Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

isti savet kao i za pitanje iznad.postoji mnogo stvari koje uticu na rad motora ostalo je pipanje u mraku,moze ovo a moze i ono i tako pola motora pa dok se ne ubode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko imao sličan problem sa (engine fault) na instr.tabli? Naglim ubrzanjima se ne pali (engine fault), pri vožnji 140-150kmh nakon 20 min. se upali (engine fault) i nestane. Auto normalno ide, nema nikakvog trzaja, interval nije uvek isti (vožnje na otvorenom).

U gradskoj vožnji se nikada nije pojavljivalo upozorenje...

I kod mene je ista situacija, ali nikako da odem kod Mikija da pogleda o čemu se radi. Verovatno što se veoma retko upali i ne nervira me toliko :whistle:

Edited by Zoxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, ovo je moj prvi post, posle predstavljanja naravno.

Vozim Stilo 1.9 JTD 87KW, 2002. godiste.

Imam dva pitanja, prvo bi bilo sta podrazumevate pod "Engine Fault"? Gledao sam po uputstvu i ne videh takav signal upozorenja (mozda nisam dovoljno temeljan). Kod mene postoji upozorenje "Engine Failure" i za njega postoji crvena "lampica" sa iscrtanom siluetom motora (dakle EOBD upozorenje).

Drugo pitanje bi bilo: samo jedan dan posle kupovine auta pocela je u gradskoj voznji da se pali pomenuta crvena lampica i na LCD-u bi ispisivalo "Engine Failure". Sama bi se gasila. Malo sam experimentisao i kada bih pustio da po startovanju odradi inicijalnu dijagnostiku i tek onda krenuo, upozorenje se nije javljalo nekoliko dana. Medjutim, sinoc ponovo...kada se upozorenje ukljuci auto osetno slabije ubrzava. Sama se iskljuci i posle toga performanse su odlicne. Nisam primetio nikakvu zakonitost pojavljivanja upozorenja (mozda par puta po pritiskanju kocnice, ali to moze da bude i slucajno) Do sada sam vozio samo po gradu, samo par puta sam presao 3500RPM. Prosecna potrosnja mi je trenutno 7.5 l/100km sa konstantnom upotrebom A/C-a.

Ima li neko neku preporuku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam STILO 1,9 JTD i oko mesec dana povremeno mi se pali ˝crveni motor˝ lampica a na displeju Engine fault,i to kad ga upalim još u garaži.Posle 2-3 minuta (znači nešto duže svetli) se ugasi i posle se nepali recimo ponovnim paljenjem,ni u toku vožnje ,ni turaža,......motor radi ok,dobro vuče,dijagnostika ništa.Onda se nekoliko dana nepali uopšte-sistem OK,onda opet,....U međuvremenu očistio sam map,maf,promenio filter vazduha,EGR je zatvoren,D4 konektor proveren malo poprskan sa WD.U uputstvu sam pročitao da ako se taj ˝crveni motor˝ lampica povremeno pali/gasi da to nema posebno značenje ?! ma neko ideju u čemu je štos? Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negdje dobija kontakt na trenutke, ali ako dijagnostika nije nista pokazala, i ti neprimjecujes smetnje tokom voznje, trebalo bi da je nebitno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec duze vremena ne uspijevam da rijesim problem sa dimljenjem,znaci pri naglom ubzanju ostavlja crne strafte po cesti,dimi nemoguce! Auto nije cipovan! Cim se malo "produva" onda nema dima,ali posle par dana gradske voznje se vrati isto opet! Desi mi se da se upali i zapisti lampica Engine fault kod naglih ubrzanja npr u 4 ali odmah nestane! Na dijagnostici prikaze gresku P0235-supercharging presure! Provjeravao sam sve redom,Turbina ok,MAF ok auto ide preko 3000 rpm bez problema,ciscen MAP,izmjesten overbost na akomulator,ciscena ona racvica od vakuma,filteri zamjenjeni... Inace motor je suv,znaci nema ni kapi ulja nigdje,redovno se servisira,mijenja ulje... Cini mi se kada ubrzava na vecim obrtajima da ima neki grub zvuk,kao da nesto "cvrci"... Ima li ko ideja??? Znaci greska na dijagnostici je P0235 :wallbash::wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav miki a i ostalim majstorima,

....naime imam sledeci problem prije par dana izbacio mi je gresku engine fel. i uaplila se crvena lampca koja bi poslije 10-15 min kad se motor ugasi nestala majstor mi je ocito na dijagnostici da je otisao injektor na 4 cilindru ... malo mi je to sumnjivo jer ako je otiso radio bio non stop na 3 cilindra a ne ovako kad malo jace sitisnem gas recimo 3 -3,5 obrataja ona se upali i kasnije kod ponovnog paljenje nestane i sve ok ...pitao sam ga da nije do kontakta i on je poprskao i rekao idi probaj nemoj nista kupovat - presao sam nekih cca 40 km i nije se upalila jos sam ga stisko pravo i sav sretan reko to je to kad ono upali se ponovo samo sto je ovaj put auto izgubilo totalno snagu i puno se treslo kao da je kamion u pitanju onda sam ja stupio u "akciju" odkopco sam dzek sa tog 4 injektora i malim sarafcigerom probo "izvuc" te kontakte i vratio upalio sve ok nema ruznog zvuka nema vibracija snaga je tu leti ko i prije i vratio sam se kuci znaci opet nekih cca 40 km malo agresivnije voznje i nije se vise palila lampica ...ne znam jesam li ti mogao objasniti u cemu je tacno problem i jesili se susretao sa tim i da lije majstor bio upravu da trebam taj injektor zamjenit tj da lije do njega izvinite na duzini poruke i nadam se da cete mi odgovoriti ... hvala unaprijed

ps u pitanju je Stilo 1,9 JTD 2002 god . ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I da usput da javim da sam resio problem sa upozorenjem Engine fault! Kupio sam novi MAP i od tad nema ni greske vise nikako,a ni dima! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec duze vremena ne uspijevam da rijesim problem sa dimljenjem,znaci pri naglom ubzanju ostavlja crne strafte po cesti,dimi nemoguce! Auto nije cipovan! Cim se malo "produva" onda nema dima,ali posle par dana gradske voznje se vrati isto opet! Desi mi se da se upali i zapisti lampica Engine fault kod naglih ubrzanja npr u 4 ali odmah nestane! Na dijagnostici prikaze gresku P0235-supercharging presure! Provjeravao sam sve redom,Turbina ok,MAF ok auto ide preko 3000 rpm bez problema,ciscen MAP,izmjesten overbost na akomulator,ciscena ona racvica od vakuma,filteri zamjenjeni... Inace motor je suv,znaci nema ni kapi ulja nigdje,redovno se servisira,mijenja ulje... Cini mi se kada ubrzava na vecim obrtajima da ima neki grub zvuk,kao da nesto "cvrci"... Ima li ko ideja??? Znaci greska na dijagnostici je P0235 :wallbash::wallbash:

ima li ko rešenje za ovu grešku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, moram i ja da se upisem na listu problema. Naime, sinoc sam prao auto (stilo 1.9jtd sw) i na kraju otvorim haubu da malo operem one plastike motora i akumulatora. E sad, jutros kada sam hteo da upalim auto, na tabli sija crvena sijalica engine fault ali na lcd-u ne pokazuje nista. Auto kao upali, radi pola sekunde i ugasi se, i odmah posle nece uopste da upali. Da li se nekom ovako nesto desavalo i da li ko zna kako da se otloni problem? Da li je moguce da su zice nakupile vlagu pa da to pravi problem?

Edited by isterivac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je, cak i vrlo verovatno cim je posle pranja prijavilo gresku.

Sta te je djavo terao da peres motor? Ja to ne diram, ajd da je svaba, nego Italijan, on ce da zapisti i kad je sve u redu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automobilima u Fiat grupaciji niposto ne prati motorni prostor! :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, moram i ja da se upisem na listu problema. Naime, sinoc sam prao auto (stilo 1.9jtd sw) i na kraju otvorim haubu da malo operem one plastike motora i akumulatora. E sad, jutros kada sam hteo da upalim auto, na tabli sija crvena sijalica engine fault ali na lcd-u ne pokazuje nista. Auto kao upali, radi pola sekunde i ugasi se, i odmah posle nece uopste da upali. Da li se nekom ovako nesto desavalo i da li ko zna kako da se otloni problem? Da li je moguce da su zice nakupile vlagu pa da to pravi problem?

Sad jos izbaci na ekranu lose connection?

Prao sam ga do sada milion puta i nikad nisam imao nijedan problem.. sve do danas?

Edited by isterivac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima,

Vozim stila 1.9 jtd 115k

I meni se s`vremena na vrema pali Engine fault, auto izgubi snagu, nakon 2,3 min lampica se ugasi i auto dobije normalnu snagu, nekada se Engine fault ne pojavljuje po mesec dana a ona 6,7 dana konstantno, kada je sve u redu auto ide ODLICNO!

Sta bih trebao da uradim? Pitam vas jel kada sam otisao u AP sport na Vozdovcu(Vojvode stepe) hteli su da mi rasture pola automobila zbog toga !!! Ludi ljudi, samo da ti uzmu pare!!!

Da proverim kablove ?

Hvala i pozdrav !!!

Edited by Djule

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim stila jtd 2003 od pre nekih mesec dana.Skoro je poceo da izbacuje gresku engine fault.Prvo retko,a onda sve cesce.Otisao kod majstora,zamenio mi crevo na turbini.Greske nije bilo ceo jedan dan,da bi se sledeceg dana opet pojavila.Otisao opet kod majstora,zamenio mi map senzor.Nedelju dana nije bilo problema.Jutros kada sam startovao motor opet je izbacio gresku engine fault.Moze li mi neko reci sta moze da bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije greška engine fault to je upozorenje, greška je verovatno p0235 a što kaže Martini to može biti svašta. Ako ti majstor već menja delove redom onda stisni njega da ti obrazloži postupke. Nekad je to neophodno ali ne uvek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani forumasi, obracam vam se za pomoc naime jutros kad sam upalio motor nije mi se ugasila lampica na komandnoj ploci u djelu gdje su obrtaji zute boje izgleda kao konjska glava i poruka na ekranu engine fault.

Ugasio sam vozilo pokusao ponovo saceko da se sve lampice pogase ova zuta se nije ugasila. Startovo sam motor onda opet ova poruka na ekranu engine fault. iako je pri paljenu bord pokazo oil ok i servise ok .zanemario sam poruku i posao na posao. odma po pokretanju vozila oznaka engine fault sa borda i mali kljucic su nestali al je zuta lampica ostala da gori nije nikako blinkala niti se cuo neki ton upozorenja jednostavno samo gori zute boje.

Vozilo je 1.9jtd 115ks -2004.

Normalno radi ne gubi snagu ne gasi se samo sam primjetio crni dim na auspuhu pri dodavanju gasa i fleku na asfaltu. doduse to se i ranije desavalo jer je na mrtvoj rezervi. moze li da bude da je do lose nafte i hocu li rjesiti problem sipanjem bolje nafte i propuhivanjem motora molim pomoc hvala............

Edited by neshaoct
isključite CAPS LOCK

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gall

s obzirom da dizna izgleda ko krastavac, ovaj je jos i dobar jer motor i konjska glava bar imaju neke dodirne tacke :D

@dado

ako ti auto ide normalno znaci da nista kriticno nije crklo, idi na dijagnostiku, verovatno ce da pokaze protokomer....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dado

Klikni ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38944

Skini ta uputstva za vlasnika kako ne bi više koristio termine konjska glava ili sl. ;)

Nemoj auto držati na rezervi. To je NAJGORA stvar koju radiš svom automobilu, njegovim diznama. Sve što treba da uradiš je da jednom sipaš malo više goriva, a onda nastavi sa sipanjima kao i do sada, ali nemoj držati auto stalno na rezervi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam famozni problem sa Stilom 1.9SW 115ks. Na displeju mi se u sred voznje upali lampa grske u motoru a na displeju ispise Engine Failure a potom Low Oil Preasure. Cim se ovo pojavi auto mi se ugasi.

Iskljucim kontakt 5 secundi a potom ponovo zaverglam i on upali normalno. Desi se da to uradi 5-6 puta na relaciji od 30-40km, nevezano za brzinu i broj obrtaja a takodje se desava da predjem i 100km a da se ne desi nista. Iscitavajuci teme sa foruma uspeo sam da pronadjem senzor pritiska ulja. Posto sam prvenstveno sumnjao na njegovu ispravnost (jer se greska pojavljuje povremeno) odspojim konektor sa senzora pritiska ulja. Medjutim meni racunar i dalje u toku voznje povremeno ispise istu grsku i ugasi motor. Bio sam na diagnostici ali sem neispravnog grejaca (za sta sam i ja znao) nisu nasli nista vise. Uz to da napomenem da nivo ulja uvek odrzavam blizu maksimuma. Za 4 godine koliko imam ovaj auto ulje (Selenia 5-40WR) i filter redovno menjam na 10-12000km.

Nije mi jasno ako sam odspoio senzor odakle sad ova greska.

Da li je neko imao slicna iskustva i sta bih jos mogao da uradim?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sećaš se kako se ranije, na automobilima koji nisu imali toliko elektronike, uvek palila lampica za pritisak ulja (i ostane da svetli) ukoliko ti se ugasi auto? Isto se dešava i sada, samo što ispiše i tekst uz to. :thumbup: Zbog toga mislim da ne treba da se koncentrišeš na poruku o niskom pritisku ulja, jer mislim da je redosled sledeći:

- imaš neki problem na motoru i izađe Engine Failure.

- zbog toga ti se ugasi auto.

- a, kada se ugasi onda izađe ova poruka oko pritiska ulja.

Možeš i probati...namerno ugasi auto...pusti naglo kvačilo ili koju god početničku grešku :whistle: kako bi ugasio auto i videćeš da će opet izaći poruka o niskom pritisku ulja čim se auto ugasi.

Na kojoj dijagnostici si bio, jer nije moguće da izbaci engine failure i da ništa ne ostane u memoriji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...