Jump to content
FAS Goran
bax76

FAS Punto Classic PROBLEMI sa garancijom

Recommended Posts

 Ne nego moram da budem zadnji na semaforu.

 

Kvacilo trese, kad spustim iz trece u drugu....

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Nece da daju dokumentaciju sta su radili na kolima

 

???

Zašto preuzimaš auto iz servisa bez dokumentacije o izvršenim radovima i pregledima? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne izlazim iz servisa dok ne dobijem kopiju radnog naloga. Opiru se ali daju. Obrazlozenje je da sve stoji u njihovoj evidenciji. Ja kazem ok, super je to ali i ja zelim da imam u evidenciji.

Ali, tacno je i po mom iskustvu, uvek pokusavaju da izbegnu da daju radni nalog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Ne nego moram da budem zadnji na semaforu.

 

I dalje ne razumem kako to objašnjava ''auto neće naglo da krene''. Je l hoće da potpisuje ili neće?

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Imam radni nalog, ali tu ne pise da je bilo sta uradjeno.

NEce da daju papir o izvrsenim radovima.

Obecali su da ce mi ga poslati sutradan, i naravno nisu, napismeno sam im trazio, i naravno nece da daju.

 

U Bogunovicu cak nece da daju ni radni nalog, tj nista nece da daju.

U AK Kompresor daju radni nalog.

 

Niko nece da da sta je radjeno na vozilu, cak iako trazis, kako ja kao kupac treba da znam sta treba da mi daju, i gde to pise?

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

NEce da daju papir o izvrsenim radovima.

Obecali su da ce mi ga poslati sutradan, i naravno nisu, napismeno sam im trazio, i naravno nece da daju.

 

Ne može ''neće'', niko ih ne pita da li oni to žele, hoće ili neće...- moraju. Zašto pristaješ na takve stvari, šta je sa tobom, jesi li dete?

Kako ćeš sutra da nekome dokažeš da je auto bio u nekom servisu ikada, kog datuma, na kojoj kilometraži???

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

U Bogunovicu cak nece da daju ni radni nalog, tj nista nece da daju.

U AK Kompresor daju radni nalog.

 

Radni nalog te ne zanima. To nije papir za tebe. U njemu piše šta njihov radnik treba da uradi, to je njegov ''nalog za rad''. Dakle, dođe mu auto na njegovu dizalicu, on uzme radni nalog, vidi upisanu registraciju na njemu (proveri tako da li je auto na dizalici ujedno i auto čiji papir čita) i uradi ono što mu piše na papiru.

 

A, ti imaš servisnu knjižicu u kojoj će na kraju biti napisano šta je sve urađeno, pregledano, na kojoj kilometraži, datum, potpis i pečat servisa.

  Gde pise da moraju?

 

U 1000001 uslovu koje ovlašćeni servis mora da ispuni da bi radio po standardima Fiata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Jedino za sta ti knjizica kao dokument treba, je da bi ostvario pravo na garanciju.

NECE da pisu sta su radili u vozilu, nek drugi ljudi u temi za to napisu svoja iskustva...

 

Da li nesto muljaju sa porezom, ili iz nekih drugih razaloga, kad god sam radio neku reklamaciju u ovlascenim servisima nikad nista nisam dobio, ni u knjizicu ni na ruke.

radio sam

-gume

-glava volana

-kvacilo

-ventilator kabine(z10)

-prednji most

-semering biraca brzina(z10)

 

Bio sam 4 ovlascena servisa iz Fiat programa, mislim da je glupo vise o tome da pisemo?

 

Znam sta su menjali samo, po osecaju.

Pored toga meni ne ide u prilog da mi u servisnoj knjizici pise da je promenjeno delova za 2000 evra za jednu godinu?

Zvuci ko teski krs...

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Npr. ja kažem....- nisi ti ništa od toga radio.

Daj mi papir gde piše da si to radio, kog datuma, na kojoj kilometraži, daj da vidim pečat servisa kako bih bio siguran da nisi sam sebi upisivao šta si sve radio???

 

Je l vidiš do čega može da dovede logika da preuzmeš auto i nemaš pojma šta je urađeno, niti ikada ikome možeš to da dokažeš?

Ali, da ne pričamo dalje o tome, to je još jedna u nizu pogrešnih stvari koje radiš.

 

Idi reklamiraj.


 

 Ne nego moram da budem zadnji na semaforu.

 

I dalje ne razumem kako to objašnjava ''auto neće naglo da krene''. Je l hoće da potpisuje ili neće?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Pa i za to sam ja kriv, sto nece da mi daju dokumentaciju koju naravno trazim?

Sta cu da ih tuzim zbog toga?

I FAS zna da mi nisu da lita dokumetna, dakle aminovali su takav pristup.

 

Aj mi skeniraj neki dokument, gde si radio neku reklamaciju na Fiat kolima, da vidim sta pise da su ti menjali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Jedino za sta ti knjizica kao dokument treba, je da bi ostvario pravo na garanciju.

 

Ne.

Fiskalni račun je tvoj dokaz da si kupio auto i da imaš sva prava koja ti kao kupcu pripadaju.

Servisnu knjižicu možeš da nemaš, možeš da je dobiješ kasnije, da dobijenu izgubiš, zapališ, pokloniš...šta god, ali ništa što se dogodi sa tvojom servisnom knjižicom ne utiče na tvoja prava iz garancije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NAprotiv vrlo utice, traze pecatirano, da si uradio godisnji servis, da li si nekad kupio nov auto?

 

Godisnji servis je preduslov da bi ostvario garanciju.

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj mi skeniraj neki dokument, gde si radio neku reklamaciju na Fiat kolima, da vidim sta pise da su ti menjali.

 

Ne idem kod ovlašćenih jer nemam auto u garanciji, znam x ljudi koji imaju servisnu knjižicu koja se vodi kod ovlašćenih. Znam i ljude koji nakon isteka garancije nastave sa održavanjem vozila van sistema ovlašćenih, i samo se nastavi sa pisanjem u knjižici koju su imali još iz vremena dok su auto servisirali kod ovlašćenog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno u toj situaciji tek delove ne daju.

Ja ne verujem preko cega si ti sve presao tokom problema sa autom. Ne bi postojao promil sanse da servis napustim bez zamenjenih delova, posebno posle problema koje si imao. Svi sefovi, direktori i vlasnici servisa u situaciji kada korisnik posle servisa ne dobije zamenjene delove odmah posumnjaju da ih radnici potkradaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Daj nekoga, da vidim kako su mu u Fiatu, pecatirali garantne radove sa Puntom Classicom, znam i ja brdo ljudi, pa to nije bitno...

 

Aj nek decko sa teme gde mu je na 500l zamenjen EGR, napise da li ga je poneo kuci?

On je to u Stojanovu radio, da li je neko iko od vas uzeo nov auto?

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Godisnji servis je preduslov da bi ostvario garanciju.

 

Znači, izgubiš knjižicu, ili ona bude uništena jer ti npr. bude poplava u stanu, ili požar...ili šta god, i cap...izgubio si garanciju jer eto više nemaš papir gde piše da si uradio redovan servis na vreme i gde treba??? Naravno da ne.

Samo ćeš otići do ovlašćenog i zatražiti da ti izdaju novu na osnovu podataka koji stoje kod njih u evidenciji. Ali, i da ne zatražiš, to ne utiče na tvoja prava iz garancije.

Aj nek decko sa teme gde mu je na 500l zamenjen EGR, napise da li ga je poneo kuci?

 

Ne mora da ga nosi kući. Ni ja ne nosim svoje stare delove kući.

Nego piše u knjižici šta je rađeno, kad, na kojoj kilometraži, a ako insistira spakovaće mu sve što smeju da ponese kući. Npr. stari filter ulja ili staro ulje ne smeju da spakuju da poneseš jer postoje posebna pravila koje su dužni da poštuju oko odlaganja tih materijala. Nemoj sada banalizovati stvar sa nekom tvojom logikom da sve moraju da ti spakuju i da nosiš kući.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Izvinite molim vas, ali lupetate, sto se tice garantnih radova (bar neki od vas...).

 

Niko nista od vas i nije radio u garanciji auto, ali bitno je kako mali Perica zamislja da to funkcionise....

 

Dakle stvarno smatrate da kupac novog vozila, nosi staru glavu volana od 1000 evra kuci?

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ako insistira spakovaće mu sve što smeju da ponese kući. Npr. stari filter ulja ili staro ulje ne smeju da spakuju da poneseš jer postoje posebna pravila koje su dužni da poštuju oko odlaganja tih materijala. Nemoj sada banalizovati stvar sa nekom tvojom logikom da sve moraju da ti spakuju i da nosiš kući.

Svi sefovi, direktori i vlasnici servisa u situaciji kada korisnik posle servisa ne dobije zamenjene delove odmah posumnjaju da ih radnici potkradaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle stvarno smatrate da kupac novog vozila, nosi staru glavu volana od 1000 evra kuci?

Nije to ograničeno na vlasnike koji su kupili auto nov.

I specijalizovani servisi, ako ti hoćeš, spakovaće ti u gepek npr. stari set kvačila, ili stare diskove, pločice, šta si već radio.

Kao što rekoh, postoje i one stvari koje ne smeju da ti spakuju pa makar insistirao do sutra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kada sam menjao motor u garanciji meni su ga spakovali u gepek i ja sam onda imao DVA motora  :band:  :scooter:

 

Nažalost morao sam na kraju da vratim auto i uzmem pare nazad jer je i drugi motor prolupao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...