Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

On 2/24/2020 at 1:17 PM, MS PK said:

Kontakt moze da ocita verovatno samo kao prekid u radu pa je covek prvo posumnjao na to jer to nije retkost uopste na danasnjim automobilima

Samo je ocistio kontakte na onoj maloj navigaciji kao tablet je pisala ta greska... 

 

On 2/24/2020 at 12:08 PM, kvazarija said:

Kontakti na diznama ? I to komp ocitava? Cekaj, to znaci da treba s vremena na vreme ocistiti ? Cime?

E ne znam i uopšte se ne razumem ... To su mi rekli i prenosim iskustvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima na forumu novi sam ovdje,imam Fiat Stilo JTD i imam problem auto ide normalno 15 dana i odjednom se ugasi i upali lampicu check engine failed poslije jedno minut lampica trepne na kratko i auto upali normalno.Auto na dijagnostiku stavljo i Greška P1673 napon kondezatora,znači svako 15 dana istu grešku ponovi.Molijo bi za pomoć  i savjet ako neko zna kako da rješim ovaj problem ili za neki savjet šta da uradim.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, neshaoct said:

@Vacko

 

Imaš li zaštitnu plastiku preko akumulatora/releja? Pitam jer je jedan drugi forumaš imao istu grešku na svom Stilu JTD, i pojavila mu se prvi put nakon pranja motornog prostora.

 

Da zaštitu imam motor nikada nisam prao.Jednostavno iz čista mira mi se greška pojavi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima

Vozim Fiat stilo 1.9 jtd 58kw 2003 godiste, pre par dana mi se upalila lampica check engine ali nista se nije promenilo u radu motora osim malo vece potrosnje ako se ako se ne varam. Lampica se pali tek kada predjem jedno 10 km ali nista se ne desi auto lepo vuce isto tako i pali. Planirao sam za koji dan kad budem slobodan da odem do majstora ali sam zeleo prvo da cuj misljenje nekog ko je imao ovakav problem.

 

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bole99

 

Ta lampica se pali iz više stotina mogućih razloga...bukvalno više stotina.

Kad nema nikakvih propratnih simptoma, tj. nekih problema u radu motora...onda jedino dijagnostika može da kaže koji je od tih više stotina razloga kod tvog auta bio okidač za paljenje te lampice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imali neko iskustva sa greškom koja pali žutu lampicu za kvar motora, juče me obradovala.

U2403.

Ovde ima opisanih par situacija sve su moguće.

http://u2403.enginetroublecode.com/

Da nije preskočio zupčasti (još 7-8hiljada do 50000) jer mi se desilo da se ugasio u 2goj onako poskočio pri sporom kretanju.

Takođe moguće da je katalizator začepljen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm ispao utikač od egr... Verovatno nije kliknuo kada su ga vraćali.

I kontakt na 4 dizni...

Grejače sam zimus menjao denso, ali non stop pokazuje tu grešku, ajde kad sam već prljavih ruku prekontrolišem i njih unimerom, pa to izgleda svi izgoreli 1 i 3 uopšte ne propuštaju struju, 2 i 4 0,04-0,02....

To izgleda samo piše na kutiji denso.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je problem , a vidis koja je muka da se zamene :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje da kupim i gde a da su sigurni.

Sem bosh jer vidim 2500 komad...

Denso su bili 1100 komad ali nisu izgleda denso. Nisam ja naručivao, mehaničar ih je i menjao.

 Žutu je palio zbog egr.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko to zna, ja bih Bosh ( pre nisu bili skupi toliko, tj.bili su nekad nekih 10e komad) ali ko garantuje da je taj Bosh - Bosh :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/18/2008 at 8:53 PM, Guest 9816 said:

Prijatelju mislim da ti se dogodilo ovo: kad si preticao (normalno si dodao jaci gas )i na od prilike 3000 RPM ti je ECU dao nalog overboost senzoru (nalazi ti se montiran ispod lijevog fara nisko ) da proslijedi vakoom VGT _u (varijatoru faze na turbini) ali senzor ti je dobio vlagu (vjerojatno) ili stvarno nevalja _ ECU skonto nesto nevalja i "engine fault. Greska P236.

Pokusaj ovo :Kontakt spray ili WD 40 uzmi i poprskaj spojni konektor na overboost senzoru , a jos bolje ako ga sa tog mjesta preselis na kuciste akumulatora , Inace ovo ti je standarna boljka kod Stilo_JTD 115cv ;)

Auto ti slabo vuce zato sto ti sad radi u SAFE modu, ako ti i nakon 30_tak minuta voznje ne "ozivi " odnosno sam se resetira u normalno stanje onda ti stvarno nevalja over boost ventil _kosta 60 eura , ugradnja pola sata 20 eura ;)

Sviđa mi se precizna dijagnoza i rešenje...

Da li znaš šta bi moglo da ubaci motor u safe mode nakon duže nizbrdice? Hvala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor u safe mode moze da ubaci svasta bukvalno :D Za nizbrdicu mozda neki problem sa gorivom, ne znam. Ovaj problem sa overbustom imam i ja po nekada, mozda je 2x usao u safe mod ali izadje sam posle minut-dva voznje. Ako nece samo ga u voznji ugasis-upalis i radi normalno. 99% je overbust jer je to pocelo da se desava od kad sam uleteo u jednu veliku baru ali kazu da je to i usko povezano sa Map senzorom.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dešava mi se samo nakon dužih nizbrdica, s obzirom da često idem niz Bubanj potok, čuveni, uvek kada stignem na ravan deo dole, moram da stanem, restartujem I nastavim... Počelo je jako da me nervira. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo vec tri meseca imam muku sa fiat stilo multijet 1.9 od 90 konja,naime problem je safe mode auto dva dana radi normalno vuce ko lud ,i kad se zagrrejan ugasi sledece paljenje posle par minuta odmah pali safe mode i nece uopste da primi gas izbacuje gresku bregasta senzor i papucica gasa,vozim ga ja tako u safe modu jedno pola sata ugasim ga i sutradan ga upalim auto normalno radi gresku sam brise sa displeja posle par kilometara i tako dan ,dva ga vozim normalno i onda opet ista stvar, zamenjen je senzor bregaste tri puta papucicu doduse bisam menjao kao nova je jel da je do nje ili bi radila ili ne, kompijuter sam slao na reparaciju dva puta i opet ista stvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/14/2021 at 2:54 PM, luka3rd said:

Dešava mi se samo nakon dužih nizbrdica, s obzirom da često idem niz Bubanj potok, čuveni, uvek kada stignem na ravan deo dole, moram da stanem, restartujem I nastavim... Počelo je jako da me nervira. 

Rasplet, možda pomogne i kolegi iznad... 

Zamenim protokomer, grešku očitao Ivan Dedinje, motor tiši i mirniji, mekše menjanje brzina. Opet isto na nizbrdici... Uradim dekarbonizaciju jer nemam vremena za nešto pametnije, krećem za dva dana na more. 

Opet isto. Opet se upali "check engine" pred neke radove posle Plane, ali auto i dalje radi normalno kad ga restartujem - do sledećeg dužeg kočenja motorom. 

U Makedoniji sipam na prazan - do vrha Lukoil gorivo, dobijaju ga iz stare rafinerije u Bugarskoj (fenomenalno je, već godinama to znam), sledi "Italian tuning" do Tasosa!

Sve isto, duža nizbrdica, motor uđe u safe mode... Restart :rant:

Kad smo prošli Solun, na nekoj uzbrdici, pri jedno 110-120, motor se zakašlje... I NIKADA više ne uđe u safe mode! 

Nakon 3 dana i 300km, ugasi se lampica! 

Trenutno je prošlo 1500km, radi savršeno. Ovako nije išao dobre dve godine... 

E sad, da li je loš protokomer kvario smešu već neko vreme pa se motor gušio - pa je bilo dovoljno maltretiranje od 300km (isključivo 3-4000 RP/M), da li je dekarb uradila nešto, ili je dobro gorivo pročistilo đubre... Ne znam, niti neko može da utvrdi. 

Svakako, idem do servisa da očitamo komp, da vidimo šta prijavljuje komp. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Imam problem..u pitanju je fiat stilo 1.9jtd 85kw 115ks,pali mi crvenu lampicu motora,nekad je upali na 2-4 sekunde (hoce i par puta za redom da upali),kada je upali auto je u mrtvom stanju izgubi snagu nece da ide dok ne izgasi tu lampicu,a u momentu kada je upaljena ako dam gas auto krene da cima napred nazad sve trese i kao da nesto kako da kazem probije (procepi) i onda ide normalno dok ne upali opet,na primer kad preticem naravno dam jaci gas i on je bas tad upali i auto mrtav kao da sam ga ugasio nece da ide ni obrtaji nista...,cini mi se da je vise pali ako je kisa i mokro (mozra gresim),ako idem uzbrdi isto cesto je upali krene da cima auto i necr gas kao da ga nesto gusi...,bio sam kod vise majstora i na dijagnostiku i sve niko ne zna sta je niko nije uspeo da resi,egr je inace blokiran nema funkciju,na dijagnostici izbacio egr,protokomer i senzor papucice gasa,protokomer ocistio,stavio drugu pedalu gasa i opet pali lampicu,bio sam i kod jednog elektronicara nije uspeo da resi....

Ima li kakve pomoci?

 

Edited by Ivan
Sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, daale said:

cini mi se da je vise pali ako je kisa i mokro (mozra gresim)

Kao prvo, pozdrav i dobrodosao na FLCS forum.

Nisi napisao da li je u pitanju MY04 ili stariji? Davno sam imao Stildzu, ali koliko se secam, ako su ulazne verzije 1.9 u pitanju - desavalo se da imaju problem kada je kisa/vlazno, zbog nisko postavljenog overboost senzora. Koji je od restyle izmesten na kuciste akumulatora (ili su to vlasnici sami radili na tim starijim verzijama).

Kako se auto ponasa sa raskacenim protokomerom?

Pade mi na pamet, slicni simptomi su i kada je zacepljena T-racva.

 

Mislim, ovako virtuelno mozemo samo da nabadamo... Takodje, neki osnovni red je da se novi clanovi prvo predstave u odgovarajucoj temi, kazu par reci o sebi ili popune avatar. Cisto da bi znali odakle si i da ti mozda preporucimo neki krsteni servis. Ovako, prelistaj malo odgovarajucu temu, ubedjen sam da ce prvi iole krsteni to brzo dijagnostikovati:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5125-fiatlanciaalfa-romeo-servisi-dileri-pozitivna-i-negativna-iskustva/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja sam sa Altine,isto se ponasa i kad je prokokomer otkacen,i uopste nema pravila kada ce da je upali nebitno pri kojoj brzini i obrtajima se vozi auto,hoce da je upali i kada je suvo ali dosta redje bar sam ja tako primetio,vec 3 meseca me muci ne mogu da resim to nikako.Na dijagnostici je izbacio i neku gresku (informaciju) u racunaru ali opet ni mehanicar ni elektronicar nisu nista uspeli da rese.

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Procitaj zadnje 2-3 strane teme koju sam ti linkovao iznad i sve ce ti se samo ka'sti.

Ako vec nisi, onda "protegni noge" do komsiluka i verujem da ce ti brzo resiti problem.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...