i 3.0 litarski V6 u verzijama sa 340KS/450 Nm i 380KS/460 Nm, u kombinaciji sa osmostepenim Quickshift menjačem. U zavisnosti od verzije, dostupni su zadnji ili pogon na sva četiri točka.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...