neshaoct 9592 Posted February 25, 2014 ^^^ Kome je ovo namenjeno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 25, 2014 Ja sam uzimao iz raznih ovlascenih delove-auta nisu bila moja pa sam trazio jer nemam pojma dal bi vlasnik tako hteo. Naravno nisam uzeo ulje Ali svi ti delovi su bili placeni, mozda ovi koji su u garanciji ne mogu da se daju, tj mozda taj ovlasceni posle salje deo i reklamaciju u fas, pa fas dobavljacu...... svako da snosi svoju odgovornost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted February 25, 2014 (edited) Ovde pise, o filteru ulja, ili o zamajcu u garanciji? Naravno da dobijem ulje koje je preteklo, posle placenog servisa...Ili stare plocice, i sl. Ovo je u GARANCIJI. Edited February 25, 2014 by bax76 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 25, 2014 @ kolega.jankovic Ae nek' bude i da je sve tako, ali onda ispade da Bax nikada nije ništa platio ni za jedan auto (pominje i prethodnu Zastavu 10), već je sve bilo u okviru reklamacije? Nek' bude i tako, ali onda pisani trag mora da ostane, datum, na kojoj kilometraži, potpis i pečat. Naravno da dobijem ulje koje je preteklo, posle placenog servisa... Ne ulje koje je preteklo (novo ulje), nego ulje koje je ispušteno iz motora. Na to sam mislio kada sam govorio da ne mogu sve da vrate nazad vlasniku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted February 25, 2014 (edited) Na zalost nemas pojma kako to sve ide, valjda ces uzeti nekad noviji auto, pa da prodjes kroz proceduru, pa da pricamo o tome...Ovako je na nivou SBBKBB....Lepo je sto se nudis da pomogne, ali NE u garanciji, ti ne daju delove koje su ti sredili, dace bog zdravlja pa ces to jednom i doziveti.... Auto u garanciji platis 30 posto vise nego sto vredi, par meseci kasnije, da se ne bi zajebavao sa reklamacijama i servisima, to je nadam se jasno. Elem sta sa kvacilom, ako smo nejasnoce sa servisima razjasnili?Sta se zagreje? Edited February 25, 2014 by bax76 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22961 Posted February 25, 2014 Dakle stvarno smatrate da kupac novog vozila, nosi staru glavu volana od 1000 evra kuci?Letvu npr ne, jer je skup deo, pa postoji obaveza cuvanja (obicno do godinu dana) ukoliko proizvodjac zatrazi da im se ista posalje radi ekspertize, da utvrde li je stvarno postojala potreba za zamenu. Na taj nacin se stite od eventualnih prevara ovlascenih servisera i uvoznika. Ne znam kako funkcionise sa Fiatom posto je proizvodjac tvog auta.u Srbiji. Kada je garancija u pitanju, ne moraju da ti daju ako posle prve zamene sve funkcionise kako treba, sto se u tvom slucaju ne desava, pa postoji opravdana sumnja da mozda nista ne urade a deo koji su trebali da ti zamene neko od servisera sacuva za "privatan" posao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 25, 2014 Na zalost nemas pojma kako to sve ide... Jeste, nemam pojma.Znam bre i koje pločice moraju da kupuju za objekte ovlašćenih, koliko košta kvadrat...ili znam zašto nikada ne smeju da skidaju zastave ispred objekata, već čak i ako duva olujni vetar mogu samo da ih spuste na pola koplja da ih ne iskida totalno, ali nema skidanja jer odmah ide kazna jer ne poštuju pravila principala...ali ok...niko ne zna ništa.Evo npr....mogu da ti pojasnim u detalje jedan slučaj kada je vlasnik Punta Classic došao kod Stojanova (par dana nakon obavljenog redovnog servisa) sa pričom kako mu nije zamenjen filter ulja već je samo prebrisan stari, ali mu je naplaćen, kao i filter vazduha...i kako je to provereno nakon čega se pokazalo da vlasnik pomenutog Punta nije bio u pravu. Ni Woodoo ne zna ništa koji je radio u nekadašnjem generalnom uvozniku Fiat grupacije za Srbiju, a i sada radi takođe kod generalnog uvoznika ali drugog brenda...ništa mi ustvari ne znamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted February 25, 2014 (edited) Ma kako vreme odmice, sve mi se cini da sy baxu ovi iz FASa prodali polovan auto Molim vas da se suzdrzite od nepotrebnog off-a i saljivih komentara na ovoj temi. Hvala Edited February 25, 2014 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 25, 2014 Lepo je sto se nudis da pomogne, ali NE u garanciji, ti ne daju delove koje su ti sredili, dace bog zdravlja pa ces to jednom i doziveti.... Moraš da pojasniš.Deo koji si platio i oni zamenili, ili deo koji nisi platio nego ti ga menjaju u okviru prava na reklamaciju? A, auto je u oba slučaja u garanciji, to nema veze sa ovom pričom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted February 25, 2014 ali NE u garanciji, ti ne daju delove koje su ti sredili, dace bog zdravlja pa ces to jednom i doziveti....Ovo je tvrdnja ili samo tvoje mišljenje? Odnosi se samo na Fiat ovlašćene, ili na sve? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted February 25, 2014 Brisete postove? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22961 Posted February 25, 2014 Ja sam obrisao 5 upisa koji nemaju nikakve veze sa temom i koji su off (dva tvoja, dva od belog i jedan bojanov). Nije ovo chat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 25, 2014 Ja sam mu samo predlozio resenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted February 25, 2014 FIAT ne vraca delove koje vam zameni u Garantnom roku, ma koliko to sve neobicno zvucalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 25, 2014 (edited) Moraš da pojasniš.Deo koji si platio i oni zamenili, ili deo koji nisi platio nego ti ga menjaju u okviru prava na reklamaciju? A, auto je u oba slučaja u garanciji, to nema veze sa ovom pričom.- Auto u garanciji.Npr. menjaš pločice jer si ih potrošio. Zamenili, naplatili. Ako ih želiš, moraju da budu u gepeku.- Auto u garanciji.Žališ se na neki problem, deo...i menjaju ti ga u okviru prava na reklamaciju. Dakle, nisi ga platio.Je l sad malo jasnije da su u pitanju 2 različite situacije???U obe je deo zamenjen u garantom roku, ali su različiti slučajevi. EDIT: Imam utisak da si previše tvrdoglav. Previše samo gledaš kako ti misliš da treba i jedino čekaš da neko napiše isto što i ti misliš, a nisi sposoban da prihvatiš tuđe mišljenje kad god se ono ne slaže sa tvojim.U 20 postova se raspravljamo oko jedne proste stvari jer misliš da samo ti znaš kako stvari idu. Pa, baš vidim kako ti je ispravan stav. Edited February 25, 2014 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted February 25, 2014 (edited) Mozda neko drugi zna, otvori temi pa pitaj...Bio sam jasan i koncizan, receno mi je da je zamenjeno kvacilo, i zamajac, drugom prilikom.Auto i dalje trese, ne trese toliko kad se zagreje, da li neko ko se razume u te stvari ima neki savet? Znaci sad, ne ne zanima me savet idi u servis, isao sam ne znaju da rese, ako im se ne skrene paznja sta je...Ovo je forum, ima korisnika, raznih, vecina i zna svasta...Mozda neko ima slicnu situaciju, pa nek napise koju rec... Edited February 25, 2014 by bax76 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 25, 2014 Elem sta sa kvacilom, ako smo nejasnoce sa servisima razjasnili?Sta se zagreje? Kako da pričamo dalje o tome kada nemamo pojma šta su ti radili na autu?Eto, SikterBre napisao oko zamajca, a tvoj odgvoor je bio ''navodno su ga zamenili''. I, kako sad dalje? Jesu ili nisu? Isto tako, ne odgovaraš na pitanja.Može li auto da potpiše ili ne može...jer si napisao da ''auto neće naglo da krene''? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted February 25, 2014 Ja sam na novom puntu classicu 1.2 u garantnom roku imao reklamaciju. Nakon 8000km primetim da curi ulje oko poklopca pa su dva puta menjali dihtung na poklopcu motora ili ti dekle. Nakon druge zamene, od servisa do kuće, ispostavilo se da ulje curi na tehničkoj rupi, pa su menjali komplet poklopac. Čekao sam taj deo da stigne nekih nedelju dana. Moram priznati da su bili veoma korektni, da su se čak i izvinili zbog izgubljenog vremena i molili za razumevanje, jer je i njima to bio prvi takav slučaj. Dobio sam neku mirišljavu jelkicu kao simboličan poklon.Svaki put i na redovnom servisu i prilikom reklamacije, je upisivano u servisnu knjižicu šta je menjano i udaren pečat servisa (delta na b.brdu). Ako ti znači, mogu ovih dana da ti skeniram.Rezervni delovi koji su zamenjeni prilikom reklamacije su mi pokazani, ali su ostali kod njih da bi mogli pravdati zamenjene. Na malom servisu su mi uvek zamenjene filtere ostavljali u gepeku i pokazali kutije od ulja. Od tada nemam ni jednu primedbu na vozilo.500L sam kupio u ak kompresoru i za sada imam korektno iskustvo, ako izuzmemo period kašnjenja pri isporuci vozila, ali taj problem smo imali svi.Eto to su moja iskustva sa ovlašćenim servisima i novim vozilima.Nadam se da će ti nešto pomoći. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 25, 2014 Znaci sad, ne ne zanima me savet idi u servis, isao sam ne znaju da rese, ako im se ne skrene paznja sta je... Ovo je ono o čemu pričam, pogrešna logika.To bi isto bilo kao da odeš na neki forum koji se bavi zdravstvenim temama, pročitaš tamo sve što možeš npr. o operaciji na otvorenom srcu, a onda odeš kod kardiohirurga da mu ti ustvari objasniš kako on to treba da radi jer eto...nema on pojma, ti znaš bolje. Je l auto u garanciji? Jeste.Je l se žališ da imaš problem? Žališ se.Pa, hoćeš na forumu da ga popraviš šta? Ili će kod ovlašćenog da poslušaju nešto što je neko napisao na forumu...ili će tebe da poslušaju, tvoj savet šta treba da urade, hoće li tvoj savet da im pravda deo koji rade u garanciji? Totalno pogrešan način razmišljanja. Tvoja je greška što si x puta preuzimao auto sa kojim nisi bio zadovoljan...i još bez dokumentacije šta je uopšte urađeno na autu. Katastrofa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted February 25, 2014 (edited) Sto bih sad radio sa tom dokumentacijom, tj. sto bi mi ona olaksala polozaj.Imam potvrde u mejlovima da su menjali sve to(ako su lagali, to je njihova stvar...), doduse to nisu formalni papiri, koje ne znam ni kako izgledaju, a ni ne spominje se nigde da treba da ih dobijam, nadji mi gde to pise, da znam za sledeci put. Ja iskreno sumanjam, da ljudi nemaju ni jedan savet na ovom forumu, sem idi u servis, pa koji ce onda deo o problemima, na istom? Edited February 25, 2014 by bax76 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 25, 2014 Ovo je ono o čemu pričam, pogrešna logika.To bi isto bilo kao da odeš na neki forum koji se bavi zdravstvenim temama, pročitaš tamo sve što možeš npr. o operaciji na otvorenom srcu, a onda odeš kod kardiohirurga da mu ti ustvari objasniš kako on to treba da radi jer eto...nema on pojma, ti znaš bolje. Je l auto u garanciji? Jeste.Je l se žališ da imaš problem? Žališ se.Pa, hoćeš na forumu da ga popraviš šta? Ili će kod ovlašćenog da poslušaju nešto što je neko napisao na forumu...ili će tebe da poslušaju, tvoj savet šta treba da urade, hoće li tvoj savet da im pravda deo koji rade u garanciji? Totalno pogrešan način razmišljanja. Tvoja je greška što si x puta preuzimao auto sa kojim nisi bio zadovoljan...i još bez dokumentacije šta je uopšte urađeno na autu. Katastrofa... Mislim da forum treba da konkuriše da postane ovl. servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted February 25, 2014 Meni je receno u ovlascenom servisu da se za 500L ne upisuje nista u knjizicu osim redovnih servisa jer nije predvidjeno, tj nema mesta. Nije mi nista znacajno menjano pa mi nije ni bitno.Originalan papir nisam trazio jer sam svestan da bih ga jako tesko dobio. Uzimao sam kopiju radnog naloga koji sam prethodno potpisivao i u kome pise sta je uradjeno.I na takvoj kopiji dokumenta sam morao da insistiram. Neki put cekam da sef dozvoli a neki put radnik uz negodovanje daje kopiju.U drugom ovlascenom servisu su se vozali sa mnom 15 minuta, pregledali auto jos pola sata. Znaci ukupno izgubili 45 minuta, i to sef servisa. Nije im palo na pamet bilo sta da konstatuju na papiru. Rekli su da ce poslati upit fijatu i da ce me zvati, a ako me slucajno ne pozovu da prijavim problem prilikom prvog servisa. Auto je bio star 3 dana u tom trenutku i imao 500 km predjenih. Naravno da me taj servis vise nije video. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 25, 2014 FIAT ne vraca delove koje vam zameni u Garantnom roku, ma koliko to sve neobicno zvucalo. Nije tačno.Pojašnjeno je da postoje 2 situacije (reklamacija i plaćen deo), ali ti to ignorišeš... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted February 25, 2014 Rezervni deo zamenjen u okviru garancije se ne ostavlja korisniku nego ostaje dileru da ga vrati u fabriku ili ga po nalogu proizvodjaca unistava. A to sto platis sto se vodi kao redovno odrzavanje je tvoje I mozes da nosis. A da nemas nikakav pisani trag sta je radjeno na tvom vozilu , u garanciji ili van nje, pogotovo posle ovoliko problema, je vise nego smesno Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted February 25, 2014 (edited) Kao što napisah, u Deltinom servisu meni nisu vratili zamenjeni deo, prilikom reklamacije.A i zašto bi kad su mi ugradili novi koji je ispravan??? Naravno pod uslovom da važe ista pravila i danas. To je bilo 2010. Edited February 25, 2014 by sale nacionale Quote Share this post Link to post Share on other sites