zomsi 0 Posted January 24, 2013 Elem nađoh ovu sliku na netu, pa ako neko može da mi pojasni ili tako nešto. Kada sam menjao grejače kod mene nisam našao ove kratkospojnike označene sa brojevima 2 i 5. Da li ih je neko možda skinuo prilikom zamene grejača ili i ne trebaju da budu tu? A ako trbaju da budu tu čemu služe, jer meni npr. kad rikne jedan grejač ne mogu da upalim na hladno auto, zagrevem par puta i ništa, čak ni grejač kada pipnem kod matice nije se ugrejao. Hvala unapred, pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 24, 2013 Imam i ja isti motor, i cini mi se da ni ja nemam to. Nego kako si zamenio grejace, napravili su to mnogo glupo i nepristupacno, deluje mi da mora usisna da se skine da bi se i grejaci skinuli, pogotovo prvi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zomsi 0 Posted January 24, 2013 (edited) ne moraš da skidaš usisnu ako nije JTD nego kao moj TD, nego skinešEGR ventil, pomeriš filter za naftu i skloniš onu crnu kutiju gde ide sa strane jedno crno crevo. jeste malo zeznuto, ali spremi odmah teleslopski magnet (kinez 100-200 din), malu gedoricu 7 sa nastavkom i gedoru 12 ili cevasti duži ključ iliu slično i da spremi se da igzrebeš ruke. Edited January 24, 2013 by zomsi Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7731 Posted January 24, 2013 Ovo je neki "visak" sto bi mi srbi rekli . Nesto mora da si imao, makar onu bakarnu plocu, tj kao ove male sa slika ali iz jednog dela? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zomsi 0 Posted January 24, 2013 ne prijatelju ni ovo pod 2 i 5 niti iz jednog dela (to misliš kao na starim golfofima što je bilo vezano), samo žica na svaki grejač i to je to, jer da je imalo nešto video bih kada sam menjao grejače pre neki dan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7731 Posted January 24, 2013 Jel sam ti rekao da je to visak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 24, 2013 ne moraš da skidaš usisnu ako nije JTD nego kao moj TD, nego skinešEGR ventil, pomeriš filter za naftu i skloniš onu crnu kutiju gde ide sa strane jedno crno crevo. jeste malo zeznuto, ali spremi odmah teleslopski magnet (kinez 100-200 din), malu gedoricu 7 sa nastavkom i gedoru 12 ili cevasti duži ključ iliu slično i da spremi se da igzrebeš ruke. Ma deluje mi da prva tri mogu da skinem nego onaj kod pumpe taj mi bas deluje neizvodljivo, jel tebi smetala pumpa? Meni celu zimu blinka i nikako da proverim koji je, ali pali normalno. Tj mozda sekund duze zavergla, inace dok su svi radili, palio je prosto neverovatno za dizela, svi su se krstili pa cak i neki majstori. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zomsi 0 Posted January 24, 2013 (edited) taj kod pumpe za gorivo se najlakše skida, a treći sa leva na desno najteže. Pumpa ne smeta. Meni crko trći i nije hteo da pali na hladno, a kada sam ga promenio pali normalno. Edited January 24, 2013 by zomsi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrus 0 Posted June 4, 2013 (edited) Zdravo!Posto imam problema sa startovanjem Dissel motora (Fiat Brave 1.9TD 75ks) neki ljudi su mi rekli da proverim grejace?!E pa ljudi, posto slabo se razumem u motore recite gde se nalaze grejaci i kako se demontiraju, a potom razumese kako se proverava njihova ispravnost ?Inace, pre neki dam promenio sam ulje u motoru, filtar za ulje, filtar za vazduh i filtar za Diessel gorivo.Motor starutuje posle dva tri puta verglanja koja traju od 5...8 sek. Startovanje je sa crnim ili sivim dimom, potom motor normalno radi bez problema, razume se i bez crnog dima.Hvala na eventualnoj pomoci ! Edited June 5, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7731 Posted June 4, 2013 Grejaci su usrafljeni na glavi motora, kod tebe bi trebalo da su sa zadnje strane kod usisne grane, ispod svake dizne po jedan. Prepoznaces ih lako, mali su i imaju matice na vrhu (za kljuc 8 trebalo bi) i povezani su medjusobno kablom. Odvijes prvo maticu i otkacis kabal ( to ti je +) i onda kljucem (12 trebalo bi) odvijes grejac i izvuces ga. Mozesa ga proveriti direktno na akumulatoru npr. Uzmes jednu zicu i jedan kraj zakacis na +klemi na akumulatoru a drugi kraj na navoju grejaca ( mora strogo na navoju da stoji) Drugu zicu zakacis na - klemi akumulatora i drugi kraj prislonis bocno na telu grejaca i ako je ispravan trebao bi za 2-3sekunde da se uzari (pazi da ga rukama ne drzis za donji deo da se nebi izgoreo) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Simply the best 0 Posted June 4, 2013 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43109Ne znam koliko ce ti ovo pomoci.Procitaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted June 4, 2013 ako covek nema predstavu gde se nalaze grejaci, mislim da je najbolje resenje da ode do nekog majstora koji zna i koji moze da mu proveri i zameni grejace ... ovako sam moze da proizvede samo jos vise stete Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrus 0 Posted June 4, 2013 Pitanje:Jeli zbog neispravnosti grejaca na pocetku motor startuje posle dva tri verglanja koji traju od 5...10 sek, ili problem da trazim na drugom mestu?Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 620 Posted June 4, 2013 Liči na grejače.Probaj da daš kontakt i zaverglaš tek posle 10tak sekundi za prvo jutarnje paljenje. Kako pali topao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zexoni 0 Posted June 4, 2013 skidanje grejaca ume da bude zeznuto ko ne zna ili nema iskustva sa time, očas posla moze da se zalomi grejač, a onda kuku lele jel ti se cuje rele grejaca kad das na grejanje? Petrus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrus 0 Posted June 5, 2013 Liči na grejače.Probaj da daš kontakt i zaverglaš tek posle 10tak sekundi za prvo jutarnje paljenje. Kako pali topao? Kada dam kontakt cuje se neko kucanje,...Kada palim motor sacekam nekoliko sekundi da se ugasi lampica na tabli koja oznacava grejace, potom pokrecem motorbez dodavanje gasa.Kada je motor topao paljene motora je OK!To znaci posle prvog paljenja sa paljenjem motora nema problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrus 0 Posted June 18, 2013 (edited) Zdravo!Definitivno grejaci su otisli!?E sada molim vas dajte preporuke koje grejace za FIAT Brava 1,9TD 75KS najvise odgovaraju i za njih na koji web sajt da nadjem karakteristike?Ako neko ima iskustva sa Iskrinih grejaca nek napise nekoliko reci, posto jedan podaleki prijatelj nudi mi neki tip iskrine greajace za Fiat Brava 1.9TD.Hvala na pomoci! Edited June 18, 2013 by Petrus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrus 0 Posted July 2, 2013 Pa ljudi grejaci su bili problem! Sva 4 crkli!?Promenio sam grejace, e sada auto pali kao "CAKMAK", tj, kao visoko turazni benzinac! sve to znaci odmah na prvom kresanju,...Ziveli! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zomsi 0 Posted July 21, 2013 Pa ljudi grejaci su bili problem! Sva 4 crkli!?Promenio sam grejace, e sada auto pali kao "CAKMAK", tj, kao visoko turazni benzinac! sve to znaci odmah na prvom kresanju,...Ziveli! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlajs 0 Posted July 26, 2015 (edited) Pozdrav, kada sam kupio Bravo 1.9 JTD, palio mi je lampicu od grejaca, mislio sam da je samo neki pregoreo, medjutim zimus kada je poceo da zeza sa paljenjem, bila su potrebna 2-3 grejanja, kupio sam nove da zamenim. Medjutim, odem kod majstora, i on mi kaze da su mi dva grejaca zalomljena i da on to ne moze da izvadi. PA da vas pitam zna li neko kako se to uopste vadi, gde ima majstor za to, i koliko bi me to kostalo? Unapred zahvalan... Edited July 28, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted July 26, 2015 Negde sam čitao da može da bude od 10 do 50 evra po grejaču... sve zavisi. O čemu i šta, verovatno i o motoru i o majstoru, no eto, morao bi nekome da se obratiš prvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 26, 2015 Servis Goran , koliko se sećam radi bez skidanja glave / ukoliko je moguće. https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39186-fiat-servis-goran/Inače po rečima majstora neispravan grejač treba što pre zameniti jer se kasnije sve teže skida tj rezultat su ti slomljeni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlajs 0 Posted July 27, 2015 (edited) Au jbte, znaci ti polomljeni grejaci mogu da budu veliki problem... :/Daleko mi je Goran, ja sam na Zlatiboru. Mada videcu da izvadim clansku, pa da mozda i odem do njega, ako ne nadjem nekog blize... Edited July 27, 2015 by vlajs Quote Share this post Link to post Share on other sites
DeVito 0 Posted November 26, 2015 Pozdrav rajaImam problem sa relejom za grijače, moj je stari crkao tj nije palio grijače nikako Donio sam dva polovna, ispravna, al problem je sljedeći što nikako neće da ugasi grijače, motor radi nekih 4-5 minuta a grijači i dalje rade... Jeli neko imao sličnih problema i zna li šta je lijek Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted November 15, 2017 Ovo ima vise vrsta grejaca za td motor... Meni svi nude ovakav a nije taj... Kao nemaju drugi u programu...Zbog manjka zivaca odustajem da sam menjam Sent from my Redmi 4X using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites