lukatim 0 Posted February 15, 2013 Radi se o Fiat Bravo 1.9 jtd, juce je pocelo da mi se dogadja da kada normalno vozim, na pola gasa odjednom iako je papucica stisnuta on se ponasa kao da sam pustio gas odnosno usporava i gubi obrtaje, i kada pustim papucicu gasa za trenutak i opet je stisnem auto nastavlja normalno da vuce. To mi se desilo juce 3-4 puta u voznji?Da napomenem da mi se nije palila lampica check engine.Ima li neko iskustva sa ovakvim slucajem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 15, 2013 Papucica gubi kontakt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukatim 0 Posted February 15, 2013 Kako se to resava? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 15, 2013 To je samo pretpostavka. Druga papucica ili kod nekog elektronicara. Tu imaju 2 staze, po kojima seta klizac, na foru potenciometra, pa se najcesce izlizu te trake tj staze... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted February 15, 2013 Nesto slicno se meni davno desilo, problem je bio u filteru nafte, zamenio ga i auto nastavio normalno da ide, moguce da je bilo vode u filteru pa da je zamrzavalo u njemu ili je bio mnogo prljav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukatim 0 Posted February 15, 2013 Probacu da zamenim filter pa cu da vidim kako se ponasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukatim 0 Posted February 16, 2013 Drugar ima dijagnostiku i nasao sam gresku Accelerator/brake coherencyDa li to ima neke veze? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted February 16, 2013 P1555 - Accelerator/brake coherencyThe ECU has detected an inconsistency between the Brake Switch and Accelerator Pedal Position signals, or both pedals have been depressed simultaneously.Check the brake switch and the pedal position sensor for correct function as well as the associated wiring for opens, shorts and weak connections. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukatim 0 Posted February 16, 2013 Sta bi to trebalo da znaci? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 16, 2013 Otprilike ono sto sam ti rekao, znaci proveriti senzor polozaja papucice tj one dve trake, uz dodatak da proveris senzor tj prekidac za papucicu kocnice i ozicenje da nije negde hladan lem ili kratak spoj.najlakse je ako imas nekoga da ti da polovnu papucicu, namontirate je za 20min i onda istestiras i tako najlakse otkrijes/uklonis problem.Aj pa sa srecom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 16, 2013 To znaci da treba da proveris prekidac kocnice tj. da li je dobro podesen. Kad ti auto normalno ide, dok kao i obicno u voznji drzis papucicu gasa levom nogom pritisni lagano kocnicu na oko 2 sekunde i trebalo bi isto da ti se dogodi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukatim 0 Posted February 17, 2013 Bio si u pravu, dogodilo se isto.Samo ne znam da li to ima veze ili ima veze greska protokomer koju mi je poceo da javlja ali auto ne radi kako treba, ima neki cudan zvuk, kao da radi na 3 cilindra (zvuk kao traktor), jutros nisam mogao da ga upalim, kao da je akumulator mrtav, sve treperi, kazaljke skacu a akumulator nov 72ah, alternator pre 3 meseca remontovan. Posle sam probao opet i on je upalio normalno, samo dok sam isao poceo je da pali skoro sve lampice po tabli i taj cudan zvuk motora. Vratio sam se kuci i sad ne znam sta da radim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukatim 0 Posted February 18, 2013 Bio kod majstora, alternato ne puni Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted February 18, 2013 Dobro remontovan. Pa jesi resio problem, posto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 19, 2013 Alternator remontovan?!Da li ga je uopste nasao na motoru? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukatim 0 Posted February 19, 2013 Zamenio mi je regler, 6000 din nov sa zamenom. Kaze da je regler kupio u kit komercu 4300 din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted October 8, 2013 (edited) Radi se o Fiat Bravo 1.9 jtd, juce je pocelo da mi se dogadja da kada normalno vozim, na pola gasa odjednom iako je papucica stisnuta on se ponasa kao da sam pustio gas odnosno usporava i gubi obrtaje, i kada pustim papucicu gasa za trenutak i opet je stisnem auto nastavlja normalno da vuce. To mi se desilo juce 3-4 puta u voznji?Da napomenem da mi se nije palila lampica check engine.Ima li neko iskustva sa ovakvim slucajem?imam slucaj kao i ti vec neko vrijeme...samo se meni nekada upali a nekada ne upali lampica check engine...isto dijagnostika pokazuje papucicu gasa,ne pominje koherenciju moze li taj potenciometar da se reparira,ocisti,sredi ili to bas mora da se mjenja...pretpostavljam da je to jedan od djelova koji se uzimaju polovni i rade do kad rade lukatim,je li se tebi svaki problem rijesio alternatorom? Edited October 8, 2013 by bojankov Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 8, 2013 Znam da radi kao klizac tj na opelu je imao dve staze po kojima klizi klizac, menja vrednosti i comp prepoznaje polozaj. Kada se materijal staze (bakar valjda...mozda gresim) izlize postoje 2 opcije : -reparacija staze -druga papucica U nedostatku majstora obicno se radi ovo drugo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted October 8, 2013 a ima li kakva slika toga kako izgleda? je li tesko to skinuti? da probam ocistiti da vidim kako i sta izgleda pa da znam na cemu sam...ranije se jednom u mjesec dva desavalo a sada pocelo da se desava mnogo cesce,vjerovatno skroz poslo svaki dan skoro da se desava Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 8, 2013 Nemam sliku ali imam saznanje da je najslicnije npr pojacavanju zvuka kod uredjaja koji nemaju obrtni nego linijski potenciometar. Secas se nekada podesavanja vosokih i niskih tonova, starih ekvilajzera... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted October 8, 2013 Znam otvarao sam ih u slobodno vrijeme..samo polulucno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 8, 2013 Tako je bilo na vectri i bilo je 2 lucna traga - staze i dva klizaca... Eto to je cela filozofija Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted October 8, 2013 Hvala kolegA...Samo jos ako neko zna moze li se skinuti bez skidanja plastika i nekih velikih jada...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 9, 2013 E na to pitanje nemam odgovor. Znam da na focusu 2 (iako su napravili extra laku zamenu sijalica u faru za razliku od fiata) da bi zamenio filter klime/kabine moras da skines papucicu gasa! :blink: Verujem da je nesto tipa 2srafa + 1dzek... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 9, 2013 (edited) Pročitaj ovde: http://www.fiatforum.com/stilo/72008-throttle-position-sensor-fault.html radi se o nekom pokusaju da se prvo ispravi pomocu dijagnostike... (na stilu) I ovaj koji je na bravi kao tvojoj ima problem kao tvoj: http://www.fiatforum.com/bravo-brava/170396-throttle-position-sensor-jtd-105-1-9l.html I jedan senzor sa brava 1.4(mozda su isti na jtd-ne znam) http://www.fiatforum.com/bravo-brava/204546-looking-inside-1-4-12v-throttle-potentiometer-position-sensor.html Evo kako izgledaju te staze i klizač: E sad, ovo je sve cisto da ti pomognem koliko umem, ali ne drzi se mnogo mojih reči - imam nekog iskustva ali nisam automehaničar Edited July 27, 2020 by neshaoct prebacio slike na FLCS server Quote Share this post Link to post Share on other sites