Jump to content
FAS Goran
ivan.ik

Chevrolet Aveo 1.2 S 5v ili limo / Chevrolet Spark

Recommended Posts

Kako se ovaj auto pokazao kao polovnjak i vredi li uopše razmišljati o njemu. Sva saznanja i iskustva dobrodošla.

 

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg image.jpg

100.jpg 101.jpg 102.jpg 103.jpg

104.jpg 105.jpg 106.jpg 107.jpg

108.jpg 110.jpg 111.jpg 112.jpg

113.jpg 114.jpg 115.jpg

116.jpg 117.jpg 118.jpg 119.jpg

120.jpg 121.jpg 122.jpg 123.jpg

124.jpg 125.jpg 126.jpg 127.jpg

128.jpg

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ga vozio u autoškoli i prirastao mi je za srce prilično.

Čak smo posle toga i tražili limuzinsku verziju da kupimo dok su bile one akcije gde je bila full oprema oko 7500e, ali dugo se čekalo jer nekim čudom nije bio nijedan crni u Srbiji i meni dosadilo čekanje i naletela polovna Astra :) Inače je totalno korektan auto 1.2 5V zbog 16v motora tako da je po gradu sasvim pristojan i ume da povuče ok, a onaj 1.4 je taman za limuzinu. Ima ga jedan moj drugar, kaže da troši 7-8l prosečno laganom vožnjom. Nisam čuo da se neko žali na održavanje i delove, uglavnom su prilično jeftini.

I svaki koji sam probao ima neko krckanje pri ubacivanju u 3. brzinu, čak i Sparkovi isto to imaju, inače su im jako ugodni menjači i laki za šaltanje. Po meni auto u rangu Astre, Punta, Fabije i sličnih..

Nije valjda da tražiš zamenu za Stila?

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pu, pu, pu. Daleko bilo. Glasno razmišljam za burazera, pa da vidim iskustva ljudi. Koje probleme i sl.i kakav je u eksplataciji. Nešto sam načuo da imaju problem sa lerom ali navodno oni sa TNG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam se dosta interesovao za Avea pre 4 godine i bio sam zainteresovan za ugradnju plina pa sam svakodnevno smarao instruktora oko problema. On u svojoj autoškoli ima Avea i Sprak, oba na TNG i reče mi da ni sa čim osim potrošnih delova i više zamena kvačila kvačila nije imao problema za prvih 100kkm.

Vidi sa bratom ako juri novog i da pogleda Rapida, svi se oduševljavaju sa 1.6tdi-jem u njemu, ali ništa od one cene od 9990e za tdi kako su najavili kada je dolazio kod nas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo polovnjak . Gledao sam enterijer, mogu da kažem da u dužinu ima solidno mesta, u širini je malo uži. Plastika koliko sam video simpatično izgleda, i tabla je lepuškasta.

Koji crni vagen i njihov TDI. Bljak.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan koleza poseduje i jedna kolezinica je posedovala Avea (4 vrata) i oboje su bili bas zadovoljni eksploatacijom i odrzavanjem. Ali oboje su kupili nove automobile, pa ne znam kakva su iskustva sa polovnjacima.

Jedini problem, koji je imala kolezinica je kada ga je prodavala - bilo ga je bas tesko prodati, pa je morala bas posteno da spusti cenu da bi ga prodala (trebale joj pare relativno hitno).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre stila me je zainteresovao ovaj model. Odvratilo me je to sto mi je bio potreban dizel, a njih nema.

lepuskast auto. Mnogo lepsi od npr logana!

jedino sto mu uzasno, ali odvratno stoje 13" gume/felne. Na ovu sasiju i oblik i rupe i 14 je malo, 15" su prave!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 1.3 MJ su ubacili mislim od prošle godine. Čisto da se zna ko je majstor za traktorčiće.

Dosta ih je kupljeno kao novi (malo uveženih) i svi ovde imaju relativno malu km. Ortak ga ima dve godine i 13 000 km tako da ga ne uzimam kao reper.

Prvi je na EuroNCAP testu osvojio 1 1/2 zvezdica, dok restajling iz 2011/12 svih pet. Restajlin ima neverovatno ružnu tablu, dok kod ovog sasvim lepo izgleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to ona tabla sa motora kao na Sparku? Ja baš ne volim one digitalne pokazivače brzine, nije uopšte merak dok ubrzavaš.

Hteoh da napišem da ima mjt motor, ali da ne pogrešim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta je, uporedi direktno.

2012_Chevrolet_Aveo_3.jpg image.jpg

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volan i centralnu konzolu su mnogo popravil, ali cajgeri su užasni. Cruze mi deluje kao mnogo elegantiji auto samo zbog normalnog pokazivača brzine.

Inače, reci bratu da obrati pažnju na volanu na ove sive lajsne, svaki Aveo koga sam ja probao osim test vozila je imao potpuno izlizanu boju sa njih tako da to može da bude dobar pokazatelj istrošenost, a nije baš da ima volana za Avea na svakom ćošku pa da mogu lako da se zamene :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj kolega je kupio novog Avea 1.2 16V pre godinu i mesec dana , ugradio sekvent plin koji ga nesto papreno izasao oko 1000e :blink: , presao do sada oko 26 000km , i sad nastaju problemi , puko mu nosac alternatora pa je cekao skoro 2 nedelje da stigne i to sredi . Zadnjih 10tak dana ga zeza na benzinu upali ga i postepeno obrtaji padnu na 200-300 obrtaja , auto nece da ide ne prima gas gusi se ne moze da dostigne temperaturu da prebaci na plin , na auspuhu se oseca nesagoreveni benzin .Bio u servisu ocistili mu dizne stavili nove gumice , ocistili magistralu neku bila puna mulja blata i peska i dalje radi isto ni malo bolje pa ce ponovo da ide u servis izvesticu vas kada resi problem .Inace auto nista specijalno ne ide dok sam imao Juga nije mogao uzbrdo da me vidi a ima 82ks naspram Jugovih 55 i jos po neki :lol: . Enterijer je uzas plastika najjeftinija , volan tanak ko djevrek , tapaciri na vratima nekako tanko krto deluju , znam da za te pare i tu klasu ne moze da se ocekuje ne znam sta , ali mogao je enterijer da bude malo bolji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam probavao jednog Avea 1.2 8v sa petim vratima. Jako je širok i udoban. Širi je za nijansu od Zunta i komforniji. Što se mašine tiče, trebao bi da je prepisana Corsa. Mana ,konkretno, ovom koji sam ja probao je što mu se smešila zamena lamele, pa mi se nije isplatilo. Mi, ovde, nemamo tradiciju korišćenja Ševija zato ljudi zaziru od kupovine ovih vozila. Mada, lično sam vozio Nubiru , a znam ljude koji su imali Sparka i Cielo. U svakoj varijanti cena im je povoljna i slatko je voziti se njima, ali bude malo problem kada se prodaju. Kao što rekoh, naš narod se plaši nepoznatog. Iako su ova vozila u srcu Opel, ljudi im neveruju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U potpunosti se slazem sa Markonijem BG,imamo ih 15-estak komada u firmi.

Ja ga licno nisam vozio tako da prenosim utiske...na sve ovo sto je Marko reko + mesta za sitnice I pregrade nema,cigarete i mobilni stavljaju iza volana na komadnu tablu,unutrasnje osvetljenje nikakvo,gepek veliki ali peta vrata se ne otvaraju ko zna koliko pa malo veca putna torba ne moze da se ubaci,cesto se kvare od sitnica po do kvacila i menjaca.

Uz brdo pa to je tuga jedna,jos ovi nasi satra sa 105 ks.

Po prici iz servisa i delovi skupi + ih nema,skuplji su od delova nego za Seat Alteu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da zavrsim pricu sa koleginim Aveom, ocistio je rezervoar bilo mulja, blata i vode u njemu, pa je to vukao u sistem i pravio probleme. Sad radi na benzinu bez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chevrolet Aveo Rally sa V8 motorom

 

chevrolet-sonic 1.jpg

 

Na slikama je trkačka verzija Chevrolet Sonica u koji je ugrađen V8 motor. Premijera je održana na nedavnom ''Performance Racing Industry Show''-u, a iza projekta stoji rally i rallycross vozač Pat Moro i njegov tim PMR Motorsports.

 

chevrolet-sonic 11.jpg

 

Za sada je poznato da je u automobil ugrađen Chevrolet LS3 V8 motor sa 430KS i 576 Nm kao i da je pogon na sva četiri točka.

 

187151-chevrolet sonic 111.jpg

 

U paketu su između ostalog i widebody body kit i zaštitni kavez. Automobil će se sledeće sezone takmičiti u American Rally Association seriji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili video: 2007. Chevrolet Spark

 

Potreba za ovako malim automobilima najbolje je oslikana u činjenici da je u prvih 10 godina proizvodnje prodato više od 2.300.000 primeraka ovog automobila.  Sa korejsko - japanskim genima Spark je pouzdana mala gradska zujalica sa kojom ćete brže završiti poslove po gradu nego što bi to bio slučaj sa nekim ''normalnim'' automobilom, pre svega zbog parking mesta. Kako se vozi ovaj mikro automobil, pogledajte u našem najnovijem testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukida se Chevrolet Spark

 

chevrolet-spark 02.jpg

 

Kako pišu američki mediji, Chevrolet Spark je stigao do kraja puta na američkom tržištu pošto je General Motors potvrdio da će ovaj pristupačni mali hečbek ovog leta prestati da se proizvodi. Vest je prvi preneo CarsDirect, a portparol je to potvrdio i Carscoops-u: ''Spark će se praviti do avgusta 2022. godine, a zatim će biti povučen iz Chevroletove linije proizvoda''. U GM-u navode i ovo: ''Kupci koji traže udobnost, funkcionalnost i stil po pristupačnoj ceni i dalje imaju jake opcije u okviru Chevrolet porodice kompaktnih SUV-ova.''

 

Chevrolet-Spark 01.jpg

 

Ipak, pristupačno je relativan pojam jer je Spark jedno od najjeftinijih vozila u Americi zahvaljujući ceni od 13.600 dolara (14.595 dolara sa transportom). Njegova smrt znači da će Chevrolet Trax na kraju postati bazno vozilo marke, a počinje od 21.400 dolara (22.595 dolara sa transportom), što je prilično značajan skok u odnosu na Spark. Uzimajući to u obzir, smrt Sparka nije iznenađujuća jer je prodaja bila relativno skromna, a Chevrolet je smanjivao svoju liniju limuzina i hečbeka u poslednjih nekoliko godina. Chevrolet je tako prošle godine prodao 24.460 Sparka u Sjedinjenim Državama, što je manje u odnosu na 33.480 jedinica u 2020. Spark ima 1.4 četvorocilindrični motor sa 99 KS i 127 Nm obrtnog momenta. Povezan je sa standardnim petostepenim manuelnim menjačem, ali je dostupan i CVT menjač.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Chevrolet Aveo

 

230246-chevrolet a 03.jpg

 

U Evropi je Chevrolet Aveo već istorija, dok je u Meksiku sada debitovao novi Aveo u hečbek izdanju.

 

chevrolet a 02.jpg

 

Aveo nove generacije je međutim razvoj zajedničkog preduzeća SAIC-GM-Wuling u Kini, a ranije je bio poznat samo pod kodnom oznakom310C. Na kineskom tržištu, isti automobil će se prodavati pod lokalnim brendom Wuling. Za sada još uek nema mnogo informacija o novom Aveu, a nema ni slika njegove unutrašnjosti.

 

230247-chevrolet a 01.jpg

 

Kako prenose meksički mediji, novi Aveo će biti opremljen atmosferskim 1.5 benzinskim motorom od 110KS, uz standardni manuelni ili opcioni automatski menjač. Od opreme se najavljuju 15-inčni točkovi, šest vazdušnih jastuka, ABS i zadnji parking senzori. Zvanični start prodaje je zakazan za prvu polovinu 2023. godine. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Chevrolet Aveo zvanično

 

chevrolet a 06.jpg

 

Najavljen u decembru prošle godine, novi Chevrolet Aveo je sada i zvanično debitovao u Meksiku, i to u hečbek i sedan verzijama.

 

230247-chevrolet a 05.jpg

 

Aveo nove generacije je međutim razvoj zajedničkog preduzeća SAIC-GM-Wuling u Kini, a ranije je bio poznat samo pod kodnom oznakom 310C. Na kineskom tržištu, isti automobil će se prodavati pod lokalnim brendom Wuling.

 

230246-chevrolet a 04.jpg

 

Kako prenose meksički mediji, novi Aveo će biti opremljen atmosferskim 1.5 benzinskim motorom od 98KS, uz standardni 6-stepeni manuelni ili opcioni automatski menjač.

 

chevrolet aveo 03.jpg 231875-chevrolet aveo 02.jpg

 

Od opreme se najavljuju 15-inčni točkovi, šest vazdušnih jastuka, klima uređaj, 8.0-inčni ekran osetljiv na dodir, ABS, zadnja kamera i zadnji parking senzori.

 

231876-chevrolet aveo 01.jpg

 

U Meksiku će prodaja novog Avea početi uskoro, a kasnije se očekuje i u drugim zemljama Latinske Amerike. Takođe, možda će biti dostupan i na Bliskom istoku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...