Sale2810 4 Posted May 1, 2013 Kod majstora najbolje da odes...da pogleda sta ce dijagnostika da pokaze...a i prelistaj temu malo unazad, pisano je koji bi uzroci mogli da budu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 1, 2013 Odem kod majstora na dijagnostiku, pokaze pritisak dizela...Zbog cega mi izbacuje tu gresku... Pa, napisano ti je zbog čega. Pumpa niskog pritiska, pumpa visokog pritiska, regulator pritiska. Ima čipovanje veze sa tim jer se tada još podiže pritisak goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted May 1, 2013 (edited) Prije 3-4 dana pri ostrijoj voznji upalilo mi se upozorenje engine fault i auto prelazi u safe mod, izgasim auto, probam paliti i nece, sacekam koji minut probam opet, upali, krenem voziti, normalno i opet par puta ista stvar...Odem kod majstora na dijagnostiku, pokaze pritisak dizela...Dodjem kuci, auto prenoci, nikakvih probema do danas...Danas na 1500. obrtaja dam pun gas u 4oj i opet izbaci gresku, dodjem kuci sa safe modom...Zbog cega mi izbacuje tu gresku, da nije zbog hard tjuninga ili je onako neki kvar?Dijagnostika nije svemoguća. Nekad moraš nabadati kvar,kao ćorava koka! Drugar je imao fantomski kvar na Stilu (linija goriva).Stilo normalno pali ,radi ,ide,ponekad, kada se zagreje ode u safe,ili se ugasi.Par minuta neće da upali, a onda kresne i sve normalno. Nema pravila kada će se ponoviti,ali sigurno hoće. Meni se ugasio u "špicu" u D. Tucovića i svi su mi čestitali i slavu, i Božić,i Vaskrs.Majstor (poznanik),je išao po principu,menjamo jedno po jedno,voziš, ako se ponovi greška,menjamo sledeće.Posle 3-4 zamene senzora na CR pumpi i magistrali (u očaju) pozove kolegu i ovaj mu kaže da je u pitanju nosač filtera goriva! I UBODE. U nosaču (kućištu) filtera goriva,postoji nekoliko nepovratnih ventila (tipa kuglica-opruga), i kada se poremete (ili zaglave),eto teško rešivog problema. Mi smo imali sreću, da majstor može da nabavi sve delove radi ustanovljavanja kvara, a platili smo samo nosač filtera i rad! Nadam se da ovo iskustvo može da pomogne ! Edited May 1, 2013 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 1, 2013 Da, pored one tri stvari koje sam nabrojao, ima tu još...evo, Vicent je pomenuo par stvari, ali uglavnom, što je do dijagnostike ona ti je rekla, tj. prtisak dizela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skesic 0 Posted May 1, 2013 Ne znam da li da idem Srdjanu ili majstoru, nikada ranije mi se nije desavalo, najprije vjerujem da je Srdjan pretjerano podigao pritisak dizela, kao i sve ostale parametre da bi sa sto manjim pritiskom turbine dobili onoliku snagu, neki nisu vjerovali da se sa tim pritiskom turba moze dobiti ta snaga...Nesto me ti senzori zezaju, zadnjih 5.dana non stop do zadnja dva dana je pokazivalo da su otvorena zadnja vrata ili gepek... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted May 1, 2013 Čekaj, nisam baš shvatio, tebi signalizira otvorena vrata ili gepek? Teško da to ima veze sa mapom, osim ako ecu nije poblesavio totalno. Bolje kod nekog majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
skesic 0 Posted May 1, 2013 Jeste prije par dana, dan-dva non stop signalizira otvorena vrata a sad ovaj engine fault, ne vjerujem da ima veze...Radim privatno kod glavnog majstora iz fiatovog servisa Motommerce Banja Luka, rekao je da treba to sve poskidati, pregledati, precistiti, 2h posla, ali ja opet vjerujem da je do mape, posto sam danas dao pun gas na 1500. obratja i izbacilo gresku, ne da mi se bacati pare na majstora ako nece nista uraditi, pogotovo ako ova greska nije njegov rejon... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted May 1, 2013 Vidi koja je greška, posle bar znaš šta da gledaš. I pročitaj ovo, možda ti pomogne http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=50828&p=780444Što se signalizacije tiče verovatno je neki konakt, ali može svašta da bude. Meni je pokazivao otvorena vrata zbog očajnog akumulatora i niasm imao struje u vratima dok se malo na napuni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MATILDA 0 Posted May 1, 2013 (edited) Isto imam problem sa Stilom 1.9 JTD 115ks 2002.god i tim engine fault-om, isto izbacuje gresku za pritisak dizela. Problem je u tome sto pri jacem gasu i/ili prilikom preticanja pri vise od 2000/2500 obrtaja dolazi do paljenja greske ENGINE FAULT i auto se prebaci u SAFE MODE posto mu se iskljuci turbina. Bio sam kod vise majstora i na dijagnostikama ( Bosch-ova i jos neke ), gde je pokazana greska "rail sensor" na jednoj dijagnostici, a na drugoj neku gresku vezanu za Diesel Pressure. Ne znam tacno da objasnim, ali postoje 2 takva senzora od kojih se 1 nalazi na pumpi visokog pritiska goriva a drugi na magistrali. Oba su zamenjena, ali i dalje imam problem, ne smem da ubrzavam i auto se vuce po putu . Dalje, zamenio sam sve 4 dizne pre par dana posto je kod svih preliv preveliki i uradjen je "blazi" servis turbine tj varijabilna geometrija je otisla pa je sredjena, ali problem i dalje nije resen. Ne znam sta vise da radim, ne mogu da resim problem vec 2meseca ako moze neka pomoc bilo bi super jer sam dekintiran Edited May 1, 2013 by MATILDA Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted May 1, 2013 Meni licno...iz mog slucaja, bio je over bost ventil...ne mora da znaci da je on ali ako imas od nekoga da uzmes i da probas, bilo bi dobro. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MATILDA 0 Posted May 1, 2013 (edited) Pokusacu ujutru da ga skinem i eventualno da vidim da li moze nesto da se ocisti,posto nemam nikoga od koga bih mogao da pozajmim da vidim da li je u njemu problem, ali pocinjem da sumnjam da je on uopste u pitanju Edited May 1, 2013 by MATILDA Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted May 1, 2013 Pa vidi, ali mislim da na njemu nema sta da se cisti...To je po nekoj mojoj proceni...gledao sam dok ga je majstor menjao...i naravno, digni ga gore na kuciste akomulatora. Mnogo jednostavnije za neke kasnije radove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MATILDA 0 Posted May 3, 2013 (edited) Nije do overboost ventila. Ostaje jos da se stavi novi regulator pritiska goriva i ispita da li je do njega, ili je pumpa visokog pritiska i tu se zavrsava moguci krug. Cisto da kazem da auto nije tjuniran, sve je fabricko stanje. Ako ni do toga nije, onda ce da bude u Stila ... Edited May 3, 2013 by MATILDA Quote Share this post Link to post Share on other sites
Draza022 0 Posted May 5, 2013 imam fiat stila 1.9 JTD 2002 god gubi mi gas ponekad i pali se lampica crvena na motoru engie fault,skinuo sam senzor pritiska na usisnoj grani malo ocistio i sad nekad upali lampicu nekad ne....pa pitam da li moram da menjam senzor (ako moram da menjam da li neko zna koja je cena? ) ili moze da se ocisti VD sprejom...pozzz i hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 5, 2013 Pa, šta je pokazao na dijagnostici, zašto je upalio engine fault?Ta se lampica ne pali zbog jednog, dva ili tri moguća razloga, nego za mnooooogo više...zato se ne može napamet, nego se mora prvo videti pravac u kome je problem, a to će reći nakon povezivanja na dijagnostiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MATILDA 0 Posted May 18, 2013 Problem resen zamenjena je pumpa visokog pritiska ( zajedno sa regulatorom pritiska na njoj ), tako da ako neko bude imao slican problem neka procita u prethodnim postovima koje sam okacio koji su svi simptomi bili. Auto sada vuce jako i nema vise paljenja enhine fault-a ni prebacivanja u safe mode Problem je bio u tome sto kad su dizne otisle, problem je zahvatio i pumpu visokog pritiska, pa kad se sve to spoji eto svega. Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted May 18, 2013 Koliko te kostala pumpa i majstor ? Drago mi je da si resio problem, izgleda da je jednistavno moralo da se trazi sistemom eliminacije Quote Share this post Link to post Share on other sites
MATILDA 0 Posted May 18, 2013 Polovna pumpa je bila 80 evra, ruke su izasle 50 evra posto treba da se skida zupcasti kais i ostale stvari , nije komplikovan posao ali treba vremena. Islo se procesom eliminacije,kostalo me je dosta novca ali sta sad da se radi,bitno je da auto radi Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheUnbeliever 0 Posted June 2, 2013 Pozdrav svima. Vozim Stilo JTD dizel, 115KS. Pre tri nedelje mi se upalila check engine lampica(pri paljenju auta, ne tokom vožnje), prešao sam posle toga jedno 200km i odvezao ga na redovan mali servis(600km ranije nego što je zakazan). Servisirao ga je Goran, nisam razgovarao sa njim uopšte, samo sam ga pokupio kad je završen, lampica je tada bila ugašena. Odmah pri sledećem paljenju se upalila ponovo, ali u vožnji ništa nisam osećao. Posle 200-300km(iliti juče), gradske vožnje, motor mi je samo malo trznuo i izgubio snagu/gas, totalno... papučica uopšte ne raguje, motor se čuje kao da radi na leru (nikakav nepravilan rad nisam čuo). Ugasim auto, upalim i on nastavi normalno da radi. Odvezem ga kod Radulovića, a on kaže da ne može ništa da zaključi sa sigurnošću jer je motor tada radio normalno, a nema vremena da ga pogleda kako valja jer uskoro zatvara. Jedino da sam ga došlepao kad je stao ili da zakažem dijagnostiku pa da vide, ali mu to deluje kao neki "fantomski kvar" koji se možda neće ni videti tada. Po simptomima bi rekao da vuče falš vazduh, ali ako su menjani filteri onda mu je čudno.Danas odlučim da ga malo produvam na otvorenom i da proverim kako vuče. Deluje mi sve OK, snaga je tu, nema nikakvog dima... ali mi se opet ponovilo ono od juče, samo je blago(skoro neosetno) trznuo i izgubio gas. Ovaj put je proradio iz trećeg ili četvrtog paljenja i posle toga nastavio normalno da radi(još 20ak km po gradu).Ima li neko ideju šta može da bude? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted June 2, 2013 Odes kod majstora ( ovog prvog) zakacite dijagnostiku i pratite ponasanje auta u voznji i cim bude zeznuo prikazace na dijagnostici u cemu je problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheUnbeliever 0 Posted June 4, 2013 Majstor(Radulovici) kaze senzor gasa(215e) i protokomer(240e). Ako ne osecam pad snage, ima li smisla da se menja protokomer? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted June 4, 2013 Jel sam dobro video ili su to cifre za delove? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheUnbeliever 0 Posted June 4, 2013 Da, rekao sam im da ne diraju nista. Nisam bas upucen, nov sam sa Stilom, koje su realne cene? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted June 4, 2013 protokomer(240e) x10 = polovan dobar Stilo = ? Ima li ovo smisla ?Bezi od njih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted July 10, 2013 Danas bio na dijagnostici, protokomer ok, egr isto, sumnjaju na neku od dizni zbog malo duzeg paljenja. Greske izbrisane, imalo ih 4 . Konkretkno enfine fault je palio zbog ventilatora hladnjaka koji je brljavio prilikom kvasenja releja i osiguraca. To je izbrisano, i check je ok, i lampice i poruke nema. Quote Share this post Link to post Share on other sites