Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

Ipak ce biti da je Map ipak je kolega upravu

 

681565be22c2f65b508743e25a09610c.jpg

Radio do sad al poceo opet da zeza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. 

Imam jedan problem. Danas sam isao na putovanje od oko 50 km i upali mi se engine fault lampa. Kafa sam dosao na odrediste ugasio sam auto i pokusao da upalim medjutim nije htjeo da upali ssamo vergla. Nako sahat i po ponovo pokusam upaliti pali ko mina. E sad bio sam kod majstora mijenjan je maf i uzeo je malo da ga provuca po gradu sa kompjuterom prikljucenim. Kada je dosao rekao je da je turbina se zaprljala i treba da se ocisti jer postoji odstupa je od zadane vrijednosti kolicine zraka i koliko dobiva u glavnom odstupanje je od tre utka kada treba fa da kolicinu zraka i dostupnosti istog mala, medjutim daje vecu kolicinu zraka nego sto treba.  Da li je moguce da to bude uzrok gore navedenog problema?Nisam bas automehanicar pa lose rukujem terminologijom. U pitanju ke stilo 1.9 jtd. 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dedmen

 

Nije turbina razlog što je auto samo verglao. Ne kažem da nema to odstupanje, ali ono nije od juče, a auto ti je normalno palio juče. ;) Ne skidaj je, ne čisti sada, ne diraj ništa.

Baci pogled na ovu temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/47520-fiat-stilo-19-jtd-neće-da-upali-dok-se-ne-ohladi-senzor-radilice/

 

...pa posle toga pogledaj i ovo:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/65559-fiat-stilo-jtd-zamena-senzora-radilicerpm-senzora/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru i linkovima. Sto se tice senzora bregaste i radilice njih sam mijenjao i nije bilo problema, zamijenim jednu diznu jer je bila zacepljena auto lijepo radi, primjetio sam da se ta greska javi kada je motor zagrijan e sad fazon je sto nekad nakon te greske ne ostane zapisano u komp sta je. U glavnom trenutno nemama kinte da mijenjam senzore, a zbog ovog problema dodje mi da ulozim kupim dijagnostiku i na putu kada se desi da ga spojim :rant:a greska nece da se pojavi kod majstora 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novost, jutros opet nije htjeo da upali. Jutros kada sam htjeo da krenem na posao ključ u bravu dadoh kontakt, lijepi poznati zvuk i lampica engine fault <_< nakon verglanja cetiri puta upali, te svaki put nakon toga pali do duše sinoc je kiša bila jaka jedino to ako je moglo kako utjecat... iskreno nisam pametan više ne znam šta da radim, izmjenio sam što je se moglo izmjeniti od senzora, mehanički auto ispravno ide, ne gubi snagu sve ok, zadovoljan sam ali ovaj gremlin me stvarno iscrpljuje ... gore iz linkova što sam mogao da zaključim i iz ostalih postova samo moze da zeza senzor bregaste i radilice  ... :rant: Ako ko još ima slična iskustva i uspjeo je riješiti problem volio bih da čujem vaše misljenje...:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rijesen problem, naime problem su pravili senzori bregaste i radilice bili su od dva razlicita proizvodjaca... pa je nekako to pravilo problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=3633]underground79[/mention] Hvala na savetima. To je naredni korak svakako.  Pa videcu sta i kako. Stavio na dijagnostiku i izbacilo log. Nadam se da je do nekog creva samo
IMG_20181208_195416.thumb.jpg.06675a43960ed56321b664b74537d3d8.jpg
I nejavi se covek da nam kaze sta bi na kraju...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Javice se, on je stari drug clan :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari vozim danas 120 kkh u 5 brzini, stisnem gas do patosa, ubrza do 140 i upali na sekundu engine fault uz zvucni signal. Lampica se ugasila i isao je normalno, probao sam malo da ga navucem i bez problema je otisao na 190 kmh. Sta da cackam , trazim, popravljam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

uuu .. ima svasta.. vakuum crevca, egr, overboost ventil , map, maf .. U svakom slucaju sve ovo moze da se ocisti kod bilo kog majstora koji radi Fiat-a i da se iskontrolise ako se pojavi opet ..

Poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi ja to ništa čačkao ako se ne pojavi još koji put

Послато уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav društvo...

Evo posle 8 godina druženja sa puntićem 1,2 8v...pređoh na Stila2003 godište 1,6  16v.....

Kako sam vlasnik malo jače od mesec dana ovog automobila, mogu slobodno reći da se sad "J" sa STILOM...dva puta mi je "zvizvuo" ECU, prvi put na mrtvo, a drugi put je imobilajzer zezao...naime nije u 80% slučajeva prepoznavao kod ključa, pa sam usput i nabio kondiciju šetanjem kad me auto ostavi ispred radnje, škole, poslu..Srećom , majstor koji mi održava automobil mi je i kućni prijatelj-i on mi je preodaonaj drugi ECU, je uvažio reklamaciju i zamenio mi je opet, sad već treći ECU i automobil za promenu lepo radi !!! 

E, sad ... interesuje me...na sva tri računara koje je auto u ovih mesec dana imao na displeju mi se nije palila lampica"check engine" kada dam kontakt, pre verglanja...normalno - redovno pali lampicu za airbag i izbacuje mi na displeju da ne radi airbag, engine failure, stop engine...opet kažem ... ne pali onu lampicu motora u opšte - nikad. Na dijagnostici jedina greška koja se javlja je nešto sa povremenim variranjem napona, automobil radi sasvim normalno i normalno vuče, ne dimi i ostalo...???.....I da javlja mi ASR FAILURE...ali ja nemam taj ASR, kolega ima i ima dugmence  sa ASR natpisom-kod mene nema, ali zato ima grešku... i to je nesto...

Edited by nellena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikad mi nece biti jasno, sta vas to vuce tom stilu 1.6? Ok volis benzinca ali bar kod stila ima izbor benzinskih agregata, 1.2, 1.4, 1.8cm3, koji su se odlicno pokazali. Ne mogu da verujem da je 1.4b sa 6brzina i 95ks toliko slabiji od tog 1.6b pa da ne odgovara ili da je 1.8b toliko skuplji po svakom pitanju pa da mora da se kupi 1.6 ECU stilo, zbog kojeg je model generalno na losem glasu. Aj da je ovo 2005,-8god. pa da se ne zna jos..

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno niza cena (zbog loseg glasa), bolje ide od ovih slabijih, nema varijator problem kao na 1.8 i manje trosi od njega.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, bio na dijagnostici upravo, problem MAP ( nesto pise), centrala grejaca i prekidac papucice kocnice( tako nesto)
Auto 2006 mjet 1.9 8v
Ne dimi, ne trza, vuce odlicno, potrosnja normala, na 90khm oko 4-4.2
Desavalo mi se da povremeno upali check glow grejac problem pa je nestalo a juce se upalio check engine zuta lampica
Gde je centrala grejaca? Gde se nalazi ?

Sent from my SM-N935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Relej kod verzije sa 115ks je iza motora, na pozarnom zidu, mala crna kutija. Ako je los map trebalo bi da imas neki problem :)

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...