Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Peugeot slavi 30. rođendan modela 205

Recommended Posts

peugeot%20205%20t16.jpg
 

Peugeot 205, drugi najprodavaniji Peugeotov model svih vremena slavi 30 godina postojanja.

Za 15 godina proizvodnje 205-ica je prodata u više od 5.3 miliona primeraka. U uspešnoj Peugeotovoj seriji 2 model 205 je dostigao kultni status i omogućio Peugeotu da zauzme jednu od liderskih pozicija u proizvodnji malih automobila. Sportski i dinamičan izgled 205-ice, koji je oduševio kupce, obeležio je i kasniji razvoj Peugeotovih modela iz ovog segmenta.

Model je premijerno predstavljen 1983. godine, a dobitnik je mnogih nagrada poput ''Zlatni volan'' i ''Najbolje malo vozilo'', titula kojom je 205-ica nagrađivana pet godina zaredom i mnoge druge. 205-ica je bila dostupna u verziji sa 3 i 5 vrata, sa benzinskim i sa dizel motorima, kao i u GTi i cabrio verziji. Peugeot je sa sportskom verzijom 205 Turbo 16 dva puta osvojio titulu svetskog šampiona u WRC-u. Uspehe koje je ostvarila 205-ica nastavili su i njeni naslednici iz serije 2 kao što su modeli 206 i 207.

 

Stopama uspešnih modela iz Peugeotove serije 2 nastavlja i najnoviji član porodice - model 208. Nagrađen je titulama ''Supermini 2012. godine'' u Velikoj Britaniji, proglašen ''automobilom godine'' u Hrvatskoj, Irskoj i Španiji, dodeljeno mu je 5 zvezdica na Euro NCAP testu, kao i priznanje ''Inovacija godine'' za multimedijalni 7'' touch screen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I na pravom Dakaru je pobeđivala. Autić je tada uneo revoluciju i uspeo da opstane jako dugo, čak predugo. T16 je svojevremeno bila zverka i u onoj konkurenciji (S4, Quattro, Metro 6R4, RS200) domogla se titula.

A sa Pininfarinom imaju lepu saradnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lav koji oduzima dah - Peugeot 205 T16 u drumskom izdanju

 

116074-peugeot%20205.jpg

 

Model 205 je u istoriji Peugeota odigrao jednu od ključnih uloga; na tržištu je bio pravi prodajni hit i francusku marku je odveo na put koji je zatim uspešno nastavio model 206. Osim u pogledu prodaje Peugeot 205 je oduševljavao i na sportskim borilištima; 205 T16, pripremljen po pravilima grupe B, raspolagao je sa više od 400KS i u prilično oštroj konkurenciji je osvojio dve titule svetskog timskog šamiona i 16 WRC pobeda.

 

Drumski pandan monstrumu grupe B bio je automobil poput ovog na slici. Peugeot 205 Turbo 16 je, poput većine drugih drumskih varijanti trkačkih vozila grupe B, bio posebna zverka. Centralno smešten motor sa turbo punjačem razvijao je 200KS i isporučivao ih na sva četiri točka. U to vreme turbo benzinci nisu bili efikasni poput današnjih, pa su turbo rupe, kao što kaže i opis modela koji se prodaje na sajtu Classic Drivera, bile epskih proporcija. Automobil takođe nema prtljažnik – pozadi je motor, a napred rezervni točak, pa je za odlaganje neophodnih sitnica predviđena tek polica iznad motora. Za gotovinu ili kartice za kupovinu goriva ionako vam nije potreban prtljažnik, zar ne?

 

Peugeot je ukupno proizveo 200 primeraka drumskog 205 T16, pa je jasno da su prilično retki i cenjeni. Primerak koji se prodaje prešao je, kažu, manje od 1.700 kilometara i zaista izgleda besprekorno. Aukcija će se održati 8. septembra.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Peugeot 205 GTI

 

peugeot%20205%20111.jpg

 

Automobil koji je nekada bio miljenik svih koji su hteli da imaju mali gradski auto nakon 30 godina i dalje se dobro drži. Jedan primerak se nedavno našao na aukcijskoj prodaji i itekako je spreman da se nosi sa izazovima. Peugeot 205 je sredinom osamdesetih bio pravi hit. Ovaj primerak, koji nosi oznaku GTI zbog svog 1.6 motora, je napravljen 1985. u Velsu i originalno je imao volan na levoj strani, ali ga je sadašnji američki vlasnik prebacio na desnu stranu.

 

peugeot%20205%2011.jpg

 

Na automobilu je dosta toga rađeno. Vlasnik ne pominje da li je on sam radio na automobilu ili je stvar prepustio profesionalcima. Od dodataka tu su novi amortizeri, Cobra trkačka sedišta, Momo trkački točkovi, Piper auspuh i još mnogo šta.

 

peugeot%20205%201111.jpg

 

Tu su i prednja kožna sedišta, novi tepih, i još dosta detalja koji se mogu bez problema skinuti ukoliko neko odluči da ovim mališanom ode na trkačku stazu. Početna cena na aukciji iznosi 13.000 dolara ali se očekuje da značajno poraste.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sladak mali sportista,imala je sestra 1.9 GTI koji je dosao za rodjendan,gde sam je morao uvek vozikati jer kad sam joj pokazao sta ume taj auto,

najezila se... :guitar::scooter::laughing::smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam drugara koji radi peugeot,mehanicar je i to dobar.

Vozi i kune se u njega.

Imao je 205 gti,pa onda ubacio u njega 1.3 reli,pa mi16...To je zver kako ide. Samo sto je mali...ali auto za odusevljenje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Istorija: Peugeot 205

 

peugeot%20205%201.jpg

 

Kada je reč o hot hetč automobilima, mnogi će se složiti oni danas nisu ni približni onima iz zlatnih 1970tih i 1980tih godina.

Dok danas u ovoj klasi dominiraju moćni motori, ali i veća težina da bi se zadovoljili najnoviji NCAP standardi o sigurnosnim merama, mnogi nostalgičari ipak pamte periode od pre 30 ili 40 godina kada su takvi automobili imali težinu manju od tone i jednostavnu mehaniku gde su samo vozačke mogućnosti odlučivale o performancama automobila. Peugeot 205 GTi je jedan od najslavnijih hot hetč automobila upravo iz razloga što se pojavio u prodaji u vreme kada elektrika nije preuzela kontrolu nad celim automobilom, ali GTi je samo deo ponude 205.

 

121813-peugeot%20205%2011.jpg

 

Ovaj automobil je postao veliki hit među kupcima, a zapažene rezultate je ostvario i u Svetskom Reli Šampionatu (WRC), čime je definitivno jedna od legenda francuskog proizvođača vozila. Peugeot je jedan od osnivača moderne klase supermini vozila na evropskom tržištu. Ova klasa je nastala već posle Drugog svetskog rata, kada je publika tražila male, jeftine i ekonomične automobile, a kada je usledila naftna kriza početkom 1970tih godina, na tržištu su počeli da niču prvi moderni supermini modeli.

 

121814-peugeot%20205%20111.jpg

 

Prvi pokušaj Peugeota je bio model 104, predstavljen 1972. godine, a iako je imao veoma male dimenzije, mogao je da smesti pet odraslih osoba i da pruži nisku potrošnju zahvaljujući malenom motoru od 954 cc. Međutim, dolazak Renaulta 5 je zatekao konkurenciju na spavanju. Francuski rival je bio jedan od prvih zaista sportskih malih automobila i preko noći postao veliki hit među kupcima. Iako se 104 prodavao više nego dobro i kasnije služio kao baza modernijim vozilima, njegovi glavni kupci su bili stariji, dok je pomenuti Renault 5 privlačio uglavnom mlađe kupce, kao i žene. Iz navedenog razloga, Peugeot je već krajem 1970tih godina počeo da radi na novom automobilu koji bi popunio prazninu između modela 104 i 305.

 

Rad na novoj automobilu je počeo 1978. godine pod Project M24 oznakom, a cilj je bio spojiti veliki prostor Peugeota 104 sa vožnim karakteristikama i dizajnom Renault 5. Da bi automobil uspeo u takvom pokušaju, on je morao da pruži hetč dizajn, ali i mnoge sportske linije po kojim bi kupci bili uglavnom mlađi.

 

peugeot%20205%20111111.jpg

 

U pomoć je pozvana čuvena italijanska dizajnerska kuća Pininfarina, a iako mnogi misle da su Italijani najzaslužniji za konačne linije, to ipak nije istina i zasluge treba pripisati domaćem dizajneru Gerard Welteru. Razvoj ranog prototipa je tekao veoma brzo i bez većih promena, a u prilog kompaniji je išlo i preuzimanje posrnulog francuskog proizvođača vozila Simca, koji je imao dugačku istoriju proizvodnje malih automobila. Prvi prototip je bio spreman početkom 1980tih godina, a rane reakcije su bile veoma pozitivne. Zvanično predstavljanje je usledelo u februaru 1983. godine, kada se publika našla u čudu. Do tog momenta, Peugeot je bio možda "najtradicionalniji" od svih francuskih proizvođača i proslavio se sa velikim sedanima, kao što su 504 i 505, ali publika je uglavnom dobijala "već viđene" modele. Za razliku od Citroena, koji je voleo da eksperimentiše sa dizajnom i tehnologijom, Peugeot je uglavnom išao na sigurno, pa je samim tim 205 bio veliko iznenađenje. Pred publikom se našao moderni hetč, u verzijama sa 3 i 5 vrata, i izborom četiri benzinska i jednog dizel motora.

 

Da bi uštedeo na troškovima, 205 je koristio mnoge delove sa ostalim modelima kompanije, a motori su bili pozajmljeni direktno iz 104. Slično kao i Renault 5, 205 je nudio dugačku listu standardne i opcione opreme i preko noći postao veoma popularan među kupcima svih godina. Iako nije uspeo da osvoji titulu automobila godine (ta čast je pripala Fiat Unu za svega nekoliko više glasova), 205 je ubrzo postao jako popularan i čak pripretio da skine pomenuti Renault 5 sa trona. Znajući da veliki razlog 5 leži u sportskom imidžu, Peugeot odlučuje da predstavi i svoju hot hetč verziju sa GTi oznakom. Predstavljen u aprilu 1984. godine, GTi je imao 1.6L motor sa 105KS i zahvaljujući niskoj težini od ispod 900 kg mogao da ubrza do 100 km/h za 8.7 sekundi uz maksimalnu brzinu od 186 km/h. Sredinom godine, Peugeot odlučuje da se oproba i u Svetskom Reli Šampionatu (WRC). U periodu kada su se Audi Quattro i Lancia 037 borili za šampionsku titulu, francuski tim je napravio veliko iznenađenje. Peugeot Talbot Sport uspeva da pobedi tri od poslednja četiri relija zahvaljujući čak 450KS na točkovima i ubrzanjem do 100 km/h za samo 3.3 sekunde.

 

Da bi zadovoljio WRC homologaciju, Peugeot je morao da napravi 200 primeraka u serijskoj proizvodnji, a osim nekoliko dizajnerskih linija, oni nisu delili mnogo toga sa serijskim modelima. Poznat kao Turbo 16, svih 200 primeraka su brzo rasprodati, a oni su imali centralno postavljen motor sa 197KS i pogonom na sva četiri točka. Naredna sezona je počela odlično za francuski tim. Ari Vatanen i Timo Salonen su vezali tri uzastopne pobede, a Peugeot je na kraju sezone imao sedam pobeda od 12 voženih relija. Pored titule u klasi konstruktora, Salonen je osvojio šampionsku titulu sa čak 52 poena prednosti nad najbližim pratiocem. Sezona 1986. je bila jednako uspešna sa šest pobeda u 13 relija, a posle velike borbe sa Lancijom, Peugeot Talbot Sport je ponovo osvojio titule vozača i konstruktora. U istom periodu, Grupa B je počela da dobija velike kritike da je opasna. Na Portugalnom reliju mnogo toga se promenilo sto ce igrati ključnu ulogu u odluci da se Grupa B ugasi.

 

121815-peugeot%20205%201111.jpg

 

Portugalski vozač Joaquim Santos za volanom Ford RS200-a je u jednoj krivini izgubio kontrolu nad vozilom i udario u publiku koja je posmatrala trku. Troje ljudi je poginulo i još 31 povređeno, a posle tog relija svi najbolji timovi su se povukli i budućnost Grupe B je razmatrana. Nedugo posle toga dešava se ključni detalj u istoriji Grupe B na reliju Italije. Henri Toivonen za volanom Lancije je vodio u šampionatu i kada je reli na Korsici počeo Toivonen se izdvojio među favoritima za pobedu. U 18. etapi Toivonen se slupao, a njegova Lancija je planula. Na finišu se mogao videti dim i organizatori su odmah shvatili da nešto nije u redu. Pola sata kasnije, kada se spasilačka ekipa pojavila na mestu sudara, našli su samo izgoreli automobil i ugljenisana tela finskog vozača i njegovog suvozača Sergio Cresto. Svedoka nije bilo tako da se samo do današnjeg dana može nagađati šta se tašno desilo. Neki kažu da je Toivenen bio bolestan, drugi da je razlog sudara mehanički problem, a ima i onih koji tvrde da je greška vozača, pošto je Toivonen kroz celu svoju karijeru imao čudne sudare u vreme kada je imao visoko vođstvo.

 

Na reliju Italije, Toivonen je imao veliko vođstvo i teško je bilo za očekivati da bi neko ostvario bolje vreme. Ovaj sudar je došao godinu dana nakon što je Attilio Bettega za volanom Lancia 037 takođe poginuo na ovom istom reliju. Težak teren je smatran za njegovu smrt kao i nesreća, pošto je njegov suvozač Maurizio Perissinot prošao nepovređen. Posle relija na Korsici, Audi je automatski izašao iz Grupe B, a nakon još jednog sudara F1 vozača Marc Surera u RS200, u kome je njegov suvozač poginuo, FIA je automatski suspendovala Grupu B. Ovo je ujedno označilo i kraj Peugeota 205 u reliju i francuski tim se nije vraćao posle 1986 sezone, ali je i dalje pobedio impresivnih 16 trka u samo tri godine. Po pitanju serijskih modela, najveća vest navedene 1986. godine je bila novi 1.9L motor u GTi, koji je razvijao 130KS, i smanjio ubrzanje do 100 km/h na 7.8 sekundi uz maksimalnu brzinu od 200 km/h. Iste godine Peugeot proširuje ponudi i sa 205 kabrioletom, urađenim od strane Pininfarine, koji nikada nije doneo visoku prodaju, ali je svakako poboljšao imidž ovog malog automobila.

 

peugeot%20205%2011111.jpg

 

Do kasnih 1980tih godina, 205 je opstao bez većih promena, sa izuzetkom reli verzije, koja je u velikoj meri podsećala na trkače iz WRC šampionata, ali sa mehanikom iz ostatka 205 ponude. U tom periodu, Peugeot počinje da radi na paru novih automobila, 106 i 306, a francuski proizvođač vozila odlučuje da ovaj velikan ode u velikom stilu. Za 1991 godinu u liniju je dodat DTurbo, koji je kombinovao mehaniku sa GTi, ali i moćni 1.8L dizel motor i u velikoj meri postao veliki hit. Peugeot se nadao preuzeti tržište koje je kontrolisao Volkswagen Golf GTD i u velikoj meri uspeo u tom pokušaju. Međutim, do sredine 1990tih godina, 205 više ne uspeva da sakrije svoje godine, a iako se Peugeot potrudio da održava medijsku pažnju predstavljanjem limitiranih verzija, bilo je jasno da je kraj stigao. Godine 1998. je debitovao novi 206, a 205 odlazi u zasluženu penziju posle 15 godina i 5.3 miliona prodatih primeraka.

 

Tokom svoje duge istorije, 205 se uglavnom proizvodio bez većih promena, ali i ostao najpopularniji automobil u klasi. Dolazak moderne konkurencije, kao što su Ford Fiesta i Volkswagen Polo, nije u velikoj meri promenilo promenilo situaciju, pa samim tim svakako zaslužuje svoje ime u istoriji. Naslednik 206 je nastavio sa visokom prodajom, ali nikada nije uspeo da pruži šarm od 205, dok je njegova GTi verzija samo senka svog prethodnika. Kao što smo pomenuli na početku teksta, današnji automobili definitivno nemaju dušu kao nekada ...

 

Autor: Talladega

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polovni Peugeot 205 T16 za 226.000 dolara

 

Peugeot%20205T16%201.jpg

 

Specijalni modeli sa homologacijom su posebna vrsta, pogotovu kada je to dvostruki šampion sveta u reliju, 205 T16. Peugeot je napravio samo 200 ovih automobila koji su spremni za vožnju po ulici i koji nisu mnogo podsećali na regularne proizvodne modele Peugeot 205 tog vremena.

 

Peugeot%20205T16%2011.jpg

 

Automobil je napravljen na ojačanoj šasiji sa modifikovanom karoserijom, koja je koristila dizel blok iz XU familije motora, ali sa glavom motora sa 16 ventila. Ukupna snaga je bila 197ks, a slala se na sva četiri točka.

 

Peugeot%20205T16%20111.jpg

 

Svi primerci za ulicu su napravljeni sa volanom sa leve strane i u sivoj boji sa dvobojnim enterijerom, osim prvog koji je ofarban u belo sa reli oznakama. Automobil koji vidite ovde je prešao samo 12.266 kilometara i bio je isporučen 1984. godine u italijansku kancelariju Peugeota, gde je korišćen za prevoz novinara.

 

Peugeot%20205T16%201111.jpg

 

Prošle godine, automobil je kompletno sređen u Italiji, sa novim amortizerima, kočnicama i servo sistemom za kočnice. Onda je uvezen u Britaniju i prema opisu je u sjajnom stanju.

 

Peugeot%20205T16%2011111.jpg

 

Tako da fanovi Grupe B, ako imate 226.000 dolara, možete ga kupiti preko Mark Donaldsona.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preminuo Gerard Welter, otac Peugeota 205

 

Gerard-Welter.jpg

 

Iz Peugeota je stigla tužna vest da je preminuo g. Gerard Welter. Peugeotu se pridružio u dobi od 18 godina i postigao primernu karijeru unutar marke. Stvorio je Peugeot 205 i njegove sportske verzije, legendarni Peugeot 205 T16 i Peugeot 205 GTi, postao je direktor Centra za dizajn Peugeot od 1998. do 2007. godine.

 

121813-peugeot 205 11.jpg

 

Bio je inicijator mnogih koncept automobila dizajniranih za promociju imidža kompanije Proxima, Oxia, Asphalte, Touareg, RC Pique i RC Carreau, Feline, 907… Njegova strast, harizma i sposobnost okupljanja ljudi i danas nadahnjuju i motivišu Peugeotove dizajnere.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju blindirani Peugeot 205 GTI

 

Peugeot 205 GTI

 

O Peugeotu 205 su ispevani brojni hvalospevi, ali ovakav primerak sigurno niste videli. Stvari će sesti na svoje kada kažemo da je bivši vlasnik niko drugi nego francuski milijarder Bernard Arnault, osmi najbogatiji čovek sveta, prema Forbesu. Kada si težak preko 50 milijardi dolara, moraš da se paziš, nikad ne znaš ko te čeka. A kako bi u vožnji bio koliko-toliko bezbedan Arnauld je izabrao 205 GTI. Ipak, stvari je začinio oklopom pa je ovo jedini Peugeot 205 koji pruža zaštitu od metaka, i to onu nivoa 2.

 

Peugeot 205 GTI

 

Blindirani 205 GTI je godinama bio Arnaultov prvi izbor za vožnje u kojima želi da ostane nazapažen, ali to ne znači da se navozio. Naprotiv, automobil je u fantastičnom stanju, prešao je tek 14.700 km. Nažalost, ovaj unikat prati jednako posebna cena od 37.500 evra. Ne samo da je to iznos za koji si čovek može priuštiti nekoliko GTI-a nego je to i iznos za koji se može birati i u izlogu s novim automobilima.

 

Peugeot 205 GTI

 

Doduše, bez oklopa, ali kom vlasniku takvog automobila tako nešto zaista i treba? A i dodatna zaštita je nepotreban balast pa automobil sada ima 1400 kg. Kočnice i amortizeri su dorađeni, a nepoznato je što je sa 1.9 motorom. Zato je enterijer presvučen kožom, a oprema uključuje klimatizaciju i servo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

insidelane.jpg InsideLane video: Peugeot 205 GTI

 

Zasluženo ima status automobilske ''legende'', ali ne treba zaboraviti da zbog toga ima i cenu na tržištu od oko 40.000 evra za primerak u odličnom stanju.

Vredi li baš toliko?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolped.jpg PetrolPed video: 1988. Peugeot 205 GTI

 

80-te su bile dobre godine za lepe stvari, pa je tako u toj deceniji nastao i segment automobila koji danas zovemo ''hothatch''. VW je pokrenuo sve sa svojim prvim Golfom GTI, a Peugeot 205 je jedan od najboljih ikada. Na testu je 1.9 verzija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piskarao sam i u drugim nekim temama, interesantna mi je ta ideja da se vozi tako neki youngtimer, kao svakodnevno vozilo :D Tesko da ima smisla nekakvog, ali... sta jos ima smisla danas :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot će restaurirati i prodavati stare primerke modela 205 GTi

 

207995-peugeot 205 002.jpg

 

Mnogi će reći da je Peugeot 205 GTi jedan od najboljih snažnih hatchbacka u istoriji, a francuska kompanija sada planira da pokrene novi program koji podrazumeva restauraciju primeraka 205 GTi sa 1.9 motorom.

 

207996-peugeot 205 001.jpg

 

Za ovaj posao će biti zaduženi stručnjaci koji imaju bogato znanje o malom hatchbacku te će automobile vraćati gotovo u fabričko stanje. Peugeot već ima potrebne rezervne delove, a za one koji nedostaju će koristiti dobavljače. Kada je reč o delovima koji se jednostavno više ne mogu pronaći, oni će se proizvoditi pomoću 3D printera.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo slike konkretno tog iz snimka. Imao sam tu priliku i cast, da radim photosession :D Takodje sam ga i provozao. A sto se tice stanja. To se bukvalno ostaje bez teksta. Da mi je rekao da ga je isterao iz Pezoovog muzeja, bez trunke razmisljanja bih poverovao. Neverovatno bukvalno... 

 

DSC_0081.jpg DSC_0102.jpg

DSC_0107.jpg DSC_0114.jpg

DSC_0277.jpg DSC_1442.jpg DSC_0219.jpg

DSC_0183.jpg DSC_0203.jpg DSC_1039.jpg

DSC_1172.jpg DSC_1201.jpg DSC_1044.jpg 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep i atraktivan model to ostaje uvek, ma koliko godina da ima... Secam se kako smo kao klinci gledali na ovako nesto, kada se tek pojavio. Nije hot hatch, ali od njihovih modela ostao mi je urezan i 405 Mi16, neku godinu kasnije. Obavezno crven :) . I uvek cu stati i zagledati takve, sve redje prave automobile (dok me poplava kojekakvih grdoba od crossovera slicnih kao jaje jajetu, ne tangira ni trunku).

Odlican primerak, a moram da pohvalim i odlicne fotke. Ove u pokretu su mi uvek najatraktivnije, svaka cast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...