Jump to content
FAS Goran
bax76

FAS Punto Classic PROBLEMI sa garancijom

Recommended Posts

Malo ispod 4000 obrtaja, i sta je tu kontradiktorno?

A, koliko onda obrtaja na 187 Km/h? ;)

 

Za moj auto bi bilo:

267 km/h u VI = 4472 o/min

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zasto je to bitno?

Mogu da racunam, ali taj podatak ne znaci nista?

Treba mi 30 sekundi da ti odgovorim tacno, ali da lupim 4479

http://postimg.org/image/aewnx6y2h/

 

Evo ti jedna lepa slika sa ovog foruma, malo je pogledaj, pa se sutra vrati na ovu pricu.

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zasto je to bitno?

 

Zato što uporno uzimaš podatak o broju obrtaja u TEORIJI.

Tako bi u teoriji tvoj auto mogao da nastavi da se vrti i dohvati celih 187 na sat kada bi nastavio da dižeš obrtaje...one iste gde si krenuo sa odnosa 120 pri 2.865.

 

EDIT: I, može li tvoj auto da ide 187 pri oko 4.500 obrtaja? Ne može.  U praksi će se vrteti na većem broju obrtaja pri 120 i nikada neće dohvatiti 187 na sat.

To ti govori da je cela tabela (gde uzimaš 120 pri 2.865 obrtaja...i onda proporcionalnim dizanjem dođeš na kraju na 187 pri ~4.500), celo to računanje je samo u teoriji.

 

Ako hoćeš da shvatiš hoćeš, ako ne...nikome ništa. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Sve ovo procitaj ponovo sto smo pisali, i porazmisli, sutra cemo da razjasnimo do kraja.

Cak sam ti odgovorio i na to iznad, u jednom od pethodnih postova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Puntaću pre zamene mi je klizala lamela i otprilike je ovako izgledalo na početku (kao na snimku). Prvo kreće u 5-oj brzini da se 'javlja'. Sa 4 osobe u kolima kada patosiram gas na 110, 120 kao da ima kickdown, pricam o stock JTD-u. Obrtaji odu gore, pa kada 'uhvati' lamela krene da ubrzava. Nije nista smrdelo.

Ako ti nije mrsko kada ti bude opterećen auto patosiraj ga na 100-110 na sat i sve ce ti biti jasno ;-)

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze garant, ako ga bimax vozi.

 

Covek je lepo pricao a vi ga napraviste lazovom. Vidite da moze i preko 250 :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citam ovo i ne verujem svojim ocima. Nesha uporno tvrdi da je bax-u kvacilo ispravno, a lepo se vidi da proklizava. Pretpostavljam da mu je u interesu da brani FAS svim silama, ali ovo je vec previse. Imao sam identican slucaj (kod mene je skok obrtaja bio mnogo veci, cas posla ode do 4000), i kada sam stavio krsten set kvacila nestalo je svako proklizavanje. Ni po klizavoj podlozi ne moze ovako da se ponasa. Meni po vlaznom asfaltu klizaju tockovi, uz ustanicku na primer, kada u trecoj zabodem pun gas sa 60km/h. Ili u 4oj po mokroj kaldrmi sa 80. Ali ne mogu obrtaji ovako da skoce pa da padnu, i auto da krene da ubrzava, probao vise puta i ne moze.

Da rezimiram, po Neshi cipovani auto ne sme da dimi (kao sto moj dimi preko 30.000km), ali kvacilo sme da proklizava. Pa jbt, kada sednem za komp nacicu snimak FantomX-a, imao je isti problem, i isto se auto ponasao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Poslednji pokusaj, za one koji sporije kapiraju,

izbacujem dva print Screena iz mog videa, ako se dalje nista neobicno ne uocava, onda knjige u sake pa na ucenje :)

Peta brzina, gas do kraja, koga mrzi da cita temu unazad...

 

11.jpg

 

22.jpg

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bax, ne troši vreme i živce bez potrebe. Neša ili podjebava ili se namerno pravi lud. Ne znam šta da kažem više. Ja sam napisao pre tebe šta mislim o tome. Sada su svi Toše, i niko ne zna kako se auto ponaša kada set kvačila proklizava, ma važi. Aj da ne znam, pa da lupetam napamet, ali nije tako :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molim pravnu sluzbu foruma da mi odobri drvenog zastupnika na forumu.

 

Jel menjao kvacilo ili nije?

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citam ovo i ne verujem svojim ocima. Nesha uporno tvrdi da je bax-u kvacilo ispravno, a lepo se vidi da proklizava. Pretpostavljam da mu je u interesu da brani FAS svim silama, ali ovo je vec previse.

 

Super.

Nego, ae ono što ni sinoć nisi odgovorio, pokušaj sada da odgovoriš.

 

Vidimo da auto na patosiranje gasa u petoj brzini sa 80 odmah počinje da ubrzava i to ubrzanje je konstantno (bez prekida, bez zadrške). Je l i ti vidiš to isto?

Punto Classic sa 5 vrata, 1.3 MJet sa 70 KS, u petoj ubrza od 80 do 100 za nekih ~3 sekunde. Ti kažeš da je to sve uz klizanje kvačila. 

Ako je oko 3 sekunde sa klizanjem kvačila...koliko inače (kada ne kliza kvačilo) treba da traje pomenuto ubrzanje na tom autu? Koliko...2 sekunde...1.5? A, iz četvrte (pošto je ovo iz pete) bi morao jače da ubrza...npr. za sekundu, plafon 1.5 sekundu...a, iz treće za treptaj oka, koliko?

Još jednom da ti naglasim, jer sinoć nisi ni znao o kom autu pričamo, u pitanju je Punto sa najslabijim dizelom koji ide u njega. Dakle, nikakav Punto by Ferrari :)

Razumeš li ti da tvrdiš kako ubrzanje u petoj od 80 do 100 za 3 sekunde za Punto 1.3 MJet od 70 konja je ustvari presporo, tj. to je kad mu kliza kvačilo?

 

Da rezimiram, po Neshi cipovani auto ne sme da dimi (kao sto moj dimi preko 30.000km)

 

Ne sme da dimi. Nije važno što tvoj dimi.

Evo opet jedno pitanje, ali se potrudi da na njega odgovoriš ako hoćeš da te bilo ko doživljava kao ozbiljnog sagovornika... ;)

 

Nemačka, Italija, Francuska, Švajcarska, Engleska....sve neuporedivo važnija tržišta od SRB za dosta firmi koje se bave čipovanjem. Mnogo više automobila, mnogo više para i mnogo više čipovanih automobila na ulicama.

Kako ti čipovani auti (pošto kažeš da je potpuno normalno da auto dimi kao ćira kada se čipuje, nego samo ona budala Neša priča kako čipovani auti ne dime...) prolaze tehnički?

Kod njih gledaju izduvne gasove, auto koji je euro 5 mora da bude euro 5 na auspuhu...kako to uspeju ako dođu na tehnički i dime kao npr. tvoj auto?

 

Eto, molim te da mi objasniš kako to oni prođu tehnički ako ne ispunjavaju euro norme za taj auto? Ili, možda misliš da dime kao tvoj i nekim čudom pored toliko dima ostanu u euro normi???

A, šta ćemo sa firmama koje garantuju nakon čipovanja da auto ostaje u euro normi u kojoj je bio...dakle, ako je euro 5 i posle čipovanja ostaje euro 5.

Što to uopšte postoji kada čipovani auti (po tvom) trebaju da dime jer eto baš tvoj dimi...i onda valjda svi trebaju, šta li....

-------------------------------------------------

 

Bax

Zašto na svom autu ne sprovedeš onaj standardni test za klizanje kvačila, ono, podigneš ručnu, brzina...pa nam javiš (snimiš) da li se auto ugasio ili je dizao obrtaje dok stoji u mestu. Što se to ne uradi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači Bax laže, jel tako? Recimo da je vreme za koje ubrza od 80-100 realno, da li po tebi tada kvačilo proklizava? Možda je Bax lažirao video, pa je stiskao kvačilo, što ne možemo znati.

Što se tiče dima nemam komentara, vozim čipovanog traktora kao i hiljade drugih, prižim ga i baš me zabole za EU, ekološke norme, i da li je to dobro po motor ili nije. Bitno je da kida :p Kada navatam vremena moram da svrnem do Fantoma, reče mi da ima još jaču mapu :D

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recimo da je vreme za koje ubrza od 80-100 realno, da li po tebi tada kvačilo proklizava?

 

Znači, taj auto uz klizanje kvačila ubrza kao da ono ne kliza, tj. realno mu je vreme? Super...kvačilo kliza i to se ne oseti na ubrzanju kada se patosira gas...hoće to... :D :D

 

Što se tiče dima nemam komentara, vozim čipovanog traktora kao i hiljade drugih, prižim ga i baš me zabole za EU, ekološke norme

 

To nije navedeno zbog pitanja da li je tebe ili nas briga za euro norme, nego kao pokazatelj da se auti čipuju i ostaju u euro normi nakon toga - dakle, ne dime.

Iz toga treba da zaključiš da dim nije stavka koja je ok posle čipovanja, već je toliko dima dokaz koliko mapa nije optimalna jer imaš mnogo nesagorelog goriva. Naravno, kada se mapa namenski pravi za dizel koji će koristiti nitro, on dimi.

Znači Bax laže, jel tako? 

 

Gde sam to rekao? ;)

Pitao sam ga zašto jednostavno ne uradi na svom autu onaj klasični test klizanja kvačila...i javi nam (ili snimi) da li se auto ugasio, ili je stajao u mestu i počeo da podiže obrtaje (kvačilo kliza)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam, onako nagli skok obrtaja tokom vožnje može da se desi:

1. Ako se pritisne kvačilo i onda turira na prazno

2. Ako se prebaci u brzinu niže i otpusti kvačilo

3. Ako proklizava lamela

 

Moj Punto je prošle godine imao iste simptome kao na onom snimku i rezultat je bio zbogom 16.000 din... ili tu negde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma neee Zvukoljube, nama je kvačilo bilo ispravno, samo toga nismo bili svesni.

PS

Skoče obrtaji i kada je klizava podloga, još kako, ali se ne vraćaju onako kao na snimku, a da auto ubrzava. Tj možda je i moguće, ali je veoma teško izvesti. Znam pošto mi po mokrom asfaltu često proklizaju točkovi kada iole jače stisnem gas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto se jednostavno ne uradi onaj klasični test klizanja kvačila? Ako se auto ugasi onda ne kliza, ako stoji u mestu i diže obrtaje onda kliza i to je to.
Ako nije u garanciji, pare odoše iz džepa.
Ako je u garanciji, pare....paaa, zavisi da li će otići iz džepa ili ne, jer:
 

Bitno je razlikovati klizanje kvačila zbog loše upotrebe, kasnije zbog spaljenih obloga, zamajca i potisne ploče zatim dotrajalosti korpe / oslabljenog pritiska, kao i zbog vremenom trošenja frikcionih površina lamele. Druga varijanta su zbog nedostataka samog kvačila / zamajca. Neravnomeran pritisak/ nedovoljan, ispucao zamajac/ potisna ploča kao i sama lamela. Milion razloga


Što je manja kilometraža to će bilo koja fabrika moći teže da se ''vadi'' da je to do vozača...a, što je više kilometara auto prešao, to će im biti lakše da kažu da je to do vozača.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Poslednji pokusaj, za one koji sporije kapiraju,

izbacujem dva print Screena iz mog videa, ako se dalje nista neobicno ne uocava, onda knjige u sake pa na ucenje :)

Peta brzina, gas do kraja, koga mrzi da cita temu unazad...

 

11.jpg

 

22.jpg

 

 

NE MOZE auto sa manuelnim menjacem, i pustenim kvacilom, u istoj brzini, na ISTIM OBRTAJIMA DA IDE  na prvoj slici 85km/h, na drugoj slici 105km/h !?!

 

Pored toga, vozio sam dva novo uzeta Punta Mjeta, mog, i ovog koji sam vozio juce.

 

OBA imaju felericno kvacilo, moj na 6000km, ovaj drugi na 70.000km.

 

Dajte mi treceg sa fabrickim kvacilom pa da probamo.

 

 

PS. ukoliko bi klizao tockovima, RASLA bi brzina vozila, u skladu sa obrtajima. Probajte na ledu.

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako bi proveravao kvačilo da auto nema obrtaljku??? Ae ga tako proveri...

 

Bezveze se natežemo oko stvari gde postoji jednostavni test za klizanje kvačila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...