kicerica 5 Posted January 29, 2013 (edited) Ivane a sta bi po tebi moglo da napravi preveliki pritisak?Pretece me Gusar. Edited January 29, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 29, 2013 (edited) Pumpa Rog ponike za početak. Čisto teorija, kolika je sila za sabijanje opruga ventila ? Fabričkih.Kažem kad je tema zanimljiva i otvorena pa da se igramo Šerloka i Dr. Edited January 29, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted January 29, 2013 @ivan ikuljna pumpa nije elektricna nego je mehanicka i jos pritom radi na sistemu zupcanika i jos gubitci pritiska u motoru daj boze da moze da nabije 3 bara a i kako vidis iz tvog presekapodizaca postoji onaj mali kuglicni ventil znaci uljna pumpa samo prihranjuje kolicinu ulja u samom podizacu nikako ne moze da babija pritisak.... za pritisak ulja u hidro podizacu zaduzeno je bregasto vratilo i povratna opruga ventila! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mstankovic 0 Posted January 30, 2013 Nema tu nicega vise, zato sam se i trudio da prodjemo sve momente u toku diskusije.Kako ja, tako i svi ostali ucesnici.Naravno do juce.Inace vozim isti takav auto.covek u ciju strucnost od pocetka nisam posumnjao....Vidi druze znam koliko se trudite da mi pomognete i sve to hvala puno,auto prezubi kad polomi ventil jer vise nece da upali,moja logika i logika nekih drugih je ,losi ventili, varijator bio pod pritiskom, hidropodizac zaglavi i on kad polomi ventil a obicno lomi jedan a ostali krivi samo usisni predposavljam da ih krivi zato sto tad auto prezubi,sve su to bila nagadjanja kapiras? ne kazem da sam strucan majstor al biiip ga za toliko znam da postavim alat na bregaste da izvucem klip u mrtvu tacku i da postavim kais,iako me svi ubedjuju da je lose uzubljen,ok nema veze ja sam na ovu temu samo preneo reci majstora za koga su mi rekli u 10 fijatove prodavnice da njega zovem jer je majstor odlican...A to sto vozis isti auto uzmi prodaj to kupi sebi jtd da uzivas u voznji Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 30, 2013 Hvala ti Stankovicu na savetu ali posao mi je takav da nemam potrebe za poljprivrednim masinama.I kako ide auto preko 4000rpm, nisi nam nista rekao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mstankovic 0 Posted January 30, 2013 Hvala ti Stankovicu na savetu ali posao mi je takav da nemam potrebe za poljprivrednim masinama.I kako ide auto preko 4000rpm, nisi nam nista rekao. preko 4000 rpm je i ranije isao kao lud,a opasna zona je od 3000 do 4000 kad se oseti trzanje i kad polupa neki ventil,za sad je sve ok,videcemo dalje kako ce biti,mada ja si imam jtd a ovaj sam uzeo za druge namene odusevljen sam kako trosi ovaj 1.8 benzin,dok moj jtd je oko 7lit... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 30, 2013 Jeste ga razvlacili preko 3000rpm danas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mstankovic 0 Posted January 30, 2013 preko 5000 i savrseno je i kad se vratim na 3000 nema vise da mi secka da se cuju neartikulisani zvuci iz motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 30, 2013 Tada kada si imao taj problem na 3000rpm kada ga pustis da radi na leru, jel ti se zaletao motor, jel radio ne ravnomerno sa puno vibracija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mstankovic 0 Posted January 30, 2013 u sustini cim predje 3000 obrtaja pocne da trese da seca,a ako ga vratim do 3 lepo radi mana se cuje neko lupkanje i obavezno ponovo kad ga podignem na 3000 obrtaja on pocne da secka upali mi lampicu na tablu i ugasi se tako prvi tako i drugi put Prvi put je razbio kli klipnjacu glavu, ventil jedan na drugom cilindru a ostali pokrivio samo, a drugi put je samo polomio ventil na 4 klipu i pokrivio ostale ventile samo na usisnoj grani Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 30, 2013 Nisi me razumeo, kako je radio na leru? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mstankovic 0 Posted January 30, 2013 kad ga pustim na leru da radi cuje se neko zveckanje ali to tek kad ga provozam i posle toga obavezno prezupci, sada perfektno radi,dal nece da mi kazu ili su stvaro bili podizaci stvarno ne znam nije mi jasno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 30, 2013 Imam joj jedno pitanje, da li je taj auto imao nekada na sebi plinski uredjaj ili ga mozda jos uvek ima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mstankovic 0 Posted January 30, 2013 Nema niti ga je imao koliko sam mogao primetiti,jer cim je stigao auto sa carine odma posle par dana sam isao po njega,nisam primetio nijednu nepravilnost Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 30, 2013 Jesi ga palio tada ili provozao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mstankovic 0 Posted January 30, 2013 upalio,poradio u mestu mada mi je bio odmah cudan je se motor kao malo treso ali nije se culo nista,od pocetka je zezao na 3000rpm i ja ga nagazim do nisa samo 4-5-6 rpm i kod aleksinca ga spustim na 3000 i toliko Ali mi je receno da auto nije vozen 3-4 meseca tamo,diskovi korodirali po tome sam i vido a i po kilometrazi i servisnoj knjizici da auto nije vozen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 30, 2013 Ti si kupio auto sa pokrivljenim ventilima a moguce da je i tada bio vec prezubio.I sta ste onda radili ti i burazer, veliki servis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mstankovic 0 Posted January 30, 2013 Moguce je ko bi znao sta su oni radili,pa nista skinuli glavu zamenili klip klipnjacu karike lagere na radilici,poravnali glavu kod majstora zamenili 10 ventila zavarili glavu,i sve to sklopili sa ( starim kaisem jer nije bio ostecen) on i tada nije pokidao kais vec sam nasao na remenicu od radilice unutar zuba zub od starog kaisa i predpostavljali da je nekad pokidao kais i da ostali parcici starog kaisa i to je bio uzrok,medjutim on lepo upali lepo radi i ponovo mi se isto ponasa u voznji i ponovo pokrivi ventile ali samo na usisnoj bregastoj,zato sam trazio ovoliki pomoc da vidim sta moze to da mu bude, solenoid sam ocistio bio je mulj u njega,pipnuo ga ispravljacem on ne radi,dok je bila fixirana remenica za glavu kad sam skinuo kais pokusao da mrdnem remenicu usisne bregaste i posla je za par zuba a bregasta stoji u mesto,al dok sam je klackao srafcigerom pocelo je ulje da izlazi iz nje ali na rupice kod drzaca koji drzi bregastu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 30, 2013 (edited) Kais ne mora da bude fizicki pokidan ili vidno ostecen da bi bio ne ispravan,Pre nego ste rasturili motor da li ste obelezili farbom repere i ko je stezao remenicu pri sklapanju?Jel opet cimao na 3000rpm? Edited January 30, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
mstankovic 0 Posted January 30, 2013 Nismo obelezili zato sto sam ja poceo da ga rasturam kuci,pa u nedostatku alata sam prebacio auto slepkom u servis kod njega, a remenicu je stezao majstor koji radi kod burazera,remenica je bila jako stegnuta proverio sam i sam,nije mogla da se zarotira,kad smo ga uzubili tek tad smo obelezili farbom na sve tri remenice... i onda kad se desilo to sto se desilo dovedem ga na tacke koje smo obelezili i ne gadja se samo usisna bregasta,radilica kako je obelezena tako je i ostala proverio sam danas pre nego sto je namestena glavaDa, opet cimao i on kaze a sta se to cuje i ja mu kazem ma tako mi se ponasao i prvi put ne znam kao kad bije neki kabal na masu bukvalno se tako culo,sitno i brzo i sve jace dok se nije ugasio i napravio stetu,ali vidi kad ga sklopimo prodje pola sata isturiram ga on pocne da gubi snagu i ugasi se, proverimo kompresiju,dobra je,proverim tacke koje sam obelezio super sve i kad krenuli da ga vozimo on se ugasi Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 30, 2013 (edited) To sto kazes da si remenicu pokretao a da bregasta miruje to kao da ti varijator nije bio lepo zategnut na bregastoj ma da ne verujem.A kako ti se gadjaju reperi danas sa tim sto si obelezio ranije?Sve te zvukove koje opisujes e tako se cuju ventili kada udaraju u klip ili kada su pokrivljeni ventili. Edited January 30, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
mstankovic 0 Posted January 30, 2013 ja mislim samo da je bio mnogo pod pritiskom i da nije izbacivao ulje iz njega jer je solenoid bio u kvaru biiip li ga, sta ti mislis?remenica za njega je bila cvrsto stegnuta,danas mi se poklopila samo tacka na radilici posto sam obrisao farbu sa velikih remenica Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 30, 2013 Procitaj post iznad tvog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mstankovic 0 Posted January 30, 2013 To sto kazes da si remenicu pokretao a da bregasta miruje to kao da ti varijator nije bio lepo zategnut na bregastoj ma da ne verujem.A kako ti se gadjaju reperi danas sa tim sto si obelezio ranije?Sve te zvukove koje opisujes e tako se cuju ventili kada udaraju u klip.Ali koji je razlog udaranja ventila o klip?? ako se oduzme da je lepo uzupce sta drugo moze da mu bude problem bas me kopka jer necu smeti da ga vozim sve dok ne otkrijem sta mu je bio problemJel ima varijator svoju fazu u koju se treba postaviti pre uzupcenja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 30, 2013 (edited) Da te ne bi pravio niko ludim, procitaj sta smo nocas pisali opet i sam ces zakljuciti.To sto je solenoid bio zaglavljen, on je mozda samo ubrzao lom koji se desio.Svi smo ti ovde vise puta rekli da motor nije bio dobro uzupcen, i tako je.Pazi da ti motor ne ostane bez ulja da ti se ne bi sjebao varijator i kada ga upalis nemoj odmah pun gas.Eto to ti je to.PS. Vozi slobodno. Edited January 30, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites