jure 6 Posted December 8, 2017 On 12/8/2017 at 4:49 PM, Mc Shok said: Sad bio na dijagnostici kazu egr ventil. A on mi zatvoren vise od godinu dana i nikad mi gresku nije prijavljivao. Auto je 2004 to godiste. Sta vi mislite. ? I meni je na stilu eger odavno zatvoren i relativno cesto prijavljuje gresku,ponekad se sama izbrise a ponekad mora preko dijagnostike.Stilo 1.9 jtd 2004.godiste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted December 8, 2017 Ne razumijem kako sad prijavljuje a nikad do sada nije. Zatvoren je vise od godinu mozda cak i dve godine. Nikad nije prijavljivao gresku. Ima li ko kakvo resenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted December 8, 2017 Nema veze, verovatno ti prijavlje gresku za eletricni deo, tj.da je neispravan sam ventil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlajic 0 Posted May 7, 2018 Imam problem sa stilom 1.9 multijet '07 Na prvo paljenje duze vergla i kad upali pozati izlazi plav dim i oseca se miris nesagorele nafte.Slab je odziv na gas i posle duze voznje se oseca neki miris kod auspuha nesto poput ulja. Pri naglom dodavanju gasa cuje se neko jaukanje kao da se motor gusi Na motoru je uradjena ful generalna,nov maf i nov zamajac EGR ventil je zatvoren vise ne znam kome da se obratim zato sto svi nagadjaju u mojoj okolini Moja predpostavka je da je zapusen auspuh(dpf ili cat) Hvala unapred na savetima i odgovorima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Comi90 8 Posted May 8, 2018 Neka od dizni je u losem stanju. Preliva i zato se oseca miris ulja, samim tim i teze pali. Na dijagnostiku ga stavi i proveri korekciju dizni. Koja je u odstupanju promeni i teraj. Ipak prvo eger proveri, odnosno da li je plocica sto zatvara eger progorela. Hoce i ona ovakve probleme da pravi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlajic 0 Posted May 8, 2018 Majstor kod koga je radjena generalna tvrdi da su dizne uradjene po ps-u A egr sam danas pogledao i sve je ok Meni sve dodje kao da je pecurka ispod turbine tj da ona ne radi lepo Meni je problem naći dobrog majstora koji to moze da isprati a ne samo da gleda da li pokazuje gresku Ne pitam sta kosta ali dzabe kad nema krstenog majstora kod mene u okolini Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted May 8, 2018 Mogao si da stavis u profili ili bar napises koja je to okolina . Mozda neko moze da pripomogne sa savetom, a imamo i temu o servisima u Opstem delu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlajic 0 Posted May 8, 2018 Izvinjavam se Ispravio sam Quote Share this post Link to post Share on other sites
max_23 11 Posted August 31, 2018 gdje se nalazi overboost ventil na fiat bravu2 1.0 110kw ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted August 31, 2018 Na nosaču ventilatora hladnjaka. Kada staneš ispred haube (otvorene naravno), pogledaj na samom desnom kraju te plastike. Malo je zavučeno. 1 max_23 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
M 0 Posted December 8, 2018 Moze neki savet za mene? Imam Fiat Bravo II 2007 1.9 150Ks Cipovao sam auto pre nekih 40.000 km. Deaktiviran EGR i fizicki zapusen debelim plocicama sa obe strane. Auto je radio besprekorno, maksimalno ulazem u auto ali tako se i vozi. Skoro dok sam vozio auto, pri vecoj brzini od 120 i preko 3500 obrtaja, mozda je cak i 4000 auto izbacio gresku check engine i ubacio auto u safe mod. Nakon toga sam sam resetovao gresku, i odradio servis. Zamena filtera i ulja. Stavio sam auto na dijagnostiku i proverio dizne. Jedna je bila 3.3 u plusu. Poslao sam sve 4 dizne kod Gogica i reparirao ih. Map sensor sam cistio pre par meseci (prvi put). Uzeo sam juce auto, i opet mi se upalio check engine. Pri istoj brzini i istom broju obrtaja. Greska koju mi pokazao obd onaj preko blututa proslog puta je "" P0237 - Powertrain. Turbo/Super Charger Boost Sensor "A" Circuit Low "" ovog puta nemam cime da iscitam. Jel imate neki savet sta bi trebalo prvo da se proveri, pre neke vece dubioze? Ili koje parametre bih trebao da pogledam kad ga ubodem na dijagnostiku *fiat multiecuscan* Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted December 8, 2018 @M Evo saveta... Idi da ti neko proveri DETALJNO vakuum crevca od overboost ventila sa svim spojevima i racvama .. Ako nije do toga, verovatno sledeci nagovestaj je sam overboost ventil. Neki ga ciste ali najbole je da se zameni ako je neispravan. Ako nije ni do toga moze biti da glavi varijabilna geometrija turba pa sam turbo prepunjava. To se sve moze videti dijagnostikom u voznji i to trazi od majstora .. Pozrav i srecno Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted December 8, 2018 moze da bude i vlazan konektor od overboosta .. Probaj da ga skines i naprskas nekin kontakt sprejem Quote Share this post Link to post Share on other sites
M 0 Posted December 8, 2018 @underground79 Hvala na savetima. To je naredni korak svakako. Pa videcu sta i kako. Stavio na dijagnostiku i izbacilo log. Nadam se da je do nekog creva samo Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted December 8, 2018 pa to .. kreni prvo od dzeka i creva, racve .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dedmen 1 Posted December 27, 2018 (edited) Pozdrav!! Jučer u jutru mi se desilo da prilikom paljenja Fiat stila 1.9. jtd 2002 god., nije htjeo da upali već je verglao. Nakon nekog vremena je upalio. Nije bilo toliko hladno oko 3 stepena. Akumulator je ok jedan grijač je u kvaru treba uskoro da ga zamijenim, međutim do sada mu nije to smetalo, prilikom davanja kontakta upalila se lampica engine fault, kada je upalio nisam ga gasio neko vrijeme pa je se signalna lampica ugasila i poslije tog opet je palio bez problema. Takođe desi se da u toku vožnje upali se signalna lampica nekoliko minuta pa se nakon određenog vremena ugasi, sta bi mogao biti razlog? Edited December 30, 2018 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted December 27, 2018 Sta kaze dijagnostika? Koji kod izbacuje za gresku motora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dedmen 1 Posted December 29, 2018 kada je spojen na dijagnostiku prikazao je da je greska na jednom od senzora, na senzoru radilice i zaboravio sam taj drugi, ali on je promijenjen. Veceras mi se isto desi medjutim nakon sto sam upalio auto pojavi se ista greška, auto ne gubi snagu ali kada ga ugasim nece da upali. Da li je moguće, kako sam malo googlao, da smeta mu povećana prljavština u zraku, jer kvalitet zraka je trenutno kod nas poprilično loš? Malo kasnim sa odgovorom zauzet sam Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted December 29, 2018 Nemoguće, sem da voziš iza tenka po prašnjavoj njivi. . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dedmen 1 Posted December 30, 2018 (edited) Ne znam sta da kazem, uglavnom ova citava situacija mi malo vise ide na zivce ne mogu na miru da odem negdje, imam osjecaj da vozim tempiranu bombu... Edited December 30, 2018 by neshaoct drugo pitanje ide u posebnu temu, ne trpamo sve u jednu :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 30, 2018 15 hours ago, Dedmen said: ...kada je spojen na dijagnostiku prikazao je da je greska na jednom od senzora, na senzoru radilice... 15 hours ago, Dedmen said: ...kada ga ugasim nece da upali. Tako se i ponaša auto kada taj senzor počne da brljavi. Pogledaj: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/47520-fiat-stilo-19-jtd-neće-da-upali-dok-se-ne-ohladi-senzor-radilice/ https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/65559-fiat-stilo-jtd-zamena-senzora-radilicerpm-senzora/ Problem sa zadnjim vratima ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37567-stilo-problem-sa-zadnjim-vratima/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lemi_021 0 Posted January 8, 2019 Pozdrav svima! Imam problem sa stilom 1.9jtd. Izgubio sam gas,majstor je očitao grešku papučice gasa. Papučica zamenjena problem ostaje isti,od gasa ništa. Šta raditi? Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted January 8, 2019 Promenuti majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted January 9, 2019 Moze da bude i sama instalacija senzora za gas na papucici...Sent from my E2105 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
max_23 11 Posted January 9, 2019 Imam sljedeci problem. prije 10ak dana upali mi se lampica greske motora u vožnji i auto poceo da cuka,ne prima dobro gas,itd..otisao kod majstora na kompjuter i greska na 3 cilindru injektor! Kada je majstor otvorio rekao je da treba promjeniti neko kuciste dizne (nije skupo, sa rukama 50e). dofem po auto drugi dan, platim idem u auto, orket kljuca i verglanje (mislim si mozda treba da dode nafta do cilindra) .idem ponovno upaliti i upali. odmah na prvu mi je bio cudan zvuk motora (lupanje, ko stari golf kec). ma reko to sam si umislio. krenem i nekako cudno vuce, miris napola izgorene nafte u kabini. stanem otvorim haubu i ono dimi se ispod one plastike na motoru. otisao brzo nazad i oni odmah auto u garazu. nesto šerafili i onda sve ok (2 dana) i opet mi se upali greska motora i opet cukanje, nema snage, itd.opet ja kod njih, spoji ga na komp i OPET injektor na 3 cilindru. ponisti gresku a greska se iste sekunde vrati. ceprkao je onda nesto po onom živama od dizne, kao ocistio ih i vuše nema greške. sada se vozim vec par dana ali zvuk motora je jaci nego inace, kada pustim gas okretaji padnu pa se vrate, kod paljenja neki cudni zvuk (kao neki udarac). mislim da opet nesto zeza. idem sutra opet na reklamaciju. imate kakav prijedlog šta da mu kazem sta da pogleda, zamijeni jer ocito nema pojima (a licencirani bosh servis)? inace dizne su odlicne na mjerenjima (korekcija) Quote Share this post Link to post Share on other sites