Jump to content
FAS Goran
mstankovic

Stilo 1.8 16v - zupčenje

Recommended Posts

Izgleda da ne govorimo istim jezikom ,radilica i bregasta su sinhronizovani i okrecu se uvek istim vremenskim intervalom,tako da nemoze varijator kada je pod pritiskom ulja a motor na 4000 obrtaja da ne krivi ventile, a kada ga spustis na 2000 obr.iako je varijator ostao zaglavljen da ih krivi.Znaci zaglavljen varijator daje isti uslov motoru ina 1000 i na 6000 obrt.

Zavario sam do sada dosta varijatora i to u srednjem polozaju ljudi nece da menjaju a performanse im nisu bitne.Shvati varijator je konstrukciski tako napravljen da niujednom polozaju stelovanja faze ne dodje do havarije motora.

Uzgred....ako me secanje ne vara varijator zakrece bregastu 25 stepeni mereno na bregastoj a 12.5 step. na radilici,bregasta se zakrece unapred sto znaci da remenica trpi silu da ide unazad,a normalno ne moze unazad od zup.kaisa.Znaci da je problem u varijatoru tebi bi trebala remenica da kasni u odnosu na reper koji si nacrtao..

Edited by simonen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sta onda drugo moze da me zeza? ponavljam kad prezubi predhodno obelezim tacke na svim zupcanicima i sve se pogadja osim tacka na usisnoj bregastoj koja je pozurila za par zuba? i samo je problem kod te bregaste koja pozuri iz koga razloga? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

@simonen

Pod uslovom da je motor uzupcen kako treba, sto ovde niko ne moze da potvrdi, niti se zna da li imaju pravi alat za blokiranje bregastih vratila, izmedju ostalog (zupcasti).

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da gledate u problem,ali samo ga ne uocavate dobro.Sto bi rekao nas narod ne znate da gledate :D.Niti je bilo niti moze biti sve dobro a motor ne radi.

Edited by simonen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da gledate u problem,ali samo ga ne uocavate dobro.Sto bi rekao nas narod ne znate da gledate :D.Niti je bilo niti moze biti sve dobro a motor ne radi.

Pa daj mi savet u sta da pogledam i videcu,da imam malo vise iskustva oko FIATA podelio bih ga ali na ovaj nacin samo ucim za naredne probleme..sta mislis da je problem?

Mislim da gledate u problem,ali samo ga ne uocavate dobro.Sto bi rekao nas narod ne znate da gledate :D.Niti je bilo niti moze biti sve dobro a motor ne radi.

Pa daj mi savet u sta da pogledam i videcu,da imam malo vise iskustva oko FIATA podelio bih ga ali na ovaj nacin samo ucim za naredne probleme..sta mislis da je problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

smatram da bi trebalo da kupite GANC NOV KAIS i onda da procitate sistem zupcenje tog motora ima ovede na forumu znaci majstora za uvo i da sedi i da cita i kad dobro

uzupcite motor

sa tim novim kaisem onda mislim da ne ce moci da prezupci

dajte ljudi mi izgulismo ovde tastature na 7 starna zbog nekog ``kvazi majstora`` koji ne zna da uzupci motor a jos pritom brise dupe dva puta istom hartiom (stavlja kais koji je vec jednom preskocio...) ma bre jel on normalan zna li on koliko sile treba da bi se to desilo i kaze ma kais je uredu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro Gusare zar ne vidis da ga brat ne slusa, a momak ne zna kako da izadje na kraj sa njim.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ponedeljak uzimam nov kais iako je na njemu vec nov ali nema ve kupujem i nove spanere imam u kompu auto data sve cemo uraditi istim redom kao i do sad i sta ako ponovo dodje do istog? da menjam ceo motor? mislim da je to najisplativije resenje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mstankovic

ovde sve pise sta treba a sta ne treba raditi... procitaj ono ispod linka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj reci mi zar ono sto pise u auto dati nije validno? trebam uzeti ovakav alat? tamo vidim kakav alat ide na bregastoj a ovde sasvim drugacije,ima li razlike?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemam auto datu ne znam sta pise u auto dati... nikad je nisam ni imao niti sam je otvorio.... samo sam cuo da postoji...

tako da je ne mogu da ti kazem sta jeste a sta nije u auto dati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi druze odradi ovako kako ti pise u uputstvu,ako ne mozes ti to da odradis zovi majstora koji moze.

Ako kojim slucajem ti ili gospodar prstenova to jest majstor za audi budete lose montirali remenicu na usisnu bregastu, ili vratili stari zubcasti ili lose uzubcili motor on ce vam sigurno opet prezubiti.

Ako se slazes sve tvoje ne doumice do sada smo prostudirali od varijatora za koji sada tvrdis da je ispravan a na par stranica unazad da nije, onda taj famozni uljni ventil na glavi pa uljne kanale i sutra kada proveris osigurac i relej i budes video da su ispravni, doci ces na sam pocetak price.

A to je da taj motor od pocetka nije bio uzupcen kako treba.

Ajde sad na spavanje pa javi jel proradio kako treba.

PS. Kaki sam skoro ka Njegos.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

u ponedeljak kupujem kais i 2 podizaca treba da mi stignu,zovem majstora da ga zubi kako on hoce i zna sa svojim alatom,ali se bojim da ponovo ne dodje do istog,a zvacu coveka koji ima puno iskustva sa fijatima pa cu videti sta ce biti :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

uzgred ako taj majstor dodje bez komparater sata odma ga posalji kuci... i trazi drugog majstora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako sve uradite kako treba, desi ce se da ces se uvece voziti.

dace bog da je samo to bio problem,ostavljam majstore da rade svoj posao i da se voze,lepo ja sedam u moj jtd i vozikam se dok mi ne jave sta su uradili sa ovom kantom tako cu manje izgubiti zivaca,usput i popiti nesto :)

uzgred ako taj majstor dodje bez komparater sata odma ga posalji kuci... i trazi drugog majstora...

samo mi ovo reci molim te i necu vas gnjaviti vise,komparator se stavlja tek kad se radilica dovede na crtice?? onda se fiksira radilica i stavi komparator da se prati dal je mrdnula jeli tako?

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dao sam ti |ebeno uputstvo tamo sve pise... ako majstor ne zna da koristi komparater sat to nije majstor....

stavrno si me sad iznervirao...

Edited by Gusar

Share this post


Link to post
Share on other sites

dao sam ti |ebeno uputstvo tamo sve pise... ako majstor ne zna da korist komparater sat to nije majstor....

stavrno si me sad iznervirao...

ma ko jebe majstora to on neka radi, ja sam te pitao zbog sebe proces postavljanja komparatera,imam razloga zasto,ali nema veze zaboravi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

uzgred majstora za uvo i da gleda ovo...

http://rk-planning.p.../fiat.sst.2.pdf

Zasto onda u auto dati pise drugi alat koji se stavlja na polutke?? treca polutka na prvoj bregastoj i druga polutka na izduvnoj bregastoj? zar se i ovim alatom moze uzupciti motor 1.8?

Ovo alati sa pdf-a odnose si na motor 1.6 16v i ovi alati NE MOGU za tvoj motor . DA za tvoj motor idu blokiraci bergasth, sto bi ti rekao polutke,ali blokiraci moraju biti bas za taj tip motora ne moze od drugog jer nisu isti profili bregova.

Komparater....kakve CRNE CRTICE,on sluzi da se prvi klip dovede u GMT tj gornju mrtvu tacku.Zavi komparater i okreci radilicu u desno sve dok se kazaljka kompa.okrece na desno kada bude stala to ti je GMT,namesti pokretni prsten kompa da ti bude 0 na kazaljci radi lakse orijentacije,onda gurni radilicu jos malo napred i kazaljka ce poceti da se okrece na levo sto znaci da je klip poceo da silazi,neznim pomeranjem radilice levo-desno uocices tacno mesto gde kazaljka stane,Crtice su nevazna ovo ti je prava GMT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...