Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
banetv

Punto mk.2b 1.3 MJet - vrednosti izduvnih gasova

Recommended Posts

Punto 1.3 mjt 2005 god.

Od kupovine pre 4 godine, na prva dva tehnička su izduvni gasovi bili daleko ispod dozvoljenih granica (bio sam oduševljen).

Na prošlom tehničkom je dimio i gasovi su bili ogromni, kažu kao autobus, ali su me pustili.

Sada su manji ali i dalje dosta povećani. Ne dimi.

EGR mi duže vreme ne radi dobro što dijagnostika pokazuje (check engine). Nekad obrišem grešku ali najčešće ostavim pa je sam komp obriše posle nekog vremena.

Onda neko vreme radi dobro (nema check signal), što mi govoti da je EGR negde na granici ispravnosti.

Pitanja za upućene:

-da li su gasovi povećani od lošeg EGR ventila?

-šta sve može da bude uzrok povećanja gasova i kako se otklanja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ima logike. Ima li još neko takva iskustva?

Nažalost, kod motora 1.3mjt je kompjuter Marelli i nije moguće zatvoriti EGR tek tako jer stalno prijavljuje grešku.

Goran mi je rekao da postoje motori 1.3mjt fabrički bez EGR. Znači trebalo bi od njih uzeti softver, prilagoditi ga svom immo kodu

(znam puzdano jer sam već jednom zeznuo kompjuter tuđom mapom), napraviti upgrade software-a, tada zatvoriti i potpuno isključiti EGR.

Lepo zvuči, ali...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je zbog losijih dizni, izvadjenog katalizatora, zatvorenog EGR-a, naprslog usisnog creva i dr. ali sve to ako ima tacan podatak vrednosti za taj auto. Iskreno pre bih posumnjao u strucnost ili opremljenost tehnickog jer koliko ja znam na pregledu se jos uvek meri dimnost a ne kvalitet izduvnog gasa kod dizela.

Iz ove teme:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54515

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na iscrpnim odgovorima. Servis gde sam radio tehnički je poznat, nova oprema, meri 4 parametra (CO, S i još neke), prikazuje dijagram na velikom monitoru kao i promene dijagrama u zavisnosti od dodavanja gasa. Ne bih da navodim koji jer su me pustili ali svakako treba da rešim problem. Dijagnostika pokazuje EGR. Proveriću i ostale vrednosti koji se mogu čitati. EGR je skup a čišćenje nije pouzdano. Videću šta ću.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto 1.3 mjt 2005 god.

Od kupovine pre 4 godine, na prva dva tehnička su izduvni gasovi bili daleko ispod dozvoljenih granica (bio sam oduševljen).

Na prošlom tehničkom je dimio i gasovi su bili ogromni, kažu kao autobus, ali su me pustili.

Sada su manji ali i dalje dosta povećani. Ne dimi.

EGR mi duže vreme ne radi dobro što dijagnostika pokazuje (check engine). Nekad obrišem grešku ali najčešće ostavim pa je sam komp obriše posle nekog vremena.

Onda neko vreme radi dobro (nema check signal), što mi govoti da je EGR negde na granici ispravnosti.

Pitanja za upućene:

-da li su gasovi povećani od lošeg EGR ventila?

-šta sve može da bude uzrok povećanja gasova i kako se otklanja?

Jeste li proverili interkuler i creva do interkulera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fotografija0125.jpg

Ovo moze biti uzrok losih izduvnih gasova, gubitka snage,potrosnje i ostalo obratite paznju gde interkuler pusta javljau se uljne pare i prave problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...