saledelagano 26 Posted November 8, 2013 Iscitao sam celu temu od pocetka i na kraju nisam ni skontao dal je moguce ono sto tvrdi nislija koji je imao problem sa stilom ona njegova tvrdnja da mu se isto desilo zbog hidropodizaca koji su zapekli il sta vec ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted November 8, 2013 (edited) Kazu dole na jugu da od 100kg svinje dobiju 200kg masti+cvarci, pa ti sad razmisljaj jel to moguce. Edited November 8, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 8, 2013 Tako znaci.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted November 8, 2013 (edited) U vezi cvaraka zaboravi da napomenem,- pod uslovom da je svinja uzupcena kako treba. Edited November 8, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 8, 2013 Tako ce gi izedes! Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted November 12, 2013 U vezi cvaraka zaboravi da napomenem,- pod uslovom da je svinja uzupcena kako treba. ahahh taj rad Quote Share this post Link to post Share on other sites
bratsaja 17 Posted September 16, 2014 Hvala puno poslucau vas savet koji mi je bio potreban oko resavanju problema,auto nece ostati bez ulja ni u ludilu jer prvo ulaze u auto pa u sve ostalo samo mi reci jos samo ovo posto su mi i to rekli neki,jer je bitno u kom polozaju treba staviti varijator pri uzubljivanju? neko kaze na desno neko na levo?Mislim da si u startu pravio gresku u zupcenju.Da li si otpustao remenice bregastih pre natezanja spanera?Da li si prvo napeo spaner do kraja izvrteo nekoliko krugova pa tek onda stelovao spaner?Ja asm gresio u ovome,bas na 1.8 motoru,i uvek mi se desavalo da jedna bregasta pobegne.Cukanje koje si cuo verovatno dolazi iz spanera jer nije dobro postavljen.To sto je majstor radio audija a8 ne znaci nista,ko nije rasturio fiata nije majstor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted August 14, 2018 (edited) pozdrav iscitao sam svih 12 stranica i imam slicne probleme sa mojim stilom 1.8 prvo mi je poceo da pusta vodu na dihtungu glave, oteram kod majstora da menja i tu ustanovi da su katalizatori bili zapuseni pa je probijao na dihtungu, skinuo glavu majstor poslao na obradu odradjeno sve kako treba. spakovao majstor sve, usput zameni vodenu pumpu i nov zupcasti i dihtunzi koji su trebali. problem je sto sada auto trokira prosto se cuje na auspuh trrrrrr do 4000 rpm posle prokine i krene bas lepo da vuce. da li je moguce da nije uzupcen kako treba i ako majstor tvrdi da je pomocu alata to radio. bombine sam pregledao i nadjem da jedna ne reaguje na rad motora ako iskljucim dzek sa nje, ali kada je skinem sa svecice sa sve dzekom dok motor radi cuje se puckanje baca struju na svecicu, stavljao sam i drugu bombinu i isto se ponasa. zamenio svecice i opet isto zaboravih da dodam hoce i da puca na auspuh ako ga turiras nekoliko puta Edited August 14, 2018 by nemanjas Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted August 14, 2018 A sta kaze dijagnostika? Ako tako radi kako kazes onda ima misfire i komp ce.ti reci na kojem. Sto se tice alata za zupcenje svaki moyor poseban alat. Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted August 14, 2018 nemam sada dijagnostiku, ali ima gresku sigurno jer mi izbaci i na tabli onu zutu gresku motora Quote Share this post Link to post Share on other sites