Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

momci jel neko imao situaciju da prilikom paljenja onaj zuti trokutic od "Engine fault" ostane napola upaljen ako me razumijete :) znaci prijavi gresku dal airbag dal sensor goriva nebitno obicno se taj trokutic ugasi poslije prijave greske ali sad ostane upaljen napola tj tinja i gori citavo vrijeme tako ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li se nekome desavalo da mu se auto ugasi iz cista mira u voznji i posle 5 do 6 pokusaja verglanja on upali i radi ok i pri tome ispisuje ENGIN FAULT koje se inace i ovako pali gasi kad hoce nasta sam oguglao hvala unapred!question.gifrant.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

To što se gasi može biti senzor radilice. A to što izbacuje Engine fault to može biti i ako je akumulator slab.

Ja imam sledeći problem.

Kada auto stoji oko 1 min u leru izbaci mi Engine fault. Sve radi normalno.

Na dijagnostici (zaboravio sam koji je kod) kaže majstor greška na onom malom vakum ventiliću (westgate) koji upravlja varijabilnom turbinom. Kada je resetuje dijagnostikom ona se opet pojavi posle oko 1 minut rada u leru, kaže majstor sve ostalo je OK, ali taj ventilić kao da ne otvara tj zatvara dovoljno. Ali ja nisam ništa primetio u vožnji. Kako god da vozim (i lagano i maltretiram motor) sve je normalno. Kada stoji u leru duže od 1 minut on ozbaci grešku, posle tri paljenja greška sama nestane.

Ima li neko ideju šta bi moglo biti? Da li da probam da skinem taj ventilić i da ga očistim, malo produvam, podmažem ili već nešto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako da ga ocistis kada je zapertlovan.izmeri mu otpor.pa vidi vrednost ili uzmi od nekoga za probu to ti je 10 min posla.meni po dijagnostici ne prijavljuje nikakvu gresku a pali eng.fau.i verovao ili ne u rezervoaru u posudi gde naleze pumpa pihtije za saku a inace poceo je da radi kao ferguson pardon golf caka,caka. malo goriva je dobijao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno resen problem. Nasao mi prijatelj pumpu od Fiata Marea za 50 eura i da dam svoju neispravnu. Dok je stigla brzom postom brinuo sam dal je odgovarajuca i da lije ispravna jer je cena bila zaista mala. Kad je stigla sve je bilo OK samo sto na sebi nije imala regulator pritiska. Zadrzao sam onaj naruceni iz BG od 50 eura polovan (bio spremljen za slanje nazad). Zamenjen filter goriva jer je vracala opiljke u stari. Auto necu voziti 15-tak dana (necu biti kuci) a kad se vratim moracu i rezervoar da otvorim i ocistim.

Stara pumpa je na diagnostici na leru pokazivala potrebni pritisak 305 a stvarni pritisak je sam po sebi rastao od 300 do 400 i kad dostigne tu vrednost auto se gasio. Ova druga drzi iste vrednosti (oko 305)

Share this post


Link to post
Share on other sites

treba mi pomoc, nedavno mi se upalila lampica engine fault i auto mi izgubilo snagu, odvucem majstoru i spoji auto na komp i ustanovi da je do EGR ventila, nastima to i sve super normalno, eh sad neki dan mi se opet ista lampica upalila ali sad auto uopste nece da primi gas, upalim ga i obrtaji stoje na 1300 i auto nikako nereaguje uopste na gas, dodaji do sutra nema reakcije, otkopcavao sam EGR ventil tj onaj sivi dzek, otkopcavao sam MAF senzor ili ti ga senzor protoka zraka i opet mi je sve isto bilo.. intereuje me jeli se ikom isto desilo i ima li iko predstavu sta bi mi moglo biti, nebi trazio pomoc preko foruma vozio bi majstoru ali me je za prosli kvar sto sam naveo opralo 250KM sto je VEOMA puno za neku glupost pa da reko zatrazim pomoc ovdje ako bi ja mogao po vasim savjetima rijesiti problem..

Edited by neshaoct
spojeno - by yarhead ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze biti dosta faktora sto se tice toga i ja sam iz BiH cijene su paprene za dijelove

javi se na forumu prvo pitas za cijenu nekog dijela pa onda radis

jer sam ja znao kazu mi 3xskuplje nego u srbiji i sto je realno :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

treba mi pomoc, nedavno mi se upalila lampica engine fault i auto mi izgubilo snagu, odvucem majstoru i spoji auto na komp i ustanovi da je do EGR ventila, nastima to i sve super normalno, eh sad neki dan mi se opet ista lampica upalila ali sad auto uopste nece da primi gas, upalim ga i obrtaji stoje na 1300 i auto nikako nereaguje uopste na gas, dodaji do sutra nema reakcije, otkopcavao sam EGR ventil tj onaj sivi dzek, otkopcavao sam MAF senzor ili ti ga senzor protoka zraka i opet mi je sve isto bilo.. intereuje me jeli se ikom isto desilo i ima li iko predstavu sta bi mi moglo biti, nebi trazio pomoc preko foruma vozio bi majstoru ali me je za prosli kvar sto sam naveo opralo 250KM sto je VEOMA puno za neku glupost pa da reko zatrazim pomoc ovdje ako bi ja mogao po vasim savjetima rijesiti problem..

Vidi ventil pritiska ( boost senzor) u njega idu 2 vakum creva i jedan konektor, ispod akumulatora je.

Ja ne znam za dijagnostiku, da pokazuje erg, ... , ta greska koju pokazuje dijagnostika odnosi se na citav sistem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel' mislis na MAF senzor? evo jedna novost, auto non stop vozim samo na kvacilu i brzinama, gasa nema uopste, pritisnem papucicu znaci nema gasa, i vozim se tako na kvacilu i auto mi odjednom dodje sebi, dodje gas, i nakon jedno 500m odma sve po starom nestaa gassss.. :S :S :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

da napisem da sam rijesio problem, odvrnuo EGR, iskruzio komad lima i zatvorio EGR ventil, nisam ni sanjao da bi ja mogao rijesiti svojim rukama ijedan problem na autu =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam nov na forumu...

- kada vozim malo žešće tj. kada radi turbina malo više , na delu usisa vazduha onaj spoj metal plastika javlja se curenje verovatno ulja i onaj gumeni deo pored je takođe dosta vlažan,

- na većem broju obrtaja odprilike 3000 obrtaja pali se zuta lampica za protok goriva i pisti, kad pustim gas onda prestane

Molim da mi date neke informacije koje bi mi pomogle da resim to.

Hvala!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao i ja sam nov ovde.

Tkz. karter gas je to ulje sto se pojavljuje.

Obicno oko tog trougla plastike u cijim uglovima ima po jedan sraf koja fixira plasticni turbo crevo (tvrdoj plastici govorimo jer u nastavku do intercoolera je gumeno cvrevo) mozda prelaz trougao-crevo plastika puklo pa vuce fals vazduh. Otidi do majistora ili sam skini nije neki veliki vasisdas, tako ako je puklo pravac kod plasticara koji tacno takac materijala plasticne katodama vari od kojeg je materijala sama plasticna usisna grana. Mozda sam pomogao mozda nisam. Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne. Ima unutra te plastike kada budes kinuo u kanalcu kruzni prstenasta guma koja je verovatno se ostetio/staro itd. pa ga treba zameniti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav...

možda je ovde mesto da izložim svoj problem.

Sinoć mi se alfa 147 jtd 116ks ugasila na auto putu i pojavilo se obaveštnje low oil pressure ili slično... iz prethodnih postova sam shvatio da je to posledica nekog kvara i da se motor ugasio i kasnije poslao poruku o niskom pritisku ulja(nije se auto ugasio zbog niskog pritiska). Izbacio sam mogućnost kvara uljne pumpe i sl....

Motor nisam mogao više da upalim-ne vergla i zakucao je(tako mi izgleda).

Sada gori žuta lampica engine fault.

Auto sam prešlepovao do majstora i čekam da ga dijagnostikuje.

Da li je moguće da je razlog nemogućnosti verglanja neka zaštita, u smislu nekog senzora koji sve blokira?

Imam nekoliko ideja šta bi moglo biti...

- pokidao neki remen, španer i prezupčio i zakucao.

- riknula struja-alternator, regler, izgubio struju i stao i sad nema snage da zavergla. ( da li je moguće da ne puni dovoljno ili uopšte a da nema neku indikaciju-lampicu ili zvuk koji kažu da alternator ne puni ili je crkao akumulator)?

Ovo su moja laička razmišljanja... šta mislite, šta se desilo kolima?

Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani forumasi ,hitno mi treba savet dobrog autoelektricara,evo o cemu se radi.Imam stila 19 jtd 2004 godiste.Automobil radi lepo bez nekih problema ,da bi mi se pre jedno 3 nedelje pojavilo// engine fault//, oterao sam ga kod elektricara i on kaze da dijagnostika pokazuje da ima problema na senzoru bregaste ili radilice ,ali on ne moze to da ustanovi.Meni se desava da auto ne mogu ponekad da upalim ,pa verglam jedno 6-7 puta i onda ga upalim ,nakon toga izbaci engine fault i ja tako vozim bez problema,prima gas i lepo vuce(i svetli ona zuta lampica)Desava se da kada ugasim auto i sutradan ponovu upalim a lampica se ugasi i on radi bez problema.U toku voznje mi se nikad nije ugasio auto ,vec iskljucivo imam problem prilikom paljenja pa citajuci ovaj forum sumnjam na senzor bregaste .Ako ima neko neki savet neka predlozi ,ili neka kaze sta da radim .Unapred hvala<<<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sasvim je moguće da je do senzora radilice.

Ako je do njega, posle će ti se gasiti, a može da se desi i na putu da ostaneš.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja sam iz Zrenjanina I to je najbolji majstor u gradu ( bum elektronik, mozda ste i culi).Moze li mi neko reci kako se manifestuje problem na senzoru bregaste,takodje jedan drugi majstor kaze da sumnja takodje da je senzor bregaste posto ima probleme sa paljenjem.Da li da menjam oba senzora ,senzor bregaste kosta 5300, a senzor radilice bez kabla 3500,ili samo da zemanim senzor radilice pa da vidim da li ce biti problema . jednostavno ne znam sta da radim cekam ponedeljak pa idem da vidim.Ima li neki dobar majstor u novom sadu ili zablju za preporuku.Inace Stilo sada lepo pali i radi bez problema ,ali znam da ce opet za par dana da se desi situacija da cu ga tesko upaliti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvo kad ti se desi da ne ce da upali odma na diagnostiku

pa ako izbaci senzor bregaste ili radilice to je to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greška senzora radilice obično ide sa još jednim ispisom:

Lose Conection.

Možeeš još kod Đukića da svratiš. Ja ne znam ni jedan bolji servis u NS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...