Jump to content
FAS Euroauto Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

Prekontrolisali smo komplet crijeva sve ok! E vidis i kod mene 75% s tim da se na dodavanje gasa smanjuje! A to sto kazes za gorivo isti slucaj,ide probaj,gledaj,kontaj vise mi je na vrh glave! Da znam da je do overboosta uzeo bi novi i cao! Samo da neko potvrdi za ovo da bi trebao biti 100% otvoren! Ovo je zamjenjeni overboost doduse polovan je uzeo sam od prijatelja da probam on je imao viska,ali isto se desava!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate,na leru mora da dodje maltene do 100posto...akod tebe je 75posto,kod mene je bilo 72posto...i meni je palio engine fault na 3 i preko hiljade obrataja,pa cak i u pustanju gasa,jer kako mi je majstor objasnio,over bost nije odradjivao posao kako treba,tj,nije zatvarao turbinu...tj,prekidao...Ovo sam ti ja sve objasnio onako kako sam ja umeo,to bi ti neko drugi bolje objasnio,ali ja sam zamenom over bost ventila to resio...znaci,auto ide mnogo bolje a nema engine fault. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nov je oko 6hiljada...tacnije 10din manje... Jeste da nije jeftino ali manje glava boli. Bilo bi najbolje kada bi imao od koga da uzmes da probas...jer ti je sada lako za zamenu, koliko vidim, premestio si ga gore kod akua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokusavao sam sa wd i testirali smo je dijagnostikom cini se da se krece ok! Razmisljao sam jedino da mozda i to skinemo i probamo ocistiti ili sta vec! Nemam vise ideje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam isti problem,turbina dobra over boost nov ,map ili maf senzor nov,ali opet se povremeno palio engine fault i to obično kad ga razvučem na auto putu oko 100-ke.Izludeo sam bio .Nisam rešio problem.Prodao sam auto malo posle toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki pozdrav za sve forumase od mene.Nov sam na forumu ali sam procitao skoro sve postove koje ste postavili u vezi MUKE koju imam.Vozim Fiat Stilo JTD 116 2001 god.Elem ovako je pocelo...

Auto je poceo da pali engine fault i odmah sam otisao kod majstora. Kaze Egr elektricni deo .Ja kupim nov 19600 din.

Posle nepunih 3 dana poceo je opet da pali...Skinem egr zapusim ga, skinem leptir gasa i MAP senzor i to sver lepo ocistim kod majstora.2 dana je bilo bez lampice (crvena lampica motora) i opet je pocelo.

Na dijagnostici mi uvek pokazuje leptir gasa (greska P0638). Nisam jos proveravao boost senzor ali poceo sam da gubim nadu da cu resiti problem. Da kazem jos da sam bio na 7 dijagnostika i uvek pokazuje isto i nikom nije jasno sta se desava. Usisna grana nije bila mnogo prljava kad sam skidao leptir gasa. Ako neko ima nekakvu ideju nek je izlozi. Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vezi ovog sa overboost ventilom! Nije do njega,bar kod mene,prodao sam i to! I ova vrijednost da na leru 75% je normalna vrijednost koja i treba da bude tolika... Idemo sad dalje,ostaje moguca zaprljana turbina i njeno ciscenje i ne znam sta vise!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prebacio sam sinoc bost ventil na kuciste od akumulatora...upalim auto posle toga,krenem da ga probam i shvatim da nece da vuce uzbrdo...vratim se pogledam sva creva koja su oko njega i ono sto ide na turbinu stoje gde su i bila ali auto vise ne ide kao sto je isao...:)...treba mu bas vremena da se zaleti tj izgleda da neradi turbina mada se meni cini da se cuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam pomesao creva..overboost radi nego izgleda da mi neradi ona mala crna spravica koja stoji ispod EGR ventila,ima napajanje i u nju ulazi vakum crevo iz crnog dela za stop motora(ne znam vec kako se zove taj deo).Hoce li mi neko pomoci da mi kaze naziv tog malog delica koji ima plavi strujni činč i ima 2 racvice za vakum..naravno i gde ima da se nabavi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da se upisem u listu sa engine fault greskom. Danas bila malo jaca kisa, ja malo brze vozio da izbegnem oblake i grad da mi ne sjebe auto, i pojavi mi se engine fault. Lampica svetli zuto stalno, tipujem da je vlaga malo usla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma padao danas grad, jedva sam spasao auto, uterao pod neku terasu. I taman krenem kuci, kad ono opet neki pljusak, reko sad ce opet i grad, i malo brze ga prosetam po brzinama, al nista preko 90 posto su bile krivine, citam ovde da moze zbog vlage da izbacuje to, sutra ga kacim na dijagnostiku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene da se javim sa raspletom :) Dok sam isao kod majstora, poceo auto sam od sebe da turira dok menjam brzine. Svratim do pumpe, ugasim sipam corbu upalim i krene da turira sam do 6k obrtaja. Sreca pa je majstor bio blizu. Dodjem do njega opisem problem, resio ga je za 10s Otvorio haubu, pogledao kablove ispod akumulatora i nasao problem: naime, kablovi koji nalezu na podkrilo su se pojeli od vibracija, i kako je juce pala ona jaka kisa, pokvasili su se malo i prespojili i kompjuter poceo da izbacuje gresku. Jednostavno je prelemio pojedene delove kablova, izolovao fino i resen problem. :) Kaze da je to standardna boljka kod stila, od vibracija propadne izolacija na tom snopu kablova, pa daje razne greskice za engine fault. Konkretno meni je bila greska za papucicu gasa. Sad sve sljaka savrseno :)

Edited by Lanmi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani, prošlog leta sam išao na letovanje Stilom jtd. Imao je oko 10000 od zamene ulja. U Bugarskoj sam sipao ono kvalitetno Shell power gorivo i kad sam se vraćao u Srbiju, posle 2200 kilometara brze vožnje u oba smera dobio upozorenje Check engine. Kad sam posle izvesnog vremena otišao u servis (radi malog servisa i datog problema), kako su mi objasnili, dijagnostika je prikazala nešto vezano za EGR ali su mi serviseri rekli da je moguće da je problem vezan za zaprljan filter goriva i da se valjda više neće ponavljati nakon servisa. Zaista i bi tako, neko vreme. Od datog servisa sam prešao oko 5000 kilometara i ponovo dobio isto obaveštenje. Napomenuo bih da nemam gubitak snage niti povećanje dima. Dakle, auto se isto vozi sa uključenim i isključenim obaveštenjem. Ono bude uključeno par dana pa se isključi i tako u krug... Interesuje me šta bi moglo da spreči ovu iritirajuću poruku koja navodi na razne sumnje. Auto mi ne ostaje na rezervi, 2005 je godište, ukupno je prešao oko 215000 a gorivo sipam gde stignem. Uglavnom, uvek je oko pola rezervoara napunjeno. Unapred hvala!

Edited by brokva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni kada je to radio bila je lambda sonda...ali isto tako kada se vozilo prikaci na dijagnostiku ista i pokaze da je zbog lambde sonde...to je moje iskustvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba mi vasa pomoc ili da me malo vise uputite. U pitanju je Fiat Stilo JTD 115ks.

Problem je u tome sto pri jacem gasu i/ili prilikom preticanja pri vise od 2000/2500 obrtaja dolazi do paljenja greske ENGINE FAULT i auto se prebaci u SAFE MODE posto mu se iskljuci turbina. Bio sam kod vise majstora i na dijagnostici, gde je pokazana greska "rail sensor". Ne znam tacno da objasnim, ali postoje 2 takva senzora od kojih se 1 nalazi na pumpi visokog pritiska goriva a drugi na magistrali. Oba su zamenjena, ali i dalje imam problem, ne smem da ubrzavam i auto se vuce po putu :thumbdown: . Majstor me je uputio da je problem u diznama ili pumpi visokog pritiska goriva. Vidim da se ovde spominje neki overboost ventil ili senzor, pa ako bi mogli da me uputite malo vise koja je njegova funkcija,sta radi, i da li je neko resio problem njegovom zamenom, posto sumnjam da su dizne ili pumpa visokog pritiska goriva ( jer auto mi se nikada nije ugasio u voznji samo se prebacio u safe mode) . Odlozio sam par putovanja zbog ovog problema a moram sto pre da resim ovaj problem ,hvala !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao takav problem, a resio sam ga zamenom over bost ventila...ne znam tacno da ti objasnim kakva je njegova uloga, ali znam da on regulise otvaranje i zatvaranje turbine...on valjda gura tu neku sipkicu na turbini...Probaj ako imas da pozajmis od nekog taj bost ventil pa probaj ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prije 3-4 dana pri ostrijoj voznji upalilo mi se upozorenje engine fault i auto prelazi u safe mod, izgasim auto, probam paliti i nece, sacekam koji minut probam opet, upali, krenem voziti, normalno i opet par puta ista stvar...Odem kod majstora na dijagnostiku, pokaze pritisak dizela...Dodjem kuci, auto prenoci, nikakvih probema do danas...Danas na 1500. obrtaja dam pun gas u 4oj i opet izbaci gresku, dodjem kuci sa safe modom...Zbog cega mi izbacuje tu gresku, da nije zbog hard tjuninga ili je onako neki kvar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...