Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Koenigsegg priprema ''nešto specijalno'' / Koenigsegg Gemera

Recommended Posts

koenigsegg%202013.jpg
 

Švedski Koneigsegg je kratkim saopštenjem najavio da će početkom marta na Salonu automobila u Ženevi pokazati ''nešto specijalno'', a objavljena je i ova teaser slika.

Na slici piše ''Celebrate 0 - 100 - 10 with Koenigsegg Automotive at Geneva 2013'', što bi moglo da znači da će Koenigsegg u Ženevi izložiti svoj 100-ti proizvedeni automobil, a koji bi mogao da bude deo specijalne edicije od 10 komada. Naravno, natpis na slici može da znači i nešto potpuno drugo, a više ćemo saznati 5. marta na promociji u Ženevi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg na sajmu u Ženevi 2018.

 

177331-koenigsegg 1.jpg

 

Koenigsegg u Ženevi predstavlja trio ultra-skupih hiperautomobila, odajući počast prošlosti brenda i proslavljajući njegovu budućnost istovremeno.

 

177332-koenigsegg 11.jpg

 

U to ime, švedski proizvođač egzotičnih modela, pripremio je dva modela iz svoje nove Regera družine, dok će jedan stariji CCX automobil biti predstavljen uz njih.

 

177333-koenigsegg 111.jpg

 

Prvi od dva Regera automobila finiširan je u Crystal White boji, sa čistim karbonskim linijama na prednjem delu i krovu, istaknutim narandžastim linijama. Ova varijanta takođe je opremljena opcionim Ghost aerodinamičkim paketom koji stvara veću silu potiska za 20%. Druga mašina je nešto osorija i finiširana je Swedish Blue tonom sa Ocean Green akcentima, unutra i spolja. Oba vozila posebno su prilagođena kupcima i dolaze sa karbonskim točkovima marke Tresex, umotanim u Michelin Pilot Sport 4S gume.

 

koenigsegg 1111.jpg 177335-koenigsegg 11111.jpg

 

Naravno, oba automobila poseduju unapređene varijante hibridnih sklopova kompanije, koje dolaze u kombinaciji petolitarskog twin-turbo V8 motora sa 1.100 ks i električne jedinice koja asistira i donosi još 670 ks. Zajedno, ova dva motora stvaraju kombinovanu snagu od 1.500 ks, koja se kanališe na zadnje točkove putem Koenigsegg Direct Drive transmisije.

 

koenigsegg 111111.jpg

 

Ovo su dva, od ukupno 80 primeraka ikada kreiranih i prodatih u rekordnom roku. Kada je to već slučaj, svi bogatiji vlasnici koji žele model iz druge ruke, mogu se opredeliti za nešto stariju varijantu, legendarni CCX model iz 2006. godine, koji se pojavio na istom sajmu pored dve Regere. Retki primerak pokreće ''twin-supercharge'' V8 mašina, koja svojih 806 ks šalje na zadnju osovinu putem manualne šestostepene transmisije. Ovaj model je prefarban u Royal Blue i opremljen prirodno obojenim kožnim enterijerom i sportskim finišima, odnosno paketom koji kupcima donosi dve godine fabričke garancije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg dogodine u Ženevi predstavlja još moćniji hiperautomobil

 

koenigsegg rs 9999.jpg

 

Salon automobila u Ženevi koji još uvek traje za posetioce ostavio je snažne utiske na sve prisutne, a od nekih proizvođača izmamio obećanja za narednu godinu. U te proizvođače spada Koenigsegg, koji je ove godine u Ženevi predstavio dve Regere i jedan CCX. Oba su viđena ranije, ali istina je da ovo nisu vozila čiji prizor nam lako može dosaditi. Za iduću godinu Kristijan Kenigseg obećava nešto sasvim novo: ''Imamo zamenu za Ageru RS. Regera je, recimo, najbolji automobil koji možemo napraviti za ''normalnu upotrebu'' na putu. On je GT tip vozila. Zamene za Ageru, Ageru RS i One:1 nisu hiper-GT. Oni su više nalik na trkače.'' Iako zvuči obećavajuće, za sada nije poznato da li on govori o novoj verziji Agere ili o kompletno novom modelu. Obe opcije su u planu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg Gemera

 

Koenigsegg-Gemera 07.jpg

 

Švedski Koenigsegg je danas promovisao novi supersportski model Gemera, koji je pritom i njihov prvi automobil sa četiri sedišta.

 

Koenigsegg-Gemera 06.jpg

 

Gemera raspolaže sa ukupno 1.700KS i 3.500 Nm (kombinacija tri elektromotora i 2.0 litarskog twin-turbo Freevalve trocilindraša), pa ubrzanje do 100 km/h traje 1.9 sekundi, dok je najveća brzina 400 km/h.

 

Koenigsegg-Gemera 05.jpg Koenigsegg-Gemera 04.jpg

 

Samo na struju pbaj automobil može da pređe 50 km pri brzinama do 300 km/h.

 

Koenigsegg-Gemera 03.jpg Koenigsegg-Gemera 02.jpg

 

Gemera ima međuosovinsko rastojanje od tačno tri metra, a tu su između ostalog i pogon na sva četiri točka, upravljanje na sva četiri točka, šest vazdušnih jastuka, ADAS 2.5 sistem asistencije, infotainmet displeji za zadnje putnike, Apple CarPlay, On board internet i Wi-Fi, sound sistem sa 11 zvučnika, el.podesiva sedišta sa grejanjem, trozonski klima uređaj...

 

Koenigsegg-Gemera 01.jpg

 

U planu je proizvodnja ograničene serije od samo 300 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Koenigsegg Gemera

 

Hyperauto sa 4 sedišta - hiper performanse sa držačima za čaše i sedištima koja se greju/hlade - 2.0 motor sa 3 cilindra i 600 konja (da, 200 konja po cilindru), plus još tri elektro motora (dva pozadi, jedan napred) za ukupnih 1.700 konja i 3.500 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondie.jpg SupercarBlondie video: Koenigsegg Gemera

 

Još jedan hiperautomobil, ali prvi takav sa 4 sedišta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: Koenigsegg Gemera

 

Još jedan hiper auto koji pravi Koenigsegg...al' je ovo njihov prvi takav sa 4 sedišta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Koenigsegg Gemera

 

Švedski hiper-auto sa 1.700 konja. Ali, stvar je malo komplikovanija od toga...

Osnova pogona joj je 2.0 motor sa 3 cilindra koji daje 600 konja, plus dodatni elektromotor...i ta dva pogonska sklopa zajedno daju 1.000 konja koji idu samo na prednju osovinu.

Pozadi su još dva elektromotora koji zadnjoj osovini daju još 1.000KS, ali ukupna kombinovana snaga (nikada ne može sve to raditi istovremeno sa 100% snage) je 1.700KS-3.500Nm obrtnog momenta.

Ovo je prvi Koenigsegg u koji mogu da stanu četiri osobe, tako da svi oni treba komforno da putuju brzinom do 400 km/h. Biće ih napravljeno 300 komada za ceo svet:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doterivanje Koenigsegg Gemera vredne 1.7 miliona u roku od dva sata

 

koenigsegg gemera.jpg

 

Koenigsegg Gemera je jedan od najintriganitnijih superautomobila ikada kreiranih, a uprkos tome što kupci očekuju svoje isporuke još uvek, ova predivna mašina se konstantno predstavlja vozačima širom sveta. Kao što možemo zamisliti, inicijalni Gemera salonski primerak, koji je predstavljen od strane švedskog proizvođača čitavoj automobilskoj javnosti, više nije u besprekornom stanju kao onda kada je izašao iz fabrike, zato je Koenigsegg nedavno pozvao Lerija Kosila, iz Ammo NYC kompanije, kako bi na brzinu popravio pojedine detalje, dok je automobil bio izložen na Menhetnu.

 

Boja ovog Gamera modela nije bila u previše lošem stanju, ali je ekspert za detaljisanje otrkio brojne tragove na vratima. Dodatno, nekoliko fleka i sitnih tragova bilo je vidno na prednjim krilima i rubovima točkova, najverovatnije nastalih kada su se ljudi u salonima naslanjali na automobil kako bi se fotografisali. Kako bi popravio ove površine, Kosila je krenuo sa poliranjem metala ličnim proizvodima svoje kompanije. On je imao svega par sati pre nego što automobil krene na put iz Njujorka u Boston zbog salonskog predstavljanja, tako da nije bio u mogućnosti temeljno da prođe svaki deo automobila i umesto toga se fokusirao na popravljanje udardnih delova.

 

Nakon što je većina nepravilnosti uklonjena, ovaj stručnjak primenio je keramički sloj boji karoseriji kako bi joj pružio izvanredan sjaj, zaštićujući je na daljim putovanjima. Brojne stvari vezane za Gamera model čine ga potpuno unikatnim, najočiglednija od njih je činjenica da se ovde radi o četvorosedu koji izgleda kao dvosed hiperautomobil. Ovu zver takođe pokreće i maleni dvolitarski trocilindraš bez bregaste, sa dva turbo punjača, koji stvara 600KS/600 Nm obrtnog momenta, ali je uparen sa tri električna motora kako bi stvorio konačnnu snagu od brutalnih 1.100 konja.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaylenogarage.jpg 2021. Koenigsegg Gemera

 

Prvi svetski serijski najbrži hiperautomobil sa četiri sedišta - ide do 447 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mrjwwyoutubelogo.jpg MrJWW: Koenigsegg Gemera

 

Detaljni pogled na najbrži automobil sa četiri sedišta na svetu, sa Christian von Koenigsegg koji deli informacije o Gemeri, dok je pored ''ležerno'' parkiran Jesko:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...