Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

E drugari...sad sam ostavio auto kod majstora! Ali on onako laicki kaze da nije nista vezano za turbinu jer auto ide preko 2500obrtaja...Onako na brzaka je otkacio protokomer i auto orima gas kao lud...pre je primao gas sa dozom podrhtavanja! Medjutim, rekao mi je da mu ostavima auto da ga prikaci na dikagnostiku i da tacno utvrdi razlog mog problema! Ostavio sam mu auto jer ja moram na posao...Da li je moguce da je crkao protokomer? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E drugari...evo mene sa mojim problemom, resenim :rolleyes:

Uzeo sam auto negde oko 7 od majstora legende jer sam radio do tad...

Elem, kao sto sam danas napisao, prva njegova sumnja je bila na protokomer ali mi je rekao da moram da ostavim auto sto sam i ucinio...Kada sam ga zvao, rekao mi je da nije protokomer i da je resio problem...vozio je auto i kaze da odlicno ide! Ja mu rekao, dolazim...kada sam dosao, auto upaljen...kaze da se zagreje, ja mu se zahvalio na tome!

Kada ga je nakacio na dijagnostiku...kaze da mu je izbacio gresku za overbost ili kako god se kaze...Ja sam ga pitao da li moram da kupujem drugi...kaze ne...ovaj je ocistio....kaze neka t racva gde se spajaju neki vakumi se zapusila i turbina uopste nije radila...Znaci problem resen, nema nikakve greske, ja srecan...

I jos nesto...krenem ja kuci, drugi auto...izadjem na auto put, auto leti, sigurno ide bolje nego sto je isao...sad, moguce da sam se i istripovao ali mislim da ide bolje! Toliko od mene...pa mozda nekom pomogne! Pozzzz ljudi :rolleyes: :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sreća nije bilo strašno, nadam se ni po novčanik.

Tvoj problem se pojavljuje na 3:06 min wastegate=overboost

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kada si jutros rekao da je protokomer, hteo sam da te pitam kod kog si majstora odvezao auto. Posle bitke svi su generali, ali rekoh ti ja da je neki vakuum oko turba ;) (kod mene je tada bilo pisljivo crevce):

U svakom slucaju tipujem da je nesto oko turbine, mozda i ventil na njoj, sama vakuum boca...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znate kako,on mi rece da moze biti protokomer,ali nije nista tvrdio...zato sam mu ostavio auto da to utvrdi...i na srecu nije bio protokomer...Ja sam zadovoljan i auto mnogo bolje ide.... :smoke:

Znam da ste mi rekli ta je nesto oko turbine...ali eto...na kraju je sve ispalo dobro,a i nije bio jak udarac po novcaniku...

Ma ekstra...Pozzz drugari i hvala na savetima... :guitar:

Imam i jedno pitanje...Govorio sam malopre o tome ali eto...

Da li je moguce da auto sada ide bolje a cini mi se da i tise radi...ili je to samo trip u mojoj glavi...pretpostavljam da taj overbost ima veze sa tim jer je povezan sa turbinom:rolleyes:

Послато са ZTE-SKATE користећи Тапаток 2

Edited by Sale Fiat Stilo 1.9jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino ako u početku nije bio malo otvoren i nije u toj meri smetao turbini da ostvaruje pritisak, posle kad totalno zaglavio ništa od pritiska. Zato je i išao kao baba sa 50-60 konja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato je i išao kao baba sa 50-60 konja.

Nećemo sad da se vrijeđamo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato je i išao kao baba sa 50-60 konja.

Nećemo sad da se vrijeđamo :D

Nije to za poređenje. Stilo od 80ks loše ide za većinu ljudi dok Punto sa tom konjažom dere većinu vozila na ulicama. Mnogo igra ulogu kilaža i ja sam to kasno shvatio.

Ja sam mislio da će Astra da ubija kako ide sa 90 konja, ali na njenih ~1200kg i prilično glomaznom karoserijom se baš muči sa 1.4 motorom što se i primeti kad se kreće sa slabim gasom. A Corsa sa istim tim motorom leti. Bukvalno mi žao što nemam Corsu, čak i manje troši :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šalim se ja malo :D Ja sam neposredno prije kupovine Punta vozio dosta drugarovu Cordobu TDI 110KS i onda sjeo u Fiata i smorio se :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drago mi je da si sve zavrsio sa minimalnim troskom. Takodje ti lepo rekoh, samo bez nerviranja, 99% sam bio sam ubedjen da je problem oko turba, a 90% da je neka sitnica oko vakuuma, sudeci po simptomoma koje si opisao...

A zna i taj overboost da zabaguje, pogotvo kad je vlaga, posto je kod tebe postavljen nisko (pa su ga ljudi premestali gore kod kucista akumulatora, ako bi krenuo da zeza). Ovako nesto (ne znam da li je posle restyle fabricki mrdnut odozdo):

overboost.jpg

http://www.fiatforum...-fault-jtd.html

A sto je najbitnije imao si, pored tehnicke, i moralnu podrsku svih nas ;) .

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam skapirao sa slike...over bi trebalo premestiti tu negde oko aku...kao sto je na ovoj slici...kada gledam u motor ispred auta...dodje mu sa desne strane ispred hladnjaka?

Reseno i veliko hvala na podrsci :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mnogo zica malo vode i eto ti sexualnog nadrazaja barem nedelju dana....

Sto se Stila tice, iskreno i previse zica.

Koliko sam skapirao sa slike...over bi trebalo premestiti tu negde oko aku...kao sto je na ovoj slici...kada gledam u motor ispred auta...dodje mu sa desne strane ispred hladnjaka?

Kod mene stoji na fabrickom mestu, za sada nisam imao problema. Ali zna da krene da baguje po velikoj vlazi, pa jos ako nemas suspleh... Da, ako zeza, samo se izvuce malo uvis, na slici ti je levo plasticna cevka usisa vazduha i deo nosaca motora, gore kutija accu, ispod kutija filtera vazduha... Dobro si locirao :) .

Reseno i veliko hvala na podrsci :rolleyes:

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E drugari,evo mene ponovo,bilo je ok sve do pre 3 dana...Desavalo mi se sledece...auto normalno palio,znaci sve ok,ali po naglom dodavanju gasa ,dizanje u obrtaje malo vece,palio mi engine fault,ja se raspadoh...u tom trenutku mi ugasi turbinu,ali posle par sekundi sve se vrati u normalu! I to me uzasno nerviralo...Danas odem do majstora i voznjom autom sa ukljucenom dijagnostikom utvrdimo da over bost ventil ne radi kako treba...i da je on problem,cak po paljenju i gasenju motora se videlo da ne izbacuje sipkicu u turbini kako treba.Zamenili smo over bost ventil i auto leti,a greske nema! Pa eto,ako neko ima slican problem ,to je jedno od resenja! Veliki pozdrav... :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene opet sa istim problemom! Znaci standardno u 3 ili 4 brzini se pali greska engine fault i odmah se ugasi! Evo sta kaze dijagnostika!

cxca4010.jpg cxca4011.jpg

Zatvoren je EGR,turbina je ok, MAF nov, MAP nov, provjerena sva crijeva nema nigdje supljina...

Auto se redovno i uredno odrzava ali zato me ovo sad izludi! Nekad davno sam ovo rijesio zamjenom overboosta ali se nakon nekog vremena opet pocelo pojavljivati! Danas sam skidao i ocistio overboost,takodje je testiran akutator preko dijagnostikom i radi ok. E sad...pravio sam graf...osciluje tj kasni izmjereni overboost pritisak za ciljanim pa cak nekad i ne postigne ciljanu vrijednost! Ima neko neku ideju savjet,kako konacno rijesiti ovo? Zaboravio sam da napisem da je premjesten overboost davno na plastiku od akumulatora!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kralju,isti problem sam imo...meni se over bost otvarao 72posto,a kod tebe 75 koliko vidim...<ja sam zamenom over bosta resio to...Koliko mi se cini,na leru treba da bude otvoren 100posto,pa u voznji da se smanjuje,cak da dodje do ispod 10posto...Probaj,ako imas od nekoga da pozajmis i da namontiras drugi over bost...

Ja sam brate brdo goriva potrosio probanjem i gasiranjem...Samo over bost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...