Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

To ludavanje je kod mog automobila je pocelo skoro,do tada na stilu nisam imao ni jednu gresku na tabli.Promenjeno je skoro sve do cega moze doci.Ostaje samo da promenim ECU i senzor bregaste ako majstori ne nadju problem.Ni majsorima nije jasno sta se desava sa automobilom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitao sam 10tak unazad, znaš li kod greške, zbog čega svetli.
Imaš na kp jeftine obd2 koji rade posao uz torque softver za mobilni, očitaš grešku pa onda dalje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih otisao kod tog majstora sto ti je rekao da je problem prekidac da sad resi problem kako zna i ume.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iznad napisah da mi za prekidac kocnice nije prijavljivao nikakvu gresku.

Nesa je napisao svoje iskustvo da mu je automat bio uzrok za "Check Engine" i da je po zameni morao da obrise gresku.

Sta tacno prijavljuje dijagnostika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak mora dijagnostika. Obrisana je greska koja je sada u ECU bila obelezena kao privremena i ne pojavljuje se vise Check engine. Znaci nakon bilo kakvog rada na racunaru mora da se resetuje greska.
Ne pomaze iskljucenje akumulatora.
A nije pomoglo ni ciscenje prekidaca.
Hvala na pomoci ljudi
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon 2 dana opet check engine
Sinov vozio 180khm , reko ajde da vidim hoce biti nekog problema i sve bilo ok. Ja samo sumnjam na grejace i centralu. Prilikom paljenja auta mi upalio lampicu.

Sent from my SM-N935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet da se javim. Bio kod drugog elektricara, dijagnostika ne prikazuje centralu grejaca niti grejace nego Senzor pritiska prednabijanja turbine, kaze majstor crko Map senzor. Provozao ga, kaze odlicno ide , ne dimi nista...ali taj senzor je kao problem. Ne mogu da nadjem nigde polovan da probam, a nov je valjda 3000 din.
E da, ko se razume, on prikazuje zadatu vrednost 990 milibara a kod mene je kao 2100 milibara. Sta god to znacilo.

Sent from my SM-N935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao, clanovi... Fiat stilo 103kw 140ks 1.9mjtd

Nova sam ovde... Imam jedan problem

Juce pri brzini od 80km npr pojavilo se uz zvuk engine fault i kompjuter je poblesaveo pokazao veliku temperaturu i svasta nesto, auto nije prokuvao niti nista. Onda upali i odmah se ugasi tako mnogo puta ili samo vergla a ne upali. Nakon 20ak minuta verglanja auto je upalio a ostala je ona zuta lampica kao "slavina"... Krenuli smo dalje sve je sam ugasio lampice. mislim na tu kao slavina. Na pumpi smo dolili gorivo do vrha i sada sve radi ok. Kao da se nije upalio nista. Preporucili su nam promenu filtera goriva bila je negde na 12000km to smo odmah uradili... 

Da li je neko imao slican problem, hvala svima.. 

 

Pozdrav... 

 

Ps. Do tada pre desavanja auto je vozen skoro 140km...

Edited by Jeksi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram da napišem da se nadovezem na predhodni post da je pre nekih mesec dana poceo da pali 

Preheut fault... Ali ugasi nakon par sekundi a majstori su rekli da je to neki pred grejac i nije neophodno da se menja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proverite prvo kleme na akumulatoru, mozda je neka labava. Moguce je jos da ima neki los spoj na nekoj masi. To sto kazes da ostane da ti treperi lampica grejaca jeste problem u nekom od njih. Tako komp signalizira da neki nije ispravan. Mozes tako da vozis lupam i zauvek ( nemoj da me shvatis bukvalno :D ) ali bi bilo bolje da se zameni u nekom doglednom vremenu jer posle moze da bude problema prilikom zamene.

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapamtio je u memoriji gresaka to sto je tog momenta prijavio pa ce se videti dijagnostikom sta je bilo u pitanju. Prijavio je svakako zbog tog "ludovanja" , sad, mozda ce dati smernicu u kom smeru da se trazi problem a mozda je prijavio samo kao posledicu

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je sijao Check engine tacno 3 puta prilikom paljenja auta. Cetvrti put kad sam upalio auto ugasio je Check engine jer je komp prepoznao da je senzor ispravan. Nije morala dijagnostika ponovo da izbrise gresku.
Znaci mora dijagnostika za proveru a nakon menjanja dela ne mora. Naravno ako ste sigurni da je sve drugo ispravno.
Kod mene su se prijavljivale greske na centrali ali nakon skidanja kutije , ciscenja kontakata nije vise bilo treperenja lampice grejaca.


Sent from my SM-N935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Jeksi said:

a majstori su rekli da je to neki pred grejac i nije neophodno da se menja

Ja bih prvo zamenio ne grejac - nego majstora. Moze naravno da se "tera" i bez grejaca, JTD je mrcina. Ali valjda pravi majstor prvi treba da skrene paznju na problem, predoci proceduru i cenu zamene, pa ti onda odlucis sta dalje sa svojim autom. Naravno, pod uslovom da nesto vitalno nije u problemu i da ne mora momentalno da se menja. A ne da te ovako, linijom manjeg otpora, otkaci... Verovatno ih mrzi da se za sitnu zaradu cimaju oko zaturenog grejaca, koji samo sto vise stoji moze da se zalomi i napravi prilican problem.

Nije ni cudo sto onda vidjamo novogodisnje jelke na tablama Stila i lomove po ulicama, kada oni koji prvi trebaju da vode racuna o tome imaju ovakvu logiku :thumbdown: .

Preheat fault (a moze da bude i grejac i centrala i los kontakt) verovatno nema veze sa ovim sto se desilo tokom voznje. Ako je vec prijavljena greska, pozeljno je na dijagnostici iscitati, ovako virtuelno moze samo da se nagadja posto moze da bude svasta.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sto ne bi skoknuo lepo do BG-a i resio problem bez muke? A te sustere izbegavaj, kao sto rece Ivan.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontakt moze da ocita verovatno samo kao prekid u radu pa je covek prvo posumnjao na to jer to nije retkost uopste na danasnjim automobilima

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...