Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Lanzante P1 GT

 

lanzante 2.jpg

 

Kompanija Lanzante je između ostalog poznata po svom modifikovanom McLarenu P1 LM sa 986KS i drumskoj verziji modela P1 GTR, a sada je pred nama i njihov McLaren P1 GT (u čast McLarena F1 GTR Longtail koji je 1995. godine pobedio u Le Manu).

 

lanzante 222.jpg

 

Kao što je nedavno i najavljeno, Lanzante McLaren P1 GT je premijeru imao na Goodwood festivalu brzine.

 

lanzante 22.jpg

 

P1 GT je pored produženog zadnjeg dela (sa velikim spojlerom) dobio i veći prednji spojler, otvore za vazduh na blatobranima i Inconel izduvni sistem, a verovatno i više snage u odnosu na fabrički primerak (specifikacije za sada nisu saopštene).

 

lanzante 22222.jpg

 

Kako stvari stoje, Lanzante bi mogao da napravi ukupno tri primerka, a prvi vlasnik je bogati klijent sa Bliskog istoka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju McLaren P1 koji pripada Jensonu Buttonu

 

mclaren button 1.jpg

 

Osim toga što je poznat kao nekadašnji vozač Formule 1 i osvajač šampionske titule, Britanac Jenson Button je i zaljubljenik u automobile kojima je punio svoje garaže. Jedan od njih je i McLaren P1 koji je ponuđen na prodaju. Button je u svojoj garaži između ostalog imao Bugatti Veyron, Hondu NSX, Nissan GT-R i Ferrari Enzo, a sada je McLaren P1 koji poseduje popularni Britanac ponuđen na prodaju. Cena je 1.6 miliona funti (1.8 miliona evra), a superautomobil je prešao samo 887 km.

 

mclaren button 11.jpg

 

McLaren P1 je lakiran u ''Grauschwartz'' sivu boju, opremljen je Stelth paketom opreme, dok je u unutrašnjosti sivo-crna alkantara. Među ostalim dodacima su retrovizori i mehanizmi vrata od karbonskih vlakana, lagani naplaci, karbon keramičke kočnice sa žutim kočionim kleštma, alkantara na instrument tabli i panelima vrata, Cadmium žuti konac, Maridian Sound sistem, sistem za praćenje vozila, prednji i zadnji parking senzori i MSO Track Mode 2 opcija koja omogućava automobilu da uđe u drumski legalnu verziju Race moda.

 

mclaren button 111.jpg

 

''Odlučio sam da prodam svoj McLaren P1 kako bi neko mogao da uživa u njemu. To je teška odluka, ali s obzirom na činjenicu da živim u SAD-u, nemam baš priliku da vozim ovog lepotana. Poslednji put sam ga vozio na Silverstonu prošlog meseca'', napisao je Button u postu na Instagramu. Button živi u Los Anđelesu nakon što je završio karijeru, a na kućnu adresu mu je dostavljen McLaren 675LT sličnih specifikacija kao i P1. Njegov sunarodnik Lewis Hamilton takođe poseduje plavi P1, kao i nekadašnji vozač Formule 1 Mika Hakkinen. McLaren P1 pokreću twin-turbo V8 motor i električni motor koji razvijaju ukupno 903KS, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.8 sekundi pre nego što ubrza do maksimalnih 350 km/h. P1 je debitovao 2012. godine na Sajmu automobila u Parizu, a proizvodio se samo tri godine. Sa proizvodne trake je sišlo svega 375 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren P1 GTR Senna

 

McLaren-P1_GTR_Senna 11.jpg

 

McLaren je 2016. godine na Goodwood festivalu brzine prikazao model P1 GTR sa grafikom na eksterijeru inspirisanom dizajnom kacige bivšeg F1 šampiona Jamesa Hunta. Ovakav P1 GTR je tada pripremljen povodom 40-godišnjice Huntove titule u Formuli 1, pa su automobil odlikovali crni eksterijer, sa trakama u crvenoj, žutoj i plavoj boji. Te iste godine, samo nekoliko meseci kasnije, McLaren se opet vratio Formuli 1 kao inspiraciji pa je svetlost dana ugledao P1 GTR sa grafikom eksterijera po uzoru na McLarenov F1 bolid MP4/31. Sada, pred sam kraj 2018. godine, McLaren (odnosno McLaren Special Operations) opet predstavlja specijalni P1 GTR inspirisan Formulom 1.

 

McLaren-P1_GTR_Senna 1.jpg

 

U pitanju je McLaren P1 GTR Senna, unikatni primerak napravljen u čast 30-godišnjice prve Sennine šampionske titule u Formuli 1.

 

McLaren-P1_GTR_Senna 111.jpg

 

Te 1988. godine Senna je titulu osvojio sa McLarenovim bolidom MP4/4 pa je tim povodom ovaj McLaren P1 GTR Senna obarban u iste Marlboro boje. To podrazumeva Rocket Red i Anniversary White boju, kao i SEnnin broj ''12'' na nosu automobila.

 

McLaren-P1_GTR_Senna 1111.jpg

 

Ovaj trkački model u nazivu inače ima oznaku GTR po uzoru na nekadašnji F1 GTR koji je 1995. godine pobedio na 24 sata Le Mana. 

 

McLaren-P1_GTR_Senna 11111.jpg

 

U svakom slučaju, P1 GTR ima agresivniji izgled u odnosu na standardnu verziju P1 (uključujući i prednji spojler, pragove, fiksni zadnji spojler i zadnji difuzor), kao i unapređenu aerodinamiku, veći dowmforce (800 kg), bočna stakla od polikarbonata, doterano oslanjanje (auto je niži za 50 mm), širi trag točkova (napred za 80 mm), novi izduvni sistem, 19-inčne točkove, malu brazilsku zastavu na vratima, detalje sa 24-karatnim zlatom, nešto manju težinu i više snage (nije doduše poznato sa koliko snage raspolaže ovaj primerak ali hibridni pogonski sistem u standardnom P1 GTR ima 1000KS). Takođe, u untrašnjosti se ističu volan sa alkantarom, ugljenična vlakna i lagana sedišta, a vlasnik ovog primerka (inače McLarenov kolekcionar) će dobiti i kacigu u bojama koje je koristio Ayrton Senna.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zabava sa McLarenom P1 GTR

 

Prošlog leta na događaju ''Heveningham Concours'', ekipa sa ovog YouTube kanala dobila je priliku da provoza P1 GTR (verzija P1 koja nije samo za stazu, već je legalna i za javne puteve). Auto koji na današnjem tržištu vredi oko 5 miliona evra. Šta ima bolje od toga nego da se njime ode npr. u ''McDonald's drive-thru'', a onda malo i spale gume uz 903 KS koje ovaj auto ima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: McLaren P1

 

2013. kada je izašao na tržište, McLaren P1 je činio automobilsko ''sveto trojstvo'' tog vremena zajedno sa LaFerrari i Porscheom 918 Spyder.

Od ta tri, ovaj McLaren je najređi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polovni McLaren P1 GTR sa cenom od 4 miliona dolara

 

mclaren-p1-gtr 03.jpg

 

Sjajni McLaren P1 GTR koji je kompanija Lanzante konvertovala za upotrebu na javnim putevima, trenutno je na prodaji. McLaren je napravio 58 primeraka P1 GTR-a koji je bio namenjen samo za trke, ali neki od njih su modifikovani tako da postanu ulično legalni.

 

197914-mclaren-p1-gtr 02.jpg

 

Agregat koji pokreće ovaj superautomobil je dual-turbo 3.8-litarski V8 motor koji je uparen sa elektromotorom. U poređenju sa običnim P1 modelom koji ima 903 KS, P1 GTR ostvaruje impresivnijih 986 KS. To ga čini apsolutnim raketnim brodom, jer brzinu od 100 km / h postiže za manje od 2.8 sekundi pre nego što dostigne maksimalnu brzinu od 362 km / h.

 

197915-mclaren-p1-gtr 01.jpg

 

Da bi se uskladio sa propisima i vozio po javnim putevima, na ovom vozilu morale su se izvršiti brojne izmene. One uključuju ugradnju ručne kočnice, katalitičke pretvarače, gazirane gume i povećanu visinu vožnje. Sa samo 288 pređenih kilometara, malo je čudo zašto ima traženu cenu od 3.000.000 funti (3.48 miliona evra), što je otprilike tri puta veća od cene ''običnog'' P1 na tržištu polovnih automobila. Međutim, vlasnik kaže da se ovde ipak radi o neverovatnom automobilskom prmerku koji je ograničenog izdanja i koji će se retko gde videti u svetu. Ovaj McLaren još uvek nije našao novog vlasnika i ostaje nam da sačekamo i da vidimo ko će biti srećnik koji će ga dodati svojoj auto kolekciji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hibridni naslednik McLarena P1 stiže 2024. godine

 

202289-mclaren p1.jpg

 

Kompanija McLaren već radi na nasledniku hiperautomobila P1 koji će biti sledeći model u seriji Ultimate Series. Ovu informaciju je potvrdio direktor McLarena Mike Flewitt koji je rekao da se novi model može očekivati 2024. godine, kao i da će biti elektrifikovan.

 

''Naravno da gledamo unapred, imaće hibridizovani ili električni pogon. Sviđaju mi se električni automobili, imao sam priliku da ih vozim u poslednje vreme. Imaju neverovatne performanse, ali postoji problem s vremenom puunjenja. Uzmimo za primer model 765LT za koji znamo da ga mnogi kupci voze na stazi. Da je to električni automobil, vozač bi imao možda tridesetak minuta za vožnju nakon čega bi morao da ga puni za sledeći dan. To nije baš dobra situacija'', izjavio je Flewitt.

 

On je priznao da su specifikacije budućih električnih hiperautomobila poput Lotusa Evije i Pininfarine Battiste neverovatne. McLaren se već fokusirao na hibridizaciju svoje ponude pa će se prvo pojaviti plug-in hibridni naslednik Sport Series serije nakon čega se očekuju drugi modeli. Magazin Autocar piše da će sledeći P1 koristiti hibridni sistem, odnosno da će prednje točkove pokretati električni motor, a zadnje konvencionalni benzinski motor ili verzija hibridizovanog V6 motora. Flewitt je dodao da je predlog britanske vlade o ukidanju novih benzinskih i dizelskih motora do 2035. godine, a možda i 2032. godine, predstavlja ne baš lepo iznenađenje. Dodao je da će se McLaren pridružiti onima koji lobiraju da hibridi ne budu pod zabranom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lanzante McLaren P1 GTR koji može i na javne puteve

 

lanzante p1 003.jpg

 

U britanskom Lanzante Motorsport koji godinama učestvuje u trkačkim aktivnostima McLarena, za šest srećnika će uraditi konverziju nakon koje će trkački model P1 GTR moći da se koristi i na javnim putevima. Britanski tim Lanzante Motorsport već dugo sarađuje s McLarenom, a među najvećim uspesima saradnje bez sumnje je prvo mesto u generalnom poretku na legendarnoj trci 24 sata Le Mana do kojeg je 1995. godine stigao McLaren F1 GTR. Nakon nekolicine urađenih konverzija koje su dobrostojećim kupcima omogućile da poseduju McLaren F1 GTR koji se može koristiti i na stazi i na ulici, u Lanzanteu su odlučili da sličan recept koriste i s hibridnim naslednikom čije trkačko izdanje se krije iza oznake P1 GTR.

 

lanzante p1 002.jpg

 

Lanzante Motorsport će P1 GTR u ''civilnom'' izdanju ponuditi u samo šest primeraka, a svaki P1 GTR-18 biće u jednoj od ''ratnih boja'' koje su svojevremeno odlikovale karoserije McLarenovih trkačkih verzija modela F1 GTR-97, a primerak na fotografijama na sebi nosi legendarnu kombinaciju boja koje su predstavljale američku naftnu kompaniju Gulf.

 

lanzante p1 001.jpg

 

Za vozača i njegovog suvozača tu su i slušalice za međusobnu komunikaciju, a konkretan primerak (čija hibridna pogonska grupa u trkačkoj konfiguraciji je nudila 1.000 KS) naručio je kupac iz Sjedinjenih Američkih Država.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: McLaren P1 GTR

 

Vredi oko 3 miliona evra, ne može da se registruje za saobraćaj na javnim putevima jer ga je McLaren napravio isključivo za vožnju po trkačkim stazama širom sveta. Ali, ako se malo naknadno doradi može da ispuni norme koje se traže sa klasični saobraćaj, kao što je urađeno sa ovim na videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju prvi proizvedeni McLaren P1

 

213914-mclaren p1 02.jpg

 

McLaren P1 je poznat kao deo ''svetog trojstva'' koje čine još Ferrari LaFerrari i Porsche 918, a sada je prvi proizvedeni primerak ovog hiperautomobila ponuđen na prodaju.

 

213915-mclaren p1 02.jpg

 

Automobil se prodaje putem aukcijske kuće Silverstone Auctions, prešao je svega 5.899 km i imao samo dva vlasnika, i to iz iste porodice. Novu bateriju je dobio 2018. godine, a poslednji servis je obavljen krajem prošle godine. Radi se o prvom od svega 375 proizvedenih primeraka, dolazi sa bogatom dokumentacijom i pismom koji je napisao njegov dizajner Frank Stephenson.

 

213916-mclaren p1 01.jpg

 

McLaren P1 lakiran u Volcano žutu boju je proizveden 2013. godine, a pokreće ga 3.8 twin-turbo V8 motor kombinovan sa električnim motorom čija ukupna snaga iznosi 903 KS i 900 Nm obrtnog momenta. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 2.8 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 347 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: McLaren P1

 

McLaren P1 je promenio ''pravile igre'' u svetu superautomobila kada se pojavio, ali se sada približava devetoj godini na tržitu. Još uvek je pomalo ''svemirski brod'' na putu sa svojom hibridnom tehnologijom, nudi preko 900KS iz 3.8 twinturbo V8 i hibridnog sistema, aktivan aero-mod, potpuni e-režim, poseban trkački režim i još mnogo toga. To je zaista bio pionir tehnologije na mnogo načina...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju prvi proizvedeni McLaren P1

 

224129-mclaren p1 3.jpg

 

Prvi proizvedeni primerak McLarena P1 ponuđen je na prodaju.

McLaren P1 se smatra duhovnim naslednikom legedarnog modela F1 iz devedesetih godina prošlog veka, a ovaj plug-in hibridni superautomobil se prvi put pojavio 2013. godine. Iako je star gotovo 10 godina, još uvek predstavlja spektakularan prizor, a s obzirom da je proizvedeno svega 375 primeraka, jasno je da je veoma tražen.

 

224130-mclaren p1 2.jpg

 

Međutim, sada je prvi proizvedeni i isporučeni primerak McLarena P1 lakiran u Volcanic žutu boju ponuđen na prodaju, manje od godinu dana nakon što je prodat na aukciji po ceni između 1.23 i 1.36 miliona dolara. Aktuelni kupac za automobil traži 1.39 miliona funti, odnosno oko 1.8 miliona dolara.

 

224131-mclaren p1 1.jpg

 

P1 je prešao nešto više od 5.600 kilometara, a u boji karoserije su i kočiona klešta ''sakrivena'' iza prepoznatljivih felni. Unutrašnjost je presvučena crnom kožom i alkantarom, dok je konac žute boje. Prisutni su i karbonski detalji, a ugrađeno je i opciono ozvučenje Meridian Surround Sound System. Superautomobil dolazi sa hibridnim pogonom, odnosno 3.8 V8 twin-turbo motorom i električnim motorom, a ova kombinacija isporučuje više od 900KS i 900 Nm obrtnog momenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren P1 Spider Lanzante

 

225998-lanzante 01.jpg

 

McLaren jeste prekinuo proizvodnju modela P1 još u decembru 2015. godine, ali britanski Lanzante je sada pripremio P1 Spider. P1 Spider je u osnovi konverzija bazirana na postojećem automobilu, a kako se najavljuje samo pet primeraka će biti transformisano, zajedno sa novorazvijenim usisnicima vazduha. Ovo je bilo neophodno jer je originalni hiperautomobil imao krovni otvor za vazduh, što očigledno ovde više nije slučaj, navodi Motor1.

 

225997-lanzante 02.jpg

 

Stakleni krovni paneli su takođe nestali, ali Lanzante je dizajnirao krovni pokrivač koji se može ukloniti. Prednja krila, vrata i poklopac motora su diskretno modifikovani kako bi se održale tečne linije originala što je više moguće.

 

lanzante 03.jpg

 

Donji deo šasije je modifikovan da bi se sačuvala strukturna krutost standardnog automobila. Lanzante je takođe modifikovao unutrašnjost, sa novom kožom i akcentima od ugljeničnih vlakana. Postoji i nešto što se zove SuperFabric, što je otpornije na vremenske prilike i UV zračenje sada kada je kabina izložena.

McLaren P1 Spider zadržava hibridnu postavku originalnog automobila: 903KS i 900 Nm obrtnog momenta. Podaci o performansama nisu otkriveni, ali standardni Coupe je ubrzavao od 0 do 100 km/h za 2.8 sekundi, od 0 do 200 km/h za 6.8 sekundi, a postigao je maksimalnu brzinu od 350 km/h. Lanzante najavljuje da će isporučiti prvi P1 Spider pre kraja godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...