Flex 1778 Posted February 3, 2020 Verovatno ga nije terao u obrtaje vece, pokazao bi problem sigurno. Sent from my SM-J530F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 3, 2020 Zaboravio sam da kazem da se check engine pali odmah cim upalim auto. Upali auto bez problema juce i danas.Teram ga u obrtaje i inace malo ostrije vozim, preko 3-3.5 hiljade obrtaja ne pokazuje nikakve znake usporavanja, 160-170 bez problema, dima Cudi me za taj MAP...jel tu moze ciscenje da uradi nesto?Majstor kaze centrala grejaca zato se upali odmah check engine ali kako onda upali bez problema?Sent from my SM-N935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 3, 2020 Takvi su, pale bez grejaca isto kao i sa njima. Skini map, moguce je da je prljav , ako jeste ocisti ga nekim Carbcleaner-om, samo sprej, bez da ga diras. Lepo osusi i namontirajПослато са SM-J330F помоћу Тапатока 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 3, 2020 Ako je MAP onda bi mi prekljuce sigurno upalio Check engine, isao sam 170khm nekih 20km-a od posla do kuce. Nije se nista desilo, bez problema.I onda auto prenocio do nedelje popodne. Upalio bez frke i odma zuta lampica.Znaci moze da crkne centrala grejaca i da svejedno upali auto? A da li moze zbog losih grejaca da upali check engine?Kako da ocistim MAP ? Jel to moze odgore kad otvorim haubu? Kod mene je Mjet Stilo 120ks a ne 115ksSent from my SM-N935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 4, 2020 I da li mogu da vozim tako ? Sa problemima koje je prijavila dijagnostika. Sent from my SM-N935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 4, 2020 Map je na usisnoj grani i verovatno ti je negde odozgo tj.kad otvoris haubu. Mozes da vozis tako ako nemas problema ali ako ces negde daleko proveri to za svaki slucaj sa majstoromПослато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 4, 2020 Ocistio MAP, bio neverovatno zaprljan. Jedva sam ga skinuo jer tu je odmah pored valjda EGR ili gresim? Da dodam, nisam vozio auto nakon ciscenja MAP-a pa ne znam rezultate.Check engine i dalje svetli. Racunam da je greska zbog te centrale grejaca ali elektricar kod mene je u guzvi i ne moze pre sledece nedelje da pogleda.Da li neko zna elektricara u NS a da je pouzdan i normalan ? Sent from my SM-N935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 937 Posted February 4, 2020 Grešim Послато уз помоћ ТT Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 4, 2020 Ako si nesto malo crno sa kablovima izvadio iz usisne grane onda je to map Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 5, 2020 Da li je isti polazaj MAP na JTD i MJET Stilu ? Nosi ga jedan sraf inbus i skroz je odgore kad skinem poklopac sto stoji iznad motora. Vozio auto, isto sve vuce odlicno, ne dimi, trza itd a svetli check engine. Jedino sto primecujem je da je za nijansu zakasnio sa paljenjem, zaverglao je ali sa zastojem. Ler je miran Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 5, 2020 (edited) https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/33151-fiat-stilo-19-jtd-mjet-lancia-lybra-očistite-map-i-leptir-usisa/ Edited February 7, 2020 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 7, 2020 Bio do majstora, kaze MAP ok, centrala ok, to su privremene greske i ne pali gresku zbog toga. Pali gresku zbog Stop prekidaca i to je trajna greska, kao crkao je. E sad meni tu nije jasno da zbog njega pali check engine?! Da li se to menja , cisti ? Da li moze da pomogne ciscenje mozda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted February 7, 2020 35 minutes ago, kvazarija said: Pali gresku zbog Stop prekidaca i to je trajna greska, kao crkao je. Da li se to menja , cisti ? Evo ti ovde mog detaljnog tutoriala. Kako se skida, koji se parovi pinova koriste... A nista te ne kosta da ga ocistis kontakt sprejom i pokusas da vidis da li radi. Dole je kod nogu, na udaru vlage (pogotovo u ovom periodu), prasine... Ako ne pomogne, nije nista skupo u pitanju, tako da ne brini. Imas li mozda tempomat? 1 1 kvazarija and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 7, 2020 Nemam tempomat, 2006 je Stilo ne znam koja oprema je u pitanju. Znam da je oko hiljadu dinara prekidac ali ako zeza kontakt sto da se ne opravi. Da li je kod tebe palio check engine gresku ? Kod mene rade stop svetla na vrlo mali dodir pedale pa mi nije jasno sta ne radi onda?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 7, 2020 1 hour ago, kvazarija said: E sad meni tu nije jasno da zbog njega pali check engine?! Da li se to menja , cisti ? Da li moze da pomogne ciscenje mozda? Da, pali se zbog toga. Moj bivši Stilo 1.6 je na pregledu pre kupovine imao upaljen check engine i razlog je bio pomenuti automat. Očišćen, obrisana greška i 5 godina se nije ponovo upalila ta greška. 30 minutes ago, kvazarija said: Kod mene rade stop svetla na vrlo mali dodir pedale pa mi nije jasno sta ne radi onda?! Zato što zadatak tog automata nije da samo pusti struju do stop svetala (što ti kažeš ''sijaju ti''), nego i da upali lampicu na tabli kad ti ne rade stop svetla. To znači da to nije samo prost prekidač koji šalje signal da se stop svetla upale, već i dobija nazad signal ukoliko neka sijalica ne radi. Šalje taj info kompu, a komp ti onda upali odgovarajuću signalizaciju na tabli da ti ne radi neko stop svetlo. Tako je meni tada 2007. godine objašnjeno, i tada je koštao nov 50-tak evra, danas je sigurno manje...i to ako ti uopšte bude trebao nov. 1 kvazarija reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 7, 2020 Hvala ljudi puno. Videcu da skinem to pa se javljam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted February 7, 2020 4 hours ago, kvazarija said: Da li je kod tebe palio check engine gresku ? U mom slucaju ne, samo sam primetio da stopaljke ponekad ckilje. Reseno ciscenjem, sluzilo godinama iza i auto tako i prodat. Opisao sam na toj mojoj temi detaljno - jedna linija sa automata ide direktno na trece stop svetlo. A druga ide na BodyComp, pa sa njega na bocne (glavne) stopaljke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted February 7, 2020 Ni kod mene nije bilo nikakve greske, samo svetla nije palio kad kocim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 8, 2020 Kod mene sve radi kako treba, danas isao na malo duzi put. Ne pravi nikakav problem u voznji. Znaci 99% je taj prekidac, sutra cu nadam se uspeti da skinem to. To je iznad pedale kocnice ? Da li se raskacinje akumulator kad se radi ili ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 9, 2020 Skinuo sve, bas je pristupacno i ne moze da se omasi, fino se vidi sta sve treba da se uradi. TRW je i kod mene ali je otisao u vecna lovista izgleda. Sve je cisto na konektorima, opruga radi, nema korozije nigde ali ne radi, to jest i dalje je check engine...zadnja stop sijaju odlicno na mali dodir 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petar1210 0 Posted February 10, 2020 Dobro vece,nov sam na forumu pa mi je potrebna pomoc.Vozim fiat stila 3V 1.9JTD 2004 god.Prosle nedelje nije hteo da upali,u servisu su dijagnostikovali da je crkvla common rail pumpa visokog pritiska.Uzeo sam repariranu,sve do pre pet dana kada je auto odjedno stao na sred puta.Odslepao sam ga u servis.Majstori ne mogu da utvrde vec danima u cemu je problem.Pored toga jos hiljadu stvari je menjano.Map senzor,overboost ventil,EGR ventil,prokometar,akumulator,senzor radilice..itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 10, 2020 (edited) @Petar1210 Koji je problem sada kad je drugi put u servisu? Neće uopšte da vergla, ili vergla ali ne pali, ili upali motor ali loše radi, ili... Edited February 10, 2020 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petar1210 0 Posted February 10, 2020 Vergla ali nece da upali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted February 10, 2020 (edited) a senzor bregaste ? to je bilo kod mog drugara kad nije hteo da upali .. isto tako fantomski neka provere i komp ako imaju negde da uzmu komplet za probu .. Edited February 10, 2020 by underground79 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petar1210 0 Posted February 10, 2020 Nisam menjao senzor bregaste,videcu sutra pre podne sa majstorima u servisu.Mada kada mi je stao u toku voznje tj ugasio se.Ispisao je par nekih gresaka:Engine fault,loose connection,high oil level...itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites