Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audiji postaju dosadni?

Recommended Posts

Audi%20A4%207011.jpg

Visoki zvaničnik Audija potvrdio je da će se povesti rasprava u vrhu kompanije nakon kritika da brend proizvodi ''previše slične'' automobile, koji se razlikuju samo po njihovoj dužini.

- Čuo sam ozbiljne kritike sa nekih tržišta i sigurno je da imaju osnova, izjavio je šef razvoja Wolfgang Duerheimer, u intervjuu za nemački Auto, Motor und Sport magazin.

- U budućnosti ćemo se potruditi, zajedno sa našim dizajnerima, da obezbedimo da različiti modeli po segmentima izgledaju potpuno različito, izjavio je Durhajmer.

Sigurno je kompanija radila na što efikasnijoj proizvodnji, ali evidentno je da modeli C segmenta, A4 i A6 imaju mnogo zajedničkih stilskih elemenata sa npr. Audijem A8 iz D segmenta, i mnogo ''familijarniji'' izgled u odnosu na BMW ili Mercedes-Benz. Međutim, pojavile su se kritike sa nekih tržišta da će ova strategija dizajna uskoro dosaditi kupcima i da je potrebno odvojiti modele u različitim segmentima, bar kada je u pitanju stilizacija. Durhajmer je najavio da će dizajneri brenda početi da ''uče'' više od kolega brendova kao što su Bentley i Bugatti (oba u vlasništvu Volkswagena).

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

:-D

Zar nije A8 E segment, barem? Bembara 5ica je E, a 7mice su već luksuzni automobili.

Tapatalk HD

Edited by nidza

Share this post


Link to post
Share on other sites

zar to oduvek nije bilo...

dizajn audija se nije promenio od modela 80 tzv. jaje... svi su isti i na isti fazon...

nikad ne bih kupio audi...

a vozio sam sve njihove modele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gusar:

Ma važi što ne bi? Da li ti je Uno jedini auto?

Inače, audiji jesu "dosadni", ali da se ne lažemo, jesu kvalitetni. I o čemu trabunjete svi ovde, pa to važi i za fiat. Pogledajte Grande Punto, Bravo i Cromu. Da ih vidiš sa 50m od napred ne bi provalio razliku. Šio mi ga Đura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde nađe Fiat da porediš sa njima. :-D Fiat u generaciji ima slične modele, a dovoljno različite. Fiat 500 i Bravo, taman da si slepac ne bi ih pomešao. Audiji su previše slični postali, baš kao i VW. Ništa lepo i jedinstveno nema više u njima, samo neosporni kvalitet i statusni simbol. Doduše, koliko su drugi napredovali, sve više ima ono drugo, a manje ovo prvo.

Davno još, dok sam sekao vene na A5, na Gazeli sam išao za jednim RS5 i divio se kako moćno klizi zalepljen na asfalt, dok se pored nije stvorila najobičnija 159tka i skinula mu ćega do kolena. Rasplinula se fantazija dok nisam stigao dvaput da trepnem.

Moć je tu, ali i dosada, neoriginalnost, uštogljenost. Kad se budem osećao da mi je vreme za gerijatriju razmotriću Audi, ali verujem da ga ni onda neću uzeti. :-D

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nidzo, slazemo se u svemu - moj komentar, svojevremeno na temi o novom A3:

Vizuelno: A3=uvecani A1 :thumbdown: (prva impresija)

Sa strane je jos malo pa isti kao i prva generacija trojke (isto kao i Golf u vec par generacija).

Na ove 3 slike jedino mi se svidjaju agresivni prednji deo i sedista sa konzolom izmedju.

Ali je sigurno sve spakovano da se use..es kao sto to Audi radi, u to ne sumnjam.

Za 159 nemam komentar ;) , samo mogu da cestitam na izboru.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi kako hoćete, a ja bih rado posedovao jednog A6, samo da je love. Kad god provozam nekog po 7 dana me mrzi da sednem u Tipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne videh da je neko rekao da je los, naprotiv, pa premium brand je u pitanju. Pa jos porediti sa nasim Fiatima za siroke narodne mase.

Samo komentarisemo pomalo monoton dizajn, sto je i naslov teme .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Quatrroporte, auto koji pleni izgledom a o zvuku ne smem ni da pričam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je Audijev dizajn prilično lep, posebno A4 2002-3 mi baš lepo izgleda, ali definitivno nisu mnogo odmakli od 80-ih sa izgledom. Što se motora tiče mislim da ih u dizel varijanti poprilično zeza 2.0mjt i da će ih sledeća generacija mjt/jtd motora definitivno daleko preteći.

A o kupovini Audija nikad nisam razmišljao niti ću, jednostavno nije za mene i nikad verovatno ni neće biti. Suviše mi deluje kao stereotip voziti crni Audi i divljati Beogradskim ulicama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fin je to brend, ali sto jes jes, ja ne umem da razlikujem pola audija.

Ove novije modele i jos nekako mogu da razlikujem(jer ih pratim), al one prosle svi mi isti.

Neka metnu nekog 'taliana da im radi dizajn da se preporode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada prodje dobar A8/S8 ili Merc W140 staje se u stav mirno :)

Meni je A6 baš onako, auto po meri čoveka. Može i za po gradu i za put. Da se kupi nov i bez problema 15-20 godina da se vozi.

Inače, Walter de Silva po Wiki-ju je dizajnirao (između ostalog):

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno, automobili pocinju da lice i da bivaju dosadni. Pa pogledajte samo novog megana i focusa i astru i i30 i gomilu jako slicnih auta! Vw je skoro istu ovu pricu pricao!

da ne pricam o skodi koja se utapa u sve ovo! I fiat osim 500 sve se nesto cigulja u istim ovirima!

pogledajte razliku izmedju a klase, c klase i e klase! Jako se razlikuju! Ali sve se svodi na kraju na isto, oblik je taj, malo se doteraju farovi i maska, neke felnice i zdravo! I koliko god bezali, auto mora imati sedista, volan, brzinomer, otvore za ventilaciju, audio sistem, a sve ovo sto vidimo u enterijeru su samo varijacije na istu temu staru desetine godina!

sta da urade dizajneri sa farom? Mora biti tu, mora imati sijalice moze samo malo da se poigra sa oblikom. Tako je sa svim. Samo sto automobili postoje toliko dugo i toliko su popularni i svi ih proizvode da verovatno polako dolazi do zasicenja i gubitka ideja za necim revolucionarnim!

159 nije nista novo, nista revolucionarno, jeste PRELEPA ali ipak.....

revolucionaran je 500L, lancia delta, setite se koliko je ispred svog vremena bio focus mk1, audi jaje, ford siera mk1 i granada, lancia stratos, citroen vel satis, ds3 ili c6.

to polako sve nestaje. Focus lici na konkurente, audi isto, vel satis i c6 se gase.... jedino delta i ds3 i 500L sto se jos drze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji glavni dizajner i po njemu se vidi stil fabrike. Jedino što ne treba preterivati pa da sva jaja liče jedna na drugo. Nije svejedno da neko kupi auto više ili visoke klase (A6 ili A8) koji iz daljine izgleda identično kao A4 ili spreda A3 itd.

Audi je dosta napredovao od 80-tih naovamo i dizajnerski i tehnološki, vidi se po prodajnim rezultatima. Audi 100 je bio revolucija početkom 80,-tih, pa nastavak Audi 80 ali ništa kao NSU Ro80 krajem 60-tih.

BMW je imao revoluciju dizajna sa Chris Bangle (dizajnirao Fiat Coupe). Sada koreanci, Citrosi i Renault diktiraju dizajn automobila.

Fiat 500L isti kao Mini Countryman, a u tom segmentu samo Ford B-max.

Renault Vel Satis i Avantime su kritičari dočekali na nož kao i kupci, jako su se loše prodavali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fino zboris, samo ne treba mesati prodaju i dizajn, dizajn jeste jedan od elemenata prodaje, ali jedan od.

najlepsi i najekstravagantniji modeli u istoriji obicno su bili osporavani i kritikovani u startu dq bi kasnije postali ikone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

najlepsi i najekstravagantniji modeli u istoriji obicno su bili osporavani i kritikovani u startu dq bi kasnije postali ikone.

Uvek je tako bilo i biće. Nevezano samo za autoindustriju. Jednostavno prerano se pojavi, ljudi nisu spremni ili naviknuti na tako nešto i neprihvate.

Chris Bangle i njegov dizajn BMW 7 su tako dočekali na nož i auto je bio toliko smeo i van klasičnih tokova da je za BMW bio opasan zalogaj. Ispostavilo se majstorski potez , najprodavanija sedmica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko zna sta hoce taj gleda da kupi nesto drugacije, a ko ima para i voli da mu se dive, taj ce da kupi audi, golf i slicno, jer za mecku nema dovoljno para ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne videh da je neko rekao da je los, naprotiv, pa premium brand je u pitanju. Pa jos porediti sa nasim Fiatima za siroke narodne mase.

Samo komentarisemo pomalo monoton dizajn, sto je i naslov teme .

Evo, lepo covek rece. I ajd, da cujem koliko bi nas pre vozilo jedan ovakav A3 nego, npr Bravo (ako sam pogodio klasu) da ima para? Mozda cete sad da me drvljem i kamenjem, ali mislim da je pitanje na mestu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne videh da je neko rekao da je los, naprotiv, pa premium brand je u pitanju. Pa jos porediti sa nasim Fiatima za siroke narodne mase.

Samo komentarisemo pomalo monoton dizajn, sto je i naslov teme .

Evo, lepo covek rece. I ajd, da cujem koliko bi nas pre vozilo jedan ovakav A3 nego, npr Bravo (ako sam pogodio klasu) da ima para? Mozda cete sad da me drvljem i kamenjem, ali mislim da je pitanje na mestu.

Imao sam priliku da se vozim u A3 2.0tdi i u Bravu 1.6mjt. Audi je udobniji i bogatiji, ali mislim da ni od 1.6 motora nije 2.0 nešto jači, a Bravo 2.0mjt mašinerija za A3 koji mi je nekako isti kao i onaj iz 2002god. Uglavnom je sve to isto, pre je bila jedva navigacija, sad ima touch screen, ali to je to opet. Dok je Fiat-ov Bravo/Stilo/Bravo daleko otišao od kraja 20. veka do danas sa izgledom i više uopšte ne liče novi i stari Bravo. Jedina zamerka Fiatu u ovom je što nema više trovratnog vozila sportskog izgleda posle Stila

I još jedno zanimljvo poređenje :) Da li bi iko uzeo A3 pored Đulijete za slične pare? :laughing:

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajmo sad jedno glasanje

alfa 159 vs bilo koji audi

alfa 147 vs audi a3

i kao finale

alfa brera

i gt ?!

stvarno nisam mogao da nadjem nista adekvtno s`cim bih poredio...

sto se tice dizajna po ko zna koji put se potvrdilo da svi proizvodjaci cekaju da italijani izbace nesto novo pa onda prekopiraiju to kao uhvate za nijansu kvalitetnije da urade i onda krene opste poznata pljuvacina po italijanima losa elektronika losa limarija i tu se sve zavrsava zato sto na motore ne mogu da se zale...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko zna sta hoce taj gleda da kupi nesto drugacije, a ko ima para i voli da mu se dive, taj ce da kupi audi, golf i slicno, jer za mecku nema dovoljno para ...

Ko ima para za npr. audi A6 ima i za merc E klasu, ko ima pare za A8 ima i za merc S klasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...