Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Moj omiljeni Ferrari. Kada sam ga video prvi i jedini put uzivo nisam mogao da odvojim oci od njega. Ovekovecio sam taj trenutak pa evo i za vas nekoliko fotografija.

cxca4040.jpg cxca4041.jpg cxca4042.jpg

cxca4043.jpg cxca4044.jpg cxca4045.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prodaje se Ferrari Testarossa sa 150 kilometara ''na satu''

 

ferrari%20t%201.jpg

 

Ovo je jedan od retkih slučajeva kada zaista možete reći da je automobil koji se prodaje, malo prešao!

Koliko puta ste u životu, prilikom kupoprodaje automobila, čuli tvrdnju da ''automobil ima originalnu kilometražu'', da je ''vožen penzionerski'' i ''mažen i pažen'' kao da je član porodice!? E, pa nisu uvek baš svi prodavci prevarantni, naročito ne oni koji prodaju na RM Auctions, i to još Ferrari!

 

ferrari%20t%20111.jpg

 

Verovali ili ne, u pitanju je Ferrari Testarossa iz 1989. godine, kod koje na odometru piše da je do sada prešla svega 95 milja! Ne treba ni spominjati da je automobil u perfektnom stanju, kao da je sve ove godine stajao u muzeju ili prodajnom salonu.

 

ferrari%20t%2011.jpg

 

Naravno, u pitanju je prvi vlasnik, koji ga je svojevremeno kupio za 115.000 dolara, a nakon 25 godina, uz automobil prodaje i kompletnu originalnu dokumentaciju, račune, alat, kao i set torbi/kofera sa kojima je Testarossa isporučena. Iako je Testarossa jedan od najbrojnijih Ferrarija u poslednjih 40 godina, sa oko 10.000 primeraka proizvedenih između 1984. i 1996. godine (uključujući i 512 TR i F512 M), ne treba da čudi što tražena cena za ovaj primerak uopšte nije mala, i prema procenama RM Auctions, treba da dostigne najmanje 200.000 američkih dolara.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Testarossa je jedan od najbrojnijih Ferrarija u poslednjih 40 godina, sa oko 10.000 primeraka proizvedenih između 1984. i 1996. godine (uključujući i 512 TR i F512 M)...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Istorija

 

120705-ferrari%20testarossa%201.jpg

 

Predstavljanje Lamborghini Countacha davne 1971. godine je zateklo Ferrari na spavanju.

Legendarni italijanski proizvođač vozila, koji je stekao ime na stazama do navedenog perioda, uvek je proizvodio serijske modele tek toliko da se kvalifikuje za auto sport i da naravno ima dovoljne finansija za njega, ali u klasi serijskih modela gotovo nikada nije imao konkurenciju. A onda se pojavio Lamborghini i počeo da pravi ime za sebe. Prvo je debitovao model Muira kao prvi serijski automobil sa centralno postavljenim motorom koji se proizvodio u velikim brojevima, a onda je usledio legendarni Countach početkom 1970tih godina i u potpunosti promenio standarde superautomobila. Iako se na pravi odgovor Ferrarija moralo čekati čak 13 godina, predstavljanjem modela Testarossa je vratilo italijanskog proizvođača u svetski vrh. Testarossa ne samo što je takođe postavio standarde u klasi, već je u samo sedam godina proizvodnje proizvedeno približno 10.000 primeraka, što je odlična cifra za superautomobile čak i za današnje standarde. Ali krenimo redom...

 

120706-ferrari%20testarossa%2011.jpg

 

Kada je Lamborghini predstavio model Miura 1967. godine, Enzo Ferrari nije delovao previše zabrinuto. Iako je novi konkurent počeo da stiče ime za sebe sa centralno postavljenim motorom, Enzo je smatrao da ova strategija nije idealna za uličnu upotrebu i treba da se koristi samo u auto sportu. Po prvi put posle dužeg perioda, Ferrari je počeo da gubi i na stazama, posebno u Le Mans seriji gde je Ford GT40 čak četiri puta uzastopno osvojio titule nad rivalom. Enzo je odlučio da testira tržište, tako je tako, 1968. godine, debitovao model Dino sa centralno postavljenim motorom i niskom cenom, ali u većim i skupljim automobilima, vlasnik Ferrarija ipak nije želeo da ode daleko od proverene formule. A onda je na tržište stigao pomenuti Countach i u potpunosti promenio standarde u klasi. Preko noći interesovanje za Lamborghini je skočilo u velikoj meri, a uskoro je lista narudžbina bila velika.

 

ferrari%20testarossa%201111.jpg

 

Enzo više nije želeo da čeka i naredio je proizvodnju konkurenta sa istom strategijom. Navedeni model je debitovao 1973. godine pod Berlinetta Boxer oznakom i centralno postavljenim V12 motorom sa 380KS iz Ferrarija Daytona. Iako je na papiru imao sve kvalifikacije da bude jednako uspešan kao i Countach, uključujući i veoma slične dizajnerske linije prednjeg dela, Berlinetta Boxer nikada nije opravdao očekivanja i do 1984. godine, kada je proizvodnja prestala, proizvedeno je samo 2,323 primerka. U želji da poveća prodaju, Ferrari bi često predstavljao specijalne verzije ovog automobila, a jedan od njih je bio 512i BB. Predstavljen 1981. godine, 512i BB je dobio ime po veličini motora i broju cilindara (5.0L V12), ali i pored visoke brzine je imao nekoliko većih mana. One su se uglavnom odnosile na manjak prostora u enterijeru, kao i na visoku toplotu u enterijeru zbog pozicije motora. Iz navedenog razloga, Ferrari je iste godine počeo rad na novom automobilu - Testarossa, sa ciljem da ispravi sve greške od 512i BB. 

Za početak, dimenzije su povećane u svakom pogledu, počev od same šasije koja je dobila 64 mm na dimenzijama i sada iznosila 2.550 mm. Na taj način se otvorio ekstra prostor u enterijeru, ali i sa više mesta na novi motor. Za dizajn se postarala legendarna kuća Pininfarina, tačnije dizajner Leonardo Fioravanti, koji je u prošlosti radio na mnogim modelima italijanskog proizvođača vozila. Kao rezultat je nastao jedan od najlepših superautomobila 1980tih godina koji. Iako je u velikoj meri ličio na pomenuti 512i BB, je imao i mnogobrojne specifične karakteristike, posebno u vidu otvora sa obe strane vozila. Na navedenim lokacijama su postavljeni hladnjaci i poboljšana aerodinamika, zahvaljujući kojoj Testarossi nije bio potreban spojler za stabilnost kao Countachu. Sam automobil je bio veoma aerodinamičan i u velikoj meri podsećao na Countach, posebno u vidu prednjeg dela, ali je zadnji deo bio nešto potpuno novo, do tada neviđeno u auto industriji.

 

Zvanična prezentacija je usledila na salonu automobila u Parizu 1984. godine gde je Ferrari najavio da je reč o nasledniku legendarnih TR trkačkih automobila, koji su dominirali stazama pre i posle Drugog svetskog rata. Centralno postavljeni V12 motor od 4.9L je razvjao 390KS, dok se snaga prenosila na zadnje točkove preko petostepenog manuelnog menjača. Na papiru su performance bile fenomenalne, sa ubrzanjem do 100 km/h za 5.3 sekundi i maksimalnom brzinom od 290 km/h, ali su neki mediji uspeli da nadmaše navedene brojeve. Kao što se očekivalo, mediji su imali samo reči pohvale. Početna cena od 181.000 dolara se nije činila previsokom kada se zna šta je sve ovaj automobil pružao, a mnogi se slažu da je bio značajno stabilniji i lakši za vožnju u poređenju sa glavnim rivalom Countachom. Lista čekanja je bila dugačka, a među ponosnim vlasnicima su bili i Elton John, Alain Delon i Gerhard Berger. Međutim, možda najpoznatiji Testarossa je bio onaj koji je Don Johnson vozio u popularnoj seriji Miami Vice. Zanimljivo je da su samo dva primerka u toj seriji bili pravi Testarossa, dok su ostali modeli bili replike urađene na De Tomaso Panteri.

 

Za razliku od ostalih modela kompanije, Testarossa je imao veoma limitiranu istoriju u auto sportu i bio je namenjen više za uličnu upotrebu. Prvi specijalni model stiže dve godine posle početka proizvodnje, a u pitanju je bio Spider urađen u samo jednom primerku za Giannia Agnellija, tadašnjeg predsednika Fiata (koji je bio vlasnik Ferrarija). Uskoro su se javili i ostali vlasnici Testarosse i zahtevali da Pininfarina uradi preradu kupea u kabriolet, koju je italijanski proizvođač vozila odobrio. Testarossa ime je opstalo u proizvodnji, bez izmena, sve do 1991. godine, do kada je proizvedeno 7.177 primeraka.

 

ferrari%20testarossa%2011111.jpg

 

Ali Ferrari nije želeo da se preda tako lako i iste godine debituje 512 TR. Ovaj automobil je zadržao većinu linija sa Testarosse, ali je dobio povećanje snage već postojećeg 4.9L V12 motora na 428KS. To je smanjilo ubrzanje do 100 km/h na 4.9 sekundi uz maksimalnu brzinu od 314 km/h.

 

ferrari%20testarossa%20111111.jpg

 

Zanimljivo je da je ovo takođe prvi Ferrari koji je imao opoziv i to 1995. godine kada je svih 400 primeraka opozvano zbog problema sa sigurnosnim pojasima. 512 TR je, inače, bio veoma popularan među kupcima, iako je cena sada prešla cifru od 200.000 dolara, a u tri godine proizvodnje fabriku je napustilo 2.280 primeraka.

Naslednik 512 TR je bio F512 M, koji je ujedno bio poslednja specijalna verzija Testarosse. Snaga motora je povećana na 440KS, dok je prednji deo dobio minimalne dizajnerske promene, najviše u vidu otvorenih farova. U dve godine proizvodnje samo 500 primeraka je prodato od čega 75 su imali volan sa desne strane.

 

ferrari%20testarossa%202.jpg

 

Do navedenog perioda, Ferrari je vredno radio na nasledniku, 550 Maranello, koji je debitovao 1996. godine i ponovo imao motor postavljen napred. Tokom cele svoje istorije, Testarossa je bio najpoznatiji model Ferrarija, iako je bio prvi model kompanije koji nije imao velike sportske uspehe iza sebe.

 

ferrari%20testarossa%2021.jpg

 

Njegova šasija je opstala preko 30 godina na tržištu, što ga čini najstarijim Ferrarijevim automobilom, a od pet različitih verzija, Testarossa je danas sigurno najpoznatija. Danas je Ferrari lider u svetu superautomobila, i pored rivala kao što su Lamborghini, McLaren, pa i Porsche. Postavlja se pitanje da li bi to bilo moguće da Testarossa nije bio veliki uspeh koji je izvukao italijansku firmu iz teške krize tokom 1980tih godina.

 

Autor: Talladega

 



 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ultimativne Ferari Testarosse na aukciji

 

ferrari%20testarossa.jpg

 
Kako prenosi Mojauto, dve ultimativne verzije Testarosse će biti ponuđene na Silverston aukciji koja će se održati 23. maja. Kada se prvi put pojavila na tržištu, ispod haube je imala 4.9 V12 motor sa 390KS koji je omogućavao ubrzanje do stotke za 4.7 sekundi uz maksimalnu brzinu od 315km/h. S obzirom da njene cene u poslednje vreme vrtoglavo rastu, pa su u poslednjih pola godine skočile za 50 posto, dva primerka koja će se naći na aukciji su pravi dragulji za ozbiljne kolekcionare.

Prva u ponudi će biti poslednja inkarnacija legendarne serije, Ferrari F512 M iz 1994. koja je procenjena na između 380.000 - 450.000 evra, a s obzirom da je prešla 17.000 km i da je prouizvedeno svega 501. primeraka na svetu, očekuje se žestoko nadmetanje.
 

ferrari%20f512.jpg

 
Druga u ponudi je jedna od prvih u seriji ''Flying Mirror'', primerak iz 1986. godine koji važi za jedna od najređih na tržištu. Prvi vlasnik je automobil kupio u Švajcarskoj 1986. godine, da bi ga sadašnji vlasnik preuzeo 2004. godine, a registrovao 2006. Na odometru je samo 72.000 km pa se njegova vrednost procenjuje na između 108.000 - 135.000 evra. Direktor Silverston aukcije Nik Vejl se raduje predstojećoj prodaji: ''Presrećni smo što možemo da ponudimo superautomobile visokog kvaliteta na majskoj aukciji. Ova prodaja predstavlja jedinstvenu priliku za kolekcionare koji žele retke automobile u odličnom stanju.''
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Ferrari Testarossa iz serije ''Miami Vice''

 

134123-ferrari%20t%2011.jpg

 
15. avgusta će se na Mecum Daytime aukciji u Montereju u Kaliforniji naći i Ferrari Testarossa iz nekadašnje hit serije Miami Vice (''Poroci Majamija''). U pitanju je beli primerak Testarosse iz 1986. godine, koji je do sada prešao 16.124 milje (25.944 km), a između ostalog ima i bež kožna sedišta, tempomat i klima uređaj.
 

134124-ferrari%20t%20111.jpg

 
Treba napomenuti da su autentičnost povrdili Ferrari North America kao i Ferrari Classiche.
 

ferrari%20t%201111.jpg

 
Za pogon se brine 4.9 litarski motor sa 12 cilindara i 390KS, u kombinaciji sa manuelnim petostepenim menjačem.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Ferrari Testarossa Spider

 

140726-ferrari%20t%201.jpg

 
Na aukciji Artcurial Retromobile Sale, koja će se održati u februaru 2016. godine, biće ponuđen i Ferrari Testarossa Spider.
 

140728-ferrari%20t%20111.jpg

 
1986 Ferrari Testarossa Spider je napravljen za Giannija Agnellija, tada prvog čoveka Fiata, a radi se o srebrnom primerku sa 12-cilindarskim motorom (zapremine 4.943 kubika) sa 390KS i manuelnim petostepenim menjačem.
 

140727-ferrari%20t%2011.jpg

 
Očekuje se da će novi vlasnik za ovaj primerak platiti između 680.000 i 900.000 evra.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šest godina restauracije Ferrari Testarosse

 

ferrari%20t%205.jpg

 
Punih šest godina rada je bilo potrebno da se u život vrati legenda 1980-tih, Ferrari Testarossa.
Još jedan dokaz da ljubav prema automobilima nema granica, ali i da se snovi ponekad mogu ostvariti. Naravno, potrebni su neki preduslovi, ali pre svega najvažnija je upornost. To je na svojoj koži najbolje osetio član Forum-auto.com "Rossocorsa 300" koji je želeo da ima supersportski automobil.
 

ferrari%20t%2055.jpg

 
Budući da budžet nije dopustio kupovinu automobila u voznom stanju krenuo je težim putem. 2008. godine kupio je razbijenu Ferrari Testarossu za 15.000 evra i pokrenuo projekat obnove vozila pod imenom ''My Red Madness''. Celokupna restauracija je detaljno arhivirana, a šest godina kasnije možemo se i sami uveriti koliko je uspešna.
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Ferrari Testarossa Koenig Competition Evolution II

 

koenig%201.jpg

 

Silverstone Auctions je na prodaju ponudio 1987 Ferrari Testarossa Koenig Competition Evolution II, u stvari modifikovani Ferrari Testarossa.

 

koenig%2011.jpg

 

Automobil je u Rosso Corsa boji i sa crvenim kožnim enterijerom, a radi se o jednom od samo 21 napravljenog primerka.

 

koenig%20111.jpg

 

U kratkoj vesti se navodi da je automobil do sada prešao 46.430 km, kao i da ga odlikuju Koenig aero body kit, širi trag točkova, kao i 12-cilindrični motor sa svih 800KS.

 

koenig%201111.jpg

 

Vrednost automobila se procenjuje na 115.000 do 130.000 funti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko ne želi Ferrari iz serije Miami Vice?

 

ferrari%20mv%2011.jpg

 

Originalni Ferrari Testarossa koji je bio korišćen u kultnoj američkoj kriminalističkoj seriji iz osamdesetih godina, bezuspešno se prodaje već dve godine. Osamdesete su u zapadnom svetu bile doba obilja i raskoši, pa su kao takve bile zlatan period  automobilske proizvodnje. Jedan od legendarnih automobila iz tog perioda bio je i Ferrari Testarossa sa svojim V12 motorom snage 396 konja, automobil koji je Ferrari uveo u mainstream popularne kulture, i to velikim delom baš zbog ovog konkretnog primerka iz serije Miami Vice, koji je vozio James ''Sonny'' Crockett, odnosno glumac Don Johnson.

 

134123-ferrari%20t%2011.jpg

 

Kad većina ljudi pomisli na Ferrari, pomisli upravo na ovaj model, iako ne znaju kako se zove, znaju njegov legendarni dizajn.

 

134124-ferrari%20t%20111.jpg

 

Aukcijska kuća Barret Jackson iz SAD-a sada prodaje navedeni model, a njegovo poreklo potvrdio je i Ferrari SAD, kao i Universal Studios, vlasnik prava na ''Miami Vice''.

 

ferrari%20t%201111.jpg

 

Nakon snimanja na kome je napravila nešto manje od 26.000 kilometara, Testarossa stoji po raznim garažama, a iako je reč o kultnom modelu, ovaj niko ne želi da kupi, što se vidi iz toga da je bio na nekoliko aukcija u poslednje dve godine. Uz automobil kupac dobija još jedan primerak tehnologije specifičan za osamdesete - telefon fiksiran u automobilu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari izgubio prava na ime Testarossa?

 

120705-ferrari%20testarossa%201.jpg

 

Kada se radi o brendiranju i zaštiti intelektualne svojine, postoji čitav jedan svet o kome mnogi od nas ne znaju gotovo ništa. Mnogo sporova je oko ove tematike vođeno, dešavali su se presedani i različiti slučajevi završavali su se višemilionskim parnicama, koje su dovodile do gašenja kompanija, bankrota, ali i gubitka reputacije uglednih brendova. Sve na ovom svetu poseduje svoju cenu, nažalost, ali kao i u svim vidovima proizvodnje tako i u autoindustriji, svaka kreacija, patent, pa i ime moraju biti propisno zaštićeni. Ferrari Testarossa je jedan od ikoničnih modela i predstavlja ime koje je obeležilo modernu istoriju italijanskog proizvođača automobila. Stoga smo bili neverovatno iznenađeni kada smo čuli da je ova kompanija izgubila pravo na njega.

 

120706-ferrari%20testarossa%2011.jpg

 

Sudeći prema uglednim evropskim novinama, italijanski brend je morao da se razreši prava na ime Testarossa zbog tužbe koju je podneo proizvođač igračaka iz Nirnberga, Kurt Hese iz kompanije Autec AG. Ovim slučajem se pozabavio sud u Dizeldorfu koji je odlučio da italijanski brend nije koristio ime Testarossa dovoljno u poslednjih pet godina kako bi mu pružio dodatnu zaštitu. Kako je čovek za odnose sa javnoću pri sudu objasnio, svako mora koristi ime kako bi ga zaštitio, što u ovom slučaju nije urađeno. Ova odluka stoji za sada, ali Ferrari će podneti žalbu višem sudu poznatom u Nemačkoj kao Oberlandesgericht. Za sada ostaje nejasno da li se italijanski gigant odlučio za ovaj potez, ali svakako tvrdi da je Testarossa ime koje mora ostati zaštićeno iz razloga što se i dalje pruža podrška svim korisnicima u vidu servisiranja i popravke svih Testarossa vozila.

Ukoliko Ferrari ne nastavi sa ovim slučajem, Testarossa bi u budućnosti moglo da bude ime koje stoji iza svega od bicikli, do električnih kosilica. Ovo je veoma tužna sudbina klasičnog superautomobila, sa debijem davne 1984. godine i V12 motorom zapremine 4.9 litara, koji je razvijao 390 ks.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/22/2014 at 9:06 PM, neshaoct said:
Kada je Lamborghini predstavio model Miura 1967. godine, Enzo Ferrari nije delovao previše zabrinuto. Iako je novi konkurent počeo da stiče ime za sebe sa centralno postavljenim motorom, Enzo je smatrao da ova strategija nije idealna za uličnu upotrebu i treba da se koristi samo u auto sportu. Po prvi put posle dužeg perioda, Ferrari je počeo da gubi i na stazama, posebno u Le Mans seriji gde je Ford GT40 čak četiri puta uzastopno osvojio titule nad rivalom. Enzo je odlučio da testira tržište, tako je tako, 1968. godine, debitovao model Dino sa centralno postavljenim motorom i niskom cenom, ali u većim i skupljim automobilima, vlasnik Ferrarija ipak nije želeo da ode daleko od proverene formule. A onda je na tržište stigao pomenuti Countach i u potpunosti promenio standarde u klasi. Preko noći interesovanje za Lamborghini je skočilo u velikoj meri, a uskoro je lista narudžbina bila velika.

 

Enzo više nije želeo da čeka i naredio je proizvodnju konkurenta sa istom strategijom. Navedeni model je debitovao 1973. godine pod Berlinetta Boxer oznakom i centralno postavljenim V12 motorom sa 380KS iz Ferrarija Daytona. Iako je na papiru imao sve kvalifikacije da bude jednako uspešan kao i Countach, uključujući i veoma slične dizajnerske linije prednjeg dela, Berlinetta Boxer nikada nije opravdao očekivanja i do 1984. godine, kada je proizvodnja prestala, proizvedeno je samo 2,323 primerka. U želji da poveća prodaju, Ferrari bi često predstavljao specijalne verzije ovog automobila, a jedan od njih je bio 512i BB. Predstavljen 1981. godine, 512i BB je dobio ime po veličini motora i broju cilindara (5.0L V12), ali i pored visoke brzine je imao nekoliko većih mana. One su se uglavnom odnosile na manjak prostora u enterijeru, kao i na visoku toplotu u enterijeru zbog pozicije motora. Iz navedenog razloga, Ferrari je iste godine počeo rad na novom automobilu - Testarossa, sa ciljem da ispravi sve greške od 512i BB...

Ferrari 512 BB

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li pretpostavljate koliko vredi ovaj uništeni Ferrari?

40.000 dolara

 

ferrari 512

 

Slobodno tržište kaže da predmeti vrede onoliko koliko je neko spreman da ih plati. Tom logikom ovaj, skoro do neprepoznatljivosti uništeni, Ferrari 512 BB vredi 40.000 američkih dolara.

 

ferrari 512

 

Pa, 39.750 dolara da budemo precizniji. Toliko je, naime, neko na ''Copartu'' iskeširao za ovaj italijanski kupe iz 1983. koji izgleda kao da je video i mnogo bolje dane.

 

ferrari 512

 

Nepoznat je podatak o nesrećama u kojima je automobil učestvovao, ali sudeći prema ostacima, reklo bi se da je nakon sudara, u kojem je stradao zadnji deo, došlo do požara u kojem je izgoreo čitav automobil.

 

ferrari 512

 

512 BB je zatim, u takvom devastiranom stanju, odležao negde dovoljno dugo da poprilično zarđa, ali neki ljubitelj automobila s propetim konjićem očigledno veruje da može da se spasi. Ili barem neki njegov deo.

 

ferrari 512

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Savršeni Ferrari Testarossa

 

Ferrari Testarossa

 

Veza sa čuvenom serijom Poroci Majamija, sa Donom Džonsonom u glavnoj ulozi, postaje pomalo zastarela, tako da ova Testarossa nije ni bela, niti je u Majamiju.

 

Ferrari Testarossa

 

Međutim, ovaj klasični Ferrari definitivno može da privuče brojne kolekcionare italijanskog brenda, pa možda čak i nekoga ko dobro pamti i sa radošću se seća, vremena u kome je nekada odrastao i kada je ovaj prelepi automobil nastao.

 

Ferrari Testarossa

 

Kada legendarni primerak sa postera kompanije Ferrari nastupi na aukciji koju organizuje kuća ''RMSotheby's'' u Njujorku, šestog decembra, očekuje se da dostigne cenu između 250.000 i 325.000 dolara, a ponuđen je bez rezerve.

 

Ferrari Testarossa

 

Kreiran pred sam kraj dekade koja je predstavljala i naglasila sve ono što će danas uslediti, tačnije 1989. godine, kada je serijal Roki filmova bio i dalje popularan i pokojni Majkl Džekson u punom zamahu svoje karijere, ovaj prelepi primerak je do današnjeg dana dobio svega 941 kilometar na odometru. Predstavljen je u originalnom stanju, sertifikovan Ferrari Classiche titulom i poslednji put je servisiran od strane Ferrari of Fort Lauderdale kompanije 2015. godine, pre nego što je promenio ruke i završio kod trenutnog vlasnika.

 

Ferrari Testarossa

 

Kao što je bio slučaj sa mnogobrojnim besprekornim modelima do sada, koji dolaze u izvanrednom stanju, ovaj će svakako promeniti vlasnika po veoma zdravoj sumi, a zajedno sa zavidnom cenom dolaze i svi priručnici, prateći alat i zaštita za karoseriju automobila. Legendarna linija modela Testarossa napajana je moćnim i ravnim V12 motorom koij kanališe 385 ks na zadnje točkove putem petostepenog manualnog menjača, a kada je napustio fabriku, bio je sposoban za sprint od nule do sto za nešto malo preko pet sekundi, pre nego što dostigne maksimalnih 290 km/h. Možda vam sve ovo sada deluje nekako nedovoljno, ali uvek moramo imati u vidu da je model bio aktuelan pre tri decenije, a kako ne bismo ispali razmaženi, moramo reći da su ove performanse i danas veoma lepe.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kralj popa ga vozio u reklami, prodaje se za 800.000 dolara

 

Ferrari Testarossa

 

Jedinstveni Ferrari Testarossa kabriolet, koji je modifikovan specijalno za potrebe snimanja reklame za Pepsi u kojoj se pojavljuje Majkl Džekson, oglašen je na prodaju. Ferrari Testarossa i Majkl Džekson bili su ikone 80-tih, svako u svom domenu. Kao takve, prepozano ih je Pepsi i spojio u jednoj od scena čuvene reklame iz 1987. godine.

 

Ferrari Testarossa

 

Kralj popa bio je na vrhuncu popularnosti, a njegov hit Bad poslužio je kao muzička podloga reklame. U jednoj od scena Džekson vozi pomenuti Ferrari, koji je za potrebe snimanja prepravljen u kabriolet.

 

Ferrari Testarossa

 

Modifikaciju je obavila jedna kalifornijska kompanija i producentima reklame za svoj rad ispostavila račun od čak 40.000 dolara. Testarossa iz reklame proizvedena 1986, a nije poznato da li je ikada pripadala Kralju popa. Ipak, njena istorija i činjenica da se radi o jedinstvenom primerku koji ima sklopivi platneni krov, podigli su joj cenu pa vlasnik za ovaj automobil na sajtu MotorGT traži 799.900 dolara. Vozilo je prešlo svega 27.000 km (17.000 milja).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako izgleda Ferrari Testarossa koji stoji napušten 17 godina na suncu Portorika

 

ferrari t.jpg

 

Ne tako davno, YouTuber ''Ratarossa'' je pronašao napušteni Ferrari F40 u Iraku, koji je nekada navodno vozio sin Sadama Huseina, Udayu Husseinu, a automobil je poslednji put bio viđen 2012. godine u Iraku. Ratarossa je pronašao i automobil i vlasnika pa je poželeo da ga kupi i vrati mu nekadašnji sjaj, međutim sadašnji vlasnik je tražio previše novca pa je Youtuber odustao. To ga je nateralo da krene dalje u potragu na zanemarene kultne Ferrarije i nije trebalo dugo da ga pronađe. Ovaj je poželeo da kupi za ne previše novca i da ga potpuno ga restaurira.

 

Evo i priče: do engleskog Youtubera su došle glasine o zapuštenom i ostavljenom Ferrariju Testarossi koji već 17 godina stoji na putu ispred jednog imanja na Portoriku. Saznao je da je automobil još u posedu prvog vlasnika koji ga je i doveo na ostrvo. Međutim, pre 17 godina ga je parkirao ispred dvorišta kuće na strmoj padini i više ga nije pokrenuo. Ratarossa je uspeo da nagovori vlasnika da mu pošalje snimak automobila te je otkrio da iako je Testarossa sigurno videla bolje dane da nikako nije za otpis. U videu se vidi oštećena boja od stajanja na suncu kao i uništeni kožni enterijer, ali sve to može da se reši. Cena? Vlasnik je tražio 30.000 dolara za Testarossu što nije uopšte visoka cena s obzirom da su im cene trenutno preko 100.000 evra u Evropi, i iako bi se nakon restauracije mogao ostvariti profit, kada se uračunaju troškovi transporta u Veliku Britaniju, Youtuber je zaključio da mu se ni ta avantura ne bi isplatila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...